JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150120/13204-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przeprowadzenie staży zawodowych w zakresie organizacji i zarządzania produkcją. w ramach Projektu pn. Integracja przemysłu i edukacji - szansą dla absolwentów szkół zawodowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13204 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego , ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie staży zawodowych w zakresie organizacji i zarządzania produkcją. w ramach Projektu pn. Integracja przemysłu i edukacji - szansą dla absolwentów szkół zawodowych. Zamówienie podzielono na 5 części, od 1 do 5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu w obszarze organizacji i zarządzania produkcją.Projekt będzie realizowany dla 30-tu uczniów klas trzecich i czwartych techników o specjalności mechatronicznej, mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej - zgodnie z podziałem na części.2.	Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części.
Dla części od 1 do 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży na zautomatyzowanej linii produkcyjnej objętej procesem organizacji i zarządzania produkcją w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla grupy 6 uczniów - uczestników projektu, którzy uzyskali najwyższe wyniki w rankingu po zajęciach teoretycznych i praktycznych.
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie maksymalnie 960 godzin staży 
(6 uczniów * 160 godzin; dla każdej z części), prowadzonych przez specjalistów w zakresie organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
Każdy z wyznaczonych uczniów uzyskuje prawo do uczestniczenia w 160 godzinach zegarowych stażu - w zakładzie pracy Wykonawcy, na warunkach stawianych przez Zamawiającego oraz opisanych w SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca tak zorganizował przebieg stażu w każdej z części, aby pełny zakres godzinowy przypadający na każdego z uczniów, został zrealizowany w okresie 90 dni licząc od pierwszego dnia uczestniczenia w stażu przez ucznia, jednak nie później niż do 12 czerwca 2015 r.
Staże odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku lub w systemie weekendowym o ile dany zakład/przedsiębiorstwo może pracować w ruchu ciągłym.
Staże odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w stażach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. 
Realizowany program staży ma umożliwić uczniom poznanie zasad organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej w rzeczywistych warunkach pracy.
Do realizacji zadania - jako opiekunowie staży, mogą zostać wyznaczone jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą spełniającą warunki udziału w postępowaniu, dla każdej z części oddzielnie.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać dysponowanie obiektem, gdzie możliwe będzie prowadzenie staży oraz niezbędnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem). 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) wyznaczenie opiekunów stażu,
b) prowadzenie dzienników staży,
c) przygotowanie dokumentu (raportu ze stażu) potwierdzającego odbycie stażu, zawierającego informacje o okresie odbywania stażu, celach i programie stażu, zadaniach wykonywanych przez stażystę oraz o uzyskanych kompetencjach i uzyskanej ocenie przez stażystę,
d) przygotowanie referencji dla każdego ze stażystów,
e) zapewnienie zaplecza technicznego i sprzętu, dzięki któremu uczniowie poznają zasady organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
f) zapewnienie środowiska pracy przyjaznego dla uczniów w tym do zapewnienia pomieszczenia socjalnego z dostępem do wody i sanitariatu oraz ogrzewanego w sezonie zimowym,
h) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia staży do możliwości psychofizycznych uczestniczących uczniów, 
i) prowadzenie staży w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w których w jednym czasie, pod opieką jednego opiekuna stażu przebywać będzie więcej niż 1 uczeń. Jeśli jednak zdarzy się, iż w wyznaczonym terminie stawi się mniejsza ilość uczniów niż wynikałoby to z harmonogramu lub uzgodnień z Zamawiającym, wówczas Wykonawca zobowiązany jest prowadzić program stażu niezależnie od frekwencji i zawiadomić o tej sytuacji przedstawiciela Zamawiającego.
j) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować staże w miejscu oddalonym o ponad 30 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na koszt własny transportu uczniów z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego i z powrotem. Ponadto, jeśli łączny czas od odbioru grupy uczniów z siedziby Zamawiającego do ich powrotu po stażach przekroczy 12 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na koszt własny uczestniczącym uczniom ciepły posiłek.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam 
w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz 
z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (opiekunowie stażu) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
a) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie, iż dysponuje lub będzie dysponował zapleczem i infrastrukturą techniczną wraz ze sprzętem i wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadań.
