Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150105/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150105/1780-N-2015.html |
<p class="kh_header"><b>Malbork: Wykonanie usług w zakresie wycinki drzew i samosiejek z karczowaniem pni oraz wycinki i karczowania samosiejek na terenie kompleksu lotniskowego w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 1780 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.22blot.wp.mil.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług w zakresie wycinki drzew i samosiejek z karczowaniem pni oraz wycinki i karczowania samosiejek na terenie kompleksu lotniskowego w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z zakresu wycinki drzew i samosiejek z karczowaniem pni oraz wycinka i karczowanie samosiejek na terenie kompleksu lotniskowego w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku..</p> <p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień z zastrzeżeniem wykonania prac na innych kompleksach.</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej: CZĘŚĆ NR 1 - 2 (dwie) Usługa wycinki drzew i krzewów lub/i samosiejek o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych brutto) każda. CZĘŚĆ NR 2 - 2 (dwie) Usługa wycinki i karczowania krzewów lub i/samosiejek o wartości nie mniejszej niż: 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych brutto) każda. CZĘŚĆ NR 3 - 2 (dwie) Usługa wycinki i karczowania drzew o wartości nie mniejszej niż: 130 000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy 00/100 złotych brutto) każda.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje sprawnym sprzętem zapewniającym realizację zamówienia, w ilości co najmniej: Część nr 1 - 5 pił spalinowych, - 1 specjalna maszyna przeznaczona do karczowania pni, - 1 koparka lub ciągniki ze specjalnymi osprzętami do prowadzenia prac związanych z wyrębem samosiejek, - 1 samochód skrzyniowy lub ciągnik z przyczepą do wywiezienia zrębek, gałęzi - 1 samochód ciężarowy z HDS do transportu kłód drewna, - 1 rębak, - 4 wykaszarki. Część nr 2 - 4 piły mechaniczne, - 1 specjalna maszyna przeznaczone do karczowania pni, - 1 koparka lub ciągniki ze specjalnymi osprzętami do prowadzenia prac związanych z wyrębem samosiejek, - 1 samochód skrzyniowy lub ciągnik z przyczepą do wywiezienia zrębek, gałęzi - 1 rębak, - 4 wykaszarki Część 3 - 10 pił mechanicznych, - 1 specjalna maszyna przeznaczone do karczowania pni, - 1 koparka lub ciągniki ze specjalnymi osprzętami do prowadzenia prac związanych z wyrębem samosiejek, - 2 samochody skrzyniowe lub ciągniki z przyczepą do wywiezienia zrębek, gałęzi - 1 samochód ciężarowy z HDS do transportu kłód drewna - 1 rębak, - 5 wykaszarek</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi aktualne przeszkolenia z zakresu bhp oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu pilarza, w tym co najmniej: Część nr 1 - 5 operatorów piły, - 7 operatorów pozostałego sprzętu Część nr 2 - 4 operatorów piły, - 6 operatorów pozostałego sprzętu Część nr 3 - 10 operatorów piły, - 10 operatorów pozostałego sprzętu Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy operator piły będzie jednocześnie operatorem pozostałego sprzętu.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy (zgodnie ze wzorem załącznika nr 9 do SIWZ). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 80</li> <li>2 - termin płatności - 20</li> </ul> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy oraz z zastrzeżeniem pkt. 4 i 5 w następującym zakresie: - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - działania siły wyższej, b) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy Podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności Podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy - w tym Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22blot.wp.mil.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa wycinki drzew i samosiejek z karczowaniem pni na terenie kompleksu lotniskowego w Królewie Malborskim.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawienie drzew oraz samosiejek objętych realizacją usługi:wycinka drzew 29 szt., wycinka i karczowanie drzew 7 szt., wycinka samosiejek 57800 m2, wycinka i karczowanie samosiejek 5400m2.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</li></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa wycinki i karczowania samosiejek na terenie kompleksu lotniskowego w Królewie Malborskim.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawienie drzew oraz samosiejek objętych realizacją usługi:wycinka i karczowanie samosiejek 55313 m2, podkrzesanie drzew 147 szt..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</li></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa wycinki drzew i samosiejek z karczowaniem pni na terenie kompleksu lotniskowego w Królewie Malborskim oraz na terenie kompleksu koszarowego w Malborku..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawienie drzew oraz samosiejek objętych realizacją usługi: wycinka i karczowanie samosiejek 105164 m2, wycinka i karczowanie drzew 580 szt, wycinka i karczowanie drzew 23 szt..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</li></ul><br>