Oświadczenie składane w treści formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, jak również na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności.
W celu wykazania spełniania ww. warunku, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 
jedną osobą - opiekunem stażu, posiadającym co najmniej średnie wykształcenie, udokumentowane minimum 3 letnie doświadczenie w działalności szkoleniowej w przemyśle oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą.Wykonawcy wypełniają załącznik nr 4 do SIWZ z podaniem osoby lub osób którym zostanie powierzona realizacja umowy oraz składają oświadczenie, że te osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 6 lit a).
	Wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ,.W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż 1 część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści załącznika nr 4 do SIWZ, iż dysponuje lub będzie dysponował innymi osobami wyznaczonymi do realizacji każdej z części, wraz z podaniem informacji, która osoba będzie realizowała daną część zamówienia Wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie jej realizacji pod warunkiem, że 
a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia,
b) pojawią się nieprzewidziane oraz niezawinione przez Zamawiającego lub Wykonawcę okoliczności powodujące, iż realizacja Projektu nie może być kontynuowana. 
c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany  terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej 
z realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego 
ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego 
ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
sekretariat pokój nr 209.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu w obszarze organizacji i zarządzania produkcją.Projekt będzie realizowany dla 30-tu uczniów klas trzecich i czwartych techników o specjalności mechatronicznej, mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej - zgodnie z podziałem na części.2.	Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części.
Dla części od 1 do 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży na zautomatyzowanej linii produkcyjnej objętej procesem organizacji i zarządzania produkcją w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla grupy 6 uczniów - uczestników projektu, którzy uzyskali najwyższe wyniki w rankingu po zajęciach teoretycznych i praktycznych.
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie maksymalnie 960 godzin staży 
(6 uczniów * 160 godzin; dla każdej z części), prowadzonych przez specjalistów w zakresie organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
Każdy z wyznaczonych uczniów uzyskuje prawo do uczestniczenia w 160 godzinach zegarowych stażu - w zakładzie pracy Wykonawcy, na warunkach stawianych przez Zamawiającego oraz opisanych w SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca tak zorganizował przebieg stażu w każdej z części, aby pełny zakres godzinowy przypadający na każdego z uczniów, został zrealizowany w okresie 90 dni licząc od pierwszego dnia uczestniczenia w stażu przez ucznia, jednak nie później niż do 12 czerwca 2015 r.
Staże odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku lub w systemie weekendowym o ile dany zakład/przedsiębiorstwo może pracować w ruchu ciągłym.
Staże odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w stażach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. 
Realizowany program staży ma umożliwić uczniom poznanie zasad organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej w rzeczywistych warunkach pracy.
Do realizacji zadania - jako opiekunowie staży, mogą zostać wyznaczone jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą spełniającą warunki udziału w postępowaniu, dla każdej z części oddzielnie.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać dysponowanie obiektem, gdzie możliwe będzie prowadzenie staży oraz niezbędnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem). 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) wyznaczenie opiekunów stażu,
b) prowadzenie dzienników staży,
c) przygotowanie dokumentu (raportu ze stażu) potwierdzającego odbycie stażu, zawierającego informacje o okresie odbywania stażu, celach i programie stażu, zadaniach wykonywanych przez stażystę oraz o uzyskanych kompetencjach i uzyskanej ocenie przez stażystę,
d) przygotowanie referencji dla każdego ze stażystów,
e) zapewnienie zaplecza technicznego i sprzętu, dzięki któremu uczniowie poznają zasady organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
f) zapewnienie środowiska pracy przyjaznego dla uczniów w tym do zapewnienia pomieszczenia socjalnego z dostępem do wody i sanitariatu oraz ogrzewanego w sezonie zimowym,
h) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia staży do możliwości psychofizycznych uczestniczących uczniów, 
i) prowadzenie staży w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w których w jednym czasie, pod opieką jednego opiekuna stażu przebywać będzie więcej niż 1 uczeń. Jeśli jednak zdarzy się, iż w wyznaczonym terminie stawi się mniejsza ilość uczniów niż wynikałoby to z harmonogramu lub uzgodnień z Zamawiającym, wówczas Wykonawca zobowiązany jest prowadzić program stażu niezależnie od frekwencji i zawiadomić o tej sytuacji przedstawiciela Zamawiającego.
j) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować staże w miejscu oddalonym o ponad 30 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na koszt własny transportu uczniów z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego i z powrotem. Ponadto, jeśli łączny czas od odbioru grupy uczniów z siedziby Zamawiającego do ich powrotu po stażach przekroczy 12 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na koszt własny uczestniczącym uczniom ciepły posiłek.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam 
w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz 
z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (opiekunowie stażu) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu w obszarze organizacji i zarządzania produkcją.Projekt będzie realizowany dla 30-tu uczniów klas trzecich i czwartych techników o specjalności mechatronicznej, mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej - zgodnie z podziałem na części.2.	Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części.
Dla części od 1 do 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży na zautomatyzowanej linii produkcyjnej objętej procesem organizacji i zarządzania produkcją w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla grupy 6 uczniów - uczestników projektu, którzy uzyskali najwyższe wyniki w rankingu po zajęciach teoretycznych i praktycznych.
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie maksymalnie 960 godzin staży 
(6 uczniów * 160 godzin; dla każdej z części), prowadzonych przez specjalistów w zakresie organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
Każdy z wyznaczonych uczniów uzyskuje prawo do uczestniczenia w 160 godzinach zegarowych stażu - w zakładzie pracy Wykonawcy, na warunkach stawianych przez Zamawiającego oraz opisanych w SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca tak zorganizował przebieg stażu w każdej z części, aby pełny zakres godzinowy przypadający na każdego z uczniów, został zrealizowany w okresie 90 dni licząc od pierwszego dnia uczestniczenia w stażu przez ucznia, jednak nie później niż do 12 czerwca 2015 r.
Staże odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku lub w systemie weekendowym o ile dany zakład/przedsiębiorstwo może pracować w ruchu ciągłym.
Staże odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w stażach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. 
Realizowany program staży ma umożliwić uczniom poznanie zasad organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej w rzeczywistych warunkach pracy.
Do realizacji zadania - jako opiekunowie staży, mogą zostać wyznaczone jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą spełniającą warunki udziału w postępowaniu, dla każdej z części oddzielnie.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać dysponowanie obiektem, gdzie możliwe będzie prowadzenie staży oraz niezbędnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem). 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) wyznaczenie opiekunów stażu,
b) prowadzenie dzienników staży,
c) przygotowanie dokumentu (raportu ze stażu) potwierdzającego odbycie stażu, zawierającego informacje o okresie odbywania stażu, celach i programie stażu, zadaniach wykonywanych przez stażystę oraz o uzyskanych kompetencjach i uzyskanej ocenie przez stażystę,
d) przygotowanie referencji dla każdego ze stażystów,
e) zapewnienie zaplecza technicznego i sprzętu, dzięki któremu uczniowie poznają zasady organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
f) zapewnienie środowiska pracy przyjaznego dla uczniów w tym do zapewnienia pomieszczenia socjalnego z dostępem do wody i sanitariatu oraz ogrzewanego w sezonie zimowym,
h) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia staży do możliwości psychofizycznych uczestniczących uczniów, 
i) prowadzenie staży w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w których w jednym czasie, pod opieką jednego opiekuna stażu przebywać będzie więcej niż 1 uczeń. Jeśli jednak zdarzy się, iż w wyznaczonym terminie stawi się mniejsza ilość uczniów niż wynikałoby to z harmonogramu lub uzgodnień z Zamawiającym, wówczas Wykonawca zobowiązany jest prowadzić program stażu niezależnie od frekwencji i zawiadomić o tej sytuacji przedstawiciela Zamawiającego.
j) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować staże w miejscu oddalonym o ponad 30 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na koszt własny transportu uczniów z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego i z powrotem. Ponadto, jeśli łączny czas od odbioru grupy uczniów z siedziby Zamawiającego do ich powrotu po stażach przekroczy 12 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na koszt własny uczestniczącym uczniom ciepły posiłek.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam 
w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz 
z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (opiekunowie stażu) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu w obszarze organizacji i zarządzania produkcją.Projekt będzie realizowany dla 30-tu uczniów klas trzecich i czwartych techników o specjalności mechatronicznej, mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej - zgodnie z podziałem na części.2.	Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części.
Dla części od 1 do 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży na zautomatyzowanej linii produkcyjnej objętej procesem organizacji i zarządzania produkcją w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla grupy 6 uczniów - uczestników projektu, którzy uzyskali najwyższe wyniki w rankingu po zajęciach teoretycznych i praktycznych.
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie maksymalnie 960 godzin staży 
(6 uczniów * 160 godzin; dla każdej z części), prowadzonych przez specjalistów w zakresie organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
Każdy z wyznaczonych uczniów uzyskuje prawo do uczestniczenia w 160 godzinach zegarowych stażu - w zakładzie pracy Wykonawcy, na warunkach stawianych przez Zamawiającego oraz opisanych w SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca tak zorganizował przebieg stażu w każdej z części, aby pełny zakres godzinowy przypadający na każdego z uczniów, został zrealizowany w okresie 90 dni licząc od pierwszego dnia uczestniczenia w stażu przez ucznia, jednak nie później niż do 12 czerwca 2015 r.
Staże odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku lub w systemie weekendowym o ile dany zakład/przedsiębiorstwo może pracować w ruchu ciągłym.
Staże odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w stażach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. 
Realizowany program staży ma umożliwić uczniom poznanie zasad organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej w rzeczywistych warunkach pracy.
Do realizacji zadania - jako opiekunowie staży, mogą zostać wyznaczone jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą spełniającą warunki udziału w postępowaniu, dla każdej z części oddzielnie.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać dysponowanie obiektem, gdzie możliwe będzie prowadzenie staży oraz niezbędnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem). 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) wyznaczenie opiekunów stażu,
b) prowadzenie dzienników staży,
c) przygotowanie dokumentu (raportu ze stażu) potwierdzającego odbycie stażu, zawierającego informacje o okresie odbywania stażu, celach i programie stażu, zadaniach wykonywanych przez stażystę oraz o uzyskanych kompetencjach i uzyskanej ocenie przez stażystę,
d) przygotowanie referencji dla każdego ze stażystów,
e) zapewnienie zaplecza technicznego i sprzętu, dzięki któremu uczniowie poznają zasady organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
f) zapewnienie środowiska pracy przyjaznego dla uczniów w tym do zapewnienia pomieszczenia socjalnego z dostępem do wody i sanitariatu oraz ogrzewanego w sezonie zimowym,
h) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia staży do możliwości psychofizycznych uczestniczących uczniów, 
i) prowadzenie staży w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w których w jednym czasie, pod opieką jednego opiekuna stażu przebywać będzie więcej niż 1 uczeń. Jeśli jednak zdarzy się, iż w wyznaczonym terminie stawi się mniejsza ilość uczniów niż wynikałoby to z harmonogramu lub uzgodnień z Zamawiającym, wówczas Wykonawca zobowiązany jest prowadzić program stażu niezależnie od frekwencji i zawiadomić o tej sytuacji przedstawiciela Zamawiającego.
j) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować staże w miejscu oddalonym o ponad 30 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na koszt własny transportu uczniów z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego i z powrotem. Ponadto, jeśli łączny czas od odbioru grupy uczniów z siedziby Zamawiającego do ich powrotu po stażach przekroczy 12 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na koszt własny uczestniczącym uczniom ciepły posiłek.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam 
w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz 
z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (opiekunowie stażu) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu w obszarze organizacji i zarządzania produkcją.Projekt będzie realizowany dla 30-tu uczniów klas trzecich i czwartych techników o specjalności mechatronicznej, mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej - zgodnie z podziałem na części.2.	Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części.
Dla części od 1 do 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży na zautomatyzowanej linii produkcyjnej objętej procesem organizacji i zarządzania produkcją w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla grupy 6 uczniów - uczestników projektu, którzy uzyskali najwyższe wyniki w rankingu po zajęciach teoretycznych i praktycznych.
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie maksymalnie 960 godzin staży 
(6 uczniów * 160 godzin; dla każdej z części), prowadzonych przez specjalistów w zakresie organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
Każdy z wyznaczonych uczniów uzyskuje prawo do uczestniczenia w 160 godzinach zegarowych stażu - w zakładzie pracy Wykonawcy, na warunkach stawianych przez Zamawiającego oraz opisanych w SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca tak zorganizował przebieg stażu w każdej z części, aby pełny zakres godzinowy przypadający na każdego z uczniów, został zrealizowany w okresie 90 dni licząc od pierwszego dnia uczestniczenia w stażu przez ucznia, jednak nie później niż do 12 czerwca 2015 r.
Staże odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku lub w systemie weekendowym o ile dany zakład/przedsiębiorstwo może pracować w ruchu ciągłym.
Staże odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w stażach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. 
Realizowany program staży ma umożliwić uczniom poznanie zasad organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej w rzeczywistych warunkach pracy.
Do realizacji zadania - jako opiekunowie staży, mogą zostać wyznaczone jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą spełniającą warunki udziału w postępowaniu, dla każdej z części oddzielnie.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać dysponowanie obiektem, gdzie możliwe będzie prowadzenie staży oraz niezbędnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem). 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) wyznaczenie opiekunów stażu,
b) prowadzenie dzienników staży,
c) przygotowanie dokumentu (raportu ze stażu) potwierdzającego odbycie stażu, zawierającego informacje o okresie odbywania stażu, celach i programie stażu, zadaniach wykonywanych przez stażystę oraz o uzyskanych kompetencjach i uzyskanej ocenie przez stażystę,
d) przygotowanie referencji dla każdego ze stażystów,
e) zapewnienie zaplecza technicznego i sprzętu, dzięki któremu uczniowie poznają zasady organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
f) zapewnienie środowiska pracy przyjaznego dla uczniów w tym do zapewnienia pomieszczenia socjalnego z dostępem do wody i sanitariatu oraz ogrzewanego w sezonie zimowym,
h) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia staży do możliwości psychofizycznych uczestniczących uczniów, 
i) prowadzenie staży w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w których w jednym czasie, pod opieką jednego opiekuna stażu przebywać będzie więcej niż 1 uczeń. Jeśli jednak zdarzy się, iż w wyznaczonym terminie stawi się mniejsza ilość uczniów niż wynikałoby to z harmonogramu lub uzgodnień z Zamawiającym, wówczas Wykonawca zobowiązany jest prowadzić program stażu niezależnie od frekwencji i zawiadomić o tej sytuacji przedstawiciela Zamawiającego.
j) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować staże w miejscu oddalonym o ponad 30 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na koszt własny transportu uczniów z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego i z powrotem. Ponadto, jeśli łączny czas od odbioru grupy uczniów z siedziby Zamawiającego do ich powrotu po stażach przekroczy 12 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na koszt własny uczestniczącym uczniom ciepły posiłek.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam 
w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz 
z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (opiekunowie stażu) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom łódzkich szkół możliwości uzyskania umiejętności i kompetencji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez zorganizowanie stażu w obszarze organizacji i zarządzania produkcją.Projekt będzie realizowany dla 30-tu uczniów klas trzecich i czwartych techników o specjalności mechatronicznej, mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej - zgodnie z podziałem na części.2.	Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części.
Dla części od 1 do 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie staży na zautomatyzowanej linii produkcyjnej objętej procesem organizacji i zarządzania produkcją w zakładzie pracy lub przedsiębiorstwie.
Usługa polega na zorganizowaniu warunków i możliwości do przeprowadzenia oraz przeprowadzeniu staży dla grupy 6 uczniów - uczestników projektu, którzy uzyskali najwyższe wyniki w rankingu po zajęciach teoretycznych i praktycznych.
Projekt przewiduje zorganizowanie łącznie maksymalnie 960 godzin staży 
(6 uczniów * 160 godzin; dla każdej z części), prowadzonych przez specjalistów w zakresie organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
Każdy z wyznaczonych uczniów uzyskuje prawo do uczestniczenia w 160 godzinach zegarowych stażu - w zakładzie pracy Wykonawcy, na warunkach stawianych przez Zamawiającego oraz opisanych w SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca tak zorganizował przebieg stażu w każdej z części, aby pełny zakres godzinowy przypadający na każdego z uczniów, został zrealizowany w okresie 90 dni licząc od pierwszego dnia uczestniczenia w stażu przez ucznia, jednak nie później niż do 12 czerwca 2015 r.
Staże odbywać się będą w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku lub w systemie weekendowym o ile dany zakład/przedsiębiorstwo może pracować w ruchu ciągłym.
Staże odbywać się będą zgodnie z ustalonym harmonogramem (zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). Harmonogram zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Dyrekcją szkół w taki sposób, aby w stażach mogli uczestniczyć uczniowie uczestniczący w Projekcie bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi. 
Realizowany program staży ma umożliwić uczniom poznanie zasad organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej w rzeczywistych warunkach pracy.
Do realizacji zadania - jako opiekunowie staży, mogą zostać wyznaczone jedynie osoby posiadające stosowne wykształcenie i umiejętności o których mowa w Dziale VI ust. 6. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą spełniającą warunki udziału w postępowaniu, dla każdej z części oddzielnie.
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać dysponowanie obiektem, gdzie możliwe będzie prowadzenie staży oraz niezbędnym sprzętem. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie miejsce odbywania się staży (z podaniem nazwy zakładu i lokalizacji wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do dysponowania tym obiektem na cele szkoleniowe związane z Projektem). 
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) wyznaczenie opiekunów stażu,
b) prowadzenie dzienników staży,
c) przygotowanie dokumentu (raportu ze stażu) potwierdzającego odbycie stażu, zawierającego informacje o okresie odbywania stażu, celach i programie stażu, zadaniach wykonywanych przez stażystę oraz o uzyskanych kompetencjach i uzyskanej ocenie przez stażystę,
d) przygotowanie referencji dla każdego ze stażystów,
e) zapewnienie zaplecza technicznego i sprzętu, dzięki któremu uczniowie poznają zasady organizacji i zarządzania produkcją na zautomatyzowanej linii produkcyjnej.
f) zapewnienie środowiska pracy przyjaznego dla uczniów w tym do zapewnienia pomieszczenia socjalnego z dostępem do wody i sanitariatu oraz ogrzewanego w sezonie zimowym,
h) dostosowanie przyjętej formy prowadzenia staży do możliwości psychofizycznych uczestniczących uczniów, 
i) prowadzenie staży w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w których w jednym czasie, pod opieką jednego opiekuna stażu przebywać będzie więcej niż 1 uczeń. Jeśli jednak zdarzy się, iż w wyznaczonym terminie stawi się mniejsza ilość uczniów niż wynikałoby to z harmonogramu lub uzgodnień z Zamawiającym, wówczas Wykonawca zobowiązany jest prowadzić program stażu niezależnie od frekwencji i zawiadomić o tej sytuacji przedstawiciela Zamawiającego.
j) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować staże w miejscu oddalonym o ponad 30 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na koszt własny transportu uczniów z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego i z powrotem. Ponadto, jeśli łączny czas od odbioru grupy uczniów z siedziby Zamawiającego do ich powrotu po stażach przekroczy 12 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na koszt własny uczestniczącym uczniom ciepły posiłek.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam 
w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz 
z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (opiekunowie stażu) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy z młodzieżą - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